B.B. Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 pe tine nu te bag in seama BTW, 15 august, zici? Exista sanse sa ajung, dar singur DA, 15 august. Ar fi beton. Ma suni sa te culeg de undeva daca vii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdane Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 Seara buna domnilor! O intrebare am: de ce la o turatie de 5000 rmp am viteza de 108 km/h ( aproape ) si toti ceilalti au 120 km/h, in conditiile in care am foaie de 45 pe spate? Carburatoarele au fost sincronizate de curand. Inainte de asta nu pot stii cum era intrucat de abia am achizitionat-o. merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 Seara buna domnilor!O intrebare am: de ce la o turatie de 5000 rmp am viteza de 108 km/h ( aproape ) si toti ceilalti au 120 km/h, in conditiile in care am foaie de 45 pe spate? Carburatoarele au fost sincronizate de curand. Inainte de asta nu pot stii cum era intrucat de abia am achizitionat-o. merci mult toti ceilalti cine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 Seara buna domnilor!O intrebare am: de ce la o turatie de 5000 rmp am viteza de 108 km/h ( aproape ) si toti ceilalti au 120 km/h, in conditiile in care am foaie de 45 pe spate? Niciun Transalp nu are 5000 rpm la 120 eventual 6000 rpm la o echipare standard, un TA de 600, PD06, are 5000 rpm la 100 km/h Nu stiu la alea de 650 cat trebuie sa fie Pinionul (foaia, cum ziceti voi) de spate de 45 nu e standard Standard e 47 la cele de 600 si 48 la cele de 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdane Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 Cei pe care i-am intrebat pe transalp.ro sau din cunostinte. Chiar si pe inregistrarile de pe youtube se vede ca la 5000 rpm sunt cam 120km/h, unde la mine de abia 108, aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 Cei pe care i-am intrebat pe transalp.ro sau din cunostinte. Chiar si pe inregistrarile de pe youtube se vede ca la 5000 rpm sunt cam 120km/h, unde la mine de abia 108, aproape. LA 5000RPM ai 100KM/H !!! lasa iutubu ca e plin de bullshit - arata si mie filmuletele cu bord de TA in mers... ca eu nu am vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 (editat) Cei pe care i-am intrebat pe transalp.ro sau din cunostinte. Chiar si pe inregistrarile de pe youtube se vede ca la 5000 rpm sunt cam 120km/h, unde la mine de abia 108, aproape. inseamna ca motorul tau nu baga 220km/h, ai incercat sa-i dai a 6-a? mai bine da-l si ia-ti gsxr Editat August 9, 2009 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 al meu baga 220 cu a IV-a... daca bag si a V-a deja rup melcu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdane Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 Accept ironiile, insa eram doar nedumerit pentru ca nu am mai avut TA pana acum si nu stiam ce turatii au in diferite trepte si viteze; toate spusele voastre m-au linistit, pentru ca traiam cu impresia ca este ceva in neregula cu al meu. De viteza nu se pune problema pentru ca nu imi place chiar deloc ,100-120 este viteza ideala, doar am luat aceste motoare pentru plimbari si natura; daca mergem cu 200 unde-i frumusetea?! Pe youtube am inceput sa ma uit cand am vazut pe transalp.ro ca sunt si TA care au 5000 la 120km/h. Sunt filmutele in care accelereaza pana la viteza maxima, si in decelerare se pot vedea turatiile si viteza. merci si voie buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 (editat) Accept ironiile, insa eram doar nedumerit pentru ca nu am mai avut TA pana acum si nu stiam ce turatii au in diferite trepte si viteze; toate spusele voastre m-au linistit, pentru ca traiam cu impresia ca este ceva in neregula cu al meu. De viteza nu se pune problema pentru ca nu imi place chiar deloc ,100-120 este viteza ideala, doar am luat aceste motoare pentru plimbari si natura; daca mergem cu 200 unde-i frumusetea?! Pe youtube am inceput sa ma uit cand am vazut pe transalp.ro ca sunt si TA care au 5000 la 120km/h. Sunt filmutele in care accelereaza pana la viteza maxima, si in decelerare se pot vedea turatiile si viteza. merci si voie buna o fi de 650, sau cea de 700, transalpul sigur nu face asa... si 200 la ora are frumusetea ei... asta e a mea Mesaj completat ps- scuzati calitatea pozelor, eram in mers, singur, si sunt facute cu telefonul... Editat August 9, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 ... Poate e bridata mobra ta... Adica se monteaza niste restrictii in galeria de admisie ca sa reduca putea la 34CP (25KW), obligatoriu in primii doi ani de permis prin majoritatea tarilor EU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 Poate e bridata mobra ta... Adica se monteaza niste restrictii in galeria de admisie ca sa reduca putea la 34CP (25KW), obligatoriu in primii doi ani de permis prin majoritatea tarilor EU. da, dar asta se specifica in cartea de identitate si in talon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 da, dar asta se specifica in cartea de identitate si in talon. Bogdane, poliția cehă Âştie de pozele astea ale tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Bogdane, poliția cehă Âştie de pozele astea ale tale M-ai pârât repede, nu? Dacă primesc ceva acasă, ție ți le trimit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Elo! Acum ceva vreme ma vaitam ca-mi vobleaza mobra pe la 70km/h. Am fost la garaj, s-au uitat oamenii aia la roata, centrata, echilibrata... dar nada. Continua cu incapatanare sa faca la fel. Pana cand Piccolino, intors de prin haiducie, si-a aplecat urechea la necazurile mele si mi-a spus de ce face asa: "din cauza topcase-ului; scoate top-case-ul si o sa-i treaca". Si a avut dreptate. Multumiri. ps: bineinteles ca top-case-ul e inapoi la locul lui acum, dar macar nu ma mai stresez. Acum (sper sa nu ma acuzati de spam) mai vreau sa ma mai plang un pic: becul de la frana spate ramane aprins dupa ce eliberez frana incet. Daca-i dau drumul repede (rotesc piciorul si pedala "sare" inapoi in pozitie) e OK. M-am uitat eu pe acolo dupa ce mi-a atras atentia un sofer, dar nu am reusit decat sa ma ard pe la degete . Cum arata contactul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelijus Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 (editat) Salutare, despre becul de la frana: contactul este in spatele cadrului, e legat cu un arc lung de pedala de frana. Are o rotita pe care trebuie sa o infiletezi sau desfiletezi (vezi si tu) si poti sa-i dai si un spray de contact. Editat August 11, 2009 de cornelijus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Elo!Acum ceva vreme ma vaitam ca-mi vobleaza mobra pe la 70km/h. Am fost la garaj, s-au uitat oamenii aia la roata, centrata, echilibrata... dar nada. Continua cu incapatanare sa faca la fel. Pana cand Piccolino, intors de prin haiducie, si-a aplecat urechea la necazurile mele si mi-a spus de ce face asa: "din cauza topcase-ului; scoate top-case-ul si o sa-i treaca". Si a avut dreptate. Multumiri. ps: bineinteles ca top-case-ul e inapoi la locul lui acum, dar macar nu ma mai stresez. Acum (sper sa nu ma acuzati de spam) mai vreau sa ma mai plang un pic: becul de la frana spate ramane aprins dupa ce eliberez frana incet. Daca-i dau drumul repede (rotesc piciorul si pedala "sare" inapoi in pozitie) e OK. M-am uitat eu pe acolo dupa ce mi-a atras atentia un sofer, dar nu am reusit decat sa ma ard pe la degete . Cum arata contactul ala? cand ai topcase-ul stai si tu pe rezervor... (schimba uleiul in furca) (voblarea mai apare si cand e cauciucul nou-nout) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin_bgdn Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Salut, Ca proaspat posesor de TA (1994) si viitor posesor de permis cat. A, intreb si eu ca cel prevazator: care e codul de crash-bar de la louis? Si inca o intrebare pentru cei ce au crashbar-uri de la Louis: vin cu suruburi and stuff? Se potrivesc bine? Merci, Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Crash-barul din Louis vine cu tot ce trebe,de potrivit se potriveste bine,cu mici ajustari (tras de el cat se poate de tare sa se potriveasca exact pe gaura) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Salut, Ca proaspat posesor de TA (1994) si viitor posesor de permis cat. A, intreb si eu ca cel prevazator: care e codul de crash-bar de la louis? Si inca o intrebare pentru cei ce au crashbar-uri de la Louis: vin cu suruburi and stuff? Se potrivesc bine? Merci, Florin modelul care-l l-am luat eu nu mai este pe louis, si s-a potrivit perfect, l-am montat in jumatate de ora cu usurinta. si avea tot cei trebuie, pana la ultiam saiba sau dstantier... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 10023915 ca idee, cand cautati la Louis ceva pt TA, intrati la Bike Datenbanken (sau whatever) si acolo alegeti modelul Honda Transalp si va afiseaza tot ce au pentru ea. Am gasit crasbaru in 2 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin_bgdn Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Corect Bogdan, tot 2 minute mi-a luat si mie sa-l gasesc. Mai tragic e ca trebuie sa muncesc 2 luni ca sa mi-l iau... Alte surse de crash-bar in afara de Louis mai sunt la indemana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Corect Bogdan, tot 2 minute mi-a luat si mie sa-l gasesc. Mai tragic e ca trebuie sa muncesc 2 luni ca sa mi-l iau... Alte surse de crash-bar in afara de Louis mai sunt la indemana? Da, mai sunt si alte surse. La reprezentanta Honda de langa gara de nord, pe bld. Duca au crash bar Kappa la 80 euro. Problema e ca dureaza pana la 2 luni de cand il comanzi si pana ti-l aduc. Am eu si se potriveste perfect. Varianta 3 este sa il faci tu... Mai multe informatii despre TA gasesti pe forumul dedicat www.transalp.ro felicitari pt achizitie si asfalt uscat, Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin_bgdn Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 scuze pt posturi succesive, dar a trecut perioada de gratie... @Belbody: stii ceva despre oamenii astia de la http://www.grave.cz ? pe site-ul lor apare ca fac numai pentru modelul XL650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 (editat) scuze pt posturi succesive, dar a trecut perioada de gratie...@Belbody: stii ceva despre oamenii astia de la http://www.grave.cz ? pe site-ul lor apare ca fac numai pentru modelul XL650. Salut, Mai bine-l comanzi pe Louis.de... Am vrut eu sa-mi iau de la grave.cz dar nu au raspuns la telefoane, nu au sunat inapoi iar la e-mail au rapuns la o saptamana dupa ce mi-a ajuns crash-ul de la Touratech - adica 3 saptamani in total. E adevarat, pt 650, dar ma indoi ca daca fac si pt 600 s-ar misca mai repede. Salutare,despre becul de la frana: contactul este in spatele cadrului, e legat cu un arc lung de pedala de frana. Are o rotita pe care trebuie sa o infiletezi sau desfiletezi (vezi si tu) si poti sa-i dai si un spray de contact. Servus, Multumesc frumos! S-a rezolvat dupa ce am strans piulita aia de plastic cu o jumatate de tura. Editat August 12, 2009 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.