Sari la conținut

coxx

EX+
  • Număr conținut

    171
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    r6 de imprumut :)
  • Club
    Nu e cazu'

coxx's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. coxx

    Nu faceti asta

    Absolut de acord. Cele 5 reguli pe care le-am scris eu sunt extrase doar din cele mai frecvente situatii periculoase de trafic pe care le intalnesc in Bucuresti, care pentru cineva fara experienta pot parea banale si lipsite de importanta si pentru care am putut identifica modalitati de prevenire clare. M-am gandit ca pentru un incepator poate fi de folos sa citeasca niste sfaturi concrete, bazate pe situatii concrete de trafic culese in 5 ani de mers. Intr-adevar lista e practic infinita, la fel ca si pericolele care pot aparea. Respect.
  2. coxx

    Nu faceti asta

    Dupa parerea mea cele doua patanii cu care a inceput topicul sunt doar niste intamplari foarte ciudate si foarte improbabile si pot fi incadrate la categoria ghinion. La categoria "nu faceti asta" eu as pune 5 lucruri foarte simple si banale dar care din punctul meu de vedere chiar pot reduce masiv sansele de a te prapadi : 1. nu merge cu viteza atunci cand pe sens opus este coloana de masini, chiar daca pe sensul tau esti singur pe sosea 2. nu pleca in forja de la semafor (decat daca in prealabil te-ai asigurat ca nu mai trece nimeni "pe galben" pe dumul cu care te intersectezi) 3. nu merge cu viteza atunci cand pe dreapta sunt parcate in coloana masini langa bordura, paralel cu soseaua, chiar daca in rest nu mai e nimeni pe acel drum 4. daca esti intr-o coloana (semi)statioanara pe un drum cu mai multe benzi pe sens, depaseste printre masini, nu prin stanga sirului de langa axul drumului 5. nu te baza niciodata pe verde la semafor sau pe prioritate. redu viteza putin si stai cu mana si piciorul preventiv pe frane la absolut toate intersectiile, indiferent daca ai verde sau prioritate Evident ca lista este mai lunga, insa in viziunea mea astea sunt cele 5 reguli de aur. Nu mi le-a spus nimeni, ci pot fi numite invataminte pe care le-am tras eu din accidentele pe care le-am vazut sau despre care am auzit/citit si din experienta celor 5 ani de mers pe motor. Iar faptul ca dupa 5 ani de mers ghidandu-ma dupa ele inca nu am bifat nici macar o zgarietura (pe mine sau pe motor) ma face sa cred ca pot fi de folos si altora. In rest, multa bafta. P.S. Astept parerea voastra daca ar trebui puse si intr-un topic de la "Incepatori".
  3. asta e un topic din categoria "am auzit de la un prieten", insa de intamplat s-a intamplat sigur si chiar se intreba daca motociclista a scapat. prietenul meu (motorist si el) se intorcea cu masina de la munte iar in potigrafu sau tancabesti (nu mai stie exact) se produsese un accident in care fusese implicata o motociclista. se pare ca era proaspat iar scena arata cam asa: o dacie oprita pe banda doi (aparent intentionase sa faca stenga pe linie continua), lovita in spate de motociclista; motorul bulit nasol, multe bucati din el imprastiate; fata intinsa pe marginea drumului, inca misca, iar casca ei era la o distanta considerabila de ea (de aici se poate deduce ca nu o avea legata...?); se pare ca erau o gasca de motociclisti pentru ca erau opriti mai multi la fata locului. cam asta e tot ceea ce a putut vedea. pentru cei certareti nu a oprit pentru ca deja era buluc de lume adunata (inclusiv motociclisti) iar el era cu nevasta si copilu de 4 luni in masina. asta e tot ceea ce stiu. stie alticneva mai mult ???
  4. la mulĂži ani

  5. coxx

    Accident Lascar Catargiu

    te bagi in seama, deci esti prost. ce ti se pare gresit in faptul ca ma intereseaza mai mult starea accidentatilor sau firul cercetarilor decat palavrageala fara rost si interminabila ? vezi-ti de-ale tale daca n-ai vreun raspuns la ceea ce ma intereseaza pe mine.
  6. coxx

    Accident Lascar Catargiu

    discutiile astea interminabile oricum nu mai folosesc la nimic. ce se mai stie despre starea celor 2 de pe moto ? si stie cineva vreo concluzie preliminara a politiei ? e vreo sansa ca jegu ala sa se aleaga macar cu un dosar penal dupa isprava asta ? sau macar sa-i ingroape in bani pe cei doi ?
  7. coxx

    815

    stiu ca suna cinic, insa 12 morti e o cifra surpinzatoare. adica gandindu-ma la haosul grotesc din bucuresti, gropi, sine de tramvai, santiere, manelisti, femei cu carnet de arges, etc etc etc, chiar nu mi se pare o cifra mare. inainte sa citesc statistica asta eu as fi zis ca e cel putin 1 mort/saptamana in bucuresti.... plus ca numarul de motoare a crescut cu cel putin 30% fata de anul trecut. sa fie oare un semn ca lucrurile se mai indreapta ? ca soferii au inceput sa fie constienti de existenta noastra ? ca noi am inceput sa mergem mai prudent ?
  8. coxx

    Accident In Bucuresti

    O idee excelenta ! Asta chiar ar trebui sustinuta de catre reprezentantii comunitatii moto atunci cand au intalniri cu politia si autoritatile. Eu chiar cred ca ar avea efect. Sunt multi maimutoi la volan care nu au in minte ca exista motociclisti; atunca o privire scurta si daca vad ca nu vine nimic mare spre ei (eventual cu 2 faruri), ies. Un astfel de avertisment sub "cedeaza trecerea" cred ca le-ar aminti la boi ca existam si noi si s-ar uita mai atent. Daca macar un sfert dintre cei care se asigura "superficial" ar fi treziti de un astfel de avertisment, tot ar fi un mare castig !
  9. intr-adevar trebuie sa fii tampit sa faci wheelie in papuci si tricou, insa mi se pare ca se exagereaza prea mult pe tema echipamentului. in primul rand nu vad diferenta intre papuci si adidasi/tenisi. n-am auzit pe nimeni sa spuna ca mersul in tenisi e o inconstienta desi te faci la fel de zdrente si in adidasi si in papuci in caz de accident. si imi vine greu sa cred ca toti care se dau rotinzi pe-aici au ghete speciale de moto cu care sa mearga vara prin oras. si cum zicea bine cineva mai sus...romanu' nu poate scapa de boala de a se uita in curtea vecinului. tind sa cred ca astia care doresc moartea celor care merg neechipati pur si simplu crapa de invidie ca altii nu sufera de cald in timp ce ei se fierb in suc propriu. altfel nu vad vreun motiv pentru care sa nu-ti vezi linistit de drumul tau fara sa te intereseze daca vecinu e in papuci, chiloti sau costum de robocop. sau mai e si varianta in care acesti "specialisti" sunt genul care scapa motorul saptamanal de pe loc incercand sa iasa din parcare si cad in cap blocand fata la cea mai mica urma de pericol. in acest caz...ii inteleg. e modul lor de a se descarca de frustrari...dorind moartea celor care-s mai indemanatici ca ei. da, eu merg in tricou, pantaloni scurti si adidasi vara. si nu, nu sunt manelist, n-am 18 ani, nu vreau sa impresionez nicio pitipoanca si merg pe motor de 4 ani fara niciun incident. stiu riscurile la care ma expun si merg in asa fel incat sa le minimizez, indiferent daca am echipamentul pe mine sau nu. si am respect pentru toti motociclistii, indiferent de echipament, atata timp cat ei merg in asa fel incat sa nu puna in pericol siguranta altora. Succesuri deosebite !
  10. da' sa-l ardeti pe taran cat puteti ! certificat medico-legal -> despagubiri cat se poate de mari ! sa-si vanda casa din chirpici si sa jegu de dacie ca sa povesteasca la tot satu cum a ramas in puula goala din cauza ca i-a fost sila sa mai bata 200 de m ! plus ca trebuia urmarit dupa ce s-a incheiat la politie si cardit sa se duca cu ochii sarmale acasa. tot el cu gura mare ca n-are nicio vina si ca veneati cu viteza ! probabil ca instinctul este sa ziceti : bine ca am scapat si ca imi fac motoru pe asigurarea lui. eu sper totusi sa faceti un efort (desi stiu ca tribunalele de la noi sunt un cosmar) si sa-l ardeti cat puteti ! succesuri !
  11. eu zic doar atat : scuteristilor ! din punctul meu de vedere scuteristii n-au absolut nimic de-a face cu motociclistii. 80% sunt manelisti, tigani, melteni sau copii cretini care se cred motociclisti. te saluta la semafor si vin cu bala curgandu-le din gura "hai ne tragem ?! groh, groh !". noroc ca am casca full ca daca avea open-face numai flegme in frezele gelate si in fetzele bronzate le-as da. de prisos sa mai spun ca regulile de circulatie cele mai elementare sunt absolut neinteresante pentru ei. casti, echipament ? niciodata, ca "nu ne mai vede fetele, ce plm ?!". nota : stiu ca generalizez, insa o fac intentionat. din pacate in categoria asta, raportul intre scuteristi ok si cei oligofreni este net superior in favoarea celor imbecili. a nu se intelege ca nu sunt constient ca exista si scuteristi ok si in banca lor. din pacate sunt prea putini.
  12. coxx

    Accident La Tulcea

    incearca sa afli detalii. nu pentru a avea retarzii pe cine sa injure si cui sa doreasca moartea ci ca poate o mica parte mai invata cate ceva de pe urma tragediei.
  13. asta e cel mai sinistru accident despre care am citit de 3 ani de cand ma dau pe forumul asta. de obicei in locurile unde-s tarabagii sau piete d-astea imporvizate pe marginea drumului, vezi de la 1 km ca e ceva acolo. sunt masini oprite, care opresc sau care pleaca. e un gest reflex sa incetinesti cand vezi ca in fata ta e ceva agitatie de masini si oameni... oricat de inconstient si dement ai fi, nu ai cum sa accelerezi in continuare cand vezi ca in fata e ceva de genul asta. si ce viteza sa fi avut incat sa nu fi vazut masina si motociclistul opriti in fata lui ??? chiar incerc sa inteleg cum a fost posibil, dar nu reusesc. poate omul vroia sa moara si a zis ca e mai fun pe motor... mi se pare 100% justificata ura oamenilor pentru acest motociclist. oricine si oricum a fost el, chiar daca toata viata lui a fost painea lui Dumnezeu, ceea ce a facut la finalul acestei vieti este...incalificabil. nu mai am cuvinte... motocicliestul cu kawa pe care l-a luat inainte sa sara in SUV e ok ?
  14. mergi preventiv si nu da in ea decat in locurile unde este relativ sigur (drum drept, liber, cu asfalt bun, fara strazi perpendiculare, fara masini parcate pe lateral si de preferinta cu sens unic - ex : kiseleff, unirii, autostrada). preventiv inseamna sa presupui ca esti invizibil si sa te astepti oricand sa te incalece, sa nu-ti dea prioritate sau sa iti intoarca in fata orice masina. + un pic de talent + un pic de noroc si vei fi ok. se poate trai foarte frumos si normal si pe un SS, la fel ca si pe un enduro sau pe un scuter. acceleratia e la tine in mana, nu la altcineva. succesuri maxime ! opinia ta nu e gresita, insa tine si de gusturi si de ceea ce isi doreste fiecare de la un motor. eu recunosc, conteaza ca motorul meu sa arate bine. sa ma uit la el si sa-mi placa. iar un ss nu se compara din punctul asta de vedere cu niciun naked, enduro sau altceva. si care dintre noi nu recunoaste ca si-a luat motor si pentru ca (subliniez SI) e sexy, mananca rahat. pe langa asta mai e si feeling-ul pe care-l ai cand esti pe el. pozitia, comenzile, aerodinamica, iti dau un sentiment placut de sportivitate si putere. nu vad de ce dorinta de a simti aceste lucruri trebuiesc asociate cu lipsa dintre picioare sau cu alte complexe. dupa parerea mea, cine emite astfel de teorii (si mai ales cine le generalizeaza), ori e invidios, ori n-a incercat niciodata un SS. la fel si pentru partea cu "in oras nu ai ce face cu el". ba iti spun eu ca faci exact acelasi lucru ca si cu un Hornet (primul meu motor a fost Hornet). da, poate la inceput te dor un pic mainile, dar astea trec cu timpul. diferenta este ca daca vrei sa iesi din oras, pe Hornet te bate vantu de te capiaza cand treci de 120, in timp ce pe SS poti merge cu 180 constant fara sa ai nicio problema. respect !
  15. coxx

    Accident Constanta

    cred ca se lasa cu tije si alte chestii d-astea... cred ca vor trece minim 3 luni pana isi va reveni de tot. bine ca se stie numarul spark-ului. sa-l arda pe taran !!!
×
×
  • Creează nouă...