ICG Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 (editat) Enuntul problemei e relativ simplu.....cand farul e stins incarca normal, cand pornesc faza scurta incarca dar foarte slab. De ce ? Editat Mai 31, 2007 de ICG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 Enuntul problemei e relativ simplu.....cand farul e stins incarca normal, cand pornesc faza scurta incarca dar foarte slab. De ce ? probabil trebuie sa cumperi alt regulator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 probabil baterie veche.... etc. asta e una din sutele de cauze care pot produce o astfel de pb, dar e mai frecvent intalnita. sau ai un bec mult mai puternic la far decat cel dat de fabrica.... etc... etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 verifica statorul(sa nu dea la masa) , conexiuni oxidate intre stator si punte -baterie N-ar strica sa verifici la relanti curentul la cele tri faze ale statorului (eventual cu un bec far) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 Salut!Am si eu o problema similara.La mine,pe masura ce pornesc far,claxon,etc scade incarcarea.In cazul meu este de la regulatorul de tensiune.Fii atent cum verifici:faci rost de un multimetru,il pui pe 20 V DC,verifici bateria fara contact,pornesti motorul fara far aprins si vezi cat e tensiunea (trebuie sa fie intre 13-15 V la 60-70% din turatia maxima a motorului).Pornesti farul,shi masori.Pui faza lunga si masori.Daca nu e tot in cam in parametrii aia,desfa mufa alternatorului si verifica-l fara sarcina.Nu stiu sa-ti dau parametrii,la mine trebuia sa scoata peste 70 V AC la 5000 RPM,avea trei fire galbene,am pus multimetrul pe 200 V AC.Trebuie sa verifici alternatorul fara sarcina sa te lamuresti ca nu e el de vina,eu asa am facut si bine a fost,altfel il dadeam jos degeaba.Dup-aia am verificat REZISTENTA intre cablurile regulatorului de tensiune (se masoara tot cu un multimetru,in ohmi).NU trebuie sa arate oscilatii,eu am gasit un fir defect,am scos firul si acum incarca mai bine desi e numai pe doua faze din trei.Cel mai bine fa rost de un manual de service,scrie acolo parametrii,si asigura-te ca mufele si bornele sunt curate si fara depuneri sau coroziuni(le cureti si dai cu WD-40).Bafta multa,sa ne tii la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ICG Postat Iunie 5, 2007 Autor Share Postat Iunie 5, 2007 multumesc tuturor, am depistat care era problema: releul de incarcare e "bolnav" am incercat cu alt releu si incarca brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 multumesc tuturor, am depistat care era problema: releul de incarcare e "bolnav"am incercat cu alt releu si incarca brici deci raspunsul meu a fost cel corect...hihi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akkimo Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 deci raspunsul meu a fost cel corect...hihi corect, regulatorul era "regulat" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.