Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Pai tocmai de asta eu luam uleiul din germania. Transportul e 10 euro de la Louis. Daca geseti cu cine sa te combini impartiti :)

Schimb uleiul pe an sau la 6-7000 km ...care doar odata am atins cand am facut peste 10K de km intr-un an

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

numa vremea buna nu vrea sa vina :(

 

Am facut si eu sapt trecuta itp/asigurare la mobra... dupa stat 6 luni in garaj a pornit la a 3 apasare de buton....eu zic ca nu-i rau :)

Vineri ma duc la lucru cu mobra...in sfarsit am ajuns in 25 de min in loc de 45-50 cat faceam cu masina...si la intoarecere...ploaie torentiala X-(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata bossilor,azi ulei, etc.am ochi de vizitare la ulei.am pus 3,5 si este plin ,sa mai pun pana la 3,8?Gata sa fac maine poze si le dam la vizionat. multumesc pt urari.

Editat de brake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

Ma bate gandul la o dintr-asta despre care vorbiti aicilea. Insa portofelul e cam mic pt PC43. Ati descoperit probleme specifice modelului? Am inteles de prin review-uri ca cea pe carburatie e cam puturoasa. Ca se inneaca des... Si ca are consum de peste 5, asta in conditii ok, adica daca nu te dai la ea. Asa este? Poate ca raspunsurile se afla pe una dintre paginile topicului, pe care l-am citit, dar cam pe sarite, ca e > 80 pagini. Deci, cineva amabil? Mersi! :)

Editat de Latomeru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut eu modelul pe carburatie. E ok din multe puncte de vedere. Daca mergi f mult in oras e ok - f manevrabila, fiabila, confortabila, suspensii moi. Dar daca vrei sa bagi touring cu pasagera in spate, va cam trebui sa tragi de ea daca iti place sa mergi mai voiniceste. Daca nu ai buget de una cu ABS, recomand totusi un FZ6 Fazer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu modelul pe carburatie si a fost in regula; consumul era parca 5.5 in afara orasului si 7 in oras, tragea foarte bine si cred ca am inecat-o de vreo 2 ori in 3-4 ani si asta doar primavara la prima pornire dupa iarna. Ma invatasem cu socul, ca avusesem inainte CB500 tot pe carburatie.

 

Apoi am trecut la FZ6S pe injectie si impresiile sunt mixte: consumul cu vreo jumatate de litru mai mic si mai agila in oras (sau asa mi se pare), dar acceleratia e mult mai slaba: daca la CBF 600 cand acceleram mi se intindeau mainile, la Fazer S2 (98CP) e atat de castrata din injectie ca sa nu polueze incat zici ca e o baba schioapa. Aia 98CP sunt la turatii la care nu ajungi vreodata, la aceeasi turatie are cam aceeasi putere si acceleratie mai slaba ca CBF 600 pe carburatie. Nu pot sa compar cu CBF 600 pe injectie pentru ca am mers foarte putin cu asa ceva, dar cu 4 ani de CBF 600 si 5 de FZ6 imi permit sa le compar direct.

 

Mai e si aspectul, FZ6 arata mai bine, in special din spate CBF 600 e intentionat mediocra, si mai e partea buna ca nu ai toba pe lateral (mie imi place asta), dar in rest ambele motociclete sunt in regula. Din pacate ambele nu se mai fabrica :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. Nu stiu ce sa zic de puturoasa sau nu...depinde ce cauti

 

Eu am PC38. Odata la 2 ani duc la service curatat si reglat carburatoare dar ast si din cauza benzinei de calitate ce gasesti la noi ca la plimbari mai lungi bagi si la benzinarii mai ciudate. Plus ca sta peste iarna.

Consum....5.5 cam orice as face. Am avu consum de 6 cand mergeam in DE pe autostrada cu 160km/h cu pasagera si 3 cutii. Daca mergi regulamentar adica 90-100 pe drumuri...130 pe autostrada ai consum 5-5.5.

De innecat l-am innecat odata cand am uitat sa trag socul si era si frig ca era dimineata in munti. In rest am facut un tur de 5000 km prin Europa fara probleme. Pe la Dubrovnik s-a cam incins un pic cand mergeam bara la roata intr-o coloana in 38C si din cauza bagajeleor nici nu puteam sa ma bag intre masini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot PC38 - SA, 2006, carburatie.

Confirm consumul mediu de ~5.5 desi nu vad ce relevanta are. Te poti gandi altfel, ca la capacitatea rezervorului are o autonomie de vreo 250-275km pana la aprinderea becului de rezerva. Puturoasa, absolut, dar totul e relativ. E clar ca cei 75cp la nivelul marii si in conditii de mentenanta la zi plus alinierea planetelor n-o sa-ti infiga ochii in orbite ca un k1300r. Dar tine pasul cu orice motocicleta de 600cmc din perioada aia. Cu toate astea merge suficient de bine cu pasager si bagaje incat de vreo 4 ani ma plimb cu ea fara greata prin toata Europa, de la muntii Greciei pana la Dolomiti, Alpi cu Stelvio si tot tacamul.

 

ps: orice motor carburat se inneaca daca nu stii sa-l pornesti :) nu e altceva decat user-error.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, acuma nu ma astept sa fie CBR, dar parca nici ca tre' sa tragi de ea nu suna foarte bine. Desi m-am gandit si eu ca n-o fi vreo lesinatura, altfel nu mai erati atatia posesori. :) Sau isi lua toata lumea CB500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce intelegi prin lesinatura ?

 

gandeste-te si tu ca este o motocicleta de serie, ca si o masina de serie, nu ss, nu sport.

 

ca sa faci o paralelea cu auto, gandeste-te ca este ca un golf 2.0 tdi, nu gti, sau un 320d, nu M3.

 

deci, se misca bine pentru ceea ce ai nevoie la o plimbare, dar nu-i de performanta pe adancata.

Editat de george_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit forumul dedicat, in limita timpului disponibil si am vazut niste review-uri. Dupa cum am spus, repet, am desprins niste lucruri: zgomot (specific CBF) cand e in neutru, nu trage chiar cum te-ai astepta (asta spusa tot pe aici, nu fac comparatie cu alta mobra) si consum (declarat de unii) chiar si de 7%. Si am zis sa intreb, sa nu fi inteles gresit. :) Oricum, ca la orice altceva, iti place sau nu, cu tot cu +/-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, motocicleta are o gramda de plusuri, dar si minusuri. Depinde de tine ce cauti la o motocicleta. Mie, care-mi place sa merg mai zbuciumat, imi place sa fie mai agresiva, de asta ultimele 3 motociclete au fost numai V-uri mari. Poate tie iti place sa mergi mai lin, mai oprit la o poza, mai relax, mai stai la palavre cu femeia-n spate... o sa ti se potriveasca :) Mie nu mi-a placut, reconosc. Dar pentru nevasta-mea era buna, ideala! Vad ca si Stokerel baga kilometri si e f multumit. Deci depinde de la om la om.

 

Ca si plusuri, am mai zis-o - consumul e foarte ok. MI-a luat 5 si umpic cu pasagera in sapte si mers un pic mai agresiv, in ture si tras de ea serios in depasiri. Deci la capitoulul asta, venind de pe motociclete care sub 8 nu-mi consumau afara, jos palaria. Daca vii de pe un CB500 care si ala consuma mai putin ca un scuter, atunci o sa ti se para ca papa :) Motocicleta e manevrabila, e confortabila, pasagerul se simte ok pe ea, mai ales daca ai si un topcase. Poti merge si mai agresiv cu ea, dar ii trebuie ture. Si nu-i prea place in ture, dar de nevoie, e ok. Mie mi-a placut pozitia, desi am vazut ca multi pun raisere la ghidon. Suspensiile sunt mai moi, suficiente cat sa nu-ti rupa cocoasa pe un drum judetean cu gropi, dar prea moi daca iti place baieteala pe curbe si vrei genunchi pe jos. E destul de grea la manevrele pe loc, dar odata pusa in miscare, e f echilibrata si nu-i simti cele 200+ de kile.

 

Acum ramane sa te dai tu pe una si sa vezi exact ce-ti place si ce nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles de prin review-uri ca cea pe carburatie e cam puturoasa. Ca se inneaca des... Si ca are consum de peste 5, asta in conditii ok, adica daca nu te dai la ea. Asa este? Poate ca raspunsurile se afla pe una dintre paginile topicului, pe care l-am citit, dar cam pe sarite, ca e > 80 pagini. Deci, cineva amabil? Mersi! :)

 

Salut , deja s-a spus ce era de spus. Doar asupra afirmatiei cu carburatia puturoasa mai vin si eu cu o parere. Din ce am inteles de la 2 fosti posesori de carburatie care acum au tot CBF , dar injectie....lucrurile stau tocmai pe dos. Parerea unanima este ca injectia e mai "lesinata, desi mai liniara". Eu am carburatie si am mers 3 luni zi de zi in oras langa un FZ6. Nu am vazut diferente de demaraj intre cele 2 , nu intr-atat incat sa fie vizibil. Consum : 6.5 in oras , 5 afara. O am de anul trecut , am innecat-o o singura data la inceput. Daca bujiile sunt ok , e greu sa o inneci. Exact cum s-a spus , e o moto cu multe lucruri bune care nu face nimic extraordinar si arata "dull". Insa ciclistica este extraordinara pt. greutatea si dimensiunile ei. Asta este de departe punctul ei forte.Ciclistica peste medie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre autonomie....am scos 320 de km si inca nu s-a oprit....dar da...de la 280 km cand s-a aprins prima oara becu in bord si pana am gasit in final o benzinarie (eram pe autostrada HU-Serbia si ultima benzinarie din HU era out of service) am cam stat cu morcovu in fund :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK.

Asta ar fi capra. Urmatoarea ca pret e din 2004, pe la 2500E, dar are ABS. Din punctul meu de vedere nu merita diferenta doar pt aspectul asta. Fiecare cu parerea lui. :)

 

In fine, pe cea in discutie, o mai vazut-o cineva?

Figureaza neinmatriculata in anunt. Mie mi-a zis ca a luat-o, a dat 2 ture scurte cu ea, dar nu ii place cum trage, asta ca motiv al vanzarii. Unui prieten care a sunat si a intrebat de pornirea la rece i-a zis ca are un filmulet facut in scopul asta de anul trecut.

Pareri?

CBF owner prin zona, care s-o vada / asculte un pic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E demult la vanzare.

 

Am vazut-o dinainte sa o pun pe-a mea pe OLX. Daca tot iti iei, ia-ti cu ABS. In cativa ani o sa fie un musai pe motociclete - peste cativa ani cand vei vrea sa o vinzi va conta foarte mult ABS-ul ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu parca pe la inceputul lui martie am pus-o la vanzare.

 

Totusi, nu cred ca e vreun motiv anume pentru care nu se vinde. Tocmai de asta iti sugeram sa ai in vedere si ABS-ul. La pretul ala, mai pui o bruma de bani si iei cu ABS.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...