Sari la conținut

Nipru Bobber Atit Cit Am Putut


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

eu zic ca daca schimb pozitia eventual semnalizarile cu unele mai mici respectiv mutate in alt loc stopul va da mult mai bin,nu!

intrebarea e;-unde sa montez semnalele in asa fel incit sa fie vizibile si atunci cind imi pun coburile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 192
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

wondwrfull ideea, cum de nu m-am gindit la asta.

am sa fac o incercare, cred ca promite!

multam :D

multam de aprecieri Niku!.

stiti ce ma framinta cel mai tare!

faptul ca nu am putut baga cablele prin ghidon sa fie cit mai "clean" vorba celor de EXile , sunt prea multe si dind gaura prea mare compromit rezistenta ghidonului.

tre sa-mi vina si sisy barul , facut din profil patrat rasucit pe strung, forma ^ si "penrna"spatar in forma de iron cros.

de unde sa vina?stie el de unde!

oricum e facut de mine si finisat de unde "tre sa vina" :ok:

:eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wondwrfull ideea, cum de nu m-am gindit la asta.

am sa fac o incercare, cred ca promite!

multam :D

multam de aprecieri Niku!.

stiti ce ma framinta cel mai tare!

faptul ca nu am putut baga cablele prin ghidon sa fie cit mai "clean" vorba celor de la EXile , sunt prea multe si dind gaura prea mare compromit rezistenta ghidonului.

tre sa-mi vina si sisy barul , facut din profil patrat rasucit pe strung, forma ^ si "perna"spatar in forma de iron cros.

de unde sa vina?stie el de unde!

oricum e facut de mine si finisat de unde "tre sa vina" :ok:

:eek:

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... stiti ce ma framinta cel mai tare!

faptul ca nu am putut baga cablele prin ghidon sa fie cit mai "clean" vorba celor de EXile , sunt prea multe si dind gaura prea mare compromit rezistenta ghidonului. ...

Fa gaura intre raisere, si n-o sa ai probleme.

 

Baga un ochi la urmatorul link : http://www.ump.ro/piese%20mecanice.htm

Cica fac si "- infasurari arcuri (pentru sarma cu Ø max. 2,5 mm). "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

reinnoim topicul..salut,in primul rand vreau sa-ti spun ca apreciez munca depusa..si ca in linii mari arata bine nipra. Cu putin noroc e posibil sa imi iau si eu pana de anu nou un alt nipru..sau daca nu, dupa anul nou..si vreau sa ma joc putin cu el..Ideea de baza...ca vreau sa bobberesc la el.

Intr-adevar gusturile nu se discuta dar iti spun ce as fi facut eu sau ce as face daca as fi in locul tau:

-farul schimbat cu unul mai mic si montat mai jos..cumva sub nivelul jugurilor

-semnalizarile fata montate altundeva, pe furca undeva putin deasupra rotii..

-coarnele..criminale arata f bine..dar ar merge impinse putin mai in fata sa nu fie deloc in unghi cu furca

-rezervorul ar merge mai mic si plasat undeva la mijloc intre jug si sa sau daca nu..ridicat botul rezervorului cativa cm

-tobele. :) .no comment..presupun ca scot un sunet :blbl: (apropo...cu ce le-ai infasuarat)

-scaunul...eu as pune doar unul..si ideal ar fi unul pe arcuri :crack:

-iar aripa spate..taiata....mult taiata..sa ajunga pe la jumatatea rotii..poate putin mai departe

-ideea cu nr lateral... :) ..place la nebunie

-iar kilometrajul in dreapta motorului...cam la aceeai inaltime cu alternatorul..montat pe crashbar

-si o ultima idee...caucioace groase..cat mai groase...vez ca sunt pt nipru de 400

 

Cam asa o sa fie al meu...sper.Numai bine.

:( :rolleyes:

 

A...si un mic sissybar :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reinnoim topicul..salut,in primul rand vreau sa-ti spun ca apreciez munca depusa..si ca in linii mari arata bine nipra. Cu putin noroc e posibil sa imi iau si eu pana de anu nou un alt nipru..sau daca nu, dupa anul nou..si vreau sa ma joc putin cu el..Ideea de baza...ca vreau sa bobberesc la el.

Intr-adevar gusturile nu se discuta dar iti spun ce as fi facut eu sau ce as face daca as fi in locul tau:

-farul schimbat cu unul mai mic si montat mai jos..cumva sub nivelul jugurilor

-semnalizarile fata montate altundeva, pe furca undeva putin deasupra rotii..

-coarnele..criminale arata f bine..dar ar merge impinse putin mai in fata sa nu fie deloc in unghi cu furca

-rezervorul ar merge mai mic si plasat undeva la mijloc intre jug si sa sau daca nu..ridicat botul rezervorului cativa cm

-tobele. :) .no comment..presupun ca scot un sunet :) (apropo...cu ce le-ai infasuarat)

-scaunul...eu as pune doar unul..si ideal ar fi unul pe arcuri :crack:

-iar aripa spate..taiata....mult taiata..sa ajunga pe la jumatatea rotii..poate putin mai departe

-ideea cu nr lateral... :) ..place la nebunie

-iar kilometrajul in dreapta motorului...cam la aceeai inaltime cu alternatorul..montat pe crashbar

-si o ultima idee...caucioace groase..cat mai groase...vez ca sunt pt nipru de 400

 

Cam asa o sa fie al meu...sper.Numai bine.

:) :rolleyes:

 

A...si un mic sissybar :blbl:

 

ma bucur ca iti place!

raspuns!

farul de-l muti mai jos nu mai acoperi suprafata mare luminata cind mergi noaptea

coarnele le-am lasat perpendiculare cu furca sa nu ma aplec in fata prea tare(l-as ca vine springerul cai gata si atunci nu va mai avea pozitia asta,springerul e mai scurt ca furca asta)

rezervor am si de carpati gata de vopsit, da iti poti imagina ce autonomie ai cu el? la 6 l max citi km faci?

tobele sunt acoperite cu banda de azbest

scaune am pus doua, motivul se stie!

km e mai bine asa la vedere, stiu eu unde ai vazut tu o nipra cu km-trajul pus acolo.am vazut-o si eu :D .

unde sunt de 400 cauciucuri?, sau de 4.00 -19 ai vrut sa zici?

ala a fost pe spate si acum e de 120-90-17

a si semnalizarile! dupa mintea mea le-as fi pus la partea de jos a cadrului, da cine dracu le vedea acolo cind semnalizezi.

aripa no tai sa nu pice nici muieru si nici sa fac baie de namol :rock:

 

cunosc foarte bine liniile unui boober, dar am vrut sa fie functional si parctic pe cit posibil.

 

L-am desfacut sai schimb garniturile, semeringurile, poate si segmeti da nui cazul,pinioane schimbate la treapta 4 cu raport mai mic sa fuga o leaca mai repede, polisat, vopsit unele parti la motor, restul tot in negru lucios sau mat, springer, sisy bar si sper sa-mi reuseasca si pinstrimping-ul, made by me offhorse!

de-o fi sa fie, poate am sa mai iau o nepra si s-o bobberesc pina la singe, asa da!, asa as face si eu dupa descrierele tale.dar ar fi doar de expus , da unde in romania? si nui nici finante de asa ceva.

 

:( si spor la tait fierul, si mult calm ca o sa ai nevoie! .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De taiat o sa tai putin..undeva la scaun..dar pt ce ti-am zis eu nu trebe multe finante...chiar putine..e vorba mai mult de modificari..in orice caz..daca mai aduci schimbari jivinei..pune poze:D

Numai bine si ca tot se apropie craciunul...Merry X-mas...hohoho:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De taiat o sa tai putin..undeva la scaun..dar pt ce ti-am zis eu nu trebe multe finante...chiar putine..e vorba mai mult de modificari..in orice caz..daca mai aduci schimbari jivinei..pune poze:D

Numai bine si ca tot se apropie craciunul...Merry X-mas...hohoho:D

mary chopper si tie :rolleyes: !

voi pune poze cu ce urmeaza modiicat!

cind m-am referit la finate am spus-o in scop de expozitie!100% da sa fim seriosi!

 

--- Mesaj completat în 23 Dec 2007 17:28 -------------

:crack: Superba munca.

Bravo!

multumesc de aprecieri roadking!

voi avea o surpriza pentru cei ce apreciaza stilul asta de trotinete(va veni intr-un nou costum) , pina in primavara sper sa-l gat!

pina atunci Mary Chistmas la toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?...mp;#entry996433

 

nu m-am abtinut! :crack:

e descompletat cu totul, cadru va fi primul vopsit, apoi restul, nici motorul nu a scapat, desfacut si ala, se va schimba la cutie pinioanele de la treapta 3 si 4 pentru rapoarte mai bune, segmenti, garniturile sa nu mai vad ulei......

vor mai fi si altele!

so long! :crack:

AN NOU FERICIT TUTUROR!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata tare de tot shpringheru', cred co o sa fie si mai comod la drum intins, numai sa ai grija la gropi! hehe. baga poze si baga tare!

nici cu rezervorul ala mic nu arata rau deloc.

Editat de kata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite rezervorul de CZ.

E busit, lovit, infundat, ruginit, ..., dar cred ca se mai poate resuscita.

 

il luam il punem pe cadru, punem rotile, vedem cum da, si ne apucam sa-l resuscitam!

eu zic ca promite!

 

 

--- Mesaj completat în 06 Jan 2008 14:44 -------------
sa nu mai fac un topic nou atasez aici.

fenomenal de faine mobre fac astea

http://www.youtube.com/watch?v=_uyxZFMA_ak...feature=related

 

--- Mesaj completat în 06 Jan 2008 23:46 -------------

aici cind a fost albastru :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

musai sa pui un rezervor mic su springeru ala, musai! nu ca nu arata bine ala original dar parca mai bine ar arata cu ceva peanut. multa bafta, subscriu si eu la sugestia cu un film cu motorul pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

musai sa pui un rezervor mic su springeru ala, musai! nu ca nu arata bine ala original dar parca mai bine ar arata cu ceva peanut. multa bafta, subscriu si eu la sugestia cu un film cu motorul pornit.

 

am pe undeva o inregistrare cu el pornit da era facut asa pe iuteala motorul era last sa mearga cu socul tras(turat),no...........

daca reusesc sa-mi fac timp si pentru asta voi atasa filmuletul.

nui mare facatura , ca doar rusoaicai!

 

<small>--- Mesaj completat în 12 Jan 2008 00:42 -------------</small><br/>

musai sa pui un rezervor mic su springeru ala, musai! nu ca nu arata bine ala original dar parca mai bine ar arata cu ceva peanut. multa bafta, subscriu si eu la sugestia cu un film cu motorul pornit.

legat de rezervor, poate am norocul si bani necesari sa pun mina pe un rezervor de sporster, tare-s curios sa vad cum da!

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu is de aceeasi parere cu kata....lasa rezervorul de Carpati......sau daca faci rost de unu de sportster si mai bine.....vezi ca si la sportster is mai multe tipuri de rezervoare,mai mici si mai mari...poate gasesti varianta mai mica :wink: eu la Nipru am tot rezervor mic si sincer nu am avut probleme cu benzina.....nu uita ca un nipran bine reglat nu prea are voie sa-ti ia mai mult de 5,5% maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu is de aceeasi parere cu kata....lasa rezervorul de Carpati......sau daca faci rost de unu de sportster si mai bine.....vezi ca si la sportster is mai multe tipuri de rezervoare,mai mici si mai mari...poate gasesti varianta mai mica :makeout: eu la Nipru am tot rezervor mic si sincer nu am avut probleme cu benzina.....nu uita ca un nipran bine reglat nu prea are voie sa-ti ia mai mult de 5,5% maxim.

flat baly!

 

--- Mesaj completat în 12 Jan 2008 22:48 -------------

Parerea mea e ca un albastru sau negru mat ar fii ok......oricum spor la treaba!

 

negru lucios

cu doua straturi de lac peste!

am terminat de vopsit azi ultimile piese...

calitate?

se putea si mai bine :wink:

ce am bagat de seama azi, e ca, voi avea mult de suralit pe ea, orice fir de praf se vede pe negru asta, si cum mie imi place tare mult sa curat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...