Jump to content

valentin.urda

Membru
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

About valentin.urda

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    GSXF750

Recent Profile Visitors

205 profile views
  1. @john17 are dreptate, cam toate fac asa pe central cu roata spate suspendata. Am vazut ca multi incepatori pun problema asta si pe grupurile de pe facebook. Poti incerca sa tii ambreiajul putin patinat si vei vedea ca se invarte rotund, daca face la fel s-ar putea sa fie cateva zale blocate..
  2. Nu stiu daca ai rezolvat pana acum, dar presupun ca nu. Cam aceiasi problema am avut-o si eu la prima pornire din primavara (nu chiar prima, dar prima dupa vreo luna de stat). In iarna cat a stat in garaj, i-am facut revizia complet si am schimbat filtrul de benzina si furtunul care vine de la rezervor in filtru. Am pus un furtun mai lung cu vreo 10 cm, iar acesta ridica oarecum filtrul in sus. Cum ziceam, dupa o pauza de vreo luna in care nu am pornito am incercat sa ii dau cheie... si nimic... am omorat bateria, am luat curent de la masina si am tot incercat vreo ora sa o pornesc fara nici un rezultat. Am inceput cercetarile, si am observat ca filtrul de benzina era gol, chiar daca rezervorul era plin, iar atunci cand invartea nu picura de loc in filtru. Am ridicat vreo 10-15 cm rezervorul si a inceput sa curga benzina in filtru, iar apoi a pornit imediat. Problema la mine era ca furtunul era prea lung si tinea filtrul ridicat astfel incat obstructiona curgerea. Problema la tine e posibil sa fie asemanatoare, de la filtru infundat, sau pozitia proasta, sau furtune de vacuum crapate. Dupa ce sta cateva zile, se evapora benzina din carburatoare si probabil ca nu reuseste sa traga din rezervor. Eu te sfatuiesc sa schimbi filtrul de benzina si sa incerci sa verifici macar vizual furtunele de vacuum. Nu e nici o problema daca lasi putin pe modul PRI, carburatoarele nu se incarca atat de repede. In situatia ta poti incerca sa o pui pe PRI 20-30 secunde inainte de pornire sa vezi daca are vreun efect.
  3. Ai incercat pe aplicatia proaspat lansata de la RAR? http://pro.rarom.ro:8080/dosar_vehicul.aspx Daca masina e de mai mult timp in tara, ai sansa sa vezi km de la fiecare ITP. Asta daca inginerii de acolo au fost in stare sa citeasca corect numarul de km. De exemplu, in istoricul motocicletei mele apare o eroare de km intr-un interval de o luna si jumatate.. si nu cred ca in perioada aia cineva ar fi facut 10ooo sau 20ooo km si sa ii dea inapoi..
  4. Atelierul este pe soseaua Cotroceni nr. 18 langa spitalul Regina Maria, vizavi de magazinul MyMoto, a spus si @Pandy mai sus.. Mi-au ajustat cizmele, au iesit destul de bine, nu se vede ca au taiat material si au cusut din nou, iar cusatura e aproape identica cu cea de fabrica. Le-am lasat joi si erau gata luni, iar toata operatia a costat 100 lei. Nu stiu daca e mult, putin sau cat de calitativa e lucrarea, mie imi place cum au iesit si sunt multumit.
  5. ok, nu am fost atent. Dar in user manual am gasit asta: Presupun ca ar trebui schimbat pistonul, daca are deja 100 de ore, sa nu strici si cilindrul..
  6. Pe site-ul Husqvarna gasesti toate manualele pentru toate motocicletele in mai multe limbi: https://www.husqvarna-motorcycles.com/service/user-manuals/
  7. Multumesc pentru informatii. Inca nu am reusit sa ajung, sper sa merg saptamana urmatoare. Vad ca noua locatie e vizavi de magazinul MyMoto..
  8. Are un prieten rezervor si multe piese de bandit 1200 din 98. E in județul Brăila.
  9. Se poate inlocui, dar implica si schimbatul carenelor spate. Si nu cred ca se gasesc prea usor. Edit: Am vazut prea tarziu postul lui @TETEA.
  10. Salutare! Stie cineva unde pot ajusta niste cizme de piele, in sectoru 3? bine, sa vad daca se pot ajusta, pentru ca imi sunt cam largi la gamba..
  11. Ok. Il voi suna pe nea Nelu sa stabilesc o intalnire saptamana viitoare. Multumesc.
  12. Salutare! Cizmele Vanucci VTB2 marimea 46, mai sunt disponibile in Bucuresti?
  13. E cam greu de estimat. Cel mai bine e sa mergi la un service cu lista de reparat si iti vor face un deviz. Iti pot spune ca uleiul costa aproximativ 200 lei, chitul de lant intre 480 si 550, revizie furca in jur de 300, inca vreo 300 pentru sicronizat si curatat carburatoare + alte maruntisuri. Cred ca te vei apropia de 2000 lei cu piese plus manopera. Pretul vopsitului nu il stiu, asta difera in functie de atelier si calitatea vopselei. Imi place culoarea motocicletei tale, e diferita, si cred ca stii ca nu s-a fabricat niciodata vopsita in alb.
  14. Farul se aprinde? Claxonul functioneaza? Da vreun semn ca bateria ar avea curent in ea? Bateria se poate descarca si daca sta degeaba, asta daca are si ceva uzura..
  15. Nu prea mai avea cauciuc pe spate.. si nici pe fata.. Destul de urat. Macar sa scape fara semne urate..
×
×
  • Create New...