Sari la conținut

Reglajul carburatoarelor duble


ghost
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

Sistemul tau e la fel ca pe Guzzi-ul meu, 2 cil in v ,2 carburatoare Dellorto,2 cabluri d eacceleratie care intra in comanda.Pana acum vad ca ai primit destule indicatii corecte, asa ca nu mai bat apa-n piua.Daca ai uzura in carburatoare(cui-jigler de dozaj-plutitoare manarite etc) ,teoria nu mai e asa corecta, trebuie sa o iei dupa "feeling" .Scoti pe rand fisa de la fiecare cilindru si "simti" functionarea, trebuie sa se accelereze la fel, sa sune la fel (aceeasi turatie in relanti, cu acelasi "sound".La o turatie data evacuarea poate sa sune "dum-dum-dum" sau "plici-plici-plici" :banana: , in principiu trebuie sa urmaresti un sound pe bass,daca auzi "plici" ar trebui sa mai imbogatesti amestecul).Sincronizarea in mers o realizezi din suruburile din capul carburatoarelor, pe unde intra cablul, iar sincronizarea in relanti din suruburile care ridica paharul.Daca n-ai manometre poti folosi si alte metode....bagi degetele in admisii si simti paharele in timp ce un prieten trage usor de gaz...trebuie sa se ridice sincron.Alta metoda ar fi sa bagi o tija sub fiecare pahar si vezi daca balanseaza sincron.

 

In rest, "Mecca" in materie de Ducati si Guzzi e http://www.ducatimeccanica.com/ :blbl:

 

 

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Sistemul tau e la fel ca pe Guzzi-ul meu, 2 cil in v ,2 carburatoare Dellorto,2 cabluri d eacceleratie care intra in comanda.Pana acum vad ca ai primit destule indicatii  corecte, asa ca nu mai bat apa-n piua.Daca ai uzura in carburatoare(cui-jigler de dozaj-plutitoare manarite etc) ,teoria nu mai e asa corecta, trebuie sa o iei dupa "feeling" .Scoti pe rand fisa de la fiecare cilindru si "simti" functionarea, trebuie sa se accelereze la fel, sa sune la fel (aceeasi turatie in relanti, cu acelasi "sound".La o turatie data evacuarea poate sa sune "dum-dum-dum" sau "plici-plici-plici" :banana: , in principiu trebuie sa urmaresti un sound pe bass,daca auzi "plici" ar trebui sa mai imbogatesti amestecul).Sincronizarea in mers o realizezi din suruburile din capul carburatoarelor, pe unde intra cablul, iar sincronizarea in relanti din suruburile care ridica paharul.Daca n-ai manometre poti folosi si alte metode....bagi degetele in admisii si simti paharele in timp ce un prieten trage usor de gaz...trebuie sa se ridice sincron.Alta metoda ar fi sa bagi o tija sub fiecare pahar si vezi daca balanseaza sincron.

 

In rest, "Mecca" in materie de Ducati si Guzzi e http://www.ducatimeccanica.com/ :blbl:

 

 

Spor la treaba!

multumesc de sfat,...... am incercat deja asta, fiecare cilindru reglat in parte, fiecare reglat perfect,...... cand sunt impreuna se impiedica unul pe celalalt, merge neregulat la relanti, nu sta in relanti,........ rateuri la frana de motor....... ma depaseste!!!!! eventual daca stiti pe cineva care are aparatura, vin pana la buc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia ce culoare are?

 

Eu am avut la fel... din cauza ca imi tragea aer fals.

 

Am dat jos carburile cu prietenii .. le-am  curatat .. suflat jiglerele si merge acum tzatza de matza.

bujiile sunt caramizii,..... ca la carte......... si eu am curatat carburatoarele cand am cumparat-o ............. dar tot asa a mers si dupa aceea......... aer fals nu prea are pe unde........ am verificat tot ce inseamna carburatie........ nu am reusit sa ajung la aprindere sa arunc o privire........... dar ma indoiesc ca este cu platina pt ca are multa electronica pe ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat problema................ sa va povestesc......

am decis sa ascult sfatul de a apela la serviciile unui service specializat,.....m-am dus la service-ul ducati din brasov.............. cu programare si tot tacamul..........m-am dus de dimineata, tipul i-a in primire motocicleta, o pune pe elevator, o ridica........totul cu aparatura ultima ora, super scule.................. da carenele jos si se apuca de treaba!!................ i-a o surubelnita si se apuca de surubarit....... ma uit la el vreo 10min si-l intreb cand pune manometrele, la care tipul imi raspunde ca el nu foloseste asa ceva, ca le regleaza pe amandoua la fel!!!... l-am intrebat daca are manometre,.... a zis ca nu dar nu e nici o problema ca o scoate el la capat si fara ele!................ in clipa aceea i-am spus sa moteze totul la loc.............m-am lecuit de service-uri specializate!.............. m-am dus la un amic, am luat 2 manometre si mi-am reglat singur motorasul,........ erau diferente de depresiune si la relantii si la turatii mai mari.............am reglat din suruburile de relanti, am reglat din cabluri la acceleratii, si motorasul toarce acum ca o pisicuta............. iar rateurile erau din faptul ca o pompa de sprit (acum am aflat ca are pompe de sprit) nu lucra..........era un jigler obturat............deci problema e rezolvata 100%.........

multumesc voua pt ajutor si pt informatii......

morala!................. daca vrei ceva bun, fa-ti cu mana ta :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca exista persoana care sa fi ajuns cu motorul intr-un service mai mult sau mai putin specializat si sa nu aiba vreo povestire in genul asteia... cu fel de fel de specialisti care repara totul ca in Romania... dupa ureche si pe genunchi.

niste hoti nenorociti.... B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:what: Bravo ca pana la urma ti-ai dat seama si ai reusit :laugh: Deocamdata asta e solutia pe la noi.Inveti facand, mai intrebi pe unul-altul si pana la urma iti iese.Multi ma vor critica pt convingerea asta, ca asa si pe dincolo, specialistu' etc. Pana nu cunosti fierul de sub tine nu poti avea incredere in el B)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt felicitari,............. cred ca in romania inca se cumpara un loc de munca bine platit......... nici nu vreau sa ma gandesc cum a ajuns sa lucreze tipul la service-ul ducati............ in nici un caz prin experianta sau pe merit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut acum ceva timp o traducere despre un manometru artizanal pt 2 carburatoare, care e cotat foarte bine pe net si se face cu bani putini. e pe aici pe forum pe undeva. daca e nevoie o postez din nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uneori depinde si ce benzina bagi. Merge motorul perfect bagi benzina si incep problemele. Ai impresia ca ceva e dereglat. Si te apuci de reglat si nu merge nu merge. Cind nu mai ai benzina bagi iar si iar reglezi si pac totul merge iar perfect. Apoi cind sa tragi concluzia te gindesti oare ce naiba a fost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...