Jump to content

RazvanRRR

Membru
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

About RazvanRRR

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Galati
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    Suzuki SV650

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda nes 150
  1. Va salut! A pus cineva arcuri de ambreiaj intarite pe 1st gen? Impresii dupa operatiune? Pareri pro/contra?
  2. Salutare! Caut sa cumpar o banda de alergare. Pentru ca nu sunt convins ca a mea sotie o va folosi timp îndelungat, prefer una sh. Fain ar fi sa fie electrica, cu inclinare. Razvan - 0745.348.927 Mulțumesc!
  3. Salut! Ma interesează casca. Are ceva zgarieturi importante pe viziere?
  4. Salut. Nu e neaparat nevoie sa te duci la o vulcanizare moto. Mergi cu roata in mana la o vulcanizare auto mai rasarita si te ajuta cei de acolo cu siguranta. Problema apare daca vrei musai echilibrare. Eu am schimbat anvelopele fara echilibrare si nu am avut probleme si, desi nu e neaparat recomandat, asa procedeaza multa lume. Stima
  5. Daca faci contestatie, o sa circuli cu dovada(prelungita lunar) pana la soluționare. Cat timp ai permisul suspendat, nu poti face scoala pt alta categorie.
  6. Sigur nu s—a oprit motorul datorita franarii violente? Si a pornit in viteza, cand ai selectat a 2a si ai dat drumul la ambreiaj? » Post actualizat in 04 Mar 2017 19:43 Le: asa s-ar explica si blocarea rotii spate
  7. Dumnezeu să-l odihnească în pace!
  8. Salut. Alegerea depinde de tine. Depinde pe ce neam de motocicleta te vezi. In general, prima motocicleta nu se uita niciodată, insa tot ea e cea pe care ai sa o schimbi cel mai repede. Trebuie sa incepi sa vezi cu ce se mananca motociclismul, apoi iti dai tu seama de ce anume ai nevoie. Am fost si eu in locul tau la inceputul sezonului. Am ales un naked, cu care am mers si pe asfalt, si pe deal un pic, si pe malul Dunarii, pe diguri. Isi face treaba cu brio. Depinde de tine, oferte sunt destule » Post actualizat in 01 Nov 2016 06:20 LE: tine cont de sfaturile colegului de mai sus!
  9. Multumesc de raspuns ! In ordinea numerelor de pe tricou : Mobra e un curvy din 2000. E la mine de la inceputul sezonului, moment care a coincis si cu anexarea ctg A la permis. Nu am umblat pana acum la cablurile de la soc, insa carburile au fost curatate si sincronizate inainte de a avea permis (am facut atunci o revizie generala). Are forta sa invarta, ieri pornea la sfert dupa ce murea motorul cand incercam sa il turez. La un moment dat insa, bateria s-a descarcat si a necesitat incarcare pe redresor ( am lasat-o peste noapte, redresor cu sursa in comutatie, nu traf... cica ar avea ceva cicluri prestabilite de incarcare in trepte, nu dupa cum ii tuna bateriei sa ceara curent ). Am verificat ambele bujii astazi; la cilindrul 2 a fost simplu, a iesit usor, pe cand la 1 am scos intai cat am putut din impuritatile acumulate (naked, merg si pe ploaie ), dupa care am inceput un program de rugaciuni intense ( timp in care frunzele morcovului au fluturat energic in vant ); dupa cativa stropi de degripant si multa rabdare am dat bujia afara ( a iesit greu de tot, chiar pana spre capat, mi-a fost teama sa nu raman cu filetul in chiulasa; dupa ce am scos-o am verificat ca nu cumva sa aiba filetul mai lung si sa iasa greu din cauza calaminei care s-ar fi putut acumula, nu a fost cazul . Bujiile sunt schimbate o data cu revizia initiala, ngk iridiu, au 7k km. Sunt maronii, chiar ok dupa parerea mea pt un motor alimentat pe carburatie ( am atasat o poza ). Referitor la robinetul vacumatic, o sa incerc sa il dau jos maine sa il curat si sa scot arcul temporar, sa elimin si posibilitatea asta. Ar putea sa nu deschida total ? pompa de benzina totusi se alimenteaza - am scos furtunasul care duce spre ramificatia catre carburi si am dat la automat, arunca benzina cu drag si spor Am vazut cutiuta unde se bifurca cablul de soc spre cele doua carburatoare, o sa incerc sa o desfac maine sa vad ce gasesc acolo. Ai idee daca se poate repara ce e acolo sau trebuie musai inlocuita ? asta la modul general, sa ma pregatesc moral pt cautat prin dezmembrari daca e ceva. E logic ca la dereglarea socului carburatoarelor sa apara exact problema mea, insa nu ar trebui ca unul din cilindri sa afume bujia, amestecul fiind prea bogat ? Referitor la revizie carburatie, dupa cum spuneam, am fost preventiv inainte de a ma urca pe ea si am dus-o la mecanic pt operatiune. Tin minte totusi ca imi spunea mecanicul ca membranele o sa trebuiasca inlocuite undeva in viitorul nu foarte indepartat, insa cand am propus sa le comandam si sa facem treaba asta din pripa, mi-a spus ca nu are rost, ca e ok asa pana la urmatoarea revizie a carburatiei. Necesita cunostinte avansate treaba asta ? As putea sa o fac eu ? E nevoie de sincronizare dupa ? Inca ceva... citeam la un moment dat ca sincronizarea carburilor se poate face si fara ceasuri de vacuum, cu rezultatea aproape identice cu folosirea ceasurilor. Se poate chestia asta, e fezabila ? Off topic : stau ca pe ghimpi, e prima data cand ma lasa mobra .. si au fost niste zile asa frumoase cele care au trecut... de dimineata ma pun iar pe investigat. Toate ideile sunt binevenite ! » Post actualizat in 30 Oct 2016 22:19 Am rezolvat problema.. Aveam apa in rezervor. A fost infundata aerisirea de langa buson si apa adunata a intrat in rezervor. Purjat, desfacut, curatat robinet vacuumatic si pompa de benzina si motorul si-a revenit. Pornește la sfert si merge ceas. Am scăpat usor. » Post actualizat in 30 Oct 2016 22:22 Priif
  10. Salutare. Sunt in impas si nu știu cum sa ii dau de capat. Aseara am vrut sa ies cu mobra. Nu mai fusese pornita de luni. A pornit la sfert cu socul la maxim si fara gaz, s-a turat pe la 3000rpm ca de obicei. S-a încălzit un pic, am renunțat la soc treptat si a ramas la relanti. Vrand sa accelerez incet, pe loc, se oprea motorul. Balbaia si se oprea. Am pus-o pe seama frigului. Am încercat sa plec incet, patinat, la relanti. Am facut asa aproape un km, astfel încât motorul s-a încălzit dar mobra tot nu se tura. Au fost doar cateva reprize scurte, pana la 2500rpm. Am zis ca nu am destul gaz ( in timpul mersului s-a aprins martorul de la benzina) asa ca am mers si am mai pus 5 litri. Nu s-a schimbat nimic. In minte imi era faptul ca nu se alimenteaza cum trebuie sau s-au givrat carburatoarele ( if possible). Acum o ora m-am apucat de desfacut sa verific robinetul vacuumatic de sub rezervor. Fara vacuum nu curge nimic, daca 'trag' din furtunul de vacuum vine benzina. Am obs ca mai e un corp similar cu asta pe cealalta parte a cadrului, dar care funcționează la presiune de aer si nu vacuum. Merge si asta. Am verificat bujiile, arata bine. Aveti vreun sfat de aur? Vreo altceva ce as putea sa verific? » Post actualizat in 29 Oct 2016 14:44 LE : daca ii dau un pic de spray in fiecare carburator, porneste, se tureaza. Pana când se termina spray-ul. » Post actualizat in 29 Oct 2016 14:51 Am uitat sa precizez, la un moment dat nu a mai pornit deloc aseară. Situație care persista și acum, in lipsa de spray. Nu se alimenteaza... Dar de ce?... » Post actualizat in 29 Oct 2016 15:36 LLE: mi-am dat seama ca acel corp care seamana cu robinetul vacuumatic e de fapt pompa de benzina, care e actionata si ea pe vacuum si care funcționează( am scos furtunasul care duce spre carburatoare și am probat). Neeext..
  11. Salut, ai cumva vreo inregistrare cu sunetul produs? Ai cumva si silencer? Obisnuiesc sa plec uneori foarte dimineata spre lucru si nu as vrea sa trezesc toata strada..
  12. Cateva poze si de la mine. Foarte faina a fost intalnirea. La multi ani și la mai mare! Asteptam filmarile cu drona!
  13. Eu am luat de la el sh releu de incarcare si sa pilot pt sv650 si au fost ok. Releul a venit in punga cu bule, saua a infasurat-o intr-un material textil si ambele au fost puse într-o cutie pe măsură. Am mai luat in trecut niste mansoane si au fost ok. Mie mi-a plăcut cum a livrat. Poate am avut eu noroc, poate ai avut tu ghinion...
  14. Salut. Eu mi-am transportat mobra ( sv650) urcata cu fata in masina si culcata la 45°, pusa pe doua anvelope. Nu stiu exact care e treaba cu rezervorul si unde exact e furtunasul de supraplin insa nu am riscat sa o culc si sa ma trezesc cu benzina in masina. Plus ca de unde trebuia sa las masina trebuia sa merg mai departe cu motorul, asa ca rezervorul a fost 90% plin. Spatele a ramas un pic afara, insa daca ai o chinga subtire si o ancorezi de ceva sau folosesti o sfoara cu care sa o legi in asa fel incat motocicleta sa stea trasa spre fata nu ai nici o problema.
×
×
  • Create New...