Jump to content

The Witcher

Membru
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About The Witcher

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    KTM 990
  • Numar Moto
    IF 99 GOD
  • Club
    Kwisatz Haderach

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha R1 2003, Yamaha R1 2006
  1. per total 3800 E dar daca pleci pregatit, singur si respecti un plan stabilit poti scoate tura la un 2500 - maxim 3000 E . Mie m-i s-a ars camera HD in Serbia si a trebuit sa iau alta din Gibraltar 180 E, am folosit autostrazile din lipsa de timp si am platit 130 E Dus numai pe autostrazi, problemele tehnice la moto m-au costat 400 E, am cam dormit si pe la hoteluri desi am carat cortul cu mine iar a fost 300 E. Si am fost 2 persoane deci 3800 E - 1000 E (probleme tehnice si hoteluri) = 2800 E si am fost 2 persoane deci eu zic ca 2000 E e ok daca te cazezi la cort si esti o persoana calculata . » Post actualizat in 18 Jul 2016 20:33 La excursiile astea TIME IS MONEY dar in sensul ca daca ai timp scutesti bani, daca te grabesti te costa . » Post actualizat in 18 Jul 2016 20:43 Filmarea e procesata la 60 FPS filmarea si prelucrata cu Adobe Pro cred ca e de la youtube ... desi mie pe youtube nu imi sacadeaza . Se poate sa fie din cauza ca am editat si pe youtube putin luminozitatea si este in stadiul "Still Processing" ... In nisip am zis mai sus ca vroiam sa luam pranzul pe malul Atlanticului. Muzica am zis sa pun ceva rock mai soft sa se incadreze cu peisajul si sa fie usor digerabila ca in MP3 coloana sonora care m-a insotit a fost : Five Finger Death Punch , IRON MAIDEN, METALLICA, DIO, MANOWAR, TARJA TURUNNEN, WITHIN TEMPTATION si alte metale grele
  2. pai ruta a fost asfalt 90% din motive diverse , dar a fost misto ... in nisip am vrut sa duc motoru pe malu atlanticului sa mananc o omleta la primus . Timpul a fost destul de limitat , adica in Maroc am stat doar 15 zile , restul am facut pe drum si am avut probleme cu releul central mai exact s-a impuscat cablul de plus care intra in C.D.U. si am fost fortat sa stau 2 zile pe loc , 1 zi in Rabbat si una in Casablanca . Iar la Foum Zguid m-a lasat cilindrul receptor de la ambreiaj si iar a fost PANICA asa ca am scurtat excursia ca initial aveam 20 zile de maroc si 14 de intoarcere dar fiind prima mea motocicleta ADV si prima iesire pe motocicleta ADV la drum lung ... am zis sa nu imi fortez norocul .
  3. 7 Aprilie - 8 Mai . Adventure Ride 13000 Km Exclusiv pe 2 Roti .
  4. I'm Back ... pictures coming soon ....
  5. Foarte tare ... superb abia astept ... mai am 7 zile si plec si eu ...
  6. Bv Bv, asteptam opinii si starea traseelor si la mine face ceasul Tic - Tac ca mai sunt 30 de zile si plec , dar ca orice plecare e cu peripetii ca unul di tovarasii de drum nu mai dau de el si cred ca s-a razgandit , echipa cu 4x4 de fapt vrea sa ia un 2x4 pt ca nu au gasit 4x4 ieftin ... pana la urma am facut planul ca si cum I RIDE ALONE si daca e sa mai vina cineva ok, daca nu pe 8 Aprilie su pe Motor si GO! GO!! GO!!! . Eu sunt Ready To Rumble, am motto-ul meu in cap DEAL THE PAIN , NEVER STOP !, am concediul aprobat, nu mai astept decat ziua de 8 Aprilie . Am facut rost de harta topo si road Maroc varianta de gps daca o vreti dati-mi un mail la kwisatz.haderach.1981@gmail.com si o trimit diseara .
  7. Marakesh va fi pe ruta de intoarcere dar trecem la dus prin Fes unde ne si oprim pt o noapte . Dupa un calcul rudimentar as spune ca daca plecam pe 9 Aprilie din Romania, ajungem pe 14 Aprilie in Gibraltar unde oprim o zi pt service moto si schimbat de cauciucuri deci pe 16 la prima ora plecam spre Tanger, vom merge pana Chefcaouen in prima zi si vom inopta acolo (deci 17 Aprilie) si de la Chefcaouen la Fes vom ajunge undeva pe 18 Aprilie ... Sau cel putin asa mi-as dori, daca drumul prin EU ne ia mai mult timp vom intarzia probabil tot programul cu o zi . Dar in jur de 18-19 Aprilie vom fi la Fes ... la Marakesh e greu de spus cand vom ajunge cu exactitate ... probabil ca in 15-16 zile de la plecarea in tura din Tanger sau cel putin asa am calculat dar avand in vedere ca vrem sa incercam cele doua piste respectiv Ouzina -Tafraoute care ne va lua 2 zile si Tafraoute - Foum Zguid care ne va lua o zi destul de lunga , pot aparea variabile cu "+" sau "-" in calculul timpului alocat . » Post actualizat in 23 Jan 2016 13:15 Dar am vb cu ERU si momentan a ramas la stadiul de discutie dar ... ne gandeam la o ICELAND ADVENTURE RIDE in 2017 ...
  8. Pentru cei care doresc să participe la tură am pus și track-ul E bine de știut : Suntem 3 motociclete , 1 4x4 , în total 6 persoane. » Post actualizat in 21 Jan 2016 11:42 Uitasem sa mentionez ... In principiu tura va fi impartita asa 5 zile dus si 5 zile la intoarcere + 24 zile in Maroc = 34 zile
  9. 1 - Daca nu ti-a placut melodia ... te inteleg (e genul meu muzical, mea culpa ) ... 2 - despre "an(us) nou fericit" cum sa iti explic ? hmmm ... iarasi mea culpa nu frecventez comunitati gay si nu cunosc urari de genul asta. 3 -Despre stat pe "curru" meu ...inca nu te-am jignit cu nimic (nu-mi sta in caracter) si nu cred ca ar fi bine sa incepi tu .
  10. Pentru toti pasionatii de aventura dar si pentru Kollar ...cel din urma poate invata ceva din versuri :
  11. Ca sa zic asa mai direct : - "Verifica/schimba-filtre pompa benzina/revizie pompa apa-semering/cilindru receptor/pompa ambreiaj/discuri ambreiaj" ... in februarie fac revizia de 30 000 km adik mobra e ca noua , nu a vazut pana acum off road ; - "Trebuie sa ai scut aluminiu aftermarket,sidestand relocator, protectie capac ambreiaj/schimbata pedala de frana ca iti sparge capacul de ambreiaj la cazatura, cred ca ai deja crashbars-uri" ... da astea le am deja; - Daca plec intr-o tura cu juma de KTM in piese de schimb e cam greu motorul si s-ar putea sa am probleme cu amortizoarele; - Chiar daca as avea juma de KTM in piese de schimb la mine problema e ca in afara de a schimba manetele, uleiul, filtrele, pedalele, cauciucurile,bujiile, becuri, etc. lucruri easy medium , nu ma pricep pt ca nu sunt mecanic... deci degeaba as lua discuri de ambreiaj din moment ce nu as stii cum sa il demontez si sa pun discurile; - Inainte de plecare voi face o servisare ca lumea si un training de 2 sapt in cum se schimba o pompa de apa, pompa de ambreiaj si alte lucruri esentiale ce se pot strica . Faza ca eu vreau calare si ca lumea mi-a explicat cum sta treaba ... hmmm majoritatea au zis ca nu au 30 zile de concediu sau ca nu merg pe asfalt atat de mult desi au mobre mai mari ca a mea ... adica nu cred ca te duci exclusiv pt Hard Enduro cu un R1200GS . Iar restul erau 2-3 care au mers deja in Maroc si apreciez sfaturile si povestirile lor de pe meleagurile Marocane si le multumesc mult pt povete dar si ei au zis ca e vb ca as putea sa stau mai mult in Maroc decat pe drum pt ca prin Europa e Boring dar eu am deja de stat 18-20 de zile in Maroc si imi este de ajuns. A mai fost cineva care merge tot calare pe mobra pana acolo cu inca 2 prieteni dar merge in Octombrie si are la dispozitie maxim 3 sapt cu tot cu drum si finally a fost "fractura" care a zis vreau in Maroc 100% pot oricand si pot sta oricat. Deci dinnou cred ca nu ma fac inteles si am sa ma repet ... Pt mine MOTO ADVENTURE inseamna 2ROTI cat mai mult posibil, on-off cum o fi dar 2ROTI sa fie , pt mine Europa nu este Boring pt ca nu am vazut-o in totalitate de fapt ce cunosc e Italia, Franta , Elvetia , Germania, Grecia, Turcia , Ungaria, Bulgaria si cam atat dar nu a fost niciodata plictisitor.Pt. mine MOTO ADVENTURE inseamna sa cunosc lumea pe 2ROTI sa vad alte obiceiuri, alte stiluri de viata , alte tari si sa ajung in locuri mai putin accesibile. Iar partea cu OFF ROAD-ul nu ma duc in Maroc sa ma dau Hard Enduro si nici sa refac traseul Dakar. Oricum multumesc mult de sfaturi o sa tin cont si de ele mai ales ca am inteles ca semering/cilindru receptor e problema KTM 990 . P.S. - Si pe munte la prima mea tura de 2 zile aveam, ceaun sa facem mancare , maceta de Rambo in caz de lup/urs, aveam 3 geci ca poate se uda una, 2 polare si 4 tricouri , trusa de supravietuire , amnar, canistra zippo, mancare 10 portii, 3 litri de apa etc. caram in spate 35 Kg si drept urmare am clacat la primul urcus si a trebuit sa reduc viteza de deplasare, sa fac pauze dupa pauze .... la a doua tura am avut 24 kg , la a treia tura 20 kg si la ultima tura in care am stat exclusiv cu cortul pe munte 12 zile in 3 tari straine rucsacul a avut 17 kg ... Morala este ca atunci cand mergi in ture lungi pe jos sau calare , on sau off road trebuie sa iei esentialul pentru a merge mai departe pana la primul service in caz ca se strica ceva ce in proportie de 40%-50% e posibil sa se strice , minimul necesar pt a supravietui in conditii neprielnice sau cel putin asa am invatat eu pe pielea mea in timp ... Daca faci altfel s-ar putea concediul sa fie un cosmar de cand il incepi ... Adica de exemplu in proportie de 10-20% e posibil o pietricica sa imi sara prin grilajul de la protectia de far si sa imi sparga farul ... dar sunt 100% ca nu imi voi lua far de schimb la KTM ... o sa iau becuri .
  12. 1 - Revizie / schimb ulei, filtre ulei si aer, placute de frana, cauciucuri noi din Bucuresti apoi Schimb ulei filtre ulei si aer + cauciucuri noi in Gibraltar sau Tanger. La intoarcere voi schimba dinnou filtrul de aer in Gibraltar. 2 - Pregatit de drum total adica saddlebags, tailbag, tankbag, protectie far, proiectoare, greutate cat mai mica pe el (fiind muntzoman am ceva echipament ultralight). 3 - Mai mult de atat o sa intreb si eu mecanicul si prietenii, dar sper sa nu fie nevoie de mai mult de atat ...
  13. Am comandat cartea lui Chris Scott (sunt de moda veche asa ca imi place varianta pe hartie) am citit cele 3 topice si am luat niste notite .... mi-a dat si ERU track-urile lui ... MAROC HERE I COME si vb lui Cristache o sa facem multe poze la impins motociclete prin Desert )))
  14. S-a stabilit : Data de plecare - 10 Aprilie 2016 Modalitate de ajuns in Maroc - pe 2 roti Traseu pana in Maroc - Romania - Serbia - Croatia - Slovenia - Italia - Franta - Spania - Gibraltar (pauza) - Tanger . In Maroc sunt cateva variante de traseu. Durata Totala estimata - 28-30 zile din care 10 pe drum si 18-20 prin Maroc Participanti pana acum : The Witcher - KTM 990 ADV Fractura - BMW R1200 GS Pt. Doritori - PM si stabilim o intalnire toti ... prin ianuarie - februarie . » Post actualizat in 13 Dec 2015 20:12 * Gibraltar (pauza = 1 zi pt service motor, eventual schimbat gume cine vrea )
×
×
  • Create New...