Sari la conținut

GHOST RIDER....realitate sau trucaj


ghost
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 90
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cine vrea cele doua filme (Ghost Rider2 , Judgment - Day Extreme motorcycling) sa le copieze de pe Dc++ ca sunt acolo + multe alte filme cu motociclete !!!

zii ma nene un hub, ca nu am gasit decat Ghost Rider 2 ..si l-am gasit doar pe la vreo 2-3 ..as vrea si GhostRider 1 si altele..dar nu le-am gasit pe huburile care le folosesc eu ..zii pe ce huburi sunt maniacii cu filmele astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si noi, cei cu conexiuni de tot k****u? Chiar nimeni nu vrea sa trimita prin posta? CONTRA COST!!!

sigur ca da......... dar am doar gr2...... poti sa-mi dai un tel ...... le ai la posta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hmmmmmmmmm !!! Eu cred ca baiatul ala e putin cam nebun sau nu gandeste deloc !!! Oricum e bestial ce poate sa faca !!! Si nu cred a citit vreodata regulile de circulatie (nici macar nu cred ca a auzit ca exista asa ceva) B) !!!

 

E bestial filmu' !!!

 

 

Unde gasesc GR1 si GR3 ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
am Ghost Rider the final ride(1 cd), goes wild(1 cd) si ghost rider 3(pe 2 cd-uri) dar nush cum sa vi le trimit.

 

Eu umblu destul de des la Cluj.

Cu cat le inscriptionezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze, dar ma bag si eu in discutie, voi chiar credeti chestia aia cu depasirea pe o roata la 295km/h?

eu unu nu o cred si mi se pare trasa de par rau de tot. am sa va spun si de ce: incepand de la 140-150km/h deja forta de frecare cu aerul incepe sa isi spuna cuvantul clar si apasat. avand in vedere ca motorul ala a fost proiectat astfel in cit la peste 150km/h (sa zicem) forma lui aerodinamica sa creze o forta de apasare care sa mareasca suprafata de contact dintre pneu si asfalt ( aceasta suprafata scade direct proportional cu cresterea vitezei -- din cauza miscarii de rotatie a rotii forta centrifuga face ca pneul sa capete forma de'' V'' ) pt o aderenta mai buna, in momentul in care aceasta forta de apasara ar fi dirijata spre ''burta '' motocicletei ridicata pe o roata (wheelie)aceasta s-ar desprinde de sol.

pe scurt cred ca la viteza aia ai zbura cu tot cu motor mai rau ca Niels Holgherson cu gasca lui fermecata :moron:

 

parerea mea.

 

astept argumentari.... no ofence :wave: :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mers pe o roata am mai vazut.......... dar sa te sui in picioare pe ea si mergi fara maini :wave: ...........  este exagerata chestia :huh: .............  tipul e tare.......... poate are cineva partea 1........  sau un link!?...........

pai eu iti zic ca este PEPI din timisoara care a facut faza asta de multe ori cu o JAWA si la si oprit politia in felul asta o data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca greutatea se muta pe roata din spate ceea ce permite sa mearga linistit la viteza aia

+ ca la viteza aia nu ridica prea mult motoreta...max.20-30 cm...daca ar incerca mai mult s-ar da pe spate...sau ar zbura.

chiar...daca ar avea aripi cu flaps-uri ar putea sa zboare :wave:

@DKZ: ne dai informatii tehnice? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi un link cu studiul aerodinamic al motocicletei in cauza si am sa iti zic mai multe despre portanta la o anumita viteza. Oricum e improbabil, avantajul era ca in film nu avea carene ceea ce i-ar fi permis motorului sa invinga suprafata deportanta a carenei. Unghiul insa e prea mare pentru a putea invinge rezistenta aerului.

 

 

P.S. Nu trebuie aripi cu flapsuri ca sa zboare, trebuie doar aripi :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze, dar ma bag si eu in discutie, voi chiar credeti  chestia aia cu depasirea pe o roata la 295km/h?

Film cu wheelie la 205km/h a fost postat aici (sau pe SBZ, nu mai stiu). Asa ca, poate merge si la 295km/h! :wave:

 

editat ulterior: l-am gasit! voila de vezi:

/index.php?...3849&hl=wheelie

Editat de gogu007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gogu, diferenta e pur aerodinamica, daca la 200 km/h un obiect are un anumit comportament nu inseamna ca si la 300 km/h va avea acelasi comportament. Nu e o crestere proportionala a rezistentei la inaintare. Motocicleta la o anumita viteza (care difera in functie de profilul aerodinamic al fiecarei motociclete) prinde portanta pe unele suprafete - adica devine instabila si la un anumit moment zboara efectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....Nu e o crestere proportionala a rezistentei la inaintare.....

Stiu! Si enuntul meu a fost total gresit, vorbind de o crestere a vitezei de aproape 33%.

Mai degraba am pomenit de filmuletul respectiv ca sa subliniez performanta protagonistului.

 

Dar, cred ca suprafata portanta expusa de burta motocicletei este mult prea mica pentru ca forta portanta sa nu poata fi tinuta in echilibru de greutatea ei si a motociclistului. Poate ca ma insel, este doar o presupunere de-a mea facuta in baza a ceea ce am vazut ca fac skysurf-erii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...