Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Salut, băieți.începând de azi ma număr si eu printre posesorii de Cbf600sa.an 2006, stat in showroom pana in 2009...12000km...o oferta de nerefuzat.impresionat de cicliști ca si siguranta pe care îți da senzația ca le ai...nu așa impresionat de consum, București Galați , pe A2,constant 160 cu reprize de 180-200...se cam arunca la 7....dar e stabila si iertatoare.inca o iau pe ghicite la faza cu socul, nu stiu cat să-l trag , mai ales daca moto a staționat maxim o ora si motorul e cald.sper sa nu o dau in bara.ajuns acasa, admirat moto, băut bere si curățat lanț...si am constatat ca la cald , pe liber, daca ma joc cu maneta de ambreiaj, cand ii dau drumul se aude un usor uruit, ca de rulment.sper sa fie doar o impresie, sau sa dispara cand schimb uleiul.in seara asta dau comanda de ulei si filtre.iar in viitorul apropiat, când mai găsesc ceva prin portofel, lichid de frana si antigel..păreri despre repsol? Asfalt uscat...

Editat de bilutza931
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stai linistit ...huruitul e de abia la inceput. Nu-ti bate capul...este un trademark Honda la oala de ambreiaj .In curand va face si la rece si la cald. Consumul se va stabiliza undeva la 6 medie.

Nu-ti bate capul cu detalii....fa-i revizia si bucura-te de ea... va merge mult si bine fara interventii majore. Ai grija de ea si ai sa constati ca este o moto care nu se strica...

Sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos!

 

Nu-i mai actiona socul cand este calda.

Daca nu-i stabil ralantiul, nu inseamna ca-i nevoie de soc, ci de o curatare + sincronizare a carburatoarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc de feedback.pana acum sunt mulțumit, așa on principiu...mi-ar fi plăcut zvâcul de la v2,inca nu sunt foarte împăcat cu ideea de a avea 4000 in bord la 60-80, intr-a VI...dar na, poate inca nu sunt eu obișnuit cu 4L...ma gândesc la un upgrade la sa, este cam incomoda după vreo 200 km, si eventual un windscreen mai înalt...in rest sunt mulțumit.azi au ajuns uleiul si filtrele, si urmează sa le schimb...după ce am luat Motul 5100, full sintetic , ma gândeam ca ar fi fost bine un mineral, mai ales ca am observat si acel uruit la relantiu...dar in fine, deja faptul e consumat...drumuri bune la toată lumea .

Editat de bilutza931
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5100 este sintetic,despre sa si eu o modific la Motovis ploiesti,200 lei pe bucata,iar de parbriz la motoflay ploiesti am luat un givi si bun la pret .


» Post actualizat in 16 Jul 2017 19:40

Vine cineva din cbf isti la MAN, cabana cumpana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine comanda de pe aliexpress,vreau un indicator de treapa pt cbf,poate ma cuplez la transport.

Ce indicator?

In UK am gasit unul foarte apreciat si de calitate dar costa undeva la 450-500 lei. Mi se pare multicel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce indicator?

In UK am gasit unul foarte apreciat si de calitate dar costa undeva la 450-500 lei. Mi se pare multicel...

Bre, va dau banii afara din casa ? Luati de pe eBay : cu 40 $. Cautati : Plug&play Motorcycle Gear Indicator Red LED for honda CBR1000R VTX1800 CBF600

 

http://www.ebay.com/itm/Plug-play-Motorcycle-Gear-Indicator-Red-LED-for-honda-CBR1000R-VTX1800-CBF600/282219622548?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649

 

Mi-am luat eu, anul trecut, foarte bun si practic. L-am montat singur, are instructiuni, dar va trebuie manualul de service al Hondei, sa legati firele de la turatie, viteza si punct neutru. Se da jos farul si se trag firele din mufele care vin spre bord. Dupa montare, un fir se pune la masa (il tii cu stanga pe un fier care are minus) si se merge cu motoreta si schimbi pana ajungi in a 6-a. Merge sa invete si pe stand.

 

Dar, are si ceva dezavantaje (nesemnificative):

-in soare puternic nu prea se vede, ar merge un afisaj LCD mai bine - deh chestii chinezesti. Ca alternativa, ma gandeam sa confectionez o cutie mica pe dimensiunea lui de la un sampon, cutie de bere, etc. Un fel de cilindru gol la ambele capete sa fie mereu in umbra. Intrucat am si paravant, am renuntat

-prinderea e un pic dificila - in prezent e cu un dublu adeziv, pe care l-am schimbat anul acesta. Nu stiu de ce, dar primul era mai bun. Incercati sa luati unul mai gros, nu subtire, datorita formei usor curbe a locului unde sta - la miune este intre ceasuri, vedeti poza. Poate cu super-glue, etc, eu n-am incercat

-are un fel de ecran negru, pentru a ajuta la citire - anul acesta l-am pierdut, dar inca se vede

-la mine sta intre paravant si bord, iar paravantul flambeaza la drum si tot il loveste - nu e un dezavantaj dar in timp se poate duce.

 

Una peste alta, isi merita cei 40 $

 

Eu am tras firele de la motor intr-o mufa DIN-9 (gen mouse serial, vechi) e imperecheata cu mufa DIN-9 ce am pus-o la afisaj. Pentru CBF600 N, va pot ajuta eu cu sfaturi, poze, legare.

» Post actualizat in 21 Jul 2017 13:22

Pentru domnii care detin modelul pe carburatie, la voi, cand o porniti la rece cu socul tras, ramane pe pozitie tras ?

Eu, daca nu-l tin cu mana, se retrage imediat si ca si normal pana nu se incalzeste putin, moare.

 

N-am inspectat pana acum sistemul de soc si nici carburatoarele sa le fi curatat si sincronizat....stiu, trebuie facute :alcy:

 

La mine sta. Dar cand e la capat de tot, revin foarte putin inapoi, gen 1-2 mm.

» Post actualizat in 21 Jul 2017 13:25

Salutare, de cu.rând sunt posesorul unui CBF600N, începător fiind. Doar ca mă confrunt cu o problemă destul de sâcâitoare: de la 5000 de ture in sus, în orice viteza sau neutru, vibrează șaua la modul insuportabil(parcă aș sta pe o mașină de spălat). Vreun posesor care a întâmpinat problema asta până acum? Aveți vreo idee de la ce ar putea fi? Mulțumesc!

 

Face si la mine. De vreo doua ori: pe la 4...5.000 si 7...8.000 ture. Confirmat ieri cand m-am intors de la Cumpana spre Curtea de Arges. Sunt recunoscute Hondele noastre pentru : vibratii, zgomot ambreiaj (cand e cutia pe liber, la fel si maneta amreiaj) si inca ceva, tot azgomot de transmisie. Dar se mai stie ca nu au moarte - sunt fiabile.

» Post actualizat in 21 Jul 2017 13:37

Si poza cu indicatorul de schimbat viteza. Se vede ca e in soare si nu prea se vede, dar in rest nu e rau. Nu mai are nici capacul care ajuta la vizibilitate.

post-90192-0-63263000-1500644187_thumb.jpg

» Post actualizat in 21 Jul 2017 13:44

Atentie: acest indicator are marele avantaj ca nu mai montati alti senzori pe roata / etc. Este compatibil cu motocicleta noastra. Sunt modele LCD sau altele care necesita un senzor suplimentar (pe care il primesti, dar trebuie sa il montezi bine si mi se pare si cumva riscant).

 

Un dezavantaj ce nu l-am spun mai sus: treapta corecta este aratata dupa cuplarea vitezei si eliberarea ambreiajului. Cand schimbi, indicatorul se zapaceste, nu mai stie de el. De pilda cand schimbi din 4 in 3, el poate indica 5. Dupa ce dai drumul la maneta iti arata 3. Sau schimbi din 4 in 2 si iti arata 5 pana simte ca esti in 2. Deci nu ajuta foarte mult cand te opresti la o trecere si esti in 5 si vrei sa dai 2. Trebuie sa eliberezi ambreiajul sa vezi in ce treapta esti.

 

Gata, nu mai scriu. Sa-mi spuneti cand il primiti.

» Post actualizat in 21 Jul 2017 13:54

PS: o poza mai vechi, cu acel capac. Se vede bine cifra .

post-90192-0-86850000-1500645233_thumb.jpg

Editat de BCB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun BCB,eu vreau unul si acum k tu ai o sa ma ajuti la montaj,

Sigur. Cand ti-a venit, ma suni pe 0741 295 269 si vedem unde ne intalnim. Tu ai 600 SA, o sa caut eu schema electrica si rezolvam.

 

Uite cum se vede spre seara (imedait ce a apus soarele, deci inca lumina naturala).

post-90192-0-55080800-1500836931_thumb.jpg

Editat de BCB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Airflow Adjustable Windshield Clear Variable Spoiler Windscreen Wind Deflector For Honda Yamaha Suzuki Kawasaki BMW Ducati KTM

http://s.aliexpress.com/INR3qUzy

(from AliExpress Android)

 

Salut, credeți ca merita așa ceva la un cbf600sa ? A avut cineva si il recomanda, sau sunt bani aruncați? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As lua si eu unul k are un pret decent,dar nu stiu cat de bn face treaba.


» Post actualizat in 24 Jul 2017 13:46

As lua si eu unul k are un pret decent,dar nu stiu cat de bn face treaba.

Cumpar un ghidon de transalp sa pun pe cbf sa,poate stiti pe undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa am dat de cap si problemei de motor.

Simptome: pornire grea , aprox 5 min, dupa 20-30 de min de mers incepea sa zguduie la acceleratie si mai usor in mers , iar relantiul pica de la 1500 rpm la 1000 dupa care dadea sa innece.

Prima oara am dus doar la curatat carburatoarele, era u jeg de 2 mm depus de la benzina de calitate cu care am alimentat inaine sa pun mobra la hibernat anul trecut, dar a diaparut doar problema pornirii. Pornea in 30-60 sec era gata de mers.

La o ascultare mai atenta dupa ce se incalzea bine motoru se auzea cum da rateuri. Am mers la mecanic asa cu motorul incalzit si ne-am dat seama ca un dintre bobine de inductie era atat de fierbinte ca abia puteai sa pui mana pe ea. Am cumoarat din schrott si tadaaa...acu mobra pae sa mearga cum trebe. Ramane de vazut la un drum mai lung.

Cref ca se vede in poza care dintre bobine facea figuri...era pt cil 2-3

post-43874-0-62018000-1500970167_thumb.jpg

Editat de dragonlord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Airflow Adjustable Windshield Clear Variable Spoiler Windscreen Wind Deflector For Honda Yamaha Suzuki Kawasaki BMW Ducati KTM

http://s.aliexpress.com/INR3qUzy

(from AliExpress Android)

 

Salut, credeți ca merita așa ceva la un cbf600sa ? A avut cineva si il recomanda, sau sunt bani aruncați? Multumesc

Nu am asa ceva dar ma bate gandul sa imi pun.

Din cate am citit pe alte forumuri din afara, ar fi folositor. Mai depinde bineinteles si de inaltimea ta, ce parbriz ai acum, ce casca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Nou posesor de cbf 600 s. Fabricat in 2004, fara abs.

Sunt super super incantat de ea.

Întrucât sunt inca in perioada de acomodare, am si eu o întrebare:

Pe partea stângă, nu departe de soc, mai este o manetă (arata la fel că socul) care nu știu ce rol are. Este cumva reglaj al ralantiului?

Mulțumesc mult!

🛵

L.e. unde pot merge cu încredere pt a sincroniza carburatoarele?

post-96465-0-28249400-1501950049_thumb.jpg

Editat de cata207
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc George.

Parbrizul cred că își face treabă destul de bine. Se simte vantul puțin în cască. Daca merg aplecat puțin pe rezervor, nu s mai simte nimic. Totuși, cred că o să cumpăr unul mai mare de la chinezi. (AliExpr...)

Din ce am citit, discurile flotante sunt folosite pt motociclete de viteza. Îmi poți da mai multe detalii? Sunt ok?..sa le schimb.. orice sfat mă ajută mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat ulei punem la un cbf 600 sa in jambe,vreau sa l schimb si nu stiu cat sa pun.


» Post actualizat in 08 Aug 2017 07:06

Am aflat,am sunat la motor team si un tip dragut de acolo ma informat si de jambe si de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc George.

Parbrizul cred că își face treabă destul de bine. Se simte vantul puțin în cască. Daca merg aplecat puțin pe rezervor, nu s mai simte nimic. Totuși, cred că o să cumpăr unul mai mare de la chinezi. (AliExpr...)

Din ce am citit, discurile flotante sunt folosite pt motociclete de viteza. Îmi poți da mai multe detalii? Sunt ok?..sa le schimb.. orice sfat mă ajută mult.

Daca nu-s chinezarii, sunt mai ok decat cele stock care vin fixe.

Daca-s china aliexpress, nu stiu ce sa zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am schimbat uleiul dupa 1500 km,parca agata putin la schimbat.am avut 10w30 7100, si am pus Bel ray 10w40.sa vedem cum o fi dupa o tura buna de incins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, da, lumina pe faza scurta este praf...am mers cu maxim 100, si cred ca un pic inconstient...ceva idei? Ma refer la cei care au facut un upgrade in ultima perioada si pot recomanda un produs ok...eventual si link.multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...