Redresor Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 Salut,scuze ca deschid topicuri multe. Vreau sa stiu si eu ce ulei trebuie sa pun in cutie.Deocamdata uleiul nu e nici negru nici curat, e cam cenusiu si vreau sa il schimb pt ca nu e culoarea normala. De care sa pun? 75W90 sau de care? Dupa ce il dau jos din cutie, bag niste benzina ca sa se curete toata drojdia de acolo:)))) (asa am vazut ca l-a sfatuit stress pe un tip cu IJ Pt amestec folosesc MOL Sprynt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 21, 2007 Autor Share Postat Mai 21, 2007 up! Acum sunt in Bucuresti pana vineri ,poate imi spune si mie de ce statie de metrou e mai aproape magazinul lui Cristi Tunaru............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 cenusiu, inchis la culoare o sa fie dupa maxim 20 de km dupa ce il pui nou. ambreiajul rusesc o sa aiba grija de asta schimba-l ca sa fii sigur si dupa aia din 5 in 5 mii de km. nu as recomanda sintetic la voshod(ma refer la uleiul non-moto), exista sansa sa scape ambreiajul ca e mic si slab... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 up! Acum sunt in Bucuresti pana vineri ,poate imi spune si mie de ce statie de metrou e mai aproape magazinul lui Cristi Tunaru............ auzi iti dau id-ul lui kerosen...contacteaza-l!!!!iti da el ulei sa te tina motoru o viata muri_c33 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 26, 2007 Autor Share Postat Mai 26, 2007 cenusiu, inchis la culoare o sa fie dupa maxim 20 de km dupa ce il pui nou. ambreiajul rusesc o sa aiba grija de asta schimba-l ca sa fii sigur si dupa aia din 5 in 5 mii de km. nu as recomanda sintetic la voshod(ma refer la uleiul non-moto), exista sansa sa scape ambreiajul ca e mic si slab... Pai la mine uleiul e gri ,dar am vazut la cineva ca avea ulei culoarea curata din fabrica si mersese mult cu el......De ce naiba se face gri? Tocmai sintetic ma gandeam sa pun ca e mai modern......... Multumsc pt id-ul lui kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flooriin Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 Pai la mine uleiul e gri ,dar am vazut la cineva ca avea ulei culoarea curata din fabrica si mersese mult cu el......De ce naiba se face gri? Tocmai sintetic ma gandeam sa pun ca e mai modern......... Multumsc pt id-ul lui kerosen sa fie oare de la pilitura de fier (aluminiu)??? ia analizeaza-l putin!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 27, 2007 Autor Share Postat Mai 27, 2007 Pai daca ar fi de la pilitura,ar trebui sa il simt la degete,dar are proprietati de ungere cand il frec....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iunie 3, 2007 Autor Share Postat Iunie 3, 2007 Trebuie sa schimb si pinioanele ca sunt ascutite.Care sunt marimile standard? Probabil cand il sun pe Gaspar o sa ma intrebe cu cati dinti vreau. Care sunt mai de viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iunie 3, 2007 Share Postat Iunie 3, 2007 Trebuie sa schimb si pinioanele ca sunt ascutite.Care sunt marimile standard? Probabil cand il sun pe Gaspar o sa ma intrebe cu cati dinti vreau. Care sunt mai de viteza? Oricum Gaspar o sa-ti trimita cu cati are el. Cu cat e pinionul mai mic cu atat castigi la demaraj dar pierzi la viteza maxima.Daca pinionul e mai mare pierzi la demaraj dar castigi la viteza maxima.In plus poti sa mentii o viteza de croaziera mai mare cu o turatie mai mica a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iunie 4, 2007 Autor Share Postat Iunie 4, 2007 (editat) Oricum Gaspar o sa-ti trimita cu cati are el. Cu cat e pinionul mai mic cu atat castigi la demaraj dar pierzi la viteza maxima.Daca pinionul e mai mare pierzi la demaraj dar castigi la viteza maxima.In plus poti sa mentii o viteza de croaziera mai mare cu o turatie mai mica a motorului. Aici te referi la pinionul de atac. Ma gandeam ca sunt dimensiuni diferite si pentru cel din spate. Oricum, cred ca am sa iau standardul ca sa nu forjez motorul. Ce vrei sa spui cu : "In plus poti sa mentii o viteza de croaziera mai mare cu o turatie mai mica a motorului." ? Ce pinion trebuie sa pun. Cel mic care aduce castig de demaraj tureaza motorul,deci trebuie unul mai mare,nu ? Acum ma duc sa iau T90 mineral,ulei de dacie sa pun in cutie Editat Iunie 4, 2007 de augustin87r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iunie 5, 2007 Autor Share Postat Iunie 5, 2007 up! Hai,ajutati-ma si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iunie 5, 2007 Autor Share Postat Iunie 5, 2007 up! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iunie 13, 2007 Autor Share Postat Iunie 13, 2007 Acum am alta problema.Am vrut sa schimb uleiul din cutie si vad ca busonul de jos nu se desface, capul busonului e stricat. Acum nu stiu cum sa dau uleiul jos.Ma gandesc sa bag un furtun de perfuzie pe la busonul de umplere si sa trag cu o seringa tot uleiul pe acolo. E bine daca fac asa sau nu se poate trage tot uleiul pe sus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 nu se poate trage tot uleiul pe sus... poti sa dai jos busonul ala, fa-i o crestatura cu un flex si incearca cu o surubelnita MARE, dupa aia faci la strung alt surub. mai poti sa dai jos capacul de la ambreiaj si sa il culci putin pe partea stanga si curge. nu pune t-90, nu e bun, crede-ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionRevived Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 Salut,scuze ca deschid topicuri multe. Vreau sa stiu si eu ce ulei trebuie sa pun in cutie.Deocamdata uleiul nu e nici negru nici curat, e cam cenusiu si vreau sa il schimb pt ca nu e culoarea normala. De care sa pun? 75W90 sau de care? Dupa ce il dau jos din cutie, bag niste benzina ca sa se curete toata drojdia de acolo:)))) (asa am vazut ca l-a sfatuit stress pe un tip cu IJ Pt amestec folosesc MOL Sprynt La tara la mine cu un Voshod 3M ...si nici nu e la capacitate maxima pentru ca pistonul ei original i lam crapan...dar astept sa-mi vina comanda cu mai multe piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 (editat) Aici te referi la pinionul de atac. Ma gandeam ca sunt dimensiuni diferite si pentru cel din spate. Oricum, cred ca am sa iau standardul ca sa nu forjez motorul. Ce vrei sa spui cu : "In plus poti sa mentii o viteza de croaziera mai mare cu o turatie mai mica a motorului." ? Ce pinion trebuie sa pun. Cel mic care aduce castig de demaraj tureaza motorul,deci trebuie unul mai mare,nu ? Acum ma duc sa iau T90 mineral,ulei de dacie sa pun in cutie Salutarile mele!!!!! Frate spune-mi si mie ce ulei ai bagat pana la urma!!!! Sunt foarte interesat! Am si eu o intrebare: Ce inseamna ca iti aluneca/scapa ambreiajul???? la mine nush ca are dar cand am bagat un ulei oarecare de cutie(6 lei), ca altul nu am gasit, a inceput motorul sa mearga mai incet . Nu mai pot sa depasesc 80 la ora!!!!!!! asta inseamna ca imi aluneca/scapa ambreiajul??? Editat Septembrie 6, 2008 de Sir_Fanes2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 Salutarile mele!!!!! Frate spune-mi si mie ce ulei ai bagat pana la urma!!!! Sunt foarte interesat! Am si eu o intrebare: Ce inseamna ca iti aluneca/scapa ambreiajul???? la mine nush ca are dar cand am bagat un ulei oarecare de cutie(6 lei), ca altul nu am gasit, a inceput motorul sa mearga mai incet . Nu mai pot sa depasesc 80 la ora!!!!!!! asta inseamna ca imi aluneca/scapa ambreiajul??? Fanica tata voshodul de la Augustin e la mine acum;si nush ce problema are dar o banuiesc;Augustin o schimbat discurile de ambreiaj dar nu si inelele de metal,astea au nishte striatzii daca alea se duc...patineaza,nici eu nu iau mai mult de 80 cu el;inca nu l-am desfacut;am primit ca sfat sa dau cu smirghel mai aspru pe inele si sa vad cum merge;asta pana sa le schimb de tot,iar ca ulei am ulei de cutie de la petrom.daca rezolvi ceva spune-mi si mie...numai bine!!!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kta_bmxpunk Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 salut....din ce am intrebat si eu pe forum de uleiuri pentru comuniste am inteles ca excelent ar fii Motul sau Liqui Moly ambele 80w90 sau 80w85 ....Motul 80w90 este 35 ron litrul...deci faci cam 2 schimburi de ulei la un voshod cu asta...sau ceva de genul. asfalt uscat P.S: Motul are un prieten in cutie de Minsk si merge excelent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 salut....din ce am intrebat si eu pe forum de uleiuri pentru comuniste am inteles ca excelent ar fii Motul sau Liqui Moly ambele 80w90 sau 80w85 ....Motul 80w90 este 35 ron litrul...deci faci cam 2 schimburi de ulei la un voshod cu asta...sau ceva de genul.asfalt uscat P.S: Motul are un prieten in cutie de Minsk si merge excelent... Multumesc da sfat!!!! o sa vad ce o sa fac dupa ce termin de facut actele la voshod!!!! si o sa te anunt si pe tine Iuli-Voshod, daca rezolv ceva !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 salut....din ce am intrebat si eu pe forum de uleiuri pentru comuniste am inteles ca excelent ar fii Motul sau Liqui Moly ambele 80w90 sau 80w85 ....Motul 80w90 este 35 ron litrul...deci faci cam 2 schimburi de ulei la un voshod cu asta...sau ceva de genul.asfalt uscat P.S: Motul are un prieten in cutie de Minsk si merge excelent... unde gasesc si eu motul sau liqui moly?!?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 unde gasesc si eu motul sau liqui moly?!?... Motul gasesti la Paulas-bikershop in Ploiesti!!!!! dar liqui moly.... nu am idee!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Motul gasesti la Paulas-bikershop in Ploiesti!!!!! dar liqui moly.... nu am idee!!!! ms Fane...tre sa le fac o vizita!!!numai bine!!!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 (editat) scz.... uitasem ca am mai spus odata ca gasesti motul la PAULAS..... MII DE SCUZE!!!! Editat Septembrie 16, 2008 de Sir_Fanes2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 frate io la voshod in cutie bag ulei care mere si la dacie,in amestec Arol 2t si nu scoate pic de fum,si mere perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 frate io la voshod in cutie bag ulei care mere si la dacie,in amestec Arol 2t si nu scoate pic de fum,si mere perfect fratele meu TOT RESPECTUL!!! ce treaba are cutia cu scosul de fum?!?Arol 2T bagi la amestec cu benzina;noi vorbim aici despre uleiul pe care il bagi separat la cutie;uleiulde transmisie (un fel de T90) ca sa intelegi tu...si la dacie faci la fel numai ca nu ii faci amestec ii pui in baia de ulei si isi face ungerea singura...iar in cutia de viteze de la dacie tot separat pui ulei T90 sau inlocuitori...nu are absolut nicio gara ungerea motorului cu ungerea cutiei si eventual cum e la moto si a ambreiajului ca de aici a plecat discutia...numai bine!!!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.