Jump to content

TheHuskyCrobats

Membru
  • Content Count

    369
  • Joined

  • Last visited

About TheHuskyCrobats

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Stefanesti, Arges
  • Carnet moto din
    -
  • Motocicleta
    Burgman 400 AN Honda NC750XD
  • Numar Moto
    CBZ
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    -

Recent Profile Visitors

458 profile views
  1. Felicitari! Daca eram acasa va rugam sa ma luati si pe mine
  2. Ai rezolvat ceva? Stiu ca e cam vechi postul, dar ma interesa si pe mine pentru o geaca. Eu m-am pravalit ca tuta cand sa ies pe poarta si am rupt tesatura exact pe coate. Nefasta m-a ajutat cumva, a dus ea geaca la cineva si a cusut niste piele dar nu a cusut-o cum trebuie. As repara-o mai bine daca stie cineva un croitor bun. Bucuresti, Ploiesti, Brasov, nu conteaza, mai fac o plimbare
  3. O comparatie poate decenta cu GS-ul poate fi din anumite puncte de vedere Crosstouter/VRF1200X. In plus ai DCT, tubeless si spite cum vor unii precum si transmisie pe cardan. Nu se poate compara direct cu GS-ul dar si pretul este apropiat cu al AT-ului. Nu e un off-roader ca AT-ul insa se descurca pe acolo.
  4. Se poate inchide, scuterul s-a vandut. Multumesc pentru gazduire.
  5. Era trackday normal. Intrau cehii si cu biciclete si pe jos si cu masina. Eu am oprit la poarta si da-i pe engleze. Portarii nu m-au lasat sa intru nici cu masina nici pe jos. Am intrebat la hotelul din stanga intrarii care este treaba. Receptionera mi-a zis ca nu poate sa ma ajute (chiar daca e intrare directa de la hotel si ca trebuia sa spun la poarta ca ma duc la restaurant si ma lasau sa intru. Sincer mi-a lasat un gust amar in gura.
  6. Sunt cateva pensiuni in Bradu-Bradulet, insa nu am habar cum e acolo, nu am stat. Le stiu pentru ca ma plimb des prin zona. Una este Diana-Isabela chiar in Bradulet apoi in Bradet, dupa Spitalul de recuperare din ce tin minte Ardeleanu, Cabana Cheile Valsanului si Pensiunea Ciprian (asta pare chiar super pensiune). Cauta-le pe net dupa numele acestea, vezi ce recomandari gasesti. Succez, zona e superba!
  7. Am trecut acum o luna pe la Brno, erau amatori p'acolo. Niste carnati cehii, nu m-au lasat sa intru la tribuna sa ma uit si eu o jumatate de ora la ciumecii aia. M-am uitat ca borfasul peste gard. La Monza n-am avut nici o problema, chiar s-au bucurat sa imi ia 5 euro pe bilet.
  8. Nu scrii pe banii mei dar citesc si ma dor ochii. Daca stii cum pot face sa dispara postarile de genul celor de mai sus de pe un topic, iti raman dator
  9. Eu nu inteleg ce va doare unde se duce omul sa faca turism. Se duce pe banii vostrii sau cum??
  10. De ce trebuie sa depasesti 130km/h? Deci? 130km/h nu e de ajuns?
  11. Eu recomand sa veniti prin Transilvania, cazarea la Oasa, nu la Ranca, e liniste, e lacul aproape. Ranca e o asezare fara cap si coada, eu nu opresc niciodata acolo, o hidosenie. Ma apuca groaza cand ma uit ce au facut acolo.
  12. Din pacate acum am aflat ca cineva a fortat o cheie (diferita de cea originala) in contact si a lasat bucata rupta acolo. Eu nu sunt acasa asa ca nu il pot repara inca deci il scot de la vanzare pana remediez problema.
  13. Scuterul a fost cumparat SH de la Cluj si inmatriculat de mine in Octombrie 2014. Din cartea lui reiese ca sunt al doilea proprietar. Are 40556km pe bord, nu am idee daca sunt reali sau nu. L-am folosit destul de mult in perioada 2014-2016 dupa aceea rar pentru ca am luat o Honda NC750X DCT cu care ma inteleg de minune. Este inmatriculat, dupa cum se vede si din poze si are ITP-ul valabil pana la 15.10.2020 RCA-ul a expirat in 09/02/2017 si nu am mai refacut-o deoarece nu l-am mai folosit deloc. Se ofera certificat fiscal dar nu stiu daca mai este necesar. Detalii: Motorul este de 400 cmc / injectie / 34 CP / fara ABS Nu are accesorii in afara de top case (cu spatar pentru pasager) in culoarea lui (cred ca am ambele chei de la topcase). Pe ghidon am fixat o bara artizanala pe care am avut prinse tot felul de suporturi (telefon, GPS, apa, etc). Se poate demonta. Prezinta zgarieturi normale aparute la folosirea prin oras. Carena fata si lateralele le-am revopsit din cazua zgarieturilor, astfel culoarea nu mai este cea originala. Se vede diferenta de culoare cu ochiul liber, nu stiu daca din poze puteti sa va dati seama. Am vopsit si aparatoarea tevii de esapament pentru ca era zgariata (numai de doua ori am frecat-o eu pe niste ziduri). Plasticele se prezinta in stare buna. Intretinerea am facut-o in regie proprie, s-am schimbat uleiul si consumabilele la timp insa doar pana in 2017. In 2016 s-a schimbat cureaua de transmisie inaintea unei calatorii in Grecia. O mai am si pe cea veche care este in parametrii. S-a schimbat la Scuter-Center in Bucuresti, tot acolo s-a constatat ca placutele de frana sau ambreiajul nu trebuie schimbate. Nu stiu care este situatia acum. Dupa atata timp in care a stat degeaba trebuie schimbate obligatoriu consumabilele. Zic eu ... Bateria este noua dar nu este montata pe utilaj pentru ca acesta a stat afara tot timpul. Bateria a fost tinuta in casa pe un raft si a fost intretinuta corespunzator, pusa pe incarcator cel putin o data pe luna. Scuterul porneste la sfert, in ultimii doi ani l-am pornit de cateva ori si de fiecare data a mers fara probleme. Cauciucurile se prezinta in stare buna, dar sunt vechi. Agregatul prezinta un voblaj la viteze mici, nu am depistat din ce cauza dar banuiesc cauciucurile. Poate fi si alta cauza, bineinteles. Toate documentele si facturile pe care le am le pun la dispozitia eventualilor cumparatori fara probleme. Se poate vedea si verifica in Stefanesti, Arges, la cativa km langa Pitesti. Eventualele teste, doar cu garantie (pretul utilajului). Se vinde cu 1500 EURO Contact 0740613126, Cristi Cel mai bine ma contactati pe whatsapp, numarul de telefon este directionat catre jumatatea mea mai buna, momentan nu sunt in tara pana la 18.07.2019 VID_20190614_190258.mp4
×
×
  • Create New...