Jump to content
Sign in to follow this  
UzZy

Honda Cbf 600 S

Recommended Posts

Am incercat lucrul asta deja si totul este fixat acolo unde trebuie. Am tot cautat pe net, din pacate nu se gasesc prea multe despre vibratiile vietii, singurul lucru pe care l-am gasit ar fi legat de carburatoare, ca nu sunt sincronizate corect (urmeaza sa incerc si asta, daca nu, service scrie pe ea).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru domnii care detin modelul pe carburatie, la voi, cand o porniti la rece cu socul tras, ramane pe pozitie tras ?

Eu, daca nu-l tin cu mana, se retrage imediat si ca si normal pana nu se incalzeste putin, moare.

 

N-am inspectat pana acum sistemul de soc si nici carburatoarele sa le fi curatat si sincronizat....stiu, trebuie facute :alcy:

Edited by george_p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa prima tura mai lunga am tras cateva concluzii. Am fost la intrunirea de la Gilau, pe Lepsa; Ciuc, Gheorghieni, Toplita samd, pot sa spun ca am incetat comparatiile cu Vstromul, pe strada cel putin, Honda e din alta poveste, una mult mai buna. Am pus Pilot Road 4 si e lipita de orice fel de asfalt, cel putin pe uscat, nu ne-a plouat deloc, am consumat pe 1200 km in medie cam 4,6 cu bagaj fara pasager, eu 95 kg, autonomie mai mult decat suficienta, pozitie bunicica, eu sunt scund si mi-ar fi placut sa am ghidonul mai aproape, ma cam doare c.uru dar spre pulpe unde se termina saua, nu pe noada, frane bestiale, pana acu ce-a mai tare motocicleta a mea la capitolul asta.

Ce sa mai, bun motor, pentru cine se poate multumi cu cei 70 si nustiu cati de cai, ii faina rau, se inclina usor si sigura pe suspensii doar ca dai repede cu scaritele de asfalt, merge in orice treapta de viteza fara sa comenteze prea mult ca un V2 si face touring foarte bine.

 

Sanatate!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru domnii care detin modelul pe carburatie, la voi, cand o porniti la rece cu socul tras, ramane pe pozitie tras ?

Eu, daca nu-l tin cu mana, se retrage imediat si ca si normal pana nu se incalzeste putin, moare.

 

Mda nici la mine nu sta socul singur cand il folosesc si eu il tin cu mana cateva secunde apoi ii dau drumul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru domnii care detin modelul pe carburatie, la voi, cand o porniti la rece cu socul tras, ramane pe pozitie tras ?

Eu, daca nu-l tin cu mana, se retrage imediat si ca si normal pana nu se incalzeste putin, moare.

 

N-am inspectat pana acum sistemul de soc si nici carburatoarele sa le fi curatat si sincronizat....stiu, trebuie facute :alcy:

In principiu ar trebuii sa stea. Cel putin la mobra mea mai ales la inceput statea, acuma e 50/50...cateodata sta...cateodata trebe tras inapoi si tinut cu mana...dar numai la deschis complet.

Eu personal deschid complet socu...pornesc motoru...las sa mearga catvea secunde, dupa care treptat imping la loc pana imi da impresia ca merge stabil la relantiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa fac si eu, dar credeam ca decat la mine se intampla asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc colegul dragonlord

Cred ca am patit si eu la fel........am pus bateria pe redresor si dupa ce a stat 10 ore la incarcat tot nu a mai puut sa porneasca moto.

Presupun ca e gata bateria.

Luni voi merge si voi cumpara o noua baterie si va voi tine la curent cu evolutia.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca bateria ti-a fost distrusa de altceva? Oricum o baterie noua tot trebuie sa cumperi, dar musai masoara-i si releul sa nu te trezesti ca dupa 2 luni iar ai bateria prastie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu stiu cand cumperi o baterie ca sa primesti garantie trebuie un service sa-ti verifice incarcarea neaprat.
Oricum faptul ca bateriile in special pe gel mor asa dintr-o data mi-a fost confirmata si de mecanicul la care duc de obicei motorul si de alti cunoscuti care au mai patit asa. Inclusiv la masina bateria originala dupa 8 ani a cedat de pe o zi pe alta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna ziua,

 

ma intereseaza sa cumpar un cbf, dar , cum mi se pare cam aiurea sa ma duc sa vad un motor fara sa stiu daca este ceea ce imi doresc , prefer sa cer un sfat aici...

am plecat pe un sv650, cu care am mers cam 3 ani...imi placea cuplul de jos, si soundul motorului in V, insa pentru drumuri care depaseau 500 km (galati-vama veche)-nu era asa in regula ; apoi am facut pasul si mi-am luat un bmw r1150rt,(aveam low seat ), mai mult pentru drumuri lungi , insa datorita copilului (care intre timp ne-a facut surpriza sa apara) , s-a dovedit ca o foloseam mai mult in oras si drumuri scurte- iar nu mai era ok....si am vandut-o ...insa nu ma pot abtine sa nu-mi doresc sa ma sui in sa, asa ca m-am orienta spe ascet model.

 

va intreb pe voi , posesorii : este ok pentru persoana de 1,75 (sv era), are reprizele sv-ului?, siguranta si confortul(macar pe jumatate a bmw-ului)? mentionez ca o voi folosi cu preponderenta in oras, si la drumuri scurte(100km), cel putin anul acesta...sau mai bine ma orientez spre hornet? nu am mai avut honda si nu imi pot da cu parerea , de aceea cer un sfat...ca buget , vreau sa ma incadre undeva in 2300 euro...nu de alta dar este ceva provizoriu, pentru 2-3 ani...

 

multumesc pentru pareri si rabdare de a citii.

 

P.S.: despre motomus , am o parere buna, poate nu este locul aici si va rog sa nu considerati reclama.sv-ul a fost luat de la ei, trimis prin FANCURIER(!!! pe bune !!!), in trei ani de zile nu am bagat un ban in ea, decat ulei si filtre...servisata de ei placute , furca , anvelope , carte scoasa de ei , doar m-am dus la politie si la finante...asa cum spuneau si alti , poti sa ai parte de un super fier sau de o mega tzeapa....

Edited by bilutza931

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca mai era un topic, era cineva care voia fie RT, fie CBF. A ales CBF-ul.

Daca iei CBF, musai cu semicarena. Daca iei naked, mergi pe Hornet.

 

Si nu, nu are reprizele SV-ului, e mult mai liniara si mai docila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna ziua,

 

ma intereseaza sa cumpar un cbf, dar , cum mi se pare cam aiurea sa ma duc sa vad un motor fara sa stiu daca este ceea ce imi doresc , prefer sa cer un sfat aici...

am plecat pe un sv650, cu care am mers cam 3 ani...imi placea cuplul de jos, si soundul motorului in V, insa pentru drumuri care depaseau 500 km (galati-vama veche)-nu era asa in regula ; apoi am facut pasul si mi-am luat un bmw r1150rt,(aveam low seat ), mai mult pentru drumuri lungi , insa datorita copilului (care intre timp ne-a facut surpriza sa apara) , s-a dovedit ca o foloseam mai mult in oras si drumuri scurte- iar nu mai era ok....si am vandut-o ...insa nu ma pot abtine sa nu-mi doresc sa ma sui in sa, asa ca m-am orienta spe ascet model.

 

va intreb pe voi , posesorii : este ok pentru persoana de 1,75 (sv era), are reprizele sv-ului?, siguranta si confortul(macar pe jumatate a bmw-ului)? mentionez ca o voi folosi cu preponderenta in oras, si la drumuri scurte(100km), cel putin anul acesta...sau mai bine ma orientez spre hornet? nu am mai avut honda si nu imi pot da cu parerea , de aceea cer un sfat...ca buget , vreau sa ma incadre undeva in 2300 euro...nu de alta dar este ceva provizoriu, pentru 2-3 ani...

 

multumesc pentru pareri si rabdare de a citii.

 

P.S.: despre motomus , am o parere buna, poate nu este locul aici si va rog sa nu considerati reclama.sv-ul a fost luat de la ei, trimis prin FANCURIER(!!! pe bune !!!), in trei ani de zile nu am bagat un ban in ea, decat ulei si filtre...servisata de ei placute , furca , anvelope , carte scoasa de ei , doar m-am dus la politie si la finante...asa cum spuneau si alti , poti sa ai parte de un super fier sau de o mega tzeapa....

 

Ca cineva care are 1.74 pot spune ca ajungi fara probleme jos iar pentru drumuri scurte si naveta in oras e foarte OK si cu parprizul original.

Pentru drumuri lungi recomand parbriz mare si poate retapitarea seii.

Cuplul este linear si se descurca destul de bine si subturat cand maneverezi prin trafic. Totusi daca ajungi prea jos cu turatia in vit 2 de ex modelul pe carburatie tinde sa se innece.

Am facut inclusiv 950 km/zi cu psagera si bagaje si am mers si cu 160 km/h tot asa in DE, deci posibil sa-ti placa si la drum lung.

Daca vrei mai multa putere ai si varinat de 1000 cc.

Chiar avem o domnisoara in comunitatea noastra care a trecut de la CB500 -> CBF 600 -> CBF 1000 :) ...dar ea din considerente de touring

Share this post


Link to post
Share on other sites

CBF_ul ala de 1000 e misto. Nu e asa smucita si turbata precum un FZ1 sau un Z1000, e super liniara, putere, manevrabilitate. Dar ca sa iti motocicleta de 1000 ca sa o hartanesti aiurea prin oras si in cel mai fericit caz sa ajungi pana la Sinaia, nu prea merita. Varianta de maxiscuter ai luat-o in calcul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, in nici un caz...rămân tot la motor, in ideea in care , macar o data la doua săptămâni am bilet de voie ;) , si pot sa fac o ieșire...pentru mine era nedumerirea referitoare la cuplu si modul in care se agata de asfalt, in raport cu sv650.acum , ca e mai lina, mai progresiva accelerația...asta e, pot sa trăiesc cu ideea atata timp cat reușesc sa îmbin un pic orașul cu touringul.

 

Mulțumesc pentru răspunsuri , si sper sa găsesc ceva in toate mințile.

Edited by bilutza931

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai bine iti iei fz6.

Spune-mi te rog de ce? Sugestiile sunt binevenite , nu m-am decis inca ce vreau...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectie, euro 3, mai puternica, cauciuc 180 pe spate, protectie mai buna la vant decat cu parbrizul stock de pe CBF, discuri de frana flotante fata de fixe la CBF si cred ca si mai mari in diametru, probabil si o franare mai buna, pe mine m-a dezamagit frana fata la CBF, parca-i si putin mai sexi dar asta tine de gustul fiecaruia, inca odata injectie.

 

Sa-ti mai zic ?☺

Edited by george_p

Share this post


Link to post
Share on other sites

protectie mai buna pe vant?? nu prea imi vine sa cred...dar nu m-am dat cu Fz-ul.

Injectie ai si pe CBF la modelele PC43 adica din 2008 incoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu, chiar si discuri flotante si mai mari are pc43, chiar si cbs la abs, dar omul a zis ca se incadreaza undeva la 2300 ca buget, deci carburatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protectie mai buna la vant doar pentru varianta FZ6 Fazer. Dar nu neaparat. Cred ca-s cam la fel la capitolul asta. Avataj CBF pentru ca poti venit cu parbriz mai inalt + prelungire. La Fazer nu prea am vazut asa ceva. Plus ca e cam ingust si tot vantul ti-l da in umeri.

 

Dar da, injectia si cei 25 CP in plus ii dau un avantaj considerabil FZ-ului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu toate-s fazer ? 2 tipuri, S si N ?

 

anyway, tot varianta semicarenata ii recomandam si eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebarea e, gasesti fz6 cu abs in banii aia? Daca da si nu e o cazatura atunci merita luata in loc de CBF, in mod absolut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut!

 

Se vinde CBF 600 PC43 din 2010, prima inmaticulare 2011, stare buna, tot ce trebe pentru touring, genti, topcase, rear hugger, front extension, GiPro, Pilot Road 4 noi, 1000 km, crash pad, parbriz Givi inalt plus deflector Mra Xcreen reglabil, Leo Vince, toba originala, parbriz original, doua chei, dubluri destule pt genti. 4500 E

 

Sanatate!

post-24664-0-51562400-1497627978_thumb.jpg

post-24664-0-13834700-1497627990_thumb.jpg

post-24664-0-55003700-1497628000_thumb.jpg

post-24664-0-18380000-1497628009_thumb.jpg

post-24664-0-62359300-1497628017_thumb.jpg

post-24664-0-57010800-1497628024_thumb.jpg

post-24664-0-81752000-1497628030_thumb.jpg

post-24664-0-99946500-1497628038_thumb.jpg

post-24664-0-56738100-1497628045_thumb.jpg

post-24664-0-49194700-1497628052_thumb.jpg

post-24664-0-76508100-1497628059_thumb.jpg

post-24664-0-00843900-1497628065_thumb.jpg

post-24664-0-76775700-1497628070_thumb.jpg

post-24664-0-54409600-1497628080_thumb.jpg

post-24664-0-57782100-1497628089_thumb.jpg

post-24664-0-31014900-1497628095_thumb.jpg

post-24664-0-24716400-1497628102_thumb.jpg

post-24664-0-77249900-1497628650_thumb.jpg

Edited by Flanker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protectie mai buna la vant doar pentru varianta FZ6 Fazer. Dar nu neaparat. Cred ca-s cam la fel la capitolul asta.

Am mers vreo 4 ani pe CBF si vreo 5 pe Fazer: pentru mine, ca sunt mai inalt, imi e mai bine pe Fazer, in schimb pentru un cunoscut care e mai scund era mai bine pe CBF. Am facut inclusiv un drum cu el si am schimbat motocicletele intre noi ca sa vedem cum sta treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...