Sari la conținut

Mihai Pazel Anton

Membru
  • Număr conținut

    299
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Honda CBR 600 F3
  • Numar Moto
    la locul lui
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    -
  • Interests
    to enjoy life

Vizitatori Recenți Profil

1.558 citiri profil

Mihai Pazel Anton's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salutare Se doneaza urmatoarele: - Geaca RST Blade Marimea M. toate protectiile incluse, membrana impermeabila proprietara RST incorporata, mesada termica detasabila. singurele probleme cu geaca sunt in poze s-a descusut putin pe spate si plasticul de pe bandele velcro de la incheietura.(acestea din urma ar putea fi lipite/cusute inapoi pe banda velcro) - manusi Crivit : cred ca marime M, mie-mi sunt mici si sunt si destul de grosute, cred ca merg pt toamna/primavara - genunchiere Supershield Se pot ridica din Sectorul 6, zona Lujerului PS: cand nu merg cu masina/motorul, beau bere Ursus :)) Geaca s-a dat. Sa o porti sanatos caracterincompatibil ! Manusile si genuncherele inca valabile.
  2. Dacă vii la Lujerului, te ajut eu.
  3. Mihai Pazel Anton

    DONATII

    Salut. Ma intereseaza pe mine casca, daca mai e disponibila. Eu o sa fiu in Timisoara pe 26, 27 iulie. Sau daca poti sa le trimiti in Bucuresti, ar fi perfect.
  4. Update preturi sezon 2019 Servicii si preturi: - schimbat anvelope moto fata + spate, cu demontarea rotilor de pe motocicleta - 150 lei Aceasta operatiune presupune si echilibrarea dinamica a rotilor cat si inlocuirea valvelor cu unele noi, de cauciuc. Se poate opta si pentru valve metalice inox normale 20 lei/buc sau valve aluminiu 90 grade 25 lei/buc - schimbat anvelope moto janta cu spite si camera: fata + spate, cu demontarea rotilor de pe motocicleta - 200 lei Aceasta operatiune presupune si echilibrarea dinamica a rotilor. - schimbat anvelope moto fata + spate, fara demontarea rotilor de pe motocicleta (clientul vine cu rotile demontate) - 100 lei Aceasta operatiune presupune si echilibrarea dinamica a rotilor cat si inlocuirea valvelor cu unele noi, de cauciuc. Se poate opta si pentru valve metalice inox normale 20 lei/buc sau valve aluminiu 90 grade 25 lei/buc - schimbat anvelope moto janta cu spite si camera: fata + spate, fara demontarea rotilor de pe motocicleta (clientul vine cu rotile demontate) - 150 lei Aceasta operatiune presupune si echilibrarea dinamica a rotilor. - indreptare janta moto - de la 150 lei/buc - inlocuire lant moto - 100 lei Se pot efectua si alte operatiuni de intretinere si mentenanta (schimbat discuri, placute frana, etc). Pentru detalii si preturi ne puteti contacta la unul din numerele de telefon prezentate pe pagina. - schimbat + echilibrat 4 anvelope auto, jante tabla - de la 50 lei - schimbat + echilibrat 4 anvelope auto, jante aliaj - de la 60 lei (ex. jante aliaj 15", 16" - 60 lei) Un link catre -> Pagina Facebook  Pentru mai multe detalii puteti suna la unul din numerele de telefon: 0765 666 257 Marius / 0765 991 025 Ionut
  5. Salutare. Putem face o intalnire. Ar fi frumos sa ne intalnim si cei cu batrinici, F1, F2, F3 cati si cei cu F4, F4i...
  6. Salutare. Am si eu o mica problema cu al meu F3. Cand o pornesc, la rece, cu socul tras, nu porneste decat daca o ajut, usor, din acceleratie, si nici nu sta pornita. Lucrul asta se intampla pana se incalzeste putin, sa creasca acul de la temperatura putin. Dupa aia nu are nicio problema. Tin sa mentionez ca de curand am schimbat filtrul de aer. Carburatoarele nu au mai fost curatate si nici bujiile schimbate, de vreo 4-5 ani. Sezonul trecut nu am avut aceasta problema, si nici la prima pornire de anul asta, cand inca avea filtrul vechi. Din ce cred eu, problema ar fi ca intra prea mult aer acum, fiind filtrul nou, si este amestec sarac.... e doar o parere, nu sunt mecanic, deci nu aruncati cu pietre. ) Sau, cablul de soc sa se fi slabit cumva, cat a stat la iernat, si acum nu se mai trage pana la capat.
  7. Inainte sa o pui, umple-o cu benzina, sa vezi daca are vreo fisura. Asigura-te cumva ca e buna. Nu cred ca ti-ar placea sa tot stai sa o demontezi, sa scoti uleiul, etc...
  8. Salutare. Are cineva din Bucuresti un TV, functional, de donat ? Ma intereseaza orice fel de TV color cu telecomanda (tub, led, plasma, 4k), numai sa mearga atat el cat si telecomanda.
  9. Am gasit. Multumesc frumos. Dar poate ajuta pe altcineva. Poti pune anuntul la sectiunea de vanzari. Baia de ulei pe care am luat-o era in perfecta stare. Am spalat-o cu benzina si nu avea nicio fisura. Daca tot am inlocuit baia, am schimbat si garnitura de cupru de la buson. Totul a drcurs perfect. Cred ca a fost pt ptima oara cand, dupa montarea unui lucru nu mi-au ramas suruburi/piulite/piese in plus.
  10. Domnilor, am ales sa incerc intai varianta cu SH. Am gasit un mare om care, pe langa ca mi-a cerut 100 lei pe ea, mi-a lasat-o cu 50 lei avans, sa o probez, si sa-i dau diferenta dupa ce ma conving ca totul e in regula. Mai exista si oameni buni in tara asta. Vizual, baia, arata ok, fara fisuri vizibile. Acum, sper ca totul sa fie bine si sa reziste la presiune si temperatura.
  11. M-am gandit si la asta, dar fiind fisura si pe filet, ma gandesc ca e mai complicat sa sudeze. Poate trebuie refacut filetul... nu stiu...
  12. Asa pare din poza, de la blitz. Dupa ce am dat-o jos si am curatat-o, m-am uitat atent si nu e infundata.
  13. Salutare. Ieri, dupa ce mi-am laudat mobra ca e intr-o stare perfecta pentru anii ei (de... a fost bine intretinuta) am vrut sa schimb uleiul, filtru de ulei, filtru de aer. Filtrele le-am schimbat fara nicio problema, uleiul, la fel si cand stateam sa fumez o tigara si sa admir mobra am observat ca picura ulei. Bun... acum ce urmeaza ?! m-am uitat sa vad care e problema si am vazut o fisura de toata frumusetea, busonul nu a fost strans tare, nu stiu exact cum de a cedat. Este fisura direct de pe filet si continua si pe baie. Am scos carenele, galeria de evacuare si am scos baia de ulei. Acum ma uit la ea si nu stiu exact ce sa-i fac. Intrebarea e, care e variata cea mai buna dpdv calitate/pret ? - schimbat baia de ulei (cumparata una SH din dezmembrari) : am gasit o baie pe la 100-120 lei - Este posibil ca si aceasta sa cedeze la un moment dat. - Durafix - https://durafix.ro/produs/durafix-baghete-ptr-lipirea-aluminiului/ - un set cu 5 electrozi e 120 lei si imi mai raman si pt viitoare reparatii - sudura in argon (sau cum se poate suda baia, nu ma pricep) - nu cunosc pretul pt o astfel de lucrare' - daca aveti alte idei... Mobra in cauza este un CBR F3 din '98. Multumesc frumos.
×
×
  • Creează nouă...