Jump to content

Skandal666

Membru
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

About Skandal666

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Yahoo
    a3r_666@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    16.09.19
  • Motocicleta
    Honda CBR 600 F4i
  • Numar Moto
    B218PNA

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha Fz6N 2005, CBR F4i, CB500F

Recent Profile Visitors

44 profile views
  1. Salutare colegi! Cred ca e cea mai potrivita sectiune unde am postat, daca nu, va rog sa mutati topicul . Dupa cum stiti , mai ales cei din Bucuresti, in ultima vreme s-au inmultit controalele RAR , tot mai multe filtre , etc.... BUN! Nelamuririle mele sunt: 1. In majoritatea cazurilor se suspenda talonul pentru neconformitati ale sistemului de evacuare (toba) , leduri (ei nu inteleg evolutia becului ) ,etc... modificari pe care daca ai vrea sa le omologhezi , in RO, la RAR te-ar costa in jur ce 1000 E, din ce am inteles. Eu am avut norocul pana acum sa nu dau "in ei" , dar din auzite , la fata locului nu se fac masuratori ale nivelului zgomotului. Pe langa faptul ca nu ar avea aparatura necesara in teren , mediul de masurare ar trebui sa indeplineasca anumite conditii. Stie cineva , exact , cum ar trebui sa procedeze ? Dar procedura exacta! NU DIN AUZITE! 2. Filtrele RAR se pozitioneaza intr-o anumita zona. Pe langa filtre mai sunt 1-2 politisti pe moto ,care te opresc in trafic , iti iau actele si iti cer sa ii urmaresti pana la locatia filtrului RAR. Stiu cazuri care au fost "pescuiti" din zona Grozavesti si obligati sa mearga pana in Constitutiei, sau din zona Stefan cel Mare sa mearga pana la aviatorilor, chiar daca traseul lor nu era asta. Este legala treaba asta? Nu am gasit nicaieri in codul rutier 2020 , obligatia de a urma politistul la cererea acestuia!
×
×
  • Create New...