Sari la conținut

valentin.urda

Membru
  • Număr conținut

    66
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    GSXF750

Vizitatori Recenți Profil

804 citiri profil

valentin.urda's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salut, Eu am rezolvat scurgerea robinetului cu schimbarea oringului din interior, cel vechi era aproape putrezit. Se desface usor, sunt doua suruburi pe rezervor, 4 suruburi mici pe robinet si o clema care trebuie usor cracanata (nu foarte tare ca trebuie montata inapoi), se scoate cilindrul, se schimba garnitura si se monteaza. Acum la vreun an dupa ce l-am schimbat cred ca trebuie sa schimb si furtunul de benzina care intra in robinet, deoarece vad ca se umezeste si ala dupa ce sta cateva zile, dar nu gasesc unul care sa reziste la temperatura mai mare..
  2. Toate se repara, mai greu e cu rezervorul.. Am vazut ca mai au mici probleme pe la carburatie/vacuum si conexiunea dintre carburator si motor care se crapa in timp si trage aer fals. Problemele la carburatie apar cand umbli si le dereglezi, fara cineva proiceput le reglezi cam greu. Dar daca merge bine, si nu iti bagi nasul aiurea merge mult timp fara probleme, a mea are cel putin 5 ani (2 la mine) de cand nu a umblat nimeni la carburatie si merge impecabil. Un punct sensibil mai e si robinetul de benzina, la care se uzeaza un oring de cauciuc si curge benzina, sau mai rau se rupe membrana si curge benzina direct in carburatoare si inunda cilindrul/baia de ulei. Te mai poti uita la frane, furca, rulmenti, lant, scurgeri de ulei pe la motor, chestii generice pentru toate motocicletele. Oricum piesele de schimb sunt destul de ieftine si le gasesti usor, nu trebuie sa iti faci griji pentru asta..
  3. @Motojurnal Acum e cam tarziu sa iti mai scriu cate ceva.. Ai vazut motocicleta? ai cumparat-o? :))
  4. Salutare! Cum a venit primăvara si e puțin mai cald afară, e vremea sa ma apuc de meșterit la motocicleta. Am in plan sa fac următoarele lucruri: - curăț etrierii si ung ghidajele cu vaselina - ung cablurile de accelerație/soclu/ambreiaj cu vaselină lichidă - mai adaug ceva vaselină pe la schimbator, pedală frâna si pe unde mai trebuie - schimb bujiile - schimb bec faza scurtă - curatat/uns lant - schimb cauciuc față - schimb furtun alimentare benzină - schimbare garnituri robinet benzina (cele vechi s-au gandit sa cedeze fix la vreo săptămână după ce am bagato la hibernat si a facut ditamai balta de benzina in garaj + vopseaua arsa pe carena ) As mai vrea sa verific rulmenții rotilor, si sa mai adaug ceva vaselină daca e nevoie, dar aici nu prea stiu cum sa fac verificarea, si nici ce vaselina sa pun. Presupun ca e ok o vaselină de temperatura si am una de la Divinol pe baza de litiu pentru rulmenți, pe care scrie ca rezistă până pe la 180 grade. Ce verificări/operații ar trebui sa mai fac pentru a fi sigur ca merge in parametri? P.S: Carburatoarele nu cred ca trebuie sincronizate deoarece ultima data motorul functiona destul de bine, uleiul si filtrele nu le schimb momentan, deoarece abia au vreo 4000km, furca inca nu curge :)).
  5. E posibil sa ai si bateria foarte uzata, incat sa fure tot curentul din incarcare.. Incearca sa o schimbi sau sa probezi cu una buna.
  6. Am auzit si eu acum cateva minute.. Cineva care a fost in spatele camionului spune ca au venit vreo 7 masini de politie.. Momentan vad ca e blocat pe Bulevardul Preciziei, mai multe nu stiu.. P.S: Am vazut un post pe facebook, cineva zice ca motociclistul e destul de grav, transportat la Universitar.
  7. valentin.urda

    Bataie motor ?!

    Cum a spus si colegul de mai sus, verifica planetarele.. Am vazut o problema asemanatoare la o Octavia 2, ce venea de la planetarele noi noute. Rezolvarea a fost planetare originale SH. Cat despre cutie, nu prea am auzit sa se strice la modelele astea.. am in familie o Fabia 1 cu acelasi motor si presupun ca e aceiasi cutie, cu 340ooo km dar la cutie nu s-a umblat niciodata, nici macar la ulei. Motorul a cedat inaintea cutiei :))
  8. 1. Nu prea ai ce ulei sa schimbi pentru ca motorul este in 2 timpi, poate cel din cutie. 2. Ar trebui sa verifici rezervorul, si sa cureti rugina, dupa 4 ani de stat, sigur are ceva rugina pe acolo. 3. Desfa si curata carburatorul, si ala e posibil sa aiba ceva paianjeni prin el. 4. La fel si lantul trebuie schimbat, sigur are zale blocate dupa atata timp. 5. Verifica si furtunele de vacuum, lichid racire, frane..
  9. @lookster123 A fost CDI-ul de vina, sau altceva? Sunt curios care a fost rezolvarea..
  10. Poti intari furca doar dintr-un singur reglaj(damping), cel din capetele jambelor, trebuie sa invarti in sens orar pentru intarire. Iar pentru amortizorul spate e ceva mai complicat pentru ca ai mai multe reglaje, iti las o postare in care cineva a explicat destul de clar cum sa o reglezi. Nici eu nu stiam ca pot regla rebound-ul pana sa citesc asta, am mai strans doua trepte si acum se simte mult mai bine spatele.
  11. Nu stiu daca ai rezolvat pana acum, dar presupun ca nu. Cam aceiasi problema am avut-o si eu la prima pornire din primavara (nu chiar prima, dar prima dupa vreo luna de stat). In iarna cat a stat in garaj, i-am facut revizia complet si am schimbat filtrul de benzina si furtunul care vine de la rezervor in filtru. Am pus un furtun mai lung cu vreo 10 cm, iar acesta ridica oarecum filtrul in sus. Cum ziceam, dupa o pauza de vreo luna in care nu am pornito am incercat sa ii dau cheie... si nimic... am omorat bateria, am luat curent de la masina si am tot incercat vreo ora sa o pornesc fara nici un rezultat. Am inceput cercetarile, si am observat ca filtrul de benzina era gol, chiar daca rezervorul era plin, iar atunci cand invartea nu picura de loc in filtru. Am ridicat vreo 10-15 cm rezervorul si a inceput sa curga benzina in filtru, iar apoi a pornit imediat. Problema la mine era ca furtunul era prea lung si tinea filtrul ridicat astfel incat obstructiona curgerea. Problema la tine e posibil sa fie asemanatoare, de la filtru infundat, sau pozitia proasta, sau furtune de vacuum crapate. Dupa ce sta cateva zile, se evapora benzina din carburatoare si probabil ca nu reuseste sa traga din rezervor. Eu te sfatuiesc sa schimbi filtrul de benzina si sa incerci sa verifici macar vizual furtunele de vacuum. Nu e nici o problema daca lasi putin pe modul PRI, carburatoarele nu se incarca atat de repede. In situatia ta poti incerca sa o pui pe PRI 20-30 secunde inainte de pornire sa vezi daca are vreun efect.
  12. Ai incercat pe aplicatia proaspat lansata de la RAR? http://pro.rarom.ro:8080/dosar_vehicul.aspx Daca masina e de mai mult timp in tara, ai sansa sa vezi km de la fiecare ITP. Asta daca inginerii de acolo au fost in stare sa citeasca corect numarul de km. De exemplu, in istoricul motocicletei mele apare o eroare de km intr-un interval de o luna si jumatate.. si nu cred ca in perioada aia cineva ar fi facut 10ooo sau 20ooo km si sa ii dea inapoi..
  13. Atelierul este pe soseaua Cotroceni nr. 18 langa spitalul Regina Maria, vizavi de magazinul MyMoto, a spus si @Pandy mai sus.. Mi-au ajustat cizmele, au iesit destul de bine, nu se vede ca au taiat material si au cusut din nou, iar cusatura e aproape identica cu cea de fabrica. Le-am lasat joi si erau gata luni, iar toata operatia a costat 100 lei. Nu stiu daca e mult, putin sau cat de calitativa e lucrarea, mie imi place cum au iesit si sunt multumit.
  14. ok, nu am fost atent. Dar in user manual am gasit asta: Presupun ca ar trebui schimbat pistonul, daca are deja 100 de ore, sa nu strici si cilindrul..
  15. Pe site-ul Husqvarna gasesti toate manualele pentru toate motocicletele in mai multe limbi: https://www.husqvarna-motorcycles.com/service/user-manuals/
×
×
  • Creează nouă...