-
Număr conținut
85 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
rpodea
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
cluj
-
Carnet moto din
1995
-
Motocicleta
Yamaha TT600R
Informații profil
-
Motociclete detinute
Mobra super, Hoinar, Jawa 350 model '61, Jawa 350 90', Simson sport, Honda CB 500, Honda Transalp, Kawa GPZ 500, BMW F 650, Aprilia Pegaso 650, Yamaha TTR 600, Honda CBR 600 F4, GsaGas EC 250, Honda VTR 1000 F, Honda CRF 450 R, Aprilia Scarabeo 50R, Yamaha tt600R
Vizitatori Recenți Profil
560 citiri profil
poppy's Achievements
Newbie (1/14)
-
Imi pare rau sa vad ce se discuta in acest topic in sensul ca am avut nefericita sansa sa ajung cam la cateva secunde dupa producerea accidentului..fata era ranita foarte foarte grav iar baiatul vorbea bine romaneste..deci daca stie cineva de soarta lor sa posteze sau sa se intereseze si nu cred ca nu-i cunoastre nimeni deoarece veneau foarte multi motociclisti incolo; din pacate au avut nenorocul sa faca cunostinta cu traficul din Floresti.
-
Salut, poate sa-mi spuna cineva daca mai functioneaza benzinaria de la Moldovenesti? cea din zona Cheilor Turzii. Multumesc
-
Vand Honda VTR 1000 F an 2000, stare perfecta de functionare, tobe originale + sport carbon. 1900 euro. 0740165017
- 9.755 răspunsuri
-
- Scarite PC40
- Honda 600 rr
- (și 17 alții)
-
Cumpar roata spate pentru aprilia scarabeo 50 cmc an 2000 (modelul cu disc de frana). 0740165017 sau rpodea@yahoo.com
-
Cumpar roata spate pentru Aprilia Scarabeo 50 cmc an 94-98. 0740165017 Mesaj completat sau mai exact din 2000 cu disc de frana
- 9.755 răspunsuri
-
- Scarite PC40
- Honda 600 rr
- (și 17 alții)
-
Vand urmatoarele produse noi: protectie thor quadrant (Adult size) 50 euro geaca piele cafe-racer mar. 50 150 ron pantalon o'neal mayhem marimea 30 sau M 30 euro pm
- 9.755 răspunsuri
-
- Scarite PC40
- Honda 600 rr
- (și 17 alții)
-
salut, dar unde ai disparut in Cheile Baciului? te-am asteptat sus si apoi am coborat dupa tine dar nu mai erai acolo.. nu e nevoie sa-ti pui 30 de litri de apa cu tine ca sa poti urca pantele acelea ca oricum tu aveai in plus la motor fata de noi cel putin 30 kg in plus; trebuie sa-ti verifici suspensia spate, poate un cauciuc nou si putina tehnica.. la urmatoarea
-
azi ne-a cam fentat vremea, dar maine iesim la o tura. deci duminica la ora 12 la Roata, pentru toti doritorii.
-
salut, eu folosesc la crf motul 15W-50 300V si e, zic eu perfect pentru conditii de exploatare dure, in comparatie cu ale uleiuri care fierbeau sau se lichefiau atat de tare incat se auzeau batai la motor. La vtr am folosit pana acum repsol 10W-40 100% sintetic, dar cum nu mai gasesc aici acest ulei chiar ma gandeam sa bag si in asta motul 300 v sau 5100 si vroiam sa te intreb de ce spui ca la al tau nu i-a placut ?
-
se iese, se iese..sambata daca nu ploua prea tare pentru cine mai vrea sa vina, ne intalnim maine la 12 la Roata si de acolo poate mergem sus la circuit si de acolo mai vedem... ...apai slaba miscare aici pe net cu enduristii astia...nu s-a mai incumetat nimeni sa vina din cauza vremii cred, insa a fost foarte frumos..la circuit ne-am dat putin si cu cei de la 4x4
-
Concursuri, intalniri.. calendar 2009
topic a răspuns lui poppy în stefan_bzul COMPETITII OFFROAD 2009
intradevar a fost o cursa inedita datorita nisipului transformat in mlastina...primul lucru pe care l-am aflat cand am ajuns acolo a fost despre unul care s-a facut "varza" in urma unei cazaturi spectaculoase.. -
Eu am utilizat Regina si DID fara O-ring, Regina cu O-ring si cu Z-ring. Cele fara O-ring au tinut cam cate 2 luni fiecare. Lanturile cu O si Z ring le-am folosit aproape un sezon intreg fiecare cu cate doua randuri de pinioane AFAM. Diferente intre comportamentul si uzura acestora sunt greu de observat in lipsa evidentei numarului exact de ore de functionare a fiecaruia si a conditiilor de exploatare.Teoretic cel cu Z ring este mai bun pentru ca designul in forma de z al ringului retine mai bine vaselina in acele cavitati si totodata confera o elasticitate mai mare lantului la solicitari bidirectionale. Foarte importanta este si calitatea pinioanelor. Oricum pe teren lanturile nu mor de moarte buna ci datorita conditiilor "improprii" de exploatare. Totusi diferenta de pret de care spui este cam mare si cred ca aceasta se datoreaza diferentei dintre lungimile celor doua lanturi; z-ringul din cate stiu se vinde la auner cu 118 zale iar cele cu o- ring se vand de la 106 pana la 120 zale cu preturi diferite.
-
-
PROVOCARE-SUSPENSII-ENDURO
topic a răspuns lui poppy în baurtulusul Discutii generale enduro si motocross
Reglajul suspensiilor pentru enduro, (cred ca asta te intereseaza pe tine) eu cred ca ar trebui sa fie undeva la mijloc, adica un reglaj de compromis pentru mai multe tipuri de teren pe care la intalnesti in traseele enduro. Asta bineinteles dupa ce ti-ai ajustat corect racesag-ul pe spate si ai verificat ca arcurile de pe fata sa corespunda grautatii tale cu tot cu echipament. La Crf in manual, pentru suspensii showa scrie pentru ce interval de greutate a motociclistului sunt arcurile standard cu care vine. Dupa aceea poti sa te joci cu volumul si vascozitatea uleiului din furca pe fata si reglaj de presiune pe spate. Insa dupa cum spuneam, la enduro, iti setezi suspensiile sa mearga bine pe un teren foarte moale dupa care ajungi pe un teren tare cu bolovani unde acea setare nu mai e valabila. Doar dupa ce ai epuizat toate setarile posibile si tot nu esti mltumit poti sa te gandesti sa faci un upgrade.