Jump to content

Kez

Membru
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About Kez

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2017
  • Motocicleta
    BMW F650 GS 04

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    -

Recent Profile Visitors

141 profile views
  1. Salut, mai sunt disponibile? Eu am o pereche care imi vin bine ( intradevar am picioare destul de subtiri) si as mai vrea o pereche de backup/pasager.
  2. Eu dupa ce pornesc, la relanti are 14.4-14.5 V. Cand am turatie mare in mers mai scade un pic. Am gasit asta pe site la f650, sunt mai multe informatii acolo:
  3. Kez

    Geaca de piele

    Salut, Vand geaca de piele model Gipsy Cash SF LALYV, marime M. Geaca NU este tip "moto", deci nu are protectii sau buzunare speciale. Specificatii: Geaca de piele pentru barbati Brand: Gipsy Suprafață: piele 100% (Lamb Lyon Veg) Căptușeală: Corp: 100% bumbac, manșon: 100% poliester Jacheta se închide cu fermoar Două buzunare cu buton Fit: Slim Fit Lungime: scurta Lungimea spatelui: 64 cm pentru dimensiunea M Lungimea mânecii: 68 cm pentru dimensiunea M Intretinere: Spalare doar de catre personal specializat Geaca este noua, cu etichete, nepurtata. Pozele sunt de pe site-ul fabricantului, avand in vedere ca este nou nouta nu am facut poze sa arat urmele de posibile defecte, dar pot face daca exista interes. Locatie: Bucuresti, Sector1. Tel: 0740030036 Pret: 550 lei.
  4. Da, am ajuns cu bine, a fost totul ok, mai ales palinca Nu ma asteptam sa fiu recunoscut asa departe de casa ))
  5. eu am scos asa: - 3.35 singur + cutii laterale si viteza 100-120 (drum de 2000 km, calculat la fiecare plin) - 3.2 singur, fara cutii si viteza la fel 100-120 ( drum de 600 km) - 3.7 cu pasager + cutii si viteza 100-110 ( drum 1000 km) - 3.8-3.9 singur + cutii dar tinut cat de constant am putut pe la 140 (drum de 300km) Plus de asta, inaine de tura de 2000km am montat si parbrizul inalt de wunderlich, credeam ca va afecta consumum, dar aparent nu afecteaza.
  6. Ca si rezolvare da, ai avut dreptate, bateria (Varta) ce avea mai putin de un an a facut un scurt intern si "poc - ul" se auzea de fapt din baterie, deci am scapat ieftin..baterie noua si totul este ok Multumesc pentru ajutor, mai ales userului Serban.S cu care am tot vorbit cum ii dau de cap !
  7. Multumesc, am verificat cablajul, dar pare intact, la contact nu am ajuns deoarece am observat ca am scurt intre bornele bateriei si nu pare treaba de contact (cred). Cand scot 4 sigurante ( de faza surta/lunga, semnalizare, instrumete si pozitii, sunt trei de 7.5A + una de 4A) scurtul de la baterie dispare, dar moto face la fel, tot nu porneste, deci cumva scurtul este inainte de sigurante? Sau poate s-a busit ceva in instalatie, in concluzie, stie cineva un electrician bun, sau mecanic cu experienta in modelul asta de moto, poate a mai intalnit ceva asemanator? Mersi!
  8. Salut baieti, dupa ce ma mancat sa pun un voltmetru (care nu este de vina) cred ca am un scurt undeva. Am mers cam 3 ore, toate bune, cand sa pornewc motorul vad ceva caractere in loc de ceas si liniute in loc de km..lumina slaba in bord si releele bazaie..am scos pe rand sigurantele, am lasat doar partea electrica pt motor, si mereu cand dau sa pornesc face un poc si atat, scade tensiunea pe baterie de la 12.6 la 3v..sunt ceva locatii uzuale unde se rod firele unde as putea sa ma uit? am stat toata ziua sa ii dau de cap si nimic..dau multe beri pentru ajutor
  9. Pana la urma am conectat voltmetrul la firul ce alimenteaza pozitia pe spate ( fix la iesire din conectorul de langa cutia de sigurante, acela ce se prinde cu un suport slide). Din pacate era cam copt firul asa ca la dezizolare sa rupt si a iesit ceva mai "gainerasc"" decat voiam, dar merge..mersi de sfaturi!
  10. Multumesc, am identificat si pinul si sigurantele, 8 la numar. Nu stiu la ce te referi prin "manson de cauciuc", nu prea gasesc o cale neinvaziva sa ma leg direct la sigurante, adica sa strecor cumva un fir pe langa cel existent prin spate. Firele sunt scurte, nu prea e loc de manevra, se pot scoate firele din cutie, sau ca sa ma leg trebuie dezizolat neaparat? Poza
  11. Mersi, dar e la fel ca priza, adica e 12V direct de pe baterie, eu vreau un +12V legat la contact astfel incat voltmetrul ( si priza USB) sa nu stea aprins cand motorul e oprit.. LE: neavand al doilea buton am gasit un voltmetru ce intra si se potriveste perfect in locul butonului fals in cazul meu: Poza si link la voltmetru daca mai vrea cineva: Link
  12. Astazi, fiind aproape sigur ca priza de 12V este legata la contact ( lene sa caut aparatul de masura) am montat un convertor pentru USB la 5V si un voltmetru, conectate din spatele prizei si surpriza, nu e legat la contact, e mereu aprins voltmetrul...stit de unde pot lua un 12V pe contact de prin zona sub sa? Am citit ca de sub butonul de manere incalzite ar fi fost simplu, dar eu nu am manere incalzite.. multumesc!
  13. Tinder? tu ai vazut cum arata bulgaroaicele??!
  14. Multumesc de raspunsuri. Las aici, poate mai vrea cineva: 11417654013 (o-ring filtru) 07119903546 11417652949 Sper ca am gasit ce trebuie
  15. E prima data cand fac eu schimbul de ulei, nu stiu fostul proprietar ce a facut, tocmai deasta intreb.
×
×
  • Create New...