Jump to content
UzZy

Honda Cbf 600 S

Recommended Posts

Salutare. De aprox o luna am o Honda CBF 600 S. Vreau sa aud ceva pareri de la detzinatorii mai vechi. Mie mi se pare super....mai ales ca este prima mea motocicleta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...are frati.

 

Si da, este super intr-adevar :drums:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleme specifice ceva ?? De cand o ai ? Catzi km facushi ? Viteza maxima ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cateva luni un amic de-al meu are un CBF 600 N si il mai iau si eu la plimbare din cand in cand (mai facem schimb de motoare)...

 

E un motor bun si pt. incepatori si pt. cei experimentati. Cel mai mult imi place ca poti merge lejer (a 5-a la 50-60km/h fara sa "se supere"), in regim de cruiser sau forja maxima cand ai chef...

 

Modelul e din 2004, fara nici o problema tehnica pana acum (nici nu ma astept de la Honda).

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai are un fratior ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema cu CBF 600SA :agree: porneste foarte greu se ineaca repede si nu porneste decat dupa ce ii dau jos bujiile si le curat , si posibil sa fie ceva si cu bobinele ..la 1-2 scanteia este mai puternica la 3-4 este foarte slaba ...naspa rau ..astept niste sfaturi ..

multumiri anticipate ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca nu sunt prea multe informatii despre CBF600S.

Ii rog pe cei care poseda un astfel de motor, sa dea niste informatii generale despre acesta.

Cum e la condus, daca are ceva probleme specifice sau lucruri care deranjeaza.

Imi place tare mult modelul si as vrea sa-mi iau unul, insa inca nu-l au in showroom. Abia peste doua saptamini vine.

 

Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CBF 600 SA ..motoreta este excelenta ..ciclistica buna si foarte usor de manevrat desi la prima vedere nu ai zice .., are totusi 220kg ..consum bun (6-7l% in regim de 5-6000 rot/min ) ca probleme ..mi-a luat mult pana am invatat sa o pornesc dimineata ..o inecam frecvent , nu m-am obisnuit cu shock-ul .., am devenit expert :) in demontat carene si rezervor ca sa dau bujiile afara sa le curat.. am incercar si sa o imping dar fara nici o speranta ,, facusem regula daca se ineca ..dura 15 min si o rezolvam , faceam greseala de ii dadeam un pic de gaz..si o terminam ...de pornit porneste numai din shock., in rest nu mi-a creat probleme merge Excelent ..

pe o noua citire, asfalt uscat

Share this post


Link to post
Share on other sites

CBF 600 SA ..motoreta este excelenta ..ciclistica buna si foarte usor de manevrat desi la prima vedere nu ai zice .., are totusi 220kg ..consum bun (6-7l% in regim de 5-6000 rot/min ) ca probleme ..mi-a luat mult pana am invatat sa o pornesc dimineata ..o inecam frecvent , nu m-am obisnuit cu shock-ul .., am devenit expert :) in demontat carene si rezervor ca sa dau bujiile afara sa le curat.. am incercar si sa o imping dar fara nici o speranta ,, facusem regula daca se ineca ..dura 15 min si o rezolvam , faceam greseala de ii dadeam un pic de gaz..si o terminam ...de pornit porneste numai din shock., in rest nu mi-a creat probleme merge Excelent ..

pe o noua citire, asfalt uscat

 

OK.

Multumesc pentru detalii.

 

Asfalt uscat si numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CBF 600 SA ..motoreta este excelenta ..ciclistica buna si foarte usor de manevrat desi la prima vedere nu ai zice .., are totusi 220kg ..consum bun (6-7l% in regim de 5-6000 rot/min ) ca probleme ..mi-a luat mult pana am invatat sa o pornesc dimineata ..o inecam frecvent , nu m-am obisnuit cu shock-ul .., am devenit expert :friends: in demontat carene si rezervor ca sa dau bujiile afara sa le curat.. am incercar si sa o imping dar fara nici o speranta ,, facusem regula daca se ineca ..dura 15 min si o rezolvam , faceam greseala de ii dadeam un pic de gaz..si o terminam ...de pornit porneste numai din shock., in rest nu mi-a creat probleme merge Excelent ..

pe o noua citire, asfalt uscat

 

salut! consumul ala e in rodaj? sau atat mananca de obicei in regim urban?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu cred ca 7 ia in regim urban, sau extraurban, dar mai forjat. ar trebui sa ia un 6% pe la o viteza de 120-140 kph.

seria cbf este foarte reusita. daca mai este si cu abs, deja este vis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

urban neforjat (sub 6000 rpm) 5,5 %

urban (7000-1000rpm) 6-7%

 

extraurban neforjat, viteza 6, 6-7000 rpm constant (150-160/kmh), 5,7% (testat)

extraurban forjat, viteza 5, >11.000rpm (180-210) >8% (testat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mers azi cu un CBF600 S din 2005 Âşi mi-a plăcut manevrabilitatea, dar arată urât bordul si carena în zona rezervorului (văzută din poziția pilotului e pătrățoasă, bordul la cele gri e în două nuanțe Âşi arată groaznic iar zona furcii parcă e o gaură dreptunghiulară dată în motocicletă). Din față arată biniÂşor, din laterală OK dar din spate e cam urâtă.

 

Am auzit că modelul 2008 arată mai bine, din ce am citit în recenziile pe Internet e aproape altă motocicletă pentru că totul e schimbat sau modificat, motor (complet nou), cadru (complet nou), parbriz Âşi carenă (modificate), Âşeaua (modificată), bordul (modificat) etc.

 

Are sau a văzut cineva modelul 2008? Se vede diferența, cum e față de modelele 2004-2007? Am vorbit chiar cu cineva de la Honda, dar mi-a spus că încă nu a mers cu modelul 2008 ca să Âştie personal diferențele. Cred că are Âşi un consum mai mic, poate confirma cineva?

 

Pentru modelele mai vechi, cât e cursa parbrizului (cu cât se poate ridica)? ÂŞeaua mi s-a părut cam tare, a mers cineva peste 500 km într-o zi ca să spună dacă a doua zi mai putea sta în fund sau nu? Eu am făcut peste 600 km pe zi cu CB 500 Âşi seara mă durea fundul destul de tare, abia trecea până a doua zi, este vreo diferență față de CBF? Nu e totuÂşi Pan European ca să fie comodă ca un fotoliu :ok:

 

Mă interesează aceste aspecte pentru că aÂş vrea să îmi iau un CBF600 S Âşi vreau să Âştiu pe ce dau banii Âşi dacă merită să dau banii, mai ales că modelul 2008 e mult mai scump ca cel 2007 (cam 1000 EUR diferență la aceeaÂşi echipare).

Share this post


Link to post
Share on other sites

- 800 km intr-o zi eu. Intr-adevar peste 500 de km saua stock nu mai este "confortabila" dar poti sa o schimbi cu o sa aftermarket, eventual cu gel, de la bagster.com

 

- Pe pozitia cea mai inalta a parbrizului (are 3) castigi circa 2,5-3 cm. Daca te intereseaza un parbirz aftermarket si mai inalt exista ceva de la Puig parca

 

- Modelul 2008 are motor de 600RR cu un sistem de injectie adaptat la seria CBF (adica tot 58KW) este un pic mai usor, linii noi la semicarene si cam atat

(Am vazut modelul in februarie in GE dar nu am mers pe el)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De saptamana viitoare ma adaug si io pe lista posesorilor de CBF600S model 2007, insa...Mai am destul pana sa si merg pe ea...Next step: permis categ A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si-a pus cineva pe modelul S carene inferioare aftermarket? Unde se gasesc si cam cat costa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ceva, dar pentru CBF600 - in link apare CBF 1000 S (ce o fi aia?).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salutare. De aprox o luna am o Honda CBF 600 S. Vreau sa aud ceva pareri de la detzinatorii mai vechi. Mie mi se pare super....mai ales ca este prima mea motocicleta.

 

 

Salut!

 

 

Inca un fratior (ceva mai dezbracat) pentru cbf-ul tau. Nascut in 2006.

 

M-am plimbat doar vreo 500 de km cu el pana acum si e exact ce imi trebuie pentru oras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

noroc! in mai putin de o saptamana am reusit sa strabat in jur de 600 km cu prima mea motocicleta, cbf 600 s (model 2006); am prins reducerea de -1k euro fata de pretul anterior pentru modelul cu carburatie si fara abs ( reducere aplicata pentru ca urmeaza sa apara modelul k8 si baietii presupun ca voiau sa scape cat mai repede de modelele "vechi").

Drept incepator pot zice ca absenta abs-ului nu ma deranjeaza in mod special (am inceput sa deprind limitele aderentei pt frana fata, ca pe cea spate incerc momentan sa o evit), pe de alta parte absenta injectiei mi se pare un minus destul de mare mai ales pentru o motocicleta ce se adreseaza incepatorilor; intregul proces in sine nu este complicat, dar deh.. indata ce am comis greseala de a accelera putin motocicleta atunci cand motorul este rece/ socul tras ... s-a dus tot procesul; asa am patit-o intr-o dimineata, am inecat-o atat de rau incat a trebuit sa-i scot/usuc toate bujiile :)

Ca tot am inceput cu minusuri as vrea sa aduc vorba si de greutatea ridicata a motocicletei (224 kg cu plinul facut) : trebuie sa recunosc ca e o chestie destul de subiectiva, in mare parte datorita kilogramelor mele destul de reduse (1.78 / 65kg) :) greutate resimtita din plin atunci cand intentionez sa intorc motocicleta sau sau cand vreau sa incalec o bordura. am reusit sa o scap de 3 ori pana acum in cazuri absolut prostesti si destul de previzibile pentru un motociclist cu catusi de putina experienta :unsure: mi-am comandat o serie de crash-bar`uri pe care le voi instala asap :rose: ...

Punctele pozitive.. ramane sa revin cu impresii cu alta ocazie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si io am reusit s-o inec...dar mai sunt si "destept" tare si atat am fortat-o ca am ramas si fara baterie...Am incercat sa o alimentez de la o masina si sa o pornesc dar tot n-am reusit. Trebuie sa-i scot si sa-i usuc bujiile? 10x for help!

Share this post


Link to post
Share on other sites
...CBF 1000 S (ce o fi aia?).

 

The mother of all CBFs. Adica asta: http://www.honda-bikes.ro/interior.php?hl1...cat=3&id=67

 

 

Si io am reusit s-o inec...dar mai sunt si "destept" tare si atat am fortat-o ca am ramas si fara baterie...Am incercat sa o alimentez de la o masina si sa o pornesc dar tot n-am reusit. Trebuie sa-i scot si sa-i usuc bujiile? 10x for help!

 

Teoretic, nu.

Sigur i-ai dat bine curent?

Da-i la demaror cu gazul deschis si socul inchis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curent sigur i-am dat bine...Problema ca am incercat si cu gazul deschis la maxim, soc inchis si cu demarorul tinut apasat cam 5 sec...nimic..

 

In fine, o sa-i sun pe-astia de la Honda sa ma scoata din kko, ca parca nu-mi vine sa dau bujiile jos

Edited by Iantza

Share this post


Link to post
Share on other sites
noroc! in mai putin de o saptamana am reusit sa strabat in jur de 600 km cu prima mea motocicleta, cbf 600 s (model 2006); am prins reducerea de -1k euro fata de pretul anterior pentru modelul cu carburatie si fara abs ( reducere aplicata pentru ca urmeaza sa apara modelul k8 si baietii presupun ca voiau sa scape cat mai repede de modelele "vechi").

Nu prea e reducere de 1000 EUR, daca te uiti la preturile din Germania (care anul trecut au fost foarte aproape de Honda RO) modelul vechi de CBF 600 e la pretul la care e la ei CBF 2008, iar la noi modelul 2008 e mai scump cu 1000 EUR. Deci vor sa scape mai repede de modelul vechi cerand 1000 EUR in plus pe cel nou :unsure: Am urmarit preturile pentru ca vreau sa imi iau un CBF 600 S 2008 si era sa ma duc in Germania dupa el, vazand pretul in Romania. Pretul la modelul 2007 nu s-a schimbat semnificativ fata de sezonul trecut (parca e mai mic cu vreo 1-200 EUR doar), deci nu e nici o reducere de 1000.

Edited by AdrianB1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu prea e reducere de 1000 EUR, daca te uiti la preturile din Germania (care anul trecut au fost foarte aproape de Honda RO) modelul vechi de CBF 600 e la pretul la care e la ei CBF 2008, iar la noi modelul 2008 e mai scump cu 1000 EUR. Deci vor sa scape mai repede de modelul vechi cerand 1000 EUR in plus pe cel nou :blink: Am urmarit preturile pentru ca vreau sa imi iau un CBF 600 S 2008 si era sa ma duc in Germania dupa el, vazand pretul in Romania. Pretul la modelul 2007 nu s-a schimbat semnificativ fata de sezonul trecut (parca e mai mic cu vreo 1-200 EUR doar), deci nu e nici o reducere de 1000.

Adrian e posibil sa ai dreptate, nu am stat prea mult sa cercetez cursul pretului pentru acest model; cumpararea motocicletei a fost mai degraba o alegere pe moment; probabil mi-a ramas intiparita faza cu reducerea atunci cand am vazut pretul modelul k8 :laugh:

Singura modalitate mai fiabila de "redresat motorul" zic ca e : tragi socul la maxim, gaz nimic (nu te atingi de manson) si ii dai la demaror timp de 10-15 secunde fara frica, daca nu se intampla nimic repeti manevra dupa 5 minute. Eu am gresit dupa ce mi s-a oprit motorul pentru ca i-am dat gaz cat mai mult in timp ce incercam sa-l pornesc si am inecat motorul si mai tare, n-a vrut sa mai porneasca nici impinsa de 2 insi Si da, worst case scenario : scoti cele 4 bujii si incerci sa le usuci, trebuie sa fi inarmat cu multa rabdare si eventual cu degete cat mai lungi, pozitia bujiilor fiind una extrem de neortodoxa :) dupa cum zicea si danradu pe prima pagina a topicului, odata ce te-ai obisnuit cu procedura nu mai ai probleme cu pornirea motorului.

Nu stiu alte motociclete cum sunt , dar a mea pare sa aiba o sa destul de tare, in special dupa mai mult de 100 km parcursi devine un pic cam chinuitoare. Am avut ocazia sa merg si drept pasager pe o distanta relativ scurta si pot zice ca saua aferenta pasagerului mi s-a parut rock solid, avand confortul unui scaun de lemn din perioada pre-scolara. Pentru cei care au avut pasageri, ce parere au avut ? :bigstar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...