Cata M Postat Octombrie 30, 2003 Share Postat Octombrie 30, 2003 Poate sa-mi spuna cineva cum se poate intinde(regla)lantul de distributie la un GPZ 500? Ce trebuie desfacut ca sa ajung la lant? Eventual ceva poze? Mulţumesc. Am descoperit singur Deci administratorul poate sa stearga topicul, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduKu Postat Iunie 15, 2004 Share Postat Iunie 15, 2004 ce face lantul de distributie si unde e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 15, 2004 Share Postat Septembrie 15, 2004 Daca lantul de distributie e slab (patina sau intinzatoru) .. ce impact poate avea asupra momentului scanteii? Adica pot sa am probleme cu carburatia din aceasta cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 16, 2004 Share Postat Septembrie 16, 2004 Nu. In cel mai rau caz simti un mers ciudat doar in momentul in care treci de la accelerare la franare, dar exist riscul sa incalece pinioanele si sa se rupa si atunci faci motorul varza. depinde cat e de slab. Daca intinzatorul e cu presiune de ulei, slabirea lantului poate indica o problema in circuitul de ungere (ceva infundat sau probleme pe la pompa de ulei etc......) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Ianuarie 11, 2005 Share Postat Ianuarie 11, 2005 Poate sa-mi spuna cineva cum se poate intinde(regla)lantul de distributie la un GPZ 500? Dacă ai descoperit, nu dai detalii ? Întrebări: - lanţul de distribuţie, trebuie schimbat, sau e suficient să-l întind ? există pericolul să se rupă şi să lovească supapele, precum se întâmplă când se rupe cureaua de distribuţie la o maşină ... sau doar face zgomot ? - cam chain e lanţul de distribuţie ? atunci ce este primary drive chain ? (nu este lanţul care duce la roata spate ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Ianuarie 11, 2005 Share Postat Ianuarie 11, 2005 Am găsit ceva despre primary chain: The secondary shaft that drives the clutch basket that drives the transmission is driven by a "Hyvo chain" ( same type chain as the cam chain) that comes off the crank shaft on the left hand side of the motor. Unlike your cam chain that has a tensioner to take up the slack, the primary chain has no tensioner and has some free play in it. At idle what you're hearing is this chain "giving up" and "taking up" free play (rapping or knocking). If your carbs are the least bit out of sync, the noise will be much louder at idle as the cylinders are fighting one another. The more miles on a motor the looser the chain will be compared to new, but that will not make it any less reliable, just slightly noiser at idle. Deci lanţul de distribuţie (cel pe care-l presupun eu a fi cam chain) trebuie întins, şi ăsta primar ţăcăne cât e rece motorul deoarece nu are întinzător, şi din fericire nu strică nimic (în afară că face zgomot). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Ianuarie 12, 2005 Share Postat Ianuarie 12, 2005 primary chain este landtul dintre ambreiaj si arbore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Ianuarie 12, 2005 Share Postat Ianuarie 12, 2005 Aha. Şiii... se schimbă ? sau se lasă în pace ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Ianuarie 13, 2005 Share Postat Ianuarie 13, 2005 Aha. ?iii... se schimb? ? sau se las? în pace ? Normal ca se schimba ca altfel distruge pinioanele si poate sa sara peste un dinte si atunci pa si pusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Ianuarie 17, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2005 Dacă ai descoperit, nu dai detalii ? pai asta s-a intamplat mai demult .problema la GPZ era din cauza intinzatorului...in loc sa ramana blocat, revenea si se slabea lantzul.Urmatorul proprietar al gpz-ului a cumparat lantzul si intinzatorul si s-a rezolvat. insa fenomenul se tine scai de mine ...si la CBR se manifesta...are un tzacanit (pe sha ).de data asta am schimbat intinzatorul la recomandarea unui specialist , dar se pare ca nu era cazul...lantzul e buba.cand am desfacut motorul pt. schimbarea segmentilor(deh...i-am dat pe nas) am observat ca e putin larg si nu mai face fatza intinzatorul...deci o sa trebuiasca alt lant...nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.