Jump to content

razvanick

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About razvanick

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Honda nc750sd
  • Numar Moto
    B655RNI
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    -
  1. As este, de asta le si recomand colegilor sa fie tot original sa treca usor Rar-ul, sa meatereasca pe indelete, nu pe graba si cautand scule ai toate cele. Multumesc mult inca o data. Nu as fi gasit asa ceva in Ro. Le recomand sa caute prin tine, ofertele bune nu se gasesc online. Iar la fata locului altfel se diacuta. Numai bine si pe data viitoare cand voi schimba categoria
  2. Jos palaria, un om de nota zece! Numai cunvinte de lauda, rar mai intanesti un asemenea om! Poveatea mea e urmatoarea: am cautat motor in Ro, am fost aproape sa cumpar o aprilia mana(a cedat partea electrica inainte de testare), apoi un nc750( s-a vandut cu o zi inainte sa il testez la honda), apoi o alta experienta urata cu un ungur( am cerut sa fie cu cutie automata, la destinatie normal ca era manuala si foarte scumpa) apoi am apelat la Marcel si intro saptamana aveam motorul acum ma lupt cu birocratia din Ro sa o pot inscrie! din pataniile mele de incepator intr-ale imatricularii va recomand sa aveti totul original pe motocicleta! motorul este o honda nc750sd limitata la 35kw din 2017 la 7012km Multa sanatate ii doresc lui Marcel. Apelati cu incredere la el, veti primi un motor cum nu v-ati fi inchipui ca puteti cumpara din ro
  3. salut, Am cumparat moto din germania honda nc750sd, avea pe ea toba ixil( nu am primit vreo omologare sub forma de a4, pe ea nimic trecut ca si serie) semanlizari after market, am ajuns la RAR Voluntari: motocicleta a fost respinsa si trebuie sa va fac revenire, semnalizarile nu palpaie intre 90-120 de ori pe minunt, iar toba nu e cea originala, si avand si limitare nu scoate chair puterea trebuta in carte:)) Nu a mers altfel, am mesterit 2h30 in parcarea rar, am pus toba originala si codita din fabrica( le aveam in portbagaj) si am facut revenire( 3,7 ron, cu stampila in prealabil de la poarta) Sa le dea Domnu sanatate celor doi baieti d ela poarta( m-au ajutat cu scule si ce mai trebuia pt operatiunea asta) Rar cand mai gasesti oameni cumsecade, dar ce semeni aia aduni) A fost ca in filme, m-a respins la rar, a iesit domunul de la poarta in calea mea, mi-a dat sculele, apoi alt domn m-a trimis sa iau cabluri(am gasit fix marimea potrivita la momentul potrivit pe jos intr-un serice alaturat) apoi alt domn m-a ajutat cu o masuratoarea ca sa ne dam seama de nul si faza, ca de erau culori diferite :)) O aventura ce sa mai. SFAT:Mergeti la RAR cu tot ce are MOTORUL original montat! Apoi vedeti voi cum va faceti de cap: schimbati/imbunatatii, etc. Astept CIV care mai nou nu se mai da pe loc, ca sa ma pot urni mai departe: Certificat de la ANAF ca nu sunt platitor de TVA:)) o caricatura de om a inventat legea asta pentru autovehicule sh in 2017 (probabil un alt PSD-ist, stiti voi rima) Apoi luare in evidenta la taxe siimpozite apoi cerere de nr definitive Circ Romanesc, altii isi fac online toate actele si noi nu suntem in stare sa scaotem un A4, dactilografiat pe computer la imprimanta =))
×
×
  • Create New...