Jump to content
Sign in to follow this  
Mihai Pazel Anton

Vulcanizare auto-moto Bucuresti sector 6

Recommended Posts

Vulcanizare auto-moto Bucuresti, sector 6, Crangasi, Pagina Facebook

 

Servicii si preturi:
- schimbat anvelope moto fata + spate, cu demontarea rotilor de pe motocicleta - 80 lei
Aceasta operatiune presupune si echilibrarea dinamica a rotilor cat si inlocuirea valvelor cu unele noi, de cauciuc. Se poate opta si pentru valve metalice, 10 lei/buc

- schimbat anvelope moto fata + spate, fara demontarea rotilor de pe motocicleta - 50 lei
Aceasta operatiune presupune si echilibrarea dinamica a rotilor cat si inlocuirea valvelor cu unele noi, de cauciuc. Se poate opta si pentru valve metalice, 10 lei/buc

- indreptare janta moto - 100 lei/buc

Se pot efectua si alte operatiuni de intretinere si mentenanta (schimbat discuri, placute frana, etc). Pentru detalii si preturi ne puteti contacta la unul din numerele de telefon prezentate pe pagina.

- schimbat + echilibrat 4 anvelope auto - de la 50 lei

 

Pentru mai multe detalii puteti suna la unul din numerele de telefon: 0765 666 257 Marius / 0765 991 025 Ionut

 

17202972_1222249451161515_42394832803526
17156199_1222249444494849_40768457722718
17191341_1222249454494848_47903210314684
Edited by Mihai Pazel Anton

Share this post


Link to post
Share on other sites

lucrati si la roti cu spite 17 - 21 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Vulcanizare auto-moto Bucuresti, sector 6, Crangasi, Pagina Facebook

 

Servicii si preturi:

 

- schimbat anvelope moto fata + spate, fara demontarea rotilor de pe motocicleta - 50 lei

 

Cum adica schimbat anvelope fara demontarea rotilor de pe motocicleta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum adica schimbat anvelope fara demontarea rotilor de pe motocicleta?

 

vii tu cu ele in portbagaj. Nu le demontam noi.

 

lucrati si la roti cu spite 17 - 21 ?

Da. dar doar schimbat cauciuc, camera, echilibrat. Nu se umbla la spite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vii tu cu ele in portbagaj. Nu le demontam noi.

Aaaaa, imi cer scuze. Asa are sens. Nu intelegeam cu poti schimba un cauciuc fara sa dai roata jos. Mea culpa... Pai asa sunt bune preturile, probabil ca va voi vizita si eu daca voi avea nevoie. Toata stima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vulcanizare auto-moto Bucuresti, sector 6, Crangasi, Pagina Facebook

 

 

 

Servicii si preturi:

- schimbat anvelope moto fata + spate, cu demontarea rotilor de pe motocicleta - 80 lei

Aceasta operatiune presupune si echilibrarea dinamica a rotilor cat si inlocuirea valvelor cu unele noi, de cauciuc. Se poate opta si pentru valve metalice, 10 lei/buc

- schimbat anvelope moto fata + spate, fara demontarea rotilor de pe motocicleta - 50 leiAceasta operatiune presupune si echilibrarea dinamica a rotilor cat si inlocuirea valvelor cu unele noi, de cauciuc. Se poate opta si pentru valve metalice, 10 lei/buc

 

- indreptare janta moto - 100 lei/buc

Se pot efectua si alte operatiuni de intretinere si mentenanta (schimbat discuri, placute frana, etc). Pentru detalii si preturi ne puteti contacta la unul din numerele de telefon prezentate pe pagina.

- schimbat + echilibrat 4 anvelope auto - de la 50 lei

 

Pentru mai multe detalii puteti suna la unul din numerele de telefon: 0765 666 257 Marius / 0765 991 025 Ionut

 

 

 

 

 

 

 

 

17202972_1222249451161515_42394832803526

17156199_1222249444494849_40768457722718

17191341_1222249454494848_47903210314684

 

 

 

 

Cu preturile astea o sa dai faliment mai repede decât crezi!

 

Chiar sunt curios cat o sa rezisti!

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ alex_n - omul are preturi corecte si echipamente sa faca treaba. Pleaca pe topicul tau, ajusteaza-ti oferta si cumpara scule.


» Post actualizat in 04 Apr 2017 04:11

eu mai am max 1000 km pe roata spate. Le fac o vizita probabil saptamana aialalta, sa vad cum sta treaba - sunt la jumatea drumului fata de cei pe care i-am folosit in ultima vreme.

 

 

@Mihai - ce program aveti? lucrati si in we ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am montat la ei un set de Dunlop Q2 si am fost multumit, treaba facuta repede, bine si la un pret corect; am ajuns la ei prin recomandarea unui prieten care deasemenea a fost multumit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lucrati si la roti cu spite 17 - 21 ?

Da, am facut eu la ei in Martie, foarte multumit.

» Post actualizat in 04 Apr 2017 05:48

O adresa ar fi buna. Ca sa stim unde sa venim.

intersectia strada Ceahlau cu strada George Mihai Zamfirescu

» Post actualizat in 04 Apr 2017 05:59

aici

post-12582-0-39469000-1491285564_thumb.jpg

Edited by nano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum vreo 4 ani, domnul din poze a venit la mine pentru a ii monta o anvelopa 190/17 pe o roata pe 4'. Daca imi aduc aminte corect, montase deja anvelopa (SH, evident) pe janta si e la mintea cocosului cum arata profilul anvelopei montate pe jata atat de ingusta.... dezastru.

I-am explicat ca e periculos ce vrea sa faca si ca alegerea facuta poate sa il coste sanatatea sau mai grav. A insistat totusi ca o va monta asa, ca n-are bani si ca va monta o guma pe 160 sau mai mica (nici nu stia ce dimensiune are anvelopa stoc spate).

In sfarsit... dupa explicatiile firesti, ca intre colegi motociclisti, spune ca o monteaza pe raspunderea lui si decide sa o echilibreze. Stupoare cand vede stand-ul de echilibrat static.... soc si groaza. Cancel operation pt ca el STIE ca doar masina echilibreaza :D Orice explicatie tehnica sau care apela la cunostinte elementare de mecanica a fost inutila pentru ca omul e pardaf in materie de fizica/mecanica de scoala generala.

 

Nu comentez preturile sau serviciile. Probabil ca sunt OK si la masini fac treaba. Dar la motociclete cunostintele sunt nule.

Toate cele bune!

Edited by Cesar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu contează cunostintele Cezar, important e ca lucrează ieftin!

La 80 lei e pomana curata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba, acu pe bune, primul schimb de gume la KLE l-am facut la Buzau. 10 lei/roata, schimbate cu leviere, lucrat curat, echilibrat clasic cu plumbi adusi de mine. La o mahnitura de cocioaba. M-a costat mai putin cu tot cu plimbare (ne-am dus pana acolo numai pe judetene si comunale) decat daca schimbam in Bucale. Pe atunci nu prea se baga lumea la mobre iar cine se baga era scump, cam 100 de lei fata+spate.

Ultima data mi le-am schimbat singur, tot cu leviere. Mi-a luat o ora si o bere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa starnesc flame sau sa intru intr-o disputa dar, le recomand celor care sunt (inca) "neamul lui cat costa si ieftin de tot", care viseaza mocka-gratis sau dau o bere si/sau "las' ca te cinstesc eu", sa isi aloce cateva minute din timp si sa analizeze serios situatiunea in care se afla atat din punct de vedere economic cat si tehnic intr-o astfel de paradigma.

Poate nu e cel mai potrivit loc pentru acest post. Drept urmare, daca un moderator gaseste de cuviinta, sa il mute acolo unde ii este locul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unii se cam joaca cu pielea/oasele lor pentru "doi poli". Este normal sa cauti sa iesi mai ieftin dar toate au o limita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici gand de-a intra in polemica, urasc asta, dar.....Nimeni nu este nascut invatat. Cat traiesti inveti si de cele mai multe ori inveti din propriile greseli, asa ca......cum va permiteti voi mai necunoscatorilor in ale fenomenului moto (Mihai Pazel Anton,) sa veniti si sa aveti preturi mici...?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mihai - ce program aveti? lucrati si in we ?

Da. Sambata de la 9-17 si in unele duminici. Pentru disponibilitate duminica, te rog sa suni la unul din numerele de telefon.

 

am montat la ei un set de Dunlop Q2 si am fost multumit, treaba facuta repede, bine si la un pret corect; am ajuns la ei prin recomandarea unui prieten care deasemenea a fost multumit ;)

Multumim.

 

Acum vreo 4 ani,

Dar la motociclete cunostintele sunt nule.

@ Cesar, ai spus bine, acum vreo 4 ani.

 

Sa fiu sincer, nu e afacerea mea, ci doar ii ajut pe baieti. Daca nu erau ok crede-ma ca nu faceam nimic. Eu ii cunosc de 3 ani si in tot acest timp ei au evoluat, din punct de vedere al cunostintelor. Ca fiecare om, inveti continuu. E posibil sa fie adevarat de zici tu, nu am cum sa te contrazic, dar in 4 ani se schimba multe. Si-au mai cumparat scule, au mai invatat...

Eu habar nu aveam ce e aia o motocicleta acum 4 ani, si nici acum nu stiu tot, dar invat. Asa si ei.

 

Fiind motociclisti amandoi, si cunoscandu-i indeaproape, iti pot garanta ca nu fac lucru de mantuiala. Nu se joaca cu viata cuiva.

Edited by Mihai Pazel Anton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa repet ce am spus mai devreme - referitor la preturi, nu am comentat nici nu voi comenta vreodata "cat costa". Cu atat mai mult cu cat activitatea mea nu intra in concurenta cu a unei vulcanizari auto si/sau moto.

Imi permit insa, sa comentez aspecte care tin de siguranta si minime cunostinte tehnice.

Edited by Cesar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici gand de-a intra in polemica, urasc asta, dar.....Nimeni nu este nascut invatat. Cat traiesti inveti si de cele mai multe ori inveti din propriile greseli, asa ca......cum va permiteti voi mai necunoscatorilor in ale fenomenului moto (Mihai Pazel Anton,) sa veniti si sa aveti preturi mici...?!

 

Nici eu nu stiu. Serios. Am uitat ca in mintea unora mai instariti inca domneste replica, "e prea ieftin, nu-i bun".

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 ani sunt o groaza de vreme. Mai ales in operatiuni complexe gen schimbat cauciucuri :) un mare n00b poate ajunge foarte performant in ceea ce face.

Pana la urma hai sa vedem review first hand.

Personal ma bucur ca au masina de echilibrat - cum am spus si cu alte ocazii nu inghit echilibratul static (sa se abtina cei care nu fac investitii in afacerea lor). Sper sa aiba si plumbi ingusti din aia pt jante moto, ca sa arate bine dupa lucrare.

cand se termina guma spate o sa aflu. mai are putin, probabil doar we asta daca fac un drum corect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici saracii aia de la MotoGP sau WSBK nu folosesc altceva deca standul static dar omul setat gresit din scoala ramane setat gresit pe veci.

Invata-i tu, sef! Tu-i in gat de calici :D

Good night and good luck!

Edited by Cesar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi permit insa, sa comentez aspecte care tin de siguranta si minime cunostinte tehnice.

 

Si eu, fix la acest lucru m-am referit. Poate ca nu avea ( baiatul din poza, acum 4 ani cred ca avea 19-20 ani) cunostintele necesare, dar a invatat. Si nu face de capul lui, mai e si fratele lui acolo in caz ca nu stie ceva. Din punctul meu de vedere, nu-i nimic rau in a spune, nu stiu, dar ma documentez, si iti spun daca se poate face un lucru sau nu.

 

Eu incerc sa gandesc putin logic, de cat timp e nevoie sa inveti sa schimbi cauciucuri moto (demontat de pe mobra, schimbat cauciucul, echilibrat: si aici ma refer cu aparat de echilibrat dinamic, nu static), mai ales ca ei lucreaza zi de zi acolo. Eu cred ca in maxim cateva luni poti sa inveti toate astea, asta daca nu stii nimic inainte.

Daca in cateva luni inveti sa faci asta, in 4 ani, eu zic ca inveti mult mai multe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu, fix la acest lucru m-am referit. Poate ca nu avea ( baiatul din poza, acum 4 ani cred ca avea 19-20 ani) cunostintele necesare, dar a invatat. Si nu face de capul lui, mai e si fratele lui acolo in caz ca nu stie ceva. Din punctul meu de vedere, nu-i nimic rau in a spune, nu stiu, dar ma documentez, si iti spun daca se poate face un lucru sau nu.

 

Eu incerc sa gandesc putin logic, de cat timp e nevoie sa inveti sa schimbi cauciucuri moto (demontat de pe mobra, schimbat cauciucul, echilibrat: si aici ma refer cu aparat de echilibrat dinamic, nu static), mai ales ca ei lucreaza zi de zi acolo. Eu cred ca in maxim cateva luni poti sa inveti toate astea, asta daca nu stii nimic inainte.

Daca in cateva luni inveti sa faci asta, in 4 ani, eu zic ca inveti mult mai multe.

 

Succes in activitatea de PR! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 ani sunt o groaza de vreme. Mai ales in operatiuni complexe gen schimbat cauciucuri :) un mare n00b poate ajunge foarte performant in ceea ce face.

Pana la urma hai sa vedem review first hand.

...

10+

La urma urmelor, asta e important.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...