Lao Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 Salutare tuturor. Urmarea topicului "TrosneÂşte lanțul?" a venit firesc. Acum am lanțul, unde aÂş putea să-l schimb fără să-mi ia o cârcă de bani Âşi să fie bine făcută operația? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 Si citez din vorba unei tipe cu mare dreptate : " Frate, vor sa le dai si o cola pana acasa " Bun ? Inseamna sa dai un ban ! Vrei ieftin ? nu te astepta la prea mult profesionalism ! Succes, oricum nu e mare branza sa schimbi kitul de lant, nu ar trebui sa te coste o avere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 intr-un service scria asa: La noi se fac reparatii bune, ieftine si rapide Reparatiile bune nu sunt rapide Reparatiile ieftine nu sunt bune Reparatiile rapide nu sunt ieftine Aviz amatorilor Oricum, pt schimbat lantul in w/e poti incerca pe str. Viitorului 123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lao Postat Iunie 9, 2007 Autor Share Postat Iunie 9, 2007 (editat) Ce filozofi sunteţi să moară Cici! Să-nţeleg că voi aţi da oricât şi să fie prost făcută operaţia, nu? Oi fi eu printre puţinii care caută preţul corect pentru operaţiune? Nu cred. Aşa că lăsaţi ironia asta ieftină. Norocul meu că măcar unul din "filozofi" a răspuns on-topic. Editat Iunie 9, 2007 de Lao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 ce sa-i faci, asa suntem noi, mai filozofi ca altii... altii care, dupa ce se duc prin diverse locuri, nu sunt multumiti de treaba si incep sa se planga pe forum.... PS sa ne pui macar daca ai rezolvat treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...