Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

multam fain

si acum , de parca nu v-am plictisit destul, sa ma laud cu ce am respectiv 1 jupiter 3 fabricatie 1975 fara atas achizitie noua (ieri)

1 jupiter 3 fabricatie 1974 cu atas (Ivan cel Groaznic) care imi mananca nervii (pozele sunt in momentul scoaterii la lumna dintre mormanele de fiare ale batranului) la ambele am acte si se pot inmatricula



 

mercii mult pentru tot insa dak pot sa te mai stresez cu ceva intrebari k de acum stiu sa pun si poze

1. in roata de la atas am gasit asa ceva poti sa imi zici dak e rulment sau ce e ?

2. la jupiterul de astazi la dinam in loc de cel obisnuit am gasit urmatorul pe care nu scrie nimic deci HELP ME PLS Avea doua platini insa una am dat-o eu jos

post-79436-0-09030000-1382472615_thumb.jpg

post-79436-0-14385900-1382472857_thumb.jpg

post-79436-0-94428000-1382472869_thumb.jpg

post-79436-0-16125600-1382472881_thumb.jpg

post-79436-0-17283000-1382472894_thumb.jpg

post-79436-0-32244900-1382472906_thumb.jpg

post-79436-0-67144700-1382472918_thumb.jpg

post-79436-0-43881900-1382472929_thumb.jpg

post-79436-0-11929000-1382473525_thumb.jpg

post-79436-0-26406600-1382473575_thumb.jpg

post-79436-0-22364900-1382473632_thumb.jpg

post-79436-0-57738200-1382473686_thumb.jpg

post-79436-0-01770100-1382473738_thumb.jpg

post-79436-0-87499900-1382473788_thumb.jpg

post-79436-0-12570400-1382473840_thumb.jpg

Editat de cornelilinca84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator MosRahao

mercii mult pentru tot insa dak pot sa te mai stresez cu ceva intrebari k de acum stiu sa pun si poze

 

omule, despre cum se pun pozele si o vorba buna/rea, putem vorbi oricand insa eu nu sunt un om priceput la motociclete, chiar daca am si eu un IJ (ar fi cam a 4-a moto dar latura mecanica nu s-a lipit de mine niciodata, din pacate)... Lolo este unul dintre cei mai pasionati si priceputi la Ij de pe-aici - dar si Schumidan, si Pedros... pe ei ii stiu eu, mai sunt si altii cred... Eu nu sunt cu siguranta - si acum, ca sa raspund de-a dreptul: chiar nu stiu ce e piesa aia, al meu nu are asa ceva la roata si despre dinam chiar n-am habar... :-)

 

in rest, pe mine unul nu ma plictisesti deloc, agreez foarte tare oamenii iubitori de motociclete vechi, indiferent de marca/model.

 

bafta mare! :cheers:

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam fain

si acum , de parca nu v-am plictisit destul, sa ma laud cu ce am respectiv 1 jupiter 3 fabricatie 1975 fara atas achizitie noua (ieri)

1 jupiter 3 fabricatie 1974 cu atas (Ivan cel Groaznic) care imi mananca nervii (pozele sunt in momentul scoaterii la lumna dintre mormanele de fiare ale batranului) la ambele am acte si se pot inmatricula

 

mercii mult pentru tot insa dak pot sa te mai stresez cu ceva intrebari k de acum stiu sa pun si poze

1. in roata de la atas am gasit asa ceva poti sa imi zici dak e rulment sau ce e ?

2. la jupiterul de astazi la dinam in loc de cel obisnuit am gasit urmatorul pe care nu scrie nimic deci HELP ME PLS Avea doua platini insa una am dat-o eu jos

:welcome: to the club :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dinamul respectiv este unul pe 6 Volti de Jawa 350 sau CZ 250 Sport (sint identice de altfel), dar care in pozele tale prezinta urme de prajire a rotorului (in principiu, declara-l nul!). Daca vrei sa-l schimbi nu te chinui sa rebobinezi rotorul, mai bine foloseste un alternator de 12 Volti si refa toata instalatia, in felul asta vei scapa de multe neplaceri. Spor! :peace:



Motocicleta fiind cu doua pistoane, trebuie musai sa aiba doua platini, doua bobine, condensatori, bujii...deci nu arunca o platina fiindca iti va merge intr-un piston! ;)

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dinamul respectiv este unul pe 6 Volti de Jawa 350 sau CZ 250 Sport (sint identice de altfel), dar care in pozele tale prezinta urme de prajire a rotorului (in principiu, declara-l nul!). Daca vrei sa-l schimbi nu te chinui sa rebobinezi rotorul, mai bine foloseste un alternator de 12 Volti si refa toata instalatia, in felul asta vei scapa de multe neplaceri. Spor! :peace:

 

Motocicleta fiind cu doua pistoane, trebuie musai sa aiba doua platini, doua bobine, condensatori, bujii...deci nu arunca o platina fiindca iti va merge intr-un piston! ;)

multumesc dar tind sa cred k rotoru n e ars pare k e invelit intr-un fel de lac negru (bitum) iar platini nu pot sa le mai folosesc k sunt rupte. ai idee ce fel de platini pot pune k vreau sa vad dak mai e bun daca nu REMAT scrie pe el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se potrivesc platini de la Skoda, de Jawa, de CZ...iar daca modifici platoul poti monta si platini de IJ. Totusi verifica rotorul fiindca dupa culoare mie mi se pare cam prajit, nu lacuit!



Oricum, dinamurile astea pe 6 Volti sint depasite si te lasa cind ti-e lumea mai draga, asa ca, chiar daca dinamul functioneaza, incearca sa schimbi instalatia pe 12 Volti si renunta la astfel de bau-bauri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc dar tind sa cred k rotoru n e ars pare k e invelit intr-un fel de lac negru (bitum) iar platini nu pot sa le mai folosesc k sunt rupte. ai idee ce fel de platini pot pune k vreau sa vad dak mai e bun daca nu REMAT scrie pe el

 

Lacul termic ce acopera bobinajul rotorului a devenit negru din cauza temperaturii mari la care a ajuns tot ansamblul. In 99% din cazuri, atunci cand lacul termic are culoarea neagra, rotorul este prajit deci trebuie schimbat. Platini noi gasesti la Gaspar, ieftine. REMAT-ul n-are ce cauta in ecuatia asta.

 

Oricum, dinamurile astea pe 6 Volti sint depasite si te lasa cind ti-e lumea mai draga, asa ca, chiar daca dinamul functioneaza, incearca sa schimbi instalatia pe 12 Volti si renunta la astfel de bau-bauri!

 

Dinamul ce l-am montat pe IJ-ul 56 cu atas nu mi-a facut nici un fel de probleme in ultimii 2 ani (nici nu mai stiu cum arata) insa l-am cumparat NOS deci nu intotdeauna e valabila afirmatia ca dinamurile sunt depasite dar daca cel ce are motocicleta echipata cu dinam vrea, renunta la originalitate si poate face conversia pe 12 volti ii recomand si eu asta (eu prefer sa pastrez motocicleta asa cum a fost fabricata).

 

Kilometrajul de la un ij jupiter 3 vibreaza cand turez sau la gropi.Se poate reparau sau nu?.Multumesc

 

Toate ceasurile de kilometraj ale motocicletelor comuniste vibreaza.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lacul termic ce acopera bobinajul rotorului a devenit negru din cauza temperaturii mari la care a ajuns tot ansamblul. In 99% din cazuri, atunci cand lacul termic are culoarea neagra, rotorul este prajit deci trebuie schimbat. Platini noi gasesti la Gaspar, ieftine. REMAT-ul n-are ce cauta in ecuatia asta.

 

 

Dinamul ce l-am montat pe IJ-ul 56 cu atas nu mi-a facut nici un fel de probleme in ultimii 2 ani (nici nu mai stiu cum arata) insa l-am cumparat NOS deci nu intotdeauna e valabila afirmatia ca dinamurile sunt depasite dar daca cel ce are motocicleta echipata cu dinam vrea, renunta la originalitate si poate face conversia pe 12 volti ii recomand si eu asta (eu prefer sa pastrez motocicleta asa cum a fost fabricata).

 

 

Toate ceasurile de kilometraj ale motocicletelor comuniste vibreaza.

Lolo-ID

asta stiu si eu insa daca s-ar fi incins asa de tare nu ar trebuii sa miroase ?

pe cand rotorul asa e si pe interior unde vine prins pe ambielaj dar nu conteaza k oricum nu prea aveam de gand sa-l mai folosesc am intrebat de platini pentru el k vruiam sa il incerc daca mai functioneaza si ma gandeam k poate merg cele de dacie si sincer speram k e pe 12 V. apropo, daca trec pe 12 V se schimba aspectul motorului si aici ma refer la capacul de la aprindere k nu prea as vrea asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca rotorul e la fel de negru si pe interior sigur e prajit.

Daca folosesti alternator de IJ Jupiter 4 / IJ Jupiter 5 si flansa din schita ce ti-am dat-o nu se modifica absolut nimic la carter sau capac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba nene am ras de m-am kaklat pe mine! De mult n am mai ras asa! Fa-te frate Glisici regizor ceva, ca meriti, pe bune!

 

Stii ca Duminica o frigem frumos. Poate vine si fratele Ovidius, fratele Adrian, fratele Petrica,fratele Pera, fratele Cristi, si cine o mai vrea sa vina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

La IJ 4, scaunul atasului se aseaza pe 4 "butoni" de cauciuc, prinsi pe cadrul scaunului. Doi am, doi nu... Se intampla sa aiba careva de vanzare 2 astfel de butoni?

 

Daca da, as vrea sa-i cumpar eu. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt cam in aceeasi situatie numai ca mie imi lipseste doar unul. Acelasi tampon de cauciuc se gaseste si pe bratul de sprijinire al aripii atasului, brat invecinat amortizorului atasului.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Si eu sunt cam in aceeasi situatie numai ca mie imi lipseste doar unul. Acelasi tampon de cauciuc se gaseste si pe bratul de sprijinire al aripii atasului, brat invecinat amortizorului atasului.

 

ahaaaa ! o sa verific daca e si ala de-acolo la locul lui, cel de la aripa. multumesc!

 

(azi am demontat scaunul si spatarul. vreau sa le revopsesc partile metalice, au un picutz de rugina si as vrea sa le protejez astfel. cu ocazia asta, am spalat si buretii si husa spatarului -husa de la scaun o sa o inlocuiesc, e prea uzata si rupta). intrebare:

 

materialul de burete din ziua de azi, existent in comert, este mai bun sau inferior buretelui original?

 

ca atare, sa inlocuiesc complet buretele de la scaun sau doar sa-l peticesc acolo unde e rupt? mentionez ca spre deosebire de buretele spatarului, care se prezinta impecabil, cel de la scaun e putin mancat de un catzel dar mai ales prezinta crapaturi pe toata suprafata si e "macinos". sa-l peticesc deci doar unde e ciupit de catzel sau sa-l inlocuiesc cu totul - e mai bun buretele modern?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Ce grosime are buretele ? Daca e gros de pana in 4 cm iti trimit eu o bucata, doua. Mai gros nu am.

 

E mai gros. Are intre 5 si 6 cm. Saru`mana, dar nu e nevoie sa-mi trimiti - o sa cumpar burete la grosimea potrivita, probabil se gaseste la diferite grosimi, sper - ce ma framanta insa, este: daca sa-l schimb cu unul nou sau sa-l pastrez, asa cum e...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mai gros. Are intre 5 si 6 cm. Saru`mana, dar nu e nevoie sa-mi trimiti - o sa cumpar burete la grosimea potrivita, probabil se gaseste la diferite grosimi, sper - ce ma framanta insa, este: daca sa-l schimb cu unul nou sau sa-l pastrez, asa cum e...

Vezi ca avem un tapiter pe forum! Spune-i dimensiunile si intreaba-l cat cere pe burete! Din ce am citit, buretii folositi la scaune, fotoli, etc difera de buretii obisnuiti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...