pepenas Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 (editat) Am fost aseara la mecanic. 2 lucruri de schimbat, rulmentii din jug si kitul de lant. Durata estimata 2 ore, durata reala 10 ore (pana la 4 dim.) Am inceput cu furca, carenele, firele le-am dat jos usor, dar rulmentii au fost f greu de scos. Probabil pt ca e veche. A dat nenea la ciocane de-mi venea sa plang. S-a strambat gatul de la cadru, e atasata poza, credeti ca e o problema vizavi de praf? A bagat si scuipatorul de flacari sa mai dilate metalul printre cabluri. Intr-un final au iesit. 2 rulmenti cu bile, desi cei pe care i-am comandat sunt conici. Acum ghidonul se misca mai greu, si acceleratia parca se intoarce mai greu (maneta), se poate sa fie cablurile gatuite? Fiindca nu par. Pinionul fata vechi era cel original cu cauciuc pe ambele parti. Cel comandat (DID525VM2 Xring) are pinionul mult mai subtire - iarasi, credeti ca e o problema? Unul din suruburile originale cu care se prinde pinionul s-a rupt la strangere, iar nenea a luat la flex alte 2 suruburi cu care l-a prins. Sunt riscuri implicate la schimbarile pe care le-am facut? .. scuzati calitatea pozelor Multam Editat Septembrie 2, 2009 de pepenas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 (editat) Am fost aseara la mecanic. 2 lucruri de schimbat, rulmentii din jug si kitul de lant. Durata estimata 2 ore, durata reala 10 ore (pana la 4 dim.) Am inceput cu furca, carenele, firele le-am dat jos usor, dar rulmentii au fost f greu de scos. Probabil pt ca e veche. A dat nenea la ciocane de-mi venea sa plang. S-a strambat gatul de la cadru, e atasata poza, credeti ca e o problema vizavi de praf? A bagat si scuipatorul de flacari sa mai dilate metalul printre cabluri. Intr-un final au iesit. 2 rulmenti cu bile, desi cei pe care i-am comandat sunt conici. Acum ghidonul se misca mai greu, si acceleratia parca se intoarce mai greu (maneta), se poate sa fie cablurile gatuite? Fiindca nu par. Pinionul fata vechi era cel original cu cauciuc pe ambele parti. Cel comandat (DID525VM2 Xring) are pinionul mult mai subtire - iarasi, credeti ca e o problema? Unul din suruburile originale cu care se prinde pinionul s-a rupt la strangere, iar nenea a luat la flex alte 2 suruburi cu care l-a prins. Sunt riscuri implicate la schimbarile pe care le-am facut? .. scuzati calitatea pozelor Multam Referitor la rulmentii de la jug , intr`adevar ies destul de greu , si eu i-am schimbat destul de recent... de vreo o luna jumate. In schimb ce zici tu ca iti merge greu ... ai grija ca s-a strans prea tare piulita subtire aia cu gaurele. Trebuie sa desfaci cele 4 suruburi care iti tin ghidonul, il tragi la o parte si sa destrangi putin piulita principala de la jug. Dupa care cu o surubelnita mai mare lovesti incet intr-un canal de la piulita aia subtire cu gaurele ... ideea ii ca sa fie foarte putin stransa pentru ca oricum mai strange si piulita principala. Si eu l-am desfacut de vreo 4 ori pana i-am gasit pozitia ideala sa mearga si usor ghidonu si sa nu aibe nici joc la rulment. Daca ii prea destrans iara nu-i bine... daca ii strans nici atat nu-i bine. Cablul de km ar trebui si uns, poate de aia iti merge mai greu ... si posibil ca s-a si gatuit undeva. Poate nu l-ati pus la loc pe unde era trasa lui. La partea cu surubul rupt , eu zic ca nenea a vrut sa stranga prea tare si de aia s-a rupt. Trebuie stranse cu simt. Normal ar trebui sa tina si asa fara un surub. AICI vezi cand am schimbat si eu . Editat Septembrie 2, 2009 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepenas Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Mersi Lutzifer, o sa mai desfac din inelul ala zimtat. Nenea a avut intentia buna, la viteza mare de rotatie spunea ca diferenta de greutate poate genera dezechilibru. Oricum prostia aia de pinion are joc pe ax. Lantul l-am ales bine? Mai are cineva asa ceva? Am dat pe el 166 ioroi. E mult? Storming questions like a paranoid, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 (editat) Mersi Lutzifer, o sa mai desfac din inelul ala zimtat. Nenea a avut intentia buna, la viteza mare de rotatie spunea ca diferenta de greutate poate genera dezechilibru. Oricum prostia aia de pinion are joc pe ax. Lantul l-am ales bine? Mai are cineva asa ceva? Am dat pe el 166 ioroi. E mult? De obicei DID ii mai scump. Eu am pe motor acuma de la REGINA. Si a fost 110 euro redus. Normal costa vreo 145 euro. Mie mie se pare mult 166 euroi , ca is multi bani ... da pretul atat ii. Eu mai bine astept pana ii la reducere si il cumpar din timp. Partea cu ghidonul sa o rezolvi cat mai repede , sa nu ai surprize. Ii periculos sa mergi cu el asa strans. Chiar nu ii mare lucru , numa sa ai putina rabdare si inca un om langa tine care sa tina de ghidon pana tu umbli la inelu ala zimtat. Cand simti ca deja strange , ii mai dai foarte putin. Strangi bine piulitza mare si faci o tura sa vezi cum se comporta. De preferat ar fi sa il testezi pe ceva drum mai rau care te scutura si sa pui degetu mare exact pe inelu ala zimtat in timp ce meri. Nu ai voie sa simti ca bate. Daca totusi simti ca bate putin ... il desfaci iara si il mai strangi putin. Odata il faci si numai ai treaba cu rulmentii cat traesti. Pana apuci sa faci iara vreo 50-60 mii de km ... ohoooo. Daca tot esti in tema cu motoru , si ii in revizie verifica rulmentii de la roti. Daca ti s-a dus deja cel de la jug ar fi cazu si cei de la roti. Nu costa o avere si nici nu ii asa mare lucru de schimbat daca ai o tija buna cu care sa ii bati afara. Eu am schimbat recent si rulmentii si simeringurile de la roti cu 150 lei. Nu astepta pana te lasa undeva pe drum ca ii mai complicat sa ii schimbi. Si iti strici toata excursia. Nu cumperi rulmenti originali , iei de la orice magazin de rulmenti marca SKF. Pe fata ai 2 rulmenti , iar pe spate 3 . Doi la fel la roata si unu mai mare la pinion. Nu vreau sa iti dau cod de la ele ca poate nu ai la fel ca la mine fiind motoru an mai nou. Mai bine te uiti la cod cand desfaci roata, scoti finut cu o surubelnita simeringurile sa nu le rupi in caz ca nu le schimbi si te uiti la cod de la rulment. Spor la treaba ! Berty Editat Septembrie 2, 2009 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Mersi Lutzifer, o sa mai desfac din inelul ala zimtat. Nenea a avut intentia buna, la viteza mare de rotatie spunea ca diferenta de greutate poate genera dezechilibru. Oricum prostia aia de pinion are joc pe ax. Lantul l-am ales bine? Mai are cineva asa ceva? Am dat pe el 166 ioroi. E mult? Storming questions like a paranoid, Bogdan Pinionul e normal sa aiba joc pe ax, asa e la toate. gandeste-te cum ar fi sa-l scoti daca atunci cand il pui l-ai bate pe ax.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Mersi Lutzifer, o sa mai desfac din inelul ala zimtat. Nenea a avut intentia buna, la viteza mare de rotatie spunea ca diferenta de greutate poate genera dezechilibru. Eu sunt patit cu piulita de la jug Se strange la maxim apoi se desface un sfert de tura cartea zice ca dupa ce o strangi la maxim o desfaci si o strangi la 4 Nm Contra-piulita (aia zimtata) se strange in schimb mult mai tare, daca nu ma insel pe la vreo 100 Nm, uita-te in carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Eu sunt patit cu piulita de la jugSe strange la maxim apoi se desface un sfert de tura cartea zice ca dupa ce o strangi la maxim o desfaci si o strangi la 4 Nm Contra-piulita (aia zimtata) se strange in schimb mult mai tare, daca nu ma insel pe la vreo 100 Nm, uita-te in carte Eu nu zic ca nu-i asa ... eu i-am explicat omului cum am facut eu si ii bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Eu nu zic ca nu-i asa ... eu i-am explicat omului cum am facut eu si ii bine ! Berti, nu te-am contrazis, te-am completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 (editat) Berti, nu te-am contrazis, te-am completat Stai linistit, ca stiu ca nu a fost cu rea intentie ! Doar ii spuneam omului cum am procedat eu ... binenteles ca se poate face si alt fel de cat mine ! Poate si lui i-a venit bine completarea ta ... sa speram ca i-a fost utila si isi poate rezolva problema. Editat Septembrie 2, 2009 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepenas Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Ok, deci o las asa. Unde sa ma duc in weekend cu fata? Stiti vreun traseu lejer si frumos prin zona Bucegi/Brasov? Pe transfagarasean? Ceva facubil in 2 zile fara emotii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Dupa manual, rezervorul meu trebuie sa aiba 18L cu 3,5L rezerva. Dupa mobra mea, e altfel. Imi papa vreo 13,5L si cere rezerva. De ce? Mesaj completat Cateva poze cu un transalpist adevarat. Ok dar eu nu inteleg ce-are insuratoarea cu tunsoarea? Nu pot coabita....sau ce? Mesaj completat Korben, nu te mai uita ca si cum nu ai intelege decat cuvintele. Pune mana si raspunde-mi si mie ca la un biet crestin. Da din taste si zi-mi ce se intampla. Oi avea vreo pisica moarta in rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Dupa manual, rezervorul meu trebuie sa aiba 18L cu 3,5L rezerva.Dupa mobra mea, e altfel. Imi papa vreo 13,5L si cere rezerva. De ce? Se poate jongla mult. Cand vezi ca ii plin deja mai bagi inca un litru ! Baga benzina foarte inect si cu rabdare ... pana ii plin plin. Si sa vezi ca iti intra 14 L din momentu in care l-ai pus pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Se poate jongla mult. Cand vezi ca ii plin deja mai bagi inca un litru ! Baga benzina foarte inect si cu rabdare ... pana ii plin plin. Si sa vezi ca iti intra 14 L din momentu in care l-ai pus pe rezerva. Omule (sau dracule ca Lutz.. whateva'), daca bag benzina maxim, eliminand si acel gol de aer din partea de sus a rezervorului, imi intra vreo 14,3 cu aproximatie. Aaaaaaaa, tu vrei sa zici ca acei 18L din manual sunt cu tot cu rezerva? Creca am inteles. Asa e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 din cate stiu eu rezerva este de 5L, nu stiu de unde ai scos 3,5L... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Pai de unde s-o scot decat din manual, cheptene-l Aghiutza de manual vorba unui coleg.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 (editat) da, ai dreptate, in manual e data valoarea de 2,9L rezerva, dar la mine pot spune clar ca e de 5-6L Editat Septembrie 3, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 da, ai dreptate, in manual e data valoarea de 2,9L rezerva, dar la mine pot spune clar ca e de 5-6L eu stiu ca la orice vehicul rezerva este in principiu pentru 50 km in regim mixt... am incercat sa ma mentin in aceasta regula si nu am ramas in pana prostului... decat de doua ori cand am depasit cei 50 km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Hai ca incepeti sa o dati de gard. Deci cei 18 litri ai rezervorului sunt cu tot cu rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Omule (sau dracule ca Lutz.. whateva'), daca bag benzina maxim, eliminand si acel gol de aer din partea de sus a rezervorului, imi intra vreo 14,3 cu aproximatie. Aaaaaaaa, tu vrei sa zici ca acei 18L din manual sunt cu tot cu rezerva? Creca am inteles. Asa e? Poti sa zici cum vrei si " omule si Lutz " Eu ziceam ca ai 14 L pana sa pui pe rezerva dupa care ai aprox 4 L ... cu care faci cam 60-70 km daca mergi frumos. Mesaj completat Hai ca incepeti sa o dati de gard. Deci cei 18 litri ai rezervorului sunt cu tot cu rezerva? DA , exact ! Din care 14 L pana la rezerva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Poti sa zici cum vrei si " omule si Lutz " Eu ziceam ca ai 14 L pana sa pui pe rezerva dupa care ai aprox 4 L ... cu care faci cam 60-70 km daca mergi frumos. Mesaj completat DA , exact ! Din care 14 L pana la rezerva ! Multumesc mult pentru raspuns. Omule! Cat de bou prost idiot handi pot sa fiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Multumesc mult pentru raspuns. Omule! Cat de bou prost idiot handi pot sa fiu! 17-18 litri cu tot cu rezerva 18 + 4 rezerva ar fi 22 Te crezi Africa Twin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Multumesc mult pentru raspuns. Omule! Cat de bou prost idiot handi pot sa fiu! Cu placere ! Se mai intampla sa nu stie omu cate ceva ... de aia exista forum sa te lamuresti ! Mesaj completat PS: Daca cumva o sa aveti treaba cu frana de spate. Si mai exact cu pompa de frana sa stiti ca va costa 65 de Euro kitul de reparatie si piesele arata cam asa. Astazi mi-a ajuns din Louis. Mai trebuie sa schimb piese in pompa si sper sa fie totul ok. Imi blocheaza putin roata cateodata, am curatat pistonasul si nimica , tot asa. Pistonasul lucra bine , mere usor. Atunci am aflat ca ii vorba de garniturile din pompa de frana. Ca sa le schimbi alea trebuie sa cumperi tot kitu de reparatie. Asta e ... sper sa fie totul ok ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Nu nunta a avut ceva cu parul meu, eu am avut. Voiam sa-l "execut" mai demult, dar mireasa a insistat sa-l pastrez macar pana la nunta. Nunta a trecut, asa ca parului i-a venit sorocul!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Cat de bou prost idiot handi pot sa fiu! Simultan sau succesiv/secvential? Modestule... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Simultan! Asa ca sa nu ma pui vreodata sa schimb rulmentul din toba, cum am auzit ca a patit cineva, ca cine stie? Poate ma pun pe treaba ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.