Sari la conținut

Lant distributie


Cata M
 Share

Postări Recomandate

Poate sa-mi spuna cineva cum se poate intinde(regla)lantul de distributie la un GPZ 500?

Ce trebuie desfacut ca sa ajung la lant?

Eventual ceva poze?

Mulţumesc.

 

 

Am descoperit singur :P

 

Deci administratorul poate sa stearga topicul,

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
  • 2 months later...

Nu. In cel mai rau caz simti un mers ciudat doar in momentul in care treci de la accelerare la franare, dar exist riscul sa incalece pinioanele si sa se rupa si atunci faci motorul varza. depinde cat e de slab. Daca intinzatorul e cu presiune de ulei, slabirea lantului poate indica o problema in circuitul de ungere (ceva infundat sau probleme pe la pompa de ulei etc......)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
Poate sa-mi spuna cineva cum se poate intinde(regla)lantul de distributie la un GPZ 500?

Dacă ai descoperit, nu dai detalii ? :blink:

 

Întrebări:

 

- lanţul de distribuţie, trebuie schimbat, sau e suficient să-l întind ? există pericolul să se rupă şi să lovească supapele, precum se întâmplă când se rupe cureaua de distribuţie la o maşină ... sau doar face zgomot ?

 

- cam chain e lanţul de distribuţie ? atunci ce este primary drive chain ? (nu este lanţul care duce la roata spate :P ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am găsit ceva despre primary chain:

 

The secondary shaft that drives the clutch basket that drives the transmission is driven by a "Hyvo chain" ( same type chain as the cam chain) that comes off the crank shaft on the left hand side of the motor. Unlike your cam chain that has a tensioner to take up the slack, the primary chain has no tensioner and has some free play in it. At idle what you're hearing is this chain "giving up" and "taking up" free play (rapping or knocking). If your carbs are the least bit out of sync, the noise will be much louder at idle as the cylinders are fighting one another. The more miles on a motor the looser the chain will be compared to new, but that will not make it any less reliable, just slightly noiser at idle.

 

Deci lanţul de distribuţie (cel pe care-l presupun eu a fi cam chain) trebuie întins, şi ăsta primar ţăcăne cât e rece motorul deoarece nu are întinzător, şi din fericire nu strică nimic (în afară că face zgomot).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă ai descoperit, nu dai detalii ?  :huh:

 

pai asta s-a intamplat mai demult :drums: .problema la GPZ era din cauza intinzatorului...in loc sa ramana blocat, revenea si se slabea lantzul.Urmatorul proprietar al gpz-ului a cumparat lantzul si intinzatorul si s-a rezolvat.

insa fenomenul se tine scai de mine :ph34r: ...si la CBR se manifesta...are un tzacanit (pe sha :wave: ).de data asta am schimbat intinzatorul la recomandarea unui specialist :moron: , dar se pare ca nu era cazul...lantzul e buba.cand am desfacut motorul pt. schimbarea segmentilor(deh...i-am dat pe nas) am observat ca e putin larg si nu mai face fatza intinzatorul...deci o sa trebuiasca alt lant...nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...