Jump to content
UzZy

Honda Cbf 600 S

Recommended Posts

La 600s,Trebuie date carenele jos,au cate 3 șuruburi fiecare( 2sus vizibile si inca unul jos, se vede sub far pe interioare)...se scoate surubul de fixare a rezervorului din spate, spre sa, si apoi rezervorul se trage spre spate.in fata sta pe niste tampoane de cauciuc.trebuie avut grija la furtunele de sub rezervor, pe dreapta e unul care trebuie scos.indicat sa ai cat mai puțină benzina în el, pentru o manipulare mai facilă.bujiile în principiu merg usor, cea de-a doua de pe dreapta te chinuie ca nu prea ai pozitie...poti lucra, sau de fapt , în afară de trusă motocicletei , nu prea ai ce sa folosesti...poate doar o cheie cu crichet... eu doar le-am curățat pe ale mele , nu ma asteptam sa trebuiască sa o fac...a fost ceva ad hoc...dacă aș fi avut în calcul sa le schimb, luam cu iridium, mai mult ca sigur. O sa mai sacrific 2 ore vara asta sa le schimb,când o sa gasesc si bani ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

In format pdf? da-mi-le pe ambele pe mail. nicolae.furtuna@gmail.com

 

merci,

N.

 

pe dropbox as putea, nu incape pe mail.

 

legat de bujii, eu am schimbat acum 2 ani cu denso iridium si n-am avut probleme nici macar sub 10 grade cu pornirea, carburatoarele sa fie ok si n-ai stres.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut...numai probleme...am vrut asta a sa ies , prima data pe anul asta...a pornit ok, 1,2 merg...de la 3 în sus nu mai vrea...schimbatorul lucrează, dar nu cuplează treapta, nu se simte acel click...a mai întâlnit cineva problema si cum a rezolvat-o?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Am facut o prostie ... am desfacut complet fara sa-mi dau seama cablul (reglajul) de la relantiu. Acum nu mai gasesc locul unde intra in carburatoare. Stiu ca intra intre carburatoarele 2-3 dar nu gasesc unde intra cablul. A mai desfacut cineva acest cablu?

 

ms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bafta la vanzare George. A facut cnv la un cbf legatura la faruri sa mearga ambele pe scurta?duce alternatorul,ce becuri,legaturi,etc. imi place cum da cu ambele aprinse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate face, dar nu duce alternatorul si ai probleme cu focalizarea la farul din stanga pentru ca nu e proiectat sa fie folosit si ca scurta. Pe limba ta, "mrge bo$$ da' nu tine treaba si te lsn' drm apoi rspekt uie Steaua".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles,ramane cum e standard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bafta la vanzare George! A plecat si a mea saptamana trecuta ,iar de zile a venit inlocuitoarea...am dat-o sa iau 1000-le , pana la urma am luat tot 600 , 2009

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Ajutati-ma si pe mine cu un user manual de CBF 600 PC43 , va rog. Nu reusesc sa gasesc nicaieri , am gasit manual de service , dar asta de utilizare nu reusesc nici cum.

Multumesc!

 

PS : Si o poza cu dansa... ( am venit calare 2040 km pe ea , deci sa zicem ca i-am facut proba)

post-93413-0-63890200-1523963229_thumb.jpg

post-93413-0-56442200-1523963236_thumb.jpg

Edited by Aurex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc!

Intre timp am gasit si owner's manual-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Posesori de cbf 2010+ exista? Sunt interesat de un upgrade la de la cbf 600 2007 la un 1000 2010+. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai au trecut ploile....cum e?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ok...Nu am apucat sa merg peste 140, dar parca nu mai este asa deranjant vântul...a trebuit să ridic vizită pe la 80-90 ( ma mânca nasul) si chiar nu am simtit curent...la 80 ron cat am dat pe ea, își merită banii...e de pe aliexpress, deci chinezarie, dar ok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare oameni buni,

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o cheie de bujii pentru CBF1000 mk1?

N-o am in trusa de scule, si fara ea nu pot schimba a treia bujie, care este sub cadru :)

 

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bilutza : cum se prinde , ca as fi vrut sa imi iau si eu unul .... dai gauri in parbriz sau doar prin strangere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie sa dai nici o gaură, sistemul de prindere îmbracă parbrizul , are două chestii de cauciuc care protejează de zgariere,spargere si nici nu-i dau voie sa alunece...după aproape 800 km de folosit nu am probleme cu el, si am constatat că nu mai am nici asa multe ganganii pe viziera.

» Post actualizat in 23 May 2018 06:35

Airflow Adjustable Windscreen Wind Deflector Universal Motorcycle Windshield for Kawasaki BMW Ducati honda KTM

http://s.aliexpress.com/feyqUbEB?fromSns=Copy to Clipboard

 

Asta este, sau similar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!!

Voi cati km parcurgeti cu un rezervor pana se aprinde becul? Cbf-ul meu de 600 nu vrea sa sara de 230-240 km. Mers 80% in Bucuresti, media turatiilor 6-7000. P.s. carburatoare curatate dar nesincronizate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam la 280 se aprinde becul...mers 50% oras, galati...tot cam pe la 6000-7000 am si eu un cuplu ok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam la 280 se aprinde becul...mers 50% oras, galati...tot cam pe la 6000-7000 am si eu un cuplu ok...

Multumesc frumos pentru raspuns!! M-am mai linistit.. :)))

Vazusem la inceputul subiectului cateva comentarii referitoare la consum si m-au pus pe ganduri :rusinica:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam la 280 se aprinde becul...mers 50% oras, galati...tot cam pe la 6000-7000 am si eu un cuplu ok...

Salut!

 

Si cam cati L mai ai in rezervor cand se aprinde becul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maxim 2-3...m-am cam obișnuit cu idea de mediu 6 la consum, nici nu mai calculez...de principiu, dacă vreau sa stau in consumul asta , merg până în 6-7000 rpm...si afara cam 130-140...altfel...am avut experienta primului drum , cand cu un plin nu am ajuns sa fac mai mult de 200km, de la bucuresti mi s-a aprin becul cam cu vreo 20 km inainte de braila...asa ca m-am linistit.

» Post actualizat in 26 May 2018 18:16

Salut!

 

Si cam cati L mai ai in rezervor cand se aprinde becul?

» Post actualizat in 26 May 2018 18:19

Adrian, am facut azi consumul, 16 litri -270 km...cam 5,9 %, mixt.regim de maxim 7000rpm, în afară maxim 140...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...