dragonlord Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 buna ziua, ma intereseaza sa cumpar un cbf, dar , cum mi se pare cam aiurea sa ma duc sa vad un motor fara sa stiu daca este ceea ce imi doresc , prefer sa cer un sfat aici... am plecat pe un sv650, cu care am mers cam 3 ani...imi placea cuplul de jos, si soundul motorului in V, insa pentru drumuri care depaseau 500 km (galati-vama veche)-nu era asa in regula ; apoi am facut pasul si mi-am luat un bmw r1150rt,(aveam low seat ), mai mult pentru drumuri lungi , insa datorita copilului (care intre timp ne-a facut surpriza sa apara) , s-a dovedit ca o foloseam mai mult in oras si drumuri scurte- iar nu mai era ok....si am vandut-o ...insa nu ma pot abtine sa nu-mi doresc sa ma sui in sa, asa ca m-am orienta spe ascet model. va intreb pe voi , posesorii : este ok pentru persoana de 1,75 (sv era), are reprizele sv-ului?, siguranta si confortul(macar pe jumatate a bmw-ului)? mentionez ca o voi folosi cu preponderenta in oras, si la drumuri scurte(100km), cel putin anul acesta...sau mai bine ma orientez spre hornet? nu am mai avut honda si nu imi pot da cu parerea , de aceea cer un sfat...ca buget , vreau sa ma incadre undeva in 2300 euro...nu de alta dar este ceva provizoriu, pentru 2-3 ani... multumesc pentru pareri si rabdare de a citii. P.S.: despre motomus , am o parere buna, poate nu este locul aici si va rog sa nu considerati reclama.sv-ul a fost luat de la ei, trimis prin FANCURIER(!!! pe bune !!!), in trei ani de zile nu am bagat un ban in ea, decat ulei si filtre...servisata de ei placute , furca , anvelope , carte scoasa de ei , doar m-am dus la politie si la finante...asa cum spuneau si alti , poti sa ai parte de un super fier sau de o mega tzeapa.... Ca cineva care are 1.74 pot spune ca ajungi fara probleme jos iar pentru drumuri scurte si naveta in oras e foarte OK si cu parprizul original. Pentru drumuri lungi recomand parbriz mare si poate retapitarea seii. Cuplul este linear si se descurca destul de bine si subturat cand maneverezi prin trafic. Totusi daca ajungi prea jos cu turatia in vit 2 de ex modelul pe carburatie tinde sa se innece. Am facut inclusiv 950 km/zi cu psagera si bagaje si am mers si cu 160 km/h tot asa in DE, deci posibil sa-ti placa si la drum lung. Daca vrei mai multa putere ai si varinat de 1000 cc. Chiar avem o domnisoara in comunitatea noastra care a trecut de la CB500 -> CBF 600 -> CBF 1000 ...dar ea din considerente de touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 CBF_ul ala de 1000 e misto. Nu e asa smucita si turbata precum un FZ1 sau un Z1000, e super liniara, putere, manevrabilitate. Dar ca sa iti motocicleta de 1000 ca sa o hartanesti aiurea prin oras si in cel mai fericit caz sa ajungi pana la Sinaia, nu prea merita. Varianta de maxiscuter ai luat-o in calcul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 (editat) Nu, in nici un caz...rămân tot la motor, in ideea in care , macar o data la doua săptămâni am bilet de voie , si pot sa fac o ieșire...pentru mine era nedumerirea referitoare la cuplu si modul in care se agata de asfalt, in raport cu sv650.acum , ca e mai lina, mai progresiva accelerația...asta e, pot sa trăiesc cu ideea atata timp cat reușesc sa îmbin un pic orașul cu touringul. Mulțumesc pentru răspunsuri , si sper sa găsesc ceva in toate mințile. Editat Iunie 16, 2017 de bilutza931 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 mai bine iti iei fz6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 mai bine iti iei fz6. Spune-mi te rog de ce? Sugestiile sunt binevenite , nu m-am decis inca ce vreau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 (editat) Injectie, euro 3, mai puternica, cauciuc 180 pe spate, protectie mai buna la vant decat cu parbrizul stock de pe CBF, discuri de frana flotante fata de fixe la CBF si cred ca si mai mari in diametru, probabil si o franare mai buna, pe mine m-a dezamagit frana fata la CBF, parca-i si putin mai sexi dar asta tine de gustul fiecaruia, inca odata injectie. Sa-ti mai zic ?☺ Editat Iunie 16, 2017 de george_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 protectie mai buna pe vant?? nu prea imi vine sa cred...dar nu m-am dat cu Fz-ul. Injectie ai si pe CBF la modelele PC43 adica din 2008 incoa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Stiu, chiar si discuri flotante si mai mari are pc43, chiar si cbs la abs, dar omul a zis ca se incadreaza undeva la 2300 ca buget, deci carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Protectie mai buna la vant doar pentru varianta FZ6 Fazer. Dar nu neaparat. Cred ca-s cam la fel la capitolul asta. Avataj CBF pentru ca poti venit cu parbriz mai inalt + prelungire. La Fazer nu prea am vazut asa ceva. Plus ca e cam ingust si tot vantul ti-l da in umeri. Dar da, injectia si cei 25 CP in plus ii dau un avantaj considerabil FZ-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 nu toate-s fazer ? 2 tipuri, S si N ? anyway, tot varianta semicarenata ii recomandam si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Intrebarea e, gasesti fz6 cu abs in banii aia? Daca da si nu e o cazatura atunci merita luata in loc de CBF, in mod absolut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 buna intrebare, dar raspunsul este nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 (editat) Va salut! Se vinde CBF 600 PC43 din 2010, prima inmaticulare 2011, stare buna, tot ce trebe pentru touring, genti, topcase, rear hugger, front extension, GiPro, Pilot Road 4 noi, 1000 km, crash pad, parbriz Givi inalt plus deflector Mra Xcreen reglabil, Leo Vince, toba originala, parbriz original, doua chei, dubluri destule pt genti. 4500 E Sanatate! Editat Iunie 16, 2017 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Protectie mai buna la vant doar pentru varianta FZ6 Fazer. Dar nu neaparat. Cred ca-s cam la fel la capitolul asta. Am mers vreo 4 ani pe CBF si vreo 5 pe Fazer: pentru mine, ca sunt mai inalt, imi e mai bine pe Fazer, in schimb pentru un cunoscut care e mai scund era mai bine pe CBF. Am facut inclusiv un drum cu el si am schimbat motocicletele intre noi ca sa vedem cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Va salut! Se vinde CBF 600 PC43 din 2010, prima inmaticulare 2011, stare buna, tot ce trebe pentru touring, genti, topcase, rear hugger, front extension, GiPro, Pilot Road 4 noi, 1000 km, crash pad, parbriz Givi inalt plus deflector Mra Xcreen reglabil, Leo Vince, toba originala, parbriz original, doua chei, dubluri destule pt genti. 4500 E Sanatate! Pai, ce s-a intamplat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Va salut! Se vinde CBF 600 PC43 din 2010, prima inmaticulare 2011, stare buna, tot ce trebe pentru touring, genti, topcase, rear hugger, front extension, GiPro, Pilot Road 4 noi, 1000 km, crash pad, parbriz Givi inalt plus deflector Mra Xcreen reglabil, Leo Vince, toba originala, parbriz original, doua chei, dubluri destule pt genti. 4500 E Sanatate! Salut poti sa mi spui de unde ai legat indicatorul de viteza.Vreau sa pun si eu pe un cbf sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Pai, ce s-a intamplat ? Nimic. N-am bani de masina . Serios, ceva probleme financiare, motocicleta imi place foarte mult, e si completa pentru touring. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Multumesc de sfaturi. Problema la moto era doar bateria. Schimbat bateria cu o Varta noua. E totul super ok. Am verificat si incarcarea si e ok. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Cine modifica o sa.vreau pt comfort,a modificat cineva la cbf?nu prea ma simt bine la km mai multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 (editat) Cine modifica o sa.vreau pt comfort,a modificat cineva la cbf?nu prea ma simt bine la km mai multi. Da am modificat eu....adica nu eu personal, un baiat din TM. S-a schimbat buretele si un material mai moale decat cel original... se simte. Uite acii pozele: /index.php?/topic/102209-honda-cbf-600-s/?p=3596357 De atunci am mai facut o modificare la partea de pasager si s-a scos acea inaltare ca nu ajuta deloc dupa ce am pus suport de spate si pe topcase. Editat Iunie 27, 2017 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Da ,facuta la dan,stiam de el.mai sunt unii pe la iasi,dar sa vad cum fac.curier dus, curier intors,.ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 salut , am gasit sa cumpar ceva...am insa o nalamurire si as aprecia o parare referitoare la frecventa cu care se schimba fluidele - lichidul de frana si antigelul...mentionez ca este din 2006, inmatriculata in 2009 si are vreo12000 km...este necesara operatiunea cat mai urgent , sau merge amanata pana la inceputul sezonului urmator? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Clar schimba,nu coasta f mult lichidele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Nu cunosti istoricul motorului. Daca vrei sa fii sigur pe tine schimba lichidul de frana. E 40 ROn cutia sau ceva de genu. Oricum un service mai dotat poate sa-ti masoare calitatea lichidului. Dar na...cum cauciucurile te tin pe asfalt asa franele te ajuta sa opresti in timp...deci mai bine sa tina cum trebe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 + ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.