salut,
Am cumparat moto din germania honda nc750sd, avea pe ea toba ixil( nu am primit vreo omologare sub forma de a4, pe ea nimic trecut ca si serie) semanlizari after market, am ajuns la RAR Voluntari: motocicleta a fost respinsa si trebuie sa va fac revenire, semnalizarile nu palpaie intre 90-120 de ori pe minunt, iar toba nu e cea originala, si avand si limitare nu scoate chair puterea trebuta in carte:))
Nu a mers altfel, am mesterit 2h30 in parcarea rar, am pus toba originala si codita din fabrica( le aveam in portbagaj) si am facut revenire( 3,7 ron, cu stampila in prealabil de la poarta) Sa le dea Domnu sanatate celor doi baieti d ela poarta( m-au ajutat cu scule si ce mai trebuia pt operatiunea asta) Rar cand mai gasesti oameni cumsecade, dar ce semeni aia aduni)
A fost ca in filme, m-a respins la rar, a iesit domunul de la poarta in calea mea, mi-a dat sculele, apoi alt domn m-a trimis sa iau cabluri(am gasit fix marimea potrivita la momentul potrivit pe jos intr-un serice alaturat) apoi alt domn m-a ajutat cu o masuratoarea ca sa ne dam seama de nul si faza, ca de erau culori diferite :)) O aventura ce sa mai.
SFAT:Mergeti la RAR cu tot ce are MOTORUL original montat!
Apoi vedeti voi cum va faceti de cap: schimbati/imbunatatii, etc.
Astept CIV care mai nou nu se mai da pe loc, ca sa ma pot urni mai departe:
Certificat de la ANAF ca nu sunt platitor de TVA:)) o caricatura de om a inventat legea asta pentru autovehicule sh in 2017 (probabil un alt PSD-ist, stiti voi rima)
Apoi luare in evidenta la taxe siimpozite
apoi cerere de nr definitive
Circ Romanesc, altii isi fac online toate actele si noi nu suntem in stare sa scaotem un A4, dactilografiat pe computer la imprimanta =))