Sari la conținut

pierrotlefou

Super Membru
  • Număr conținut

    1.467
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Suzuki Bandit GSF 1250, Honda Forza 350
  • Club
    Sniper

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Bandit GSF 650, Bandit GSF 1250 SA

Vizitatori Recenți Profil

7.114 citiri profil

pierrotlefou's Achievements

  1. Salutare, A imbatranit ceva mai bine decat Aquatex. Insa este grea, voluminoasa, destul de greu de manipulat. Daca este pentru o motocicleta pe care o folosesti doar in weekend, este OK. Eu o aveam pentru un scuter, a trebuit s-o folosesc mai rar. Pe de alta parte, am revenit la Aquatex. Este clar ca mai mult de 2 sezoane nu poate fi folosita (expunerea la soare o fragilizeaza), dar observ ca este foarte bine impermeabilizata. Poate ca intre timp si-au ameliorat calitatea. Sau poate pentru ca pe ambele de acum le-am comandat de pe Motocard? Aia cu sfasiatul e cam ciudata. Succes!
  2. Bravo: venit, aruncat piatra în lac și apoi "Iț Gon"... Condițiile respective care au efect asupra plății TVA se aplică doar pentru vehicule importate. Succesuri maxime! P.S. În altă ordine de idei, există niște modalități care fac ca un vehicul neînmatriculabil după o anumită dată (ca urmare a unei noi norme), să fie pus pe o listă care îi permite să mai fie înmatriculat până la o data ulterioară respectivei norme, dar limitată în timp. Așa a fost cazul meu pentru o mașină: ea inițial nu se mai putea inmatricula după iunie 2024 (o normă noua care intrase în vigoare în februarie 2024 iar mașina era fabricată în 2023), doar că dealer-ul a obținut de la RAR trecerea pe lista aia de excepții însă trebuia s-o înmatriculez până în noiembrie 2024. Mașina avea CIV de la RAR. Așa că sunt șanse mari să fii în categoria care nu-ți mai permite s-o înmatriculezi. Deci nu cred că merită să îți bați capul cu TVA-ul.
  3. Jaj Istenem Era vorba de o cerere de pe langa Oradea (sau Nagyvarad ). Si, dupa cum i-am spus in PM, daca recomandarea nu se pricepe, sigur poate sa ajute. Comunitatea de acolo e la fel de solidara si de profesionista. Iar daca pot sa ajut de la distanta... Pe aici, adica la Bucuresti, sincer nu stiu. Dar cum "cineva" de langa Gradina Zoologica m-a trimis la "cineva" pe Ionescu Sisesti (un profesionist care rectifica discuri si repara jenti, dar a carui adresa/nr. de contact nu o mai gasesc), poate ca reperele astea te pot ajuta sa gasesti un raspuns la nevoile tale. Asfalt uscat!
  4. Bifați și ăia 200km. A fost mers la pas, că nu mă grăbeam. P.S. Rămân la propunerea mea vis-à-vis de recomandarea de motocicletă. Chiar dacă postarea asta intră (și) în categoria "Motocicleta mea" P.P.S. Pentru amatorii de bere craft, recomand pelerinaj la Sânsimion. Vin de 2 ori pe an, de vreo 5 ani (excluzând suspendarea cu Covid-ul)
  5. Consum normal = 5.5??? Fericitule care iești La scutere, nu am reușit să cobor sub 4.5% (ce-i drept, în Bukresh). Cu Banditele (sunt la a 3-a...) cel mai mic consum a fost 5.5%, în medie e 6.5% în afară, iar în Bukresh e minim 8%, cu perversiuni spre 10%.
  6. GTR este TGV... Este clar o clasă peste... Bandita asta este naked, peste 120km/h e rupere. Dar eu sunt fericit cu ea. Așa, merg mai calm :)))))
  7. Cred că (re)deschidem un topic cu performanța maximă într-o zi. Recordul personal: 620km, pe drumuri naționale din "Eterna și fascinanta Românie". Cu același motor...
  8. Dacă recomand un Suzuki Bandit 1250 vă supărați? Am făcut azi 340km, mâine încă 200 și pentru duminică un mizilic de 260 (că vreau să ajung să pun ștampila pe cine trebuie). Un regal, motorul ăsta! Merci Faraoane (aka Marcel)!
  9. Votez cu 2 maini: Kawasaki W800.
  10. Un șomoiog de paie, niște moșine și curaj.
  11. Din Noiembrie 2024 am un Honda Forza 350 (înmatriculat în Noiembrie 2023, avea 360 km când l-am cumpărat) cu care am făcut deja 1500km. După 7 ani și 22000km cu un scuter Kawasaki J300 (aka Kymco), trecerea la Honda este o noua experiență. Pozitivă. Confirm problema cu rugina pe țeava dintre motor și tobă, mi se pare că e doar la suprafață. Ce am mai constatat: - maneta stânga decalată ca poziție (înclinare) față de cea din dreapta - a trebuit să trec de două ori pe la Moto..eam ca să îmi alinieze ghidonul cu roata (ei zic că sigur că am prins ceva gropi care explică un posibil șoc, no comment) În rest, nimic pentru moment. Eu sunt mulțumit. Asfalt uscat! P.S. Având în vedere ce mână grea am, în oraș nu reușesc să cobor sub 4.5l%. În afară, e altceva
×
×
  • Creează nouă...