Jump to content

sorynz

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About sorynz

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    2009 Z750
  • Numar Moto
    -

Recent Profile Visitors

115 profile views
  1. Depinde pentru ce motor ai nevoie, cred. Eu SH nu am gasit. Mi-am comandat direct de la MIVV prin cei de la shop4moto, cred ca a fost vreo 150lei
  2. Si eu am copiat o cheie de Kawa Z750 in Brico-ul din baneasa, doar ca a trebuit sa fac comanda inainte sa aduca cheia. A fost cu chip la mine si a fost 250RON
  3. Salut, Ceva ghete de strada 46? Merg pe un naked. x-ville sau x-square? Mersi!
  4. OffTopic: Ai vazut vreo imbunatatire dupa ce l-ai montat? Ceva stabilitate la viteza? De aratat arata bine. Ma gandesc daca se merita atentia in plus la borduri si denivelari OnTopic: Ma gandesc ca nu e nevoie de mare inginerie la montaj. Daca gasesti sa-ti iei kit-ul de montaj se poate monta la orice service.
  5. Mersi de urare si de info, Paul_E! (cu intarziere ce-i drept...) Revin un pic mai tarziu cu ce am mai facut si ce impresii mi-a lasat de cand nu am mai scris aici » Post actualizat in 17 May 2017 11:33 Trec lunile, e deja jumatatea lui Mai si eu nu ma pot dezlipi de motocicleta. Am ajuns la ~30.000km pe bord, in plus cu 3500km fata de Noiembrie (2000 sunt din martie pana acum si am facut doar doua plimbari mici). La inceputul anului a trecut printr-o revizie completa de cele necesare la TNG. Ulei, filtre, curatat clapeta, ungeri si reglaje necesare. Daca tot a fost la medic, am zis sa schimb si garniturile care aveau scurgeri (cea de la chiuloasa si cea de la alternator). Pe scurt, tipla! Sau cel putin asa credeam... Am descoperit ca am o problema cu senzorul TPS; cand i se pune dambalaua, dupa ce am mers mai brutal cu ea, relantiul ramane la 2000rpm. O turez o data scurt si revine in parametri normali. Probabil voi face o sesiune de exorcizare a dracilor din senzor insa nu prea am mai avut timp si stare sa o trag pe dreapta. Imbunatatiri aduse in perioada asta: - am schimbat scarita dreapta (cea cu pedala de frana) care era sudata; - am reglat atat pozitia pedalei de frana cat si a schimbatorului si MAMA ce diferenta este; sincer nu ma asteptam sa se schimbe senzatia atat de mult in bine; - am schimbat becul de pe faza scurta cu unul LED cu chip Philips Lumileds de 5000K pe care, sincer, il recomand tuturor! NU orbeste, NU da glare in disperisa luminii, iar intensitatea luminii, mai ales noaptea, este incredibila. Ca upgrade aici as tinde catre kitul de 4300K, insa nu il aveau baietii de la Coasta de Est de unde le-am cumparat si le-am montat; - am incercat sa rezolva cumva stropitul pe spate de la lipsa coditei originale; partial am reusit (75% succes) prin montarea unei prelungiri sub numar, insa tot mai murdareste. Ma tot uit pe net la variante de a monta o aparatoare jos pe roata (asemanator cu ce are GS-ul); ma gandesc ca ar da bine si ar rezolva complet problema umezelii de pe jos. - am comandat (astept sa vina) silencer pentru toba; am inceput sa ma cert cu vecinii Cam atat am avut de zis pentru moment. Multumesc inca o data tuturor de urari si sfaturi! Daca aveti idei despre cum pot sa rezolva stropitul pe spate, va astept sfaturile
  6. Super Mersi de info. Gasisem si eu pe ebay ce cautam. Tot in jur de 50-60 EUR si acolo. Ma gandeam daca e posibil sa fac rost de undeva local. Cand ajung la motocicleta o sa-i fac niste poze si-ti transmit. Probabil pe luna viitoare, acum e la iernat.
  7. salutare si bine ai venit! Chiar daca ma repet fata de ce au spus si colegii mai sus, eu iti voi da sfatul din propria experienta. Permisul l-am luam in primavara asta, m-am uitat la tot felul de motoare si am zis ca pentru un mers 60% in oras, 40% la plimbari prin afara un naked ar fi cel mai bun iar ca si cmc am zis ca in jur de 600 ar fi perfect (nici prea mult sa-mi rup capul, nici prea putin sa nu simt ca merg..). Ca si dimensiuni cred ca suntem pe aproapte nul de celalalt. Eu am acum 1.92 si 100kg, cand am termiant scoala moto aveam 110 . Am folosit site-ul http://cycle-ergo.com/ unde mi-am bagat dimensiunile si am "testa" diverse pozitii pe motocicletele din gama. Pe atunci mi-au facut cu ochiul vreo 3 motorete, Honda Hornet CB600, Kawasaki er6n si fratele mai mare Kawasaki Z750, ultimul fiind si varianta pe care am mers. De ce? Pentru ca are cea mai buna pozitie dintre toate (o sa vezi pe cylce-ergo comparand cu experienta pe care ai avut-o in scoala), cea mai inalta șa, este un pic "grasuta" si nu da impresia ca pedalezi la bicicleta si, peste toate, imi placea cel mai mult . Pun aici si o poza ca si dimensiuni sa-ti faci o idee.. Bafta la cumparaturi!
  8. Shit.. In acest caz ma bate tousi gandul sa-l fac intr-un service sau la cineva care chiar se pricepe. N-as vrea sa dau banii pe scule, sa fac vreo gafa si sa stric si garnitura. Cred ca o duc la "reparat" si stau si eu pe acolo sa fur meserie Mersi de info. Cred totusi ca o sa arunc si eu un ochi sa vad ce e pe piata
  9. asa zic si eu ca e OK nivelul , dar fiind prima motocicleta am zis ca o intrebare in plus nu strica. postul cu Z750 l-am gasit dar e lung rau (insert "that's what she said" joke here). Inceputurile sunt prin 2007 asa ca o sa sar pana prin 2009-2010 si cand am timp de lectura de asta ma voi ocupa
  10. Mersi mult! Esti o adevarata salvare! O data cu garnitura care e 200lei (pretul de 160EUR era dat de cei de la United.. poate s-o fi incurcat tipul de acolo in cifre dar eu asa stiu ca a zis) si a doua oara cu site-ul, asa gasesc si eu codul pieselor mai usor. Am cautat si eu acum in manualul de service si am vazut procedura. Nu pare complicata deloc insa va trebui sa mai cumpar o cheie dinamomentrica.. cea pe care o am are reglajul de la 21Nm iar eu am nevoie de 9.8Nm aici . Oricum, e foarte bine de stiut si mersi de info In felul asta o sa stea piticul linisti.. vorba ta Sa vina caldura, zic!!
  11. Multumesc mult de sfaturi si de urari! Sper si eu sa nu am incidente si tocmai d-aia merg cat pot de prudent si atent la ceilalti participanti in trafic. Bineinteles, am mai gafat si eu ca incepatorul... m-am ridicat pe o roata, mi-a fugit spatele in franare.. toate din greseala mea pe urma careia am invatat cate ceva, dar n-am picat . Cred ca asta se datoreaza mult acelor ani pierduti pe bicicleta cand parintii se luau de mine ca nu stiu sa merg pe jos si ca ma impiedic din picioara mai des decat pic pe bicicleta Cat despre garnitura, sincer sa va spun nici nu m-am gandit sa ma uit pe net de cazuri anterioare. Intr-adevar ce zice tzeapa e adevarat. In spatele radiatorului (mai exact deasupra galeriei de evacuare) curge ceva mai mult decat ar fi trebui - parerea mea. Ca si ulei pierdut pot considera ca este nesemnificativ.. Dupa vreo 3000km nu a mai fost nevoie sa completez nimic. O mica intrebare am aici. Eu (poate in incompetenta mea) am completat uleiul pana la limita maxima a indicatorului fiind obisnuit asa de la masina. Credeti ca acest aspect ar fi putut genera aceasta scurgere? Sincer sa fiu, cand am luat motorul nu am avut astfel de probleme (cu scursul de ulei).. sau poate ca nu le-am vazut eu. O sa arunc o privire cand prind putin timp. Din ce am inteles procesul de schimbare a garniturii ar fi destul de costisitor, fiind nevoie sa dea jos motorul.. am inteles corect? Aveti experienta cu schimbatul ei? Unde ati fost si cat v-a mancat din portofel (exceptand costul piesei care am inteles ca este 160E) :|
  12. multumesc mult! garnitura de la capacul culbutorilor (cea mai de sus de pe motor) - cel putin asa mi-au spus cei de la UnitedMotors ultima data cand am fost la ei. hai mersi
  13. Inca nu.. asa a venit cand am luat-o si ma tot chinui sa gasesc pe cineva local fie sa confectioneze unul fie sa cumpar. Avand in vedere ca pana acum nu am avut noroc, cred ca voi comanda unul pana la revenirea in trafic.
  14. Salutare tuturor si bine ne-(v-)am gasit. Am zis sa-mi fac si eu introducerea aici pe forum de unde va cunosc si citesc din umbra de la inceputul anului de cand am decis sa micsorez amprenta la sol la 2 roti (cu motor bineinteles ). Motoreta din dotare este un Kawasaki Z750 din 2009, prima pe care o detin si pot spune ca am facut o alegere chiar inteleapta. Un pic cam "puternica" fata de ce as fi vrut dar voiam neaparat un naked si.. ei bine.. nimic altceva nu prea se preta dimensiunilor mele (1.92 si ~100kg). Luata de la un prieten bun (care mi-a si infiltrat microbul celor 2 roti mai mult decat era) la vreo 23000km undeva prin mai si tinuta in garaj tot la el pana am pus si eu mana pe permis in iunie, sunt al 3lea proprietar. Originara din Italia, motocicleta a fost adusa la 16000km, iar cand am luat-o eu era recent servisata si nu au mai fost nevoie de mari investitii. In cei 3500km facuti pana acum s-au mai schimbat placutele de frana, kit-ul de lant si s-a montat o alarma pentru paranoia din mine . N-am ce ma plange. Pana acum totul este OK si abia astept sa vina din nou un pic de caldura. Motocicleta este acum la iernat pana la primavaraul semn de caldura. Pana atunci va trebui sa schimb o garnitura care scapa ulei si revizia de inceput de sezon, bineinteles. Ca si "imbunatatiri" o sa enumar mai jos: - parbriz PUIG - aparatoare spate PUIG - semnalizari BARACUDA - alarma "scoala vecinii ca oricum nu se aude pana la etajul 10" - toba MIVV Suono si lista va urma. Atasez si cateva poze aici ca doar suntem Balcani si ne place sa ne dam mari
  15. Salut, Pentru Kawasaki Z750 din 2009, set complet fata/spate care ar fi preturile? Cred ca voi merge pe organic dar, daca-mi poti spune si penttru sinterizat.. Multumesc!
×
×
  • Create New...