Sari la conținut

Valentin Ciocîrlan

Membru
  • Număr conținut

    35
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    12 Iulie 2016
  • Motocicleta
    Honda Hornet 2002

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Hornet

Vizitatori Recenți Profil

493 citiri profil

Valentin Ciocîrlan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. E cel mai bine de acum pentru ca lumea să își facă timp, să se pregătească, să facă rezervare la cazare dacă nu vor sta la cort etc. Cel puțin eu care vin din Danemarca și apoi plec cu motorul din Neamț tocmai, am nevoie să știu că se organizează, văd câtă lume merge, mai primesc și eu sfaturi de la alții despre drumurile lungi etc.
  2. Dacă mai este cineva care vine din zona Moldovei poate să scrie aici și mergem împreună spre București
  3. Zic să plecăm de vineri și ne întoarcem luni sau fiecare care si cum. Dar mergem de vineri.
  4. Bravo și felicitări pentru realizări! Asta am încercat și eu să vă arăt: dacă te bați cu sistemul și ești puțin încăpățânat dar ai ambiție, se poate realiza. Hai noroc și multă baftă! Ai găsit o nișă iar acum afacerea ta o să prospere și meriți că ai depus efort.
  5. Lăsând costurile la o parte, eu când am făcut limitarea tu nu erai "autorizat". Așa că am demonstrat că se poate face în România asta. Apoi Ștefan a venit să confirme lucrul ăsta. Trecând peste, mă bucur enorm că acum este cineva care oferă garanția că o limitare se poate face până la capăt fără emoții. Ai făcut vreo limitare de când ai început să ai serviciul ăsta nou?
  6. Presupun că trebuie să treci mai mult sau mai puțin prin aceeași pași. Cred că vei fi nevoit în primult rând să scoți limitatorul; aici nu cred că e neapărat să-l scoți la vreo reprezentanță, pur și simplu îl scoți la un mecanic care are idee. Apoi te duci cu ea la RAR să ți-o reomologheze pentru că motorul are acum mai mulți KW.
  7. Ce a făcut SF Moto este de apreciat. Cei care au dubii față de procedura expusă de mine pot apela la el fără probleme acum și stau liniștiți.
  8. Felicitări pentru reușită! Mă bucur că ai reușit! Subscriu la ceea ce a zis el. A urmat pașii pe care i-am explicat și eu și după cum vedeți el a putut limita motorul și la altă reprezentanță decât cea la care eu am fost. Asfalt uscat și drumuri bune! Ne vedem în trafic!
  9. Carpați Motors nu mi-a eliberat factură de modificare constructivă ci doar o făcură cum că mi-au montat kit-ul ei în calitate de dealeri oficiali Honda. Restul dovezii că ce face kit-ul se află în cartea galbenă de la Alpha Technik. » Post actualizat in 20 Sep 2016 10:45 O factură și dovadă cum că ei...*
  10. Ideea stă în felul următor: eu am dus la ei actele de la Alpha Technik și am pus problema in felul următor: vreau reomologarea motocicletei. M-au întrebat ce documente am care să dovedească asta. Le-am înmânat cartea galbenă de la Alpha Technik unde aveam VIN-ul motocicletei, factura de montaj de la Carpați Motors și 2 stickere pe care nu mai știu eu unde le-au lipit ei. Nu am dat șpagă la RAR ca să îl trec, nu sunt adeptul chestiilor de genul. Ceva am făcut și ceva a mers. Poate clientul tău a făcut ceva greșit, sau poate cei de la RAR de acolo au luat lucrurile altfel decât cum trebuia. Hai să dăm de cap împreună și să găsim o soluție. Tu ai service-ul iar eu am făcut limitarea.
  11. Interesantă și partea dvs și mă bucur că ați împărtășit experiența prin care ați trecut. E foarte probabil atunci ca cei la care am făcut eu limitarea să fie autorizați să facă asta. Asta punctul 1. 2. Clientul dvs. avea toate actele necesare la Alpha Technik? 3. E foarte posibil ca doar în București la RAR să se facă așa ceva? 4. Informațiile pe care eu le am le-am primit de la un domn care lucrează la RAR Grivița pe nume Șerban Dobre. Dumnealui a binevoit să mă ajute cu informațiile expuse de mine. Deși mi-a zis că la orice RAR se poate așa ceva. Eu am întrebat la fiecare service la care am sunat, printre care și United Motors, dacă sunt autorizați de RAR să facă limitări, dar până la urmă am rămas la Carpați Motors pentru că ei sunt dealeri oficiali Honda în România.
  12. Pentru puțin, sper că ți-a fost de ajutor. Trebuie explicat aparent la toți în parte. Dar nu e problemă, atâta timp cât am spart mitul ăsta cu limitarea.
  13. Raportul se calculează cu greutatea înscrisă în Cartea de Identitate (C.I.) a motorului și noilea valori ale KW. A ieșit undeva la 0,18-0,19 la mine
  14. Proprietarul acelui R1 e acum în mare pericol dacă îl oprește poliția. De ce? Pentru că nu îndeplinește toate cele 3 condiții pentru A2, DEODATĂ!: motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg. şi care nu sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale. Ei bine, dacă poliția îl oprește și-l trimite la RAR pentru testare, se alege cu dosar penal. Mai ales că acum și RAR-ul mai umblă pe străzi sau ceva autorități de genul acesta care te pot băga în mare rahat.
  15. Nu se calculează în cai putere ci în KW. RAR-ul m-a costat 409 RON, la fisc am plătit o foiță de 2 ron, taxă înmatriculare 60 ron, taxă certificat de înmatriculare la CEC/Trezorerie de 35 ron, service honda 350 ron, piese limitare 110 euro. Pus cap la cap ca și timp și totul pregătit, le poți face în 2 zile service-ul și RAR-ul, cum am făcut și eu. Înmatricularea durează mai mult. » Post actualizat in 30 Aug 2016 13:10 Nu prea ai cum. După cum am zis și în postare, cei de la RAR vor verifica asta pentru că se vede în poponeata manetei că e mai scurt și turația în sarcină e mai mică atunci când kit-ul e montat. Eu mi-am limitat motocicleta pentru a nu mai fi nevoie să-mi cumpăr alta de categorie A când voi face 24. Și în plus, te înveți cu motorul de dinainte și nu-i dai în goarnă că el nu va duce mai mult.
×
×
  • Creează nouă...