Jump to content

bizpenet

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About bizpenet

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Motocicleta
    Kawasaki ZX600A

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ZX600A
  • Interests
    informatica, mecanica, permacultura

Recent Profile Visitors

280 profile views
  1. Update schema electrica, firele de la mufele problema si conexiunile din singurul butor cu care nu ma descurc: Ce fire AR TREBUI sa vina la acest conector? MULTUMESC
  2. Asta ar fi schema, totusi nu mi-e clar cu blocurile de comutatoare stanga si dreapta cum lucreaza (eu am butoane individuale). In alta ordine de idei sunt sincer ingrozit de cei 5-10 electricieni din service-uri cu care am vorbit. Am facut un desen cu mufele, mai mult: - daca alimentez prin firul negru firele alb respectiv albastru am far - daca alimentez prin firul negru firul violet am claxon - daca alimentez prin firul gri firele portocaliu respectiv albastru deschis am semnalizare stanga si dreapta - daca pun firul maro la masa (verde) atunci am pozitie
  3. Cel care a vandut-o a zis (telefonic) sa ma descurc sau sa o returnez, pur si simplu A REFUZAT explicit sa imi ofere orice detaliu legat de produsul venit in cutia data de curier.
  4. Am cumparat instalatia ACEASTA NOUA. Am facut asta pentru ca scuterul in cauza a ajuns la mine un cadru pe roti si 3 cutii cu piese, instalatia originala e taiata/adaugata/scurtata/lipita practic total inutila si fara urma de functionalitate. Din pacate, un domn "amabil" de la site-ul sus amintit mi-a spus sec sa o returnez daca nu-mi convine. Asta a fost singura lui solutie. Sigur e prevazuta pentru butoane bloc ce se fixeaza pe ghidon, am musai nevoie de fiecare pin. Oare poate cineva sa ma lumineze cu o schema a acestei instalatii? Multumesc.
  5. YATO YT-7301 s-a dovedit a fi un mare fas pentru ca diametrul 14 e ok dar pasul filetului este diferit. Asadar nu se poate infileta in chiuloasa. Ma gandesc tot mai serios ca am nevoie de un mecanic priceput la motoare aspirate cu carburator sa o porneasca dar nu as vrea sa dau de mesteri care cer sa schimb cauciucul pe spate ca e cam sters si din cauza asta nu porneste. Rectificare de ultim moment, YATO YT-7301 merge pana la chiuloase cu gaura de fi 14 mmm iar bujia la Kawasaki ZX600A marca NGK DR8ES este cu fi 12 mmm Sa vedem ce strungar gasesc sa-mi faca un adaptor. Up
  6. Tot nu a pornit. Benzina am schimbat-o si am si clatit rezervorul inainte de a pune benzina noua ca era tare ciudat ce am scos din rezervor. La montaj m-a chinuit cateva ore pana am vazut montata cutia filtrului de aer corect pe carburator (am reusit montajul corect abia cu blocul de carburatoare demontat de pe galeriile de admisie). Totusi acum e fiecare cauciuc la locul lui. Nu prea inteleg ce rol pot avea cele 2 furtune galbene scurte cu capatul in aer. Pun o poza - precizez ca e identic cu ce am eu nu blocul de carburatoare de pe acest motor. SI Oare d
  7. Situatia aproape similara, scriu in topic pe masura ce avansez. Cat timp pui bujia la masa si vezi scanteie acea bujie da scanteie si in cilindru si e ok. Carburatoarele cel putin la mine sunt 4 in bloc, au membrana de cauciuc care poate pierde elasticitatea si se rupe, are jiglere care se pot infunda, garnituri care pot sa nu mai estanseze. Practic milioane de motive ca ceva sa nu te lase sa pornesti. Benzina veche e un mit popular dar am patit ca in special motoare mici sa refuze sa porneasca cu benzina mai veche. De asemenea, sa ai piciorele de sustinere ridicate cand p
  8. Eu zic ca mai bine nu intrai intre coloane. Nu e treaba ta sa faci educatie. Cred sincer ca oricat de prost as fi pe drum am sanse reale sa ma intalnesc cu cineva care ma depaseste la acest capitol, daca era deja pe banda de BUS e clar cate tigle are pe acoperis, nu mai ai nevoie de alte indicii.
  9. Tocmai fac scoala pentru A, mi-am luat casca mea care apropo e COMODA ca de conforma sunt conforme toate care le-am remarcat, sincer mi-ar place sa am coatele si genunchii ceva mai protejate ca m-as simti mai in siguranta dar fac poligonul doar cu casca pe cap. Am urcat prima oara pe motor cu 2 roti la scoala, am permis pe 4 si 4+ roti de peste 20 de ani. Ca durata, eu sunt sigur ca am nevoie si asta pentru binele meu de toate cele 60 de ore de pregatire, minim faci scoala in 1 luna dar cred ca circa 3 luni in care sa te ocupi constant de asta e optim si rezonabil. Si asa, presupunand ca iei p
  10. Scriu in continuare in acest topic cu gandul ca un caz real poate ajuta pe altii in situatie similara. Ieri am luat la rand nu mai putin de 28 de locuri unde s-ar gasi un manometru cu retinere (cunoscut ca si compresmetru, tester pentru compresie, etc) in Cluj Dupa ce am gasit in total 2-3 oferte la triplu pret si asta doar in 1 singur caz pe stoc, am comandat online Se pare ca va veni Miercuri, abia astept sa masor stiintific compresia sa nu se mai inflameze nimeni de aici cind vorbesc de metode empirice de diagnostic de pe vremea Daciei 1100 sau a Trabantului. In alta ordine
  11. Regret sincer ca nu exista "Multumesc" aici. MULTUMESC superbec, maine iau furtun transparent si fac si nivelele cu toate ca nu a curs nici un pic de benzina din carburator. "câr-câr-câr-POC" este target acum, am uitat sa precizez ca cu spray de start a pornit imediat Intre timp am lipit pur si simplu ruptura de 5 mm cu adeziv pentru cauciuc pentru ca materialul membranei nu e imbatranit si sistemul atunci cand functioneaza o face la presiune atmosferica. Daca porneste asa desigur ca voi inlocui membrana. Am impresia ca un mester tare priceput a lucrat inaintea mea la carburatoare si
  12. Am manual si e un motor prin aspiratie facut in 1994 (din metal! ) nu e chiar o statie spatiala ruseasca la care conductele din manual sunt cabluri in realitate. Multumesc totusi pentru raspuns.
×
×
  • Create New...