Sari la conținut

Ducati 748, Daytona 600 Sau 650 ?


MID
 Share

Postări Recomandate

Cred ca stiu ce ai ales :cheers: :cheers:

Nu stiu ce sa zic dar 749 si 999 sunt foarte frumoase parera mea da noa daca pe tine nu te esxcita asta e.

Bag de seama ca tu esti ca mine iti plac motoarele taranesti alea dinainte de dupa 92 dar inainte de 98 sau ceva de genu.

Sa stii ca inginerii japonezi de la toate firmele si cei italieni se mai mira si acum ce capodop[ere faceau pe atunci(capodopere ale fiabilitatii).

Sunt convins ca exista motoare din 94 care se tin din toate punctele de vedere cu una din 2000 samd.

Poate suna a reclama avand in vedere ce am eu dar sa stii ca o gramada de lume imi impartaseste viziunea si nu cei ce au motoare din anii aceia.

So Ducati 748 e un excelent choice numa ai grija sa nu tragi de maneta castigatoare prea tare ca pici in poponeata pe strada.

:lol:

 

 

O da...cate dreptate...nu pot sa ascund faptul ca si eu consider modelele de generatie mai veche ceva mai frumusele. Sincer noul 600RR de la Honda e asa de frumos in poze...sau de la putina distanta insa in momentul in care te apropii de el...te urci pe el...pare un pocketbike...foarte mic. Nu inteleg de ce toti producatorii fac motoarele din ziua de azi sa fie din ce in ce mai mici si mai "schiloade". Seria F de la Honda a iesit din productie(asa am aflat de la Sinner)...asa ca daca vrei CBR esti obligat sa sari pe un RR.

 

MID...aceeasi problema o am si eu cu RSV Mille. Imi place la nebunie cum arata insa nu trebuie ignorate sfaturile celor care spun ca nu e nevoie de 1000 sa te simti nemaipomenit...sau ma rog de sute de cai. Pe de o parte au dreptate..105CP cat am la f3-ul meu imi sunt suficienti. Trebuie sa asculti de inima in momentul in care iti iei un motor...dar sa nu ignori ce spune si capul. :cheers:

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor daca omului ii place 748 c aveti cu el? succes frate si sa vedem poze cu ea la rubrica motocicleta mea.

Mergi si u usor, la inceput. Desi sunt d acord cu cei care au scris, ca prima motocicleta se cam exagereaza un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O da...cate dreptate...nu pot sa ascund faptul ca si eu consider modelele de generatie mai veche ceva mai frumusele. Sincer noul 600RR de la Honda e asa de frumos in poze...sau de la putina distanta insa in momentul in care te apropii de el...te urci pe el...pare un pocketbike...foarte mic. Nu inteleg de ce toti producatorii fac motoarele din ziua de azi sa fie din ce in ce mai mici si mai "schiloade".

 

 

Pai ,fiind foarte mic ,are avantajul de a fi foarte manevrabil ,la fel cum este cbr-ul de 125 fata de aprilia de 125...pur si simplu cu cbr-ul te joci ,in timp ce aprilia te solicita mult mai mult(asta ca o mica paralela) :cheers:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ,fiind foarte mic ,are avantajul de a fi foarte manevrabil ,la fel cum este cbr-ul de 125 fata de aprilia de 125...pur si simplu cu cbr-ul te joci ,in timp ce aprilia te solicita mult mai mult(asta ca o mica paralela) :cheers:

 

 

Yup...ai dreptate...BUT...avand in vedere ca eu cel putin nu merg pe pista prea des si sunt ceva mai inalt(1.84) nu prea imi vad prea fericit spatele de la acea pozitie. M-am asezt pe un F4i a unui prieten(recunosc nu am avut tupeul sa i-l si cer la o tura) si pozitia mi se pare foarte incomoda. Moto in sine mi se pare mica...da impresia ca esti pe un 125. Asa cum am spus si in topicul meu...nu imi fuge mintea la RSV ptr ca e de 1000 si da bine la cei de pe margine...imi place cum arata, are volumul perfect, e stabila, e si fff sportiva cand vrei. Asa ca sfat ptr MID...daca iti place asa de mult 748...ia-l. Sa nu traiesti apoi cu regret si sa te plimbi cu parere de rau. Doar atat...sa stii cand sa lasi gazul in pace. Am vazut pe cineva foarte drag mie cazand in fata mea si crede-ma nu e o imagine placuta. Pe atunci nu aveam motor, eram cu masina in spate. Ingrozitoare imagine. Slava Domnului ca nu a patit nimic. Dar de atunci mi-am jurat ca nu trag mai mult decat e nevoie. Nu vreau sa fiu pus in situatia in care aceea persoana ma vede pe mine cazand...si sa treaca prin acele momente...Oricum multa multa bafta la cumparaturi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceti-mi si mie care va stiti la Honda care sunt diferentele intre rr si f4i si kestii de genul asta.

F4i suna mai degraba a marca de telefon.

Vezi nokia 6230 i

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceti-mi si mie care va stiti la Honda care sunt diferentele intre rr si f4i si kestii de genul asta.

F4i suna mai degraba a marca de telefon.

Vezi nokia 6230 i

:cheers:

 

 

Vorbesti serios sau e intrebare pusa asa de dragul postarii? Seria F este sport/touring(de aceea toate F-urile au sa dubla unita nu separata) pe cand RR e varianta sport pur a F-ului(ceva mai usoara si mototul ceva mai sprinten). Vad ca iar incepi cu faze de genul "care va stiti la Honda". Apropo "i" e pus acolo din cate stiu eu sa-ti indice ca motorul e pe injectie si nu pe carburatie.

 

P.S. Suna F4i a marca de telefon cum suna ZX R a marca de prajitor de paine(chiar exista un mulinex ZX7) dar in fine... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Btw ,mai era si 600f sport cu sa din 2 bucati(de prin 2002 ,parca) :cheers:

 

Ps:sergiule ,te simti complexat de Honda si ca oamenii aleg sa se plimbe si sa nu stea ,ca altii, prin service?(vezi citatul tau din celalalt topic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MID...daca am tot deschis amandoi topicuri legate de italiene uite un link interesant: http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page.aspx?ArticleID=35

 

Si daca nu apuci sa citesti tot articolul uite concluzia: "You're the perfect candidate for the Ducati if: you like to spend weekends on the racetrack; ride less than 150 miles a day, usually only on weekends; have fallen for Ducati's legendary and historic racing mystique; or have the need for people to look admiringly at your bike (or you).

 

The Aprilia is the fitting choice for those who: need enough comfort to ride several times a week, often for day-long sorties; desire trick bits slathered on your bike; and root for the youthful racing underdog.

 

Simply put, the Aprilia RSV Mille makes a better streetbike than the Ducati 998. If you want more comfort, high-style and rare hardware, the exotic R-version of the Mille will never disappoint. The Ducati 998 Testastretta counters with eye-grabbing styling, more power, and affiliation with the most dominating World Superbike race heritage in history."

 

Deci fiecare are punctele ei forte! :cheers:

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceti-mi si mie care va stiti la Honda care sunt diferentele intre rr si f4i si kestii de genul asta.

F4i suna mai degraba a marca de telefon.

Vezi nokia 6230 i

:cheers:

 

Chiar nu inteleg care a fost sensul acestei postari.. nu se poate sa nu te simti atacat, parca ai trecut peste aceste momente penibile. :cheers:

 

Era un topic in care se explica literele si prescurtarile folosite, chiar si un articol in revista Univers Moto, insa aceasta denota faptul ca nu ai fost destul de interesat de a intelege si doar ai vrut si tu sa intrebi (nu intelege gresit ca a fost problema ca ai intrebat , ci FELUL in care ai intrebat). :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne si eu saracul care eram curios de diferentele de motor si ciclistica si nu de insemnatatea prescurtatrilor pe care le stiu si eu.

Dar noa atat au asteptat oamenii ca sa imi sara in cap.

:P)

 

Btw ,mai era si 600f sport cu sa din 2 bucati(de prin 2002 ,parca) :(

 

Ps:sergiule ,te simti complexat de Honda si ca oamenii aleg sa se plimbe si sa nu stea ,ca altii, prin service?(vezi citatul tau din celalalt topic)

Silviu daca tot ti-a ram,as in minte acel citat sper ca ti-a ramas in minte si faptul ca am vorbim cu o usoara ironie la adresa mea.(adica am vorbit la vrajeala).

Stai linistit o NINJA nu e cu nimic sub fiabilitatea unei Honde.

Asta o stiu eu cel mai bine. :rose:

 

Testastretta se refera la piston, mai precis la suprafata acestuia care este perfect dreapta/plana si nu concava, De aici si numele, Testastretta=cap-drept.

Iap iar 1098s se numeste testastretta evoluzione.

Probabil ca planul drept al pistonului a evoluat.

A cum e si mai drept. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Silviu daca tot ti-a ram,as in minte acel citat sper ca ti-a ramas in minte si faptul ca am vorbim cu o usoara ironie la adresa mea.(adica am vorbit la vrajeala).

Stai linistit o NINJA nu e cu nimic sub fiabilitatea unei Honde.

Asta o stiu eu cel mai bine. :(

 

Ba da ,e sub Honda lejer si vorbesc din ce am vazut ,cel putin de cutii de viteza de kawasaki sunt satul sa aud ,dar tu viseaza in continuare :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne si eu saracul care eram curios de diferentele de motor si ciclistica si nu de insemnatatea prescurtatrilor pe care le stiu si eu.

Dar noa atat au asteptat oamenii ca sa imi sara in cap.

:()

Silviu daca tot ti-a ram,as in minte acel citat sper ca ti-a ramas in minte si faptul ca am vorbim cu o usoara ironie la adresa mea.(adica am vorbit la vrajeala).

Stai linistit o NINJA nu e cu nimic sub fiabilitatea unei Honde.

Asta o stiu eu cel mai bine. :P

Iap iar 1098s se numeste testastretta evoluzione.

Probabil ca planul drept al pistonului a evoluat.

A cum e si mai drept. :P

 

Omule...serios de nu esti rau de acuma! Tocmai ne-am impacat si noi ca oamenii dupa atata cearta pe topicurile tale si acum iar incepi...hai sa o lasam sa moara...sa postam cat mai ontopic si nu la vrajeala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...