Sari la conținut

victor_petrescu

Membru
  • Număr conținut

    185
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male

Vizitatori Recenți Profil

512 citiri profil

victor_petrescu's Achievements

  1. Salut Caut sa cumpar o aripa fata Mz es 250 in stare originala si o cutie de scule pt Ij 56 de pe partea stanga. Tel/watsap 0727051997
  2. Pare ca ar fi o problema de dilatatie a materialului.Posibil sa impileze la cald .
  3. asta a fost motocicleta unui priten de al meu. am facut cu ea un drum alexandria-snagov in 2003 la intrunire. la vremea aia era data dracu pt un ij.putere mare ,viteza etc. mai are pinioane si lant de yawa? unde e kilometrajul din far de bicicleta?
  4. zicea cineva mai sus ca nici ``comunistiii `` nu vad rostul ascutitorilor. problema cu comunistele e de 2 feluri: 1---sunt oameni carora le plac (de colectie),ma numar printre ei ,oameni care au inceput pe asa ceva. am mers multi ani pe ij de prin `97 pana prin 2002,pt ca astea erau posibilitatile.o japoneza era un vis in perioada aia. amintiri placute am pt ca asa era perioada.motocicleta era o pacoste , dar .......... de curand mi-am luat ijul inapoi +atas si urmeaza o reconditionare cu vopsele standox,nichel si totul readus la ORIGINAL 2---si sunt si aceia care daca nu ajung la struguri zic ca japoanele sunt ascutitori si ca doar comunistele sunt motoarele adevarate..categoria asta de oameni imi provoaca scarba. prin lasitatea si neputiinta lor intelectuala si materiala . nu inteleg de ce se raspunde unui viitor motociclist prin invective si injurii bazate pe diferenta de varsta si etc????? a pus o simpla intrebare si a remarcat ca ,comunistele sunt urate(are dreptate)in comparatie cu ce exista acuma. de ce daca noi am trecut prin perioada grea cu motociclete comuniste trebuie sa ne razbunam pe generatia care are posibilitatea meritata sa aiba ceva mai bun???sau e vorba cu capra vecinului tipica romanilor???? ps:zane sper ca ai inteles care e treaba cu comunistele.daca nu iti plac e destul de normal pt ca tu ai avut privilegiul sa prinzi alta ``epoca `` de aur in care posibilitatea de a avea o motocicleta straina este de 99,9 %.poate peste ani o sa raspunzi si tu unei intrebari puse de cineva in legatura cu ceva care a apartinut perioadei tale si o sa stii sa-i raspunzi normal si frumos fara sa-l jignesti ca nu e de-o seama cu tine!!!!! alta categorie nu exista!
  5. zicea cineva mai sus ca nici ``comunistiii `` nu vad rostul ascutitorilor. problema cu comunistele e de 2 feluri: ---sunt oameni carora le plac (de colectie),ma numar printre ei , ---si sunt si aceia care daca nu ajung la struguri zic ca japoanele sunt ascutitori si ca doar comunistele sunt motoarele adevarate. alta categorie nu exista!
  6. nu e vorba ca e nervoasa.asa e geometria motocicletei.partea fata e destul de ciudata in comparatie cu altele
  7. pai ramane in spate la plecarea de pe loc,la start lansat ia un usor avans. ps:am uitat sa-ti spun.r1 nu se poate conduce in conditii de siguranta fara amortizor de ghidon.e pericol maxim ,intra in voblaje la orice acceleratie sau cand o pui jos de pe o roata
  8. bai laure....mama mea era sa-ti dau o replica daia cu injuraturi si alte balarii...dupa vreo cateva beri io am vazut ca scrisesi FOLOSITOR PROST noroc cu femeia ca imi traduse just kidding PS:eu am r1 2003.la o liniuta cu gsxr 2003 la plecarea de pe loc il iau instantaneu cu vreo 3 metri iar spre sfarsitul a aprox 5-600 de metri e la vreo 1 metru in spate. -la start lansat nu pot sa tin r1 jos(se ridica pe roata spate)si aici pierd enorm.la sfarsitul liniutei are vreo 1,5-2 metri avans. ---gsxr-ul cu care am facut liniuta nu mai are power valve(are acrpovici full) si sta jos indiferent cum tragi de el(cu mici exceptii) mai sus era un post cum ca cutia de r1 e proasta.....nimic mai adevarat e la fel de proasta ca la toate sportivele japoneze daca nu o folosesti ``normal`` PS LU PS:Acolo unde scrie bilutele eu am scris C O A I E L E.nu stiu de ce a aparut asa(cenzura a dracu!)
  9. diferentele de strada dintre gsxr si r1 2003 sunt ca r1 trage mult mai brutal decat gsxr insa pierde odata cu schimbarea in sus a treptelor. -la gsxr motorul este un pic mai elastic decat r1,trage mai liniar,insa in mers este insesizabila diferenta de putere. -diferenta majora dintre cele 2 modele apare la un drum lung:daca la r1 iti strivesti bilutele in rezervor datorita inclinatiei seii ,te dor mainile mai rau si te bate vantul mai tare,la gsxr problemele astea nu sunt majore:saua e dreapta,nu stai asa rau in maini si datorita parbrizului cat piatra de moara nu te bate deloc vantul.scaritele deasemenea mi s-au parut mai confortabile la gsxr. deci gsxr-ul 2003 areun pic de turing la capitolul comoditate.prefer insa r1 datorita senzatiei mai sport pe care o lasa la condus PS:-vorbim strict de modelele 2003
  10. Ai avut un noroc fantastic pot spune.la 10-15 secunde a trecut un TIR unde ai cazut tu.............. Cazatura in sine e inexplicabila:viteza mica asfalt uscat(cu exceptia petei care luceste).iar bordura era vreo 50 cm in dreapta. Curba intradevar nu se ia asa dar aici nu suntem toti piloti si nici viteza nu era mare ca sa o iei cu trasa ext-int-ext si pe deasupra nici nu cunosteai sfarsitul curbei.ma rog nu conteaza..... Ideea e ca asta sa fie invatatura de minte pt toti(nu ma exclud).Eu as fi intrat pe curba aia cu viteza probabil dubla
  11. Ma intereseaza de la Ij :aripile fata si spate,cutiile laterale si rezervorul.sa fie de Ij 56 si sa nu aiba modificari. pot sa dau la schimb rezervor si aripi cu sa de Ij planeta. tel:0741 333 627
  12. am si eu nevoie de aripile si cutiile de scule de ij 56.pot sa dau la schimb de planeta
×
×
  • Creează nouă...