Salutare , post informativ pentru detinatori de Yamaha R1 07-08 am intampinat urmatoarea situatie :
Am achizitionat un PC3 + Igniton Module + QS la instalarea acestuia nestiind exact care mufe unde vin PC3 si Ignition Module avand mufe identice evident l-am legat gresit iar ECU a intrat in avarie motocicleta mergea doar in 2-3 pistoane si imi dadea Eroarea 39 iar in modul de diagnoza Err-4 (Improper connection in wire harness;Malfunction in meter;Malfunction in ECU) . M-am apucat sa intreb "expertii nostri din tara" iar ca raspuns am primit "ai prajit ECU" ;"ai prajit intrarea" ;"nu esti primul patit" . Urmatorul pas a fost sa ma apuc sa caut alt ECU la sfatul unora si cand am vazut la ce pret ajung cu el plus ca mai trebuie si softat sa se anuleze imobilizator ca sa mearga pe motocicleta (250-300 Euro ECU + 100 Euro soft ca sa ajung la stadiul de unde am plecat ) .am zis ca am apuc sa ma documentez mai in detaliu .
Zis si facut am gasit o firma in Spania http://www.ifitec.es/ care se ocupa de tunning am vorbit cu ei au zis ca imi verifica ECU in caz ca e prajit nu ma costa nimica si pot cumpara unul de la ei YEC .
Ajuns ECU in Spania ECU era doar in safe mode si nu era prajit,ars,intrari arse sau ce alte informatii am primit de la expertii nostri ( aviz amatorilor nu credeti tot ce zic ai noistrii ca e lipsa mare de cunostiinte si ajungi sa cheltui o gramada de bani degeaba)
Rezultatul la Spanioli a fost Conversie totala la ECU YEC cu toate functiile corespunzatorea a unui Genuine ECU YEC (350 euro) + mufa Yec pentru a putea accesa direct ECU + Quickshifter + Autoblipper + Mapa cu configuratia motocicletei (350 euro) toate au venit cu instructiunile de instalare corespunzatore si accesorii (Cost total 700 euro) . Ca si concluzie si invatatura de minte daca ajungeti in situatia mea mai bine documenteaza-te tu inainte sa asculti de toti "expertii".
Putin despre motocicleta : Model Yamaha R1 2007
Upgraduri :
Semighidoane PP Tunning
Acceleratie Rapid Motion Pro
Pompa frana HEL 18x20
Furtune frana Metalice
Indicator trepte PZ Racing
Filtru Aer BMC Race
Smog plates
Scarite PP Tunning
Arcuri Fata K-tech mai dure
Suspensie Spate Ohlins
ECU YEC
Quickshifter Ifitec
Autoblipper Ifitec
Evacuari + Galerie Leo Vince
Lant DID 520 rapoarte -1 +2 +3 +4 in functie de circuit
Pinion Spate Sitta , Supersprox ,
Pinion fata Supersprox
Parbriz Double Bubble
Protectii Motor,Ambreaj ,Crashpaduri,Bobbins GB RACING
Probabil am mai uitat ceva maruntisuri , urmeaza si cateva poze.
O zi buna tuturor !