Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu nu stiu cum mergea italianul cu el ca nici lichid de frana nu prea avea... cel putin pe spate era pe "sec" ;)

Ai precizat undeva mai sus intr-un post ca nu aveai placute bune , si acuma zici ca nici lichid! Si normal sa fie asa , cand ai placute noi se umple bidonasul cu lichid de frana pana la nivelul MAXIM. Pe cum se uzeaza placutele lichidul scade pana undeva la nivelul MIMIN.

Deci , daca tu ai avut placutele uzate aproape complet ii si normal ca nivelul lichidului de frana sa iti fie undeva la MINIM.

 

Daca completezi lichidul de frana cand ii la nivelul MINIM si placutele roase, cand ajungi sa le schimbi si sa pui noi te trezesti ca iti curge lichidul de frana afara ca isi face presiune si nu are unde sa se duca, bidonasul fiind plin.

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, asa e, numai ca uzate rau erau pe fata... pe spate sunt OK, uzura cam un sfert. Lichidul de asemenea era inchis la culoare, semn ca nu mai fusese schimbat de ceva vreme. Ce vroiam sa zic e ca desi motoarele din Germania sunt ceva mai scumpe, daca ai diferenta de bani, merita, doar de preferinta sa fie de la proprietar, pentru ca mai nou mai ales in sud, multi handleri de motoare (maj. sunt turci si arabi) s-au apucat sa aduca din Italia en-gros, sa le cosmetizeze un pic si sa le dea la pret de Germania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai diferenta de bani, merita, doar de preferinta sa fie de la proprietar

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi inainte... Transalpul pare sa fie motocicleta ideala pentru mecanici, ca ei nu au niciodata timp de surubarit la motoreta proprie :bow:.

 

Acum pe bune, gasesti pe mobile destule Transalpuri care arata tzipla, si probabil si dpdv mecanic sunt la fel dar au trecut binisor de suta de mii de km.... Daca ai de ales cauta in Germania, italienii nu le prea intretin... a mea e din Italia, si cand am adus-o suferea de lipsa de schimb de ulei, de lipsa de placute de frana, lichidul de racire era sub limita samd... acum sper sa nu-i crape nimic, deocamdata toarce frumos si nu da semne de oboseala, oricum mi-am dorit-o atat de mult, incat sper sa o ajut sa intinereasca :ok: cu revizii la timp, consumabile de calitate, si sa mai rezolv din micile probleme de aspect de care sufera.

 

Esti un fericit...eu sa nu mai aud de italieni cand vine vorba de motoare...Mi-am luat un BMW F 650 an '95 de la un tip care-l adusese din Italia cu vreo 2-3 luni inainte...si nu avea mai nimik...in afara de rugina din rezervoarele de lichid de frana, in carburatoare, in radiator, in baterie nu mai era aproape nimik...in vasul de expansiune putina H2O... ;) si tot asa...frana spate NU avea deloc...vaselina nicaieri, la nici un contact...cauciucrile uzate, uleiul si filtrul cred ca erau originale...etc... :bow:

Si acum mi-au picat pompa de apa, flansele de la galeria de admisie s-au rupt, bateria a murit de tot...Si dupa doar 2700 km...NO COMMENT...

Deci, ITALIENI NU E EGAL ROMANI la intretinerea motoarelor, ci MAI RAU...cel putin romanu, din putinul lui...mai schimba ceva akolo, dar italianu, chiar daca are, nu schimba...si mai am prieteni care au luat teapa cu Italia...

Inainte de BMW am avut o YAMAHA VIRAGO 535 adusa din Germania in 2007, si se vedea pe ea ca era intretinuta, tinuta in garaj, reviziile la timp...nu a trebuit decat sa-i mai bag aer in cauciucuri...in rest era perfecta...doar ca am trecut la soft enduro...sorry de off-topic dar simteam nevoi s-o spun...

FERITI-VA de italieni la cumpararea motoarelor...in general...mai degraba GERMANIA...

Editat de Norsemann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa-i fac cunostinta cu solul, cred ca aveam maxim 20km/h, curba usoara, automobilistul lui peste din fata mea s-a gandit sa traga pe dreapta brusc, am pus frana pe fata, si cum pe jos era umed si praf/nisip, am pus-o jos, fara sa-l ating pe "meserias", care oricum a plecat pana m-am adunat eu de pe jos... Eu n-am patit aproape nimik, motorul, nici el, cu exceptia semnalizarii dreapta spate care s-a cam dezintegrat... intrebarea e .. merge orice semnalizare pusa? sau e vreun sistem special de prindere pe care sa-l caut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa-i fac cunostinta cu solul, cred ca aveam maxim 20km/h, curba usoara, automobilistul lui peste din fata mea s-a gandit sa traga pe dreapta brusc, am pus frana pe fata, si cum pe jos era umed si praf/nisip, am pus-o jos, fara sa-l ating pe "meserias", care oricum a plecat pana m-am adunat eu de pe jos... Eu n-am patit aproape nimik, motorul, nici el, cu exceptia semnalizarii dreapta spate care s-a cam dezintegrat... intrebarea e .. merge orice semnalizare pusa? sau e vreun sistem special de prindere pe care sa-l caut?

 

Si eu am semnalizarea dreapta spate legata cu scoch ....refacuta din bucatele.

 

Am gasit la romimoto ( RO ) , louise ( GER ) sau wemoto ( UK ) "google it" si alege in functie de an model ce iti trebe.Mi se par scumpe ca naiba ...si m-am cam obisnuit cu scochu acolo ;) .Nu m-am hotarat de unde sa iau sau ce...

Editat de Chrisss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cam asa e..

De exemplu la mine semnalizarile spate sunt in capul "wing-rack-ului" GIVI, prinderea coburilor, si alea o forma numai a lor.

De cate ori cad pe stanga semnalizarea aia se sparge, o lipesc cu super-glue, plastic, etc... si o pun la loc, iar o rup si tot asa. Si ma refer numai la capacul galben transparent, ala tot il sparg. Stiu ca se gaseste la Honda, cand am cumparat eu motocicleta fostul proprietar o sparsese culmea exact inainte sa mi-o dea mie, ca a hrascait-o de un perete in garaj... si am mers cu el la Honda si a luat alta, costa "doar" vreo 50lei (am facut conversia) numai porcaria de plastic galben de deasupra...

Deci, traiasca super-gluuuuu...

 

Semnalizarile clasice ar trebui sa fie mai ieftine... sau vedeti pe e-bay.. (bine, acolo le iei cu 2 euro si platesti 16 transport)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cam asa e..

De exemplu la mine semnalizarile spate sunt in capul "wing-rack-ului" GIVI, prinderea coburilor, si alea o forma numai a lor.

De cate ori cad pe stanga semnalizarea aia se sparge, o lipesc cu super-glue, plastic, etc... si o pun la loc, iar o rup si tot asa. Si ma refer numai la capacul galben transparent, ala tot il sparg. Stiu ca se gaseste la Honda, cand am cumparat eu motocicleta fostul proprietar o sparsese culmea exact inainte sa mi-o dea mie, ca a hrascait-o de un perete in garaj... si am mers cu el la Honda si a luat alta, costa "doar" vreo 50lei (am facut conversia) numai porcaria de plastic galben de deasupra...

Deci, traiasca super-gluuuuu...

 

Semnalizarile clasice ar trebui sa fie mai ieftine... sau vedeti pe e-bay.. (bine, acolo le iei cu 2 euro si platesti 16 transport)

Si la mine ii aceasi problema.. am suport de lazi laterale ca si ale tale ! Si la mine ii lipit cu banda de izolat ! Mi-am cumparat o pereche de semnalizari normale , standard ... second de pe un TransALP dezmembrat si le tin de rezerva! ;)

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Gasiti semnalizari ieftine (toate tipurile de prinderi) in piata la rafturile pentru scutere si motorete chinezesti. Cele mai scumpe sunt maaxim 15 Ron bucata. Va recomand sa pastrati bratele de cauciuc de la semnalizarile originale ale motocicletei si sa le montati in locul celor de la semnalizarile din piata.

Marea problema la chinezarii este ca bratele sunt din cauciuc de proasta calitate, lipsit de elasticitate si care se rupe/desprinde f. usor.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa-i fac cunostinta cu solul, cred ca aveam maxim 20km/h, curba usoara, automobilistul lui peste din fata mea s-a gandit sa traga pe dreapta brusc, am pus frana pe fata, si cum pe jos era umed si praf/nisip, am pus-o jos, fara sa-l ating pe "meserias", care oricum a plecat pana m-am adunat eu de pe jos... Eu n-am patit aproape nimik, motorul, nici el, cu exceptia semnalizarii dreapta spate care s-a cam dezintegrat... intrebarea e .. merge orice semnalizare pusa? sau e vreun sistem special de prindere pe care sa-l caut?

 

 

:bow:

 

eu mi-am schimbat alea originale(le-am dat la schimb) ca am montat suport coburi si erau prea lungi.uite ici ce am pus:

Visit My Website

sunt super ok si sunt mai scurte decat das original,nu ajung sa se rupa la......ceea ce ai patzit.

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La al doile click pe link a mers, prima oara era ceva promotie de halloween.

Asa merge treaba la site-u Louis.de , trebuie sa dai de doua ori clik pe link altfel iti intra ceva oferta! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto astea scurte :kiss:, pare-mi-se ca am vazut pe la kronau pe stoc.... si cred ca o sa ma caut de ceva gologani si sa-i pun un suport tzeapan de lazi laterale, ca mi-e sa nu polizez toba daca o mai culc pe jos, si acum s-a atins nitzel dar se vede numai daca te uiti cu lupa. Oricum tre sa mai astepte vreo saptamana, doua, ca se pare ca lovitura de la mana nu e chiar asa usoara si tre sa stau un pic pe bara....

 

A propos... la primavara as vrea sa o bag la un tinichigiu-vopsitor, sa-i dau o fatza noua, am nevoie de reparatii pe la prinderile de la carene, si de vopsit rezervorul, stiti pe cineva ok la bani si la cum lucreaza prin Bucuresti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto astea scurte :P, pare-mi-se ca am vazut pe la kronau pe stoc.... si cred ca o sa ma caut de ceva gologani si sa-i pun un suport tzeapan de lazi laterale, ca mi-e sa nu polizez toba daca o mai culc pe jos, si acum s-a atins nitzel dar se vede numai daca te uiti cu lupa. Oricum tre sa mai astepte vreo saptamana, doua, ca se pare ca lovitura de la mana nu e chiar asa usoara si tre sa stau un pic pe bara....

 

A propos... la primavara as vrea sa o bag la un tinichigiu-vopsitor, sa-i dau o fatza noua, am nevoie de reparatii pe la prinderile de la carene, si de vopsit rezervorul, stiti pe cineva ok la bani si la cum lucreaza prin Bucuresti?

 

 

:P

 

o sa pun si-o poza cu suportii +semnalizarea, dar amu sunt in deplasare.......

 

:kiss:

Mesaj completat

misto astea scurte :P, pare-mi-se ca am vazut pe la kronau pe stoc.... si cred ca o sa ma caut de ceva gologani si sa-i pun un suport tzeapan de lazi laterale, ca mi-e sa nu polizez toba daca o mai culc pe jos, si acum s-a atins nitzel dar se vede numai daca te uiti cu lupa. Oricum tre sa mai astepte vreo saptamana, doua, ca se pare ca lovitura de la mana nu e chiar asa usoara si tre sa stau un pic pe bara....

 

A propos... la primavara as vrea sa o bag la un tinichigiu-vopsitor, sa-i dau o fatza noua, am nevoie de reparatii pe la prinderile de la carene, si de vopsit rezervorul, stiti pe cineva ok la bani si la cum lucreaza prin Bucuresti?

 

 

:P

 

uite nii:

 

 

Mesaj completat

si poza.....

 

 

 

Mesaj completat

poza 2

 

 

Mesaj completat

poate asa.....

 

 

/index.php?...t&id=546492

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:kiss:

 

o sa pun si-o poza cu suportii +semnalizarea, dar amu sunt in deplasare.......

 

poate asa.....

 

Mai incearca odata cu upload`ul ala... ca nu ai reusit ! Hai ca trebuie sa mearga cu poza micsorata !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ha ha. deja a aparut pe piata Sh micuta de 700...

 

http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/34...v-transalp.html

 

pretul uneia noi fara ABS este de 165000kc...

una cu 4000km la 130.000kc mi se pare super OK.

 

Io zic ca una de-asta cu injectie SH merita toti banii in plus m-am dat cu una aproape noua si pot sa va zic atat:

- feelingul este identic ca la orice TA. Este super finuta!

 

- TRAGE de rupe! E putin mai brutala ca sora ei mai veche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ha ha. deja a aparut pe piata Sh micuta de 700...

 

http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/34...v-transalp.html

 

pretul uneia noi fara ABS este de 165000kc...

una cu 4000km la 130.000kc mi se pare super OK.

 

Io zic ca una de-asta cu injectie SH merita toti banii in plus m-am dat cu una aproape noua si pot sa va zic atat:

- feelingul este identic ca la orice TA. Este super finuta!

 

- TRAGE de rupe! E putin mai brutala ca sora ei mai veche.

 

 

:P

 

adica 165.000 kc=6,236.323089 euroi si 130.000 kc=4,913.466676 euroi(Asta pentru necunoscatori......)

 

:P

 

Mesaj completat

:P

 

oferte:

 

Visit My Website

 

Visit My Website

 

acum,mai trebuie sa si avem incredere.....ca asa e ce scrie acolo.

 

:kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare nu se potriveste la TA-u asta de 700 o furca si roata din fata de la modelele precedente? Io zic ca daca s-ar potrivi ar fi super tare, ca asa cu roata aia mica si parasita nu prea arata nici cum si dupa aia de ce sa-i mai zica "transalp" daca au facut-o motoreta de strada? Oricum, adevaratele motoare enduro-touring (dual sporturile) s-au cam facut pana acuma si ceea ce se produce acuma este pentru a face sa mearga vanzarile "ceva mai nou, ceva mai cool", nu pentru ca era absolut necesar. Peste toate motoru ala de 700 in V mi-ar cam face cu ochiu :kiss:

Mesaj completat

Editat de srp.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare nu se potriveste la TA-u asta de 700 o furca si roata din fata de la modelele precedente? Io zic ca daca s-ar potrivi ar fi super tare, ca asa cu roata aia mica si parasita nu prea arata nici cum si dupa aia de ce sa-i mai zica "transalp" daca au facut-o motoreta de strada? Oricum, adevaratele motoare enduro-touring (dual sporturile) s-au cam facut pana acuma si ceea ce se produce acuma este pentru a face sa mearga vanzarile "ceva mai nou, ceva mai cool", nu pentru ca era absolut necesar. Peste toate motoru ala de 700 in V mi-ar cam face cu ochiu B)

Mesaj completat

Io zic ca se potriveste, dar daca ai incerca una ai descoperi singur ca NU trebuie sa-i mai faci nimic! Este tot Transalp. Pare micuta in poze dar in realitate e o VACA adevarat, chiar mai grea la KG decat surorile ei.

 

In plus, am studiat cu atentie si se poate monta motor de-asta nou de 700 pe cadru de 600, este identic la prinderi. Iti trebuie si tevile de esapament, ca is orientate altfel putin, dar in rest e identic la prinderi cu cele vechi.. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca se potriveste, dar daca ai incerca una ai descoperi singur ca NU trebuie sa-i mai faci nimic! Este tot Transalp. Pare micuta in poze dar in realitate e o VACA adevarat, chiar mai grea la KG decat surorile ei.

Toata lumea se plange de roata aia pe 19 si farul rotund , care defapt nici nu ii rotund ! Daca am avea sub c*r asaceva sigur nu am mai baga devina B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata lumea se plange de roata aia pe 19 si farul rotund , care defapt nici nu ii rotund ! Daca am avea sub c*r asaceva sigur nu am mai baga devina B)

Clar, de parca toata lumea zilnic sare borduri de 25cm de are nevoie de roata de 21... si aia de 19 e mica.

E unul zic ca plangerile astea sunt nefondate...

 

Am mers cu Nae, eu cu a mea el cu cea noua pe niste coclauri de am zis ca nu mai iesim, si el a fost mai sprinten ca mine, sau la fel...

Chestia asta cu offu la modelul nou e chiar nejustificata..

Probati fratilor inainte sa vorbiti!

 

Sa va aduc aminte de baiatul su SV-ul cu gume de off care da clasa la multi dintre noi la offroad... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar, de parca toata lumea zilnic sare borduri de 25cm de are nevoie de roata de 21... si aia de 19 e mica.

E unul zic ca plangerile astea sunt nefondate...

 

Am mers cu Nae, eu cu a mea el cu cea noua pe niste coclauri de am zis ca nu mai iesim, si el a fost mai sprinten ca mine, sau la fel...

Chestia asta cu offu la modelul nou e chiar nejustificata..

Probati fratilor inainte sa vorbiti!

 

Sa va aduc aminte de baiatul su SV-ul cu gume de off care da clasa la multi dintre noi la offroad... :friends:

 

am văzut si eu la intrunire un sv cu gume de offroad dar mi s-a părut o glumă. eu sunt adeptul roții de 21 Âşi sar zilnic borduri de 20, că bucureÂştiul e demult o junglă. Âşi în plus îmi place mie mai mult roata aia de 21. mi se pare cool jemecheră, sexy Âşi mai altfel. pe 19 mi se pare că e prea comună, prea tristă Âşi pare obosită.

p.s. Bogdane, faptul că-i mai grea nu-i un plus B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am văzut si eu la intrunire un sv cu gume de offroad dar mi s-a părut o glumă. eu sunt adeptul roții de 21 Âşi sar zilnic borduri de 20, că bucureÂştiul e demult o junglă. Âşi în plus îmi place mie mai mult roata aia de 21. mi se pare cool jemecheră, sexy Âşi mai altfel. pe 19 mi se pare că e prea comună, prea tristă Âşi pare obosită.

p.s. Bogdane, faptul că-i mai grea nu-i un plus B)

nu am zis in sensul ca ar fi un plus ci doar sa para "serioasa"... nu e foarte mare diferenta la greutate, si tot mi se pare ca unora li se pare jucarie si voiam sa subliniez ca nu e...

 

Ce mai tura-vura.. gasititi una si dati-va si faceti-va o parere... eu unul mi-am facut-o si e una buna.

 

p.s. - Ta-ul nou a fost facut dupa studiu pe piata germana, pt Romania ar trebui sa se gandeasca sa faca modelul cu roata de 21...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...