Pachetul Anii '90-'00: esti lasat de capul tau in poligonul (care prezinta gropi) pe un Minsk 125 sau un First Bike Formula, iar daca se strica ceva incepe instructorul sa urle la tine ca i-ai stricat cotetul. Bonus: vezi echipament din partea scolii la examen, iar tot atunci ti se spune ca de fapt la traseu trebuie sa impingi motocicleta cativa metri inainte de a inceput traseul, nu te urci direct si ii dai coxxx (oricum merge singura. Sau nu. Ca motorul nu functioneaza rotund).
Pachetul Anii '10: te dai pe un Kawasaki ER6, iar cineva te urmareste ce faci prin poligon pentru ca s-a introdus si traseul in trafic, iar asfaltul sau bara de masina peste fizic doare la fel de tare si pentru instructorul din spate ca si pentru conducator. Treapta a doua la relanti asigura 10km/h constant. Bonus 1: primesti cagula cadou la inscriere si intarirea sistemului imunitar dupa purtarea echipamentelor transpirate de mii de ori inainte de a fi spalate (de prima ploaie). Bonus 2: chiar faci acele ore de teorie la sediul scolii, nu doar le platesti si pas.
Pachetul Anii '20: Ramane ce avem in Pachetul Anii '10, dar adaugam postari social media, cursantii incep sa vina cu echipametul lor dupa ce si-au dat seama ca imunitatea din anii '10 nu a ajutat la corona, dar apare si necesarul pachet pentru cei care chiar au nevoie de atentie suplimentara. Bonus: ajungi in episodul saptamanal de pe fail army (pentru cunoscatori).
Intr-o nota serioasa, chiar e bine ca au gasit o solutie pentru cei care au nevoie de mai multa supraveghere. Nu prea sunt refuzati la inscriere, dar nici instructorii nu le pot aloca timp foarte mult pentru un cost al scolii minim si cvasi standard.
Stie cineva daca mai au toate motocicletele relantiul pentru treapta a doua cat sa tina viteza fixa la 10km/h fara a actiona aceleratia? Asta mi se pare foarte gresit din partea scolilor.