blackcelnegru Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Sal'tare baieti... Ma bate gandul sa ma dau si io pe Transalp, numai ca am ceva nedumeriri si sper sa le descurc impreuna cu voi. Care e inaltimea minima pe care trebuie sa o ai ca sa te poti da pe ea? Tin sa va spun ca io am 1,70 m, si tocmai de aia am ales sa imi iau Magna, ca sa ajung cu talpile pe sol... Inainte sa caut un TA ca sa incerc sa ma urc pe el, am vrut sa cer pareri si de la voi. Aha... si bine de stiut e ca merg si cu pasager destul de des... Multumesc mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Vesnica problema... cred ca mai sunt 30 de posturi ca asta pe acest thread. Cu 170cm te descurci perfect, o sa-ti fie putin greu la inceput dar mai apoi o sa te obisnuiesti. Arta cere sacrificii... In mers nu conteaza, poti avea si 1,30... In plus exista o sumedenie de artificii de micsorat inaltimea, asa ca nu cred sa fie vreo problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vest Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Sal'tare baieti... Ma bate gandul sa ma dau si io pe Transalp, numai ca am ceva nedumeriri si sper sa le descurc impreuna cu voi. Care e inaltimea minima pe care trebuie sa o ai ca sa te poti da pe ea? Tin sa va spun ca io am 1,70 m, si tocmai de aia am ales sa imi iau Magna, ca sa ajung cu talpile pe sol... Inainte sa caut un TA ca sa incerc sa ma urc pe el, am vrut sa cer pareri si de la voi. Aha... si bine de stiut e ca merg si cu pasager destul de des... Multumesc mult... o sa fii mutumit si tu si pasagerul.singura problema ca si incepator pe tipul asata de mobra e ca trebuie sa te obisnuiesti cu ea. deci traba sa fii atent cu ea la stat pe loc si la viteza f mici(a nu se pune picioarele pe scaritze daca nu esti in acceleratie, eu am patit-o....) in rest numa satisfactii!!!! cu+. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 o sa fii mutumit si tu si pasagerul.singura problema ca si incepator pe tipul asata de mobra e ca trebuie sa te obisnuiesti cu ea. Sunt intru totul de acord si pentru, fara abtineri Userul atti are tot 170 lungime si nu are probleme Dar daca nu esti obisnuit, la inceput va trebui sa exersezi FARA pasager(a) Baga-te si pe transalp.ro/forum/ si vezi daca e careva de prin Buzau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 baieti, o plimbarica pe vineri sambata asa ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manach Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) GATA !!! in sfarsit, dupa multe "ore de munca la birou" am parcurs tot topicul (224 pagini ati tot scris). am invatat ce se putea invata, iar ceea ce nu mi-a intrat in cap macar stiu unde sa caut. m-am convins ca vreau un Transalp `97-`99, pe care sa mi-l aduc singur din italia (in remorca), cu cat mai multe optionale pe el - pana in 2000 euro. pentru cele pe care nu le are am deja planuri, schite si mult entuziasm cu care sa le fabric. am inteles ca la 1.80/80 nu voi avea mari probleme; ca melcul ala e de cacao; ca transalp e aproape bulletproof daca il ingrijesti. acum trec la citit pe transalp.ro pentru ca foamea asta trebuie potolita cumva pana in primavara cand sper sa pot face achizitia. pana atunci nu pot decat sa sper la sibieni sau la transalpistii care trec pe aici , care au timp de o bere si o poveste cu subsemnatul multumesc pentru tot ce ati scris pana acum Dani, sibiu ----------------------------------------------------------- totusi sa nu intelegeti ca stiu tot. daca e ceva anume care trebuie verificat la modelele `97-`99 va rog sa nu ma lasati in nestiinta mea. ----------------------------------------------------------- daca am uitat sa spun: sunt tare incepator... Editat Octombrie 27, 2009 de manach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) Eu ti-as recomanda asa: Motocicleta din anii 1991 - 1995. Argumente: Aceste modele au fost fabricate in JAPONIA pentru piata Germana sau Austriaca. Motorul versiunea finala a fost emis in 1991, apoi nu s-au mai facut modificari majore la motor. Piesele de estetica si de motor se gasesc mult mai usor varianta SH, (caci la Honda au pt toate dar la preturi incredibil de mari), sunt modelele care s-au fabricat si vandut in cel mai mare numar dintre toate. Carenele si plasticele se gasesc mai usor SH pentru ca multe modele se dezmembreaza acum, si poti lua o multime de piese in stare perfecta la preturi de nimic. Si sansa sa gasesti orice piesa Sh e direct proportionala cu cate modele au fost vandute. Carenele farul si moaca difera la modele de dupa 1996. O poti cumpara mai ieftin, diferenta de bani platita pt AN nu justifica uzura motocicletei, una din 1998 poate foarte bine sa fie mai uzata ca una din 1991, depinde cum a fost ingrijita. Modelele dupa 1995 pt piata europeana au fost fabricate in Italia. Faci ce vrei, dar cantareste bine lucrurile. Mesaj completat Exemplu de Transalp din 1993 care arata impecabil: http://www.tipmoto.com/motorky/honda/12601...salp-600-v.html Editat Octombrie 27, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Exemplu de Transalp din 1993 care arata impecabil: http://www.tipmoto.com/motorky/honda/12601...salp-600-v.html Da, frumos ! Mai mult ca impecabil ! Dar asta la ce bani ii ? Ca nu stiu cat ii aia in Euro ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 2136 de IEPUROI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 2136 de IEPUROI Da exact, si este adusa din Germania. Probabil si logic in Germania gasesti mai ieftine daca ala e pretul final al dealerului ceh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) Da exact, si este adusa din Germania. Probabil si logic in Germania gasesti mai ieftine daca ala e pretul final al dealerului ceh. Aha , faina treaba ! Singuru lucru ce nu imi place mie la motor ii ca ii " chiel " Mai bagi ceva de bani in el sa fie pregatit pentru Touring ... da oricum ii frumos si foarte intretinut! Isi merita banii ... Editat Octombrie 27, 2009 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) Da exact, si este adusa din Germania. Probabil si logic in Germania gasesti mai ieftine daca ala e pretul final al dealerului ceh. Recomand cu incredere modelul 97-99 chiar daca e asamblat in Italia. Are zic eu mai multe avantaje. Dublul disc pe fata face tot banii. In caz ca nu gasesti si cel din 96 are un singur CDI. Mai multe detalii despre imbunatatiri aici. http://www.ta-deti.de/ta/mods.html Editat Octombrie 27, 2009 de andrei_c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Deci sa intelegem ca modelele mai vechi nu au frana deloc, deoarece au doar un disc pe fata... Din umila mea experienta pe un transalp mai vechi am reusit sa fac buf de doua ori pe asfalt doar bruscand frana fata.. Probabil ca daca as fi avut 2 discuri as fi cazut de 4 ori.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manach Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 se prea poate ca ofertele in germania sa fie mai bune, dar daca mai adaug drum, cazare, transport (+nu cunosc limba) nu ies tocmai bine. in italia scap de toate costurile aste si in plus, dupa ce ii fac un portret robot, am pe cineva care mi-l gaseste, il testeaza si ma cheama cu banu. e frumoasa vacuta aia de la cehi, dar am invatat sa ma intreb: de ce e asa de curat motorul? ascunde ceva? oricum e cam scump, zic eu alegerea 97-99 am facut-o citind ce am gasit pe aici. "fabricat in japonia pentru germania" suna bine, dar mi se pare cam scump. la piesele sh nu m-am gandit pana acum. probabil ca anul va fi ultimul lucru pe care o sa il aleg, in functie de oferta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 adica Italia e mai aproape ca Germania? eu lucrez direct cu italieni de vreo 3 ani, bine, in IT... si pot sa spun ca italienii ca oameni sunt mai rau ca romanii... adica poti avea baza in ei cat poti avea intr-un copil de 4 ani. Intre o oferta de moto de la italieni si una la cehi sau la nemti aleg fara discutie partea a II-a.. Asta cu anu e discutabila, dar italia nu e ceea ce pare nici pe departe... Mesaj completat deci, daca e murdar motorul - "de ce e murdar domle?" daca e curat... "de ce e asa curat?... hmmm" cine ii mai intelege pe cumparatori.... e curat ca a fost spalat, si eu daca imi spal motorul si motocicleta si o bibilesc o fac sa arate mai bine ca aia... numai ca e o diferenta - un lucru care e jegos in permanenta corodeaza mai repede, se imprima jegu ala pentru eternitate, pe cand una care a fost constant curata si ingrijita va arata asa pentru mai mult timp... nu stiu daca exista oameni care sa se ingrijeasca mai mult de estetic decat de functionalitate... deci daca o motocicleta arata impecabil se presupune ca si functioneaza impecabil, insa reciproca nu e adevrata... daca o motocicleta e murdara si jegoasa nu inseamna ca nu e perfect functionala si bine intretinuta (la interior). Ia-ti omule ce vrei, din partea mea poti sa-ti iei si Virago 125, mai e pana la primavara, eu cand mi-am luat motor n-am intrebat pe nimeni, mi s-a pus pata pe model, am cautat, am ales ce am crezut eu si asta a fost. Un transalp caruia sa-i crape motorul degeaba si foarte usor inca nu am vazut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramirezz Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 adica Italia e mai aproape ca Germania? eu lucrez direct cu italieni de vreo 3 ani, bine, in IT... si pot sa spun ca italienii ca oameni sunt mai rau ca romanii... adica poti avea baza in ei cat poti avea intr-un copil de 4 ani. Intre o oferta de moto de la italieni si una la cehi sau la nemti aleg fara discutie partea a II-a.. Asta cu anu e discutabila, dar italia nu e ceea ce pare nici pe departe... Mesaj completat deci, daca e murdar motorul - "de ce e murdar domle?" daca e curat... "de ce e asa curat?... hmmm" cine ii mai intelege pe cumparatori.... e curat ca a fost spalat, si eu daca imi spal motorul si motocicleta si o bibilesc o fac sa arate mai bine ca aia... numai ca e o diferenta - un lucru care e jegos in permanenta corodeaza mai repede, se imprima jegu ala pentru eternitate, pe cand una care a fost constant curata si ingrijita va arata asa pentru mai mult timp... nu stiu daca exista oameni care sa se ingrijeasca mai mult de estetic decat de functionalitate... deci daca o motocicleta arata impecabil se presupune ca si functioneaza impecabil, insa reciproca nu e adevrata... daca o motocicleta e murdara si jegoasa nu inseamna ca nu e perfect functionala si bine intretinuta (la interior). Ia-ti omule ce vrei, din partea mea poti sa-ti iei si Virago 125, mai e pana la primavara, eu cand mi-am luat motor n-am intrebat pe nimeni, mi s-a pus pata pe model, am cautat, am ales ce am crezut eu si asta a fost. Un transalp caruia sa-i crape motorul degeaba si foarte usor inca nu am vazut.. vis a vis de discutii pe tema asta, al meu a imlpinit 170000 de curand si e din 93, fara probleme majore, 42000 de cand e la mine din anu trecut din iunie recomand oricui daca nu vrea performantze ge ndat pe o roata, racing sau corss extrem p.s. apropo de inaltime, mad dog are un metru si o idee si n are gretzuri in privinta inaltzimii transalpului desi l a coborat un ipc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Multi inainte... Transalpul pare sa fie motocicleta ideala pentru mecanici, ca ei nu au niciodata timp de surubarit la motoreta proprie . Acum pe bune, gasesti pe mobile destule Transalpuri care arata tzipla, si probabil si dpdv mecanic sunt la fel dar au trecut binisor de suta de mii de km.... Daca ai de ales cauta in Germania, italienii nu le prea intretin... a mea e din Italia, si cand am adus-o suferea de lipsa de schimb de ulei, de lipsa de placute de frana, lichidul de racire era sub limita samd... acum sper sa nu-i crape nimic, deocamdata toarce frumos si nu da semne de oboseala, oricum mi-am dorit-o atat de mult, incat sper sa o ajut sa intinereasca cu revizii la timp, consumabile de calitate, si sa mai rezolv din micile probleme de aspect de care sufera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) La transalp nu trebuie neaparat consumabile de extraoordinara calitate (adica foarte scumpe, top racing, etc..) dar macar sa fie schimbate la timp. Ta-ul nu sughita la nici un fel de ulei sau antigel, merge cu orice... Editat Octombrie 28, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Nu am pus chestii pretentioase... usual stuff... iar antigel am pus rosu, fara silicati de la GM, ca masina e Opel, si il aveam prin casa.... Eu nu stiu cum mergea italianul cu el ca nici lichid de frana nu prea avea... cel putin pe spate era pe "sec" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) Eu nu stiu cum mergea italianul cu el ca nici lichid de frana nu prea avea... cel putin pe spate era pe "sec" Ai precizat undeva mai sus intr-un post ca nu aveai placute bune , si acuma zici ca nici lichid! Si normal sa fie asa , cand ai placute noi se umple bidonasul cu lichid de frana pana la nivelul MAXIM. Pe cum se uzeaza placutele lichidul scade pana undeva la nivelul MIMIN. Deci , daca tu ai avut placutele uzate aproape complet ii si normal ca nivelul lichidului de frana sa iti fie undeva la MINIM. Daca completezi lichidul de frana cand ii la nivelul MINIM si placutele roase, cand ajungi sa le schimbi si sa pui noi te trezesti ca iti curge lichidul de frana afara ca isi face presiune si nu are unde sa se duca, bidonasul fiind plin. Editat Octombrie 28, 2009 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Ai dreptate, asa e, numai ca uzate rau erau pe fata... pe spate sunt OK, uzura cam un sfert. Lichidul de asemenea era inchis la culoare, semn ca nu mai fusese schimbat de ceva vreme. Ce vroiam sa zic e ca desi motoarele din Germania sunt ceva mai scumpe, daca ai diferenta de bani, merita, doar de preferinta sa fie de la proprietar, pentru ca mai nou mai ales in sud, multi handleri de motoare (maj. sunt turci si arabi) s-au apucat sa aduca din Italia en-gros, sa le cosmetizeze un pic si sa le dea la pret de Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 daca ai diferenta de bani, merita, doar de preferinta sa fie de la proprietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) Multi inainte... Transalpul pare sa fie motocicleta ideala pentru mecanici, ca ei nu au niciodata timp de surubarit la motoreta proprie . Acum pe bune, gasesti pe mobile destule Transalpuri care arata tzipla, si probabil si dpdv mecanic sunt la fel dar au trecut binisor de suta de mii de km.... Daca ai de ales cauta in Germania, italienii nu le prea intretin... a mea e din Italia, si cand am adus-o suferea de lipsa de schimb de ulei, de lipsa de placute de frana, lichidul de racire era sub limita samd... acum sper sa nu-i crape nimic, deocamdata toarce frumos si nu da semne de oboseala, oricum mi-am dorit-o atat de mult, incat sper sa o ajut sa intinereasca cu revizii la timp, consumabile de calitate, si sa mai rezolv din micile probleme de aspect de care sufera. Esti un fericit...eu sa nu mai aud de italieni cand vine vorba de motoare...Mi-am luat un BMW F 650 an '95 de la un tip care-l adusese din Italia cu vreo 2-3 luni inainte...si nu avea mai nimik...in afara de rugina din rezervoarele de lichid de frana, in carburatoare, in radiator, in baterie nu mai era aproape nimik...in vasul de expansiune putina H2O... si tot asa...frana spate NU avea deloc...vaselina nicaieri, la nici un contact...cauciucrile uzate, uleiul si filtrul cred ca erau originale...etc... Si acum mi-au picat pompa de apa, flansele de la galeria de admisie s-au rupt, bateria a murit de tot...Si dupa doar 2700 km...NO COMMENT... Deci, ITALIENI NU E EGAL ROMANI la intretinerea motoarelor, ci MAI RAU...cel putin romanu, din putinul lui...mai schimba ceva akolo, dar italianu, chiar daca are, nu schimba...si mai am prieteni care au luat teapa cu Italia... Inainte de BMW am avut o YAMAHA VIRAGO 535 adusa din Germania in 2007, si se vedea pe ea ca era intretinuta, tinuta in garaj, reviziile la timp...nu a trebuit decat sa-i mai bag aer in cauciucuri...in rest era perfecta...doar ca am trecut la soft enduro...sorry de off-topic dar simteam nevoi s-o spun... FERITI-VA de italieni la cumpararea motoarelor...in general...mai degraba GERMANIA... Editat Octombrie 28, 2009 de Norsemann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Azi am reusit sa-i fac cunostinta cu solul, cred ca aveam maxim 20km/h, curba usoara, automobilistul lui peste din fata mea s-a gandit sa traga pe dreapta brusc, am pus frana pe fata, si cum pe jos era umed si praf/nisip, am pus-o jos, fara sa-l ating pe "meserias", care oricum a plecat pana m-am adunat eu de pe jos... Eu n-am patit aproape nimik, motorul, nici el, cu exceptia semnalizarii dreapta spate care s-a cam dezintegrat... intrebarea e .. merge orice semnalizare pusa? sau e vreun sistem special de prindere pe care sa-l caut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Nu, cred ca semnalizarile sunt cam universale... merge orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.