Vizitator MosRahao Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 (editat) mercii mult pentru tot insa dak pot sa te mai stresez cu ceva intrebari k de acum stiu sa pun si poze omule, despre cum se pun pozele si o vorba buna/rea, putem vorbi oricand insa eu nu sunt un om priceput la motociclete, chiar daca am si eu un IJ (ar fi cam a 4-a moto dar latura mecanica nu s-a lipit de mine niciodata, din pacate)... Lolo este unul dintre cei mai pasionati si priceputi la Ij de pe-aici - dar si Schumidan, si Pedros... pe ei ii stiu eu, mai sunt si altii cred... Eu nu sunt cu siguranta - si acum, ca sa raspund de-a dreptul: chiar nu stiu ce e piesa aia, al meu nu are asa ceva la roata si despre dinam chiar n-am habar... :-) in rest, pe mine unul nu ma plictisesti deloc, agreez foarte tare oamenii iubitori de motociclete vechi, indiferent de marca/model. bafta mare! Editat Octombrie 22, 2013 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 multam fain si acum , de parca nu v-am plictisit destul, sa ma laud cu ce am respectiv 1 jupiter 3 fabricatie 1975 fara atas achizitie noua (ieri) 1 jupiter 3 fabricatie 1974 cu atas (Ivan cel Groaznic) care imi mananca nervii (pozele sunt in momentul scoaterii la lumna dintre mormanele de fiare ale batranului) la ambele am acte si se pot inmatricula mercii mult pentru tot insa dak pot sa te mai stresez cu ceva intrebari k de acum stiu sa pun si poze 1. in roata de la atas am gasit asa ceva poti sa imi zici dak e rulment sau ce e ? 2. la jupiterul de astazi la dinam in loc de cel obisnuit am gasit urmatorul pe care nu scrie nimic deci HELP ME PLS Avea doua platini insa una am dat-o eu jos to the club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 (editat) Dinamul respectiv este unul pe 6 Volti de Jawa 350 sau CZ 250 Sport (sint identice de altfel), dar care in pozele tale prezinta urme de prajire a rotorului (in principiu, declara-l nul!). Daca vrei sa-l schimbi nu te chinui sa rebobinezi rotorul, mai bine foloseste un alternator de 12 Volti si refa toata instalatia, in felul asta vei scapa de multe neplaceri. Spor! Motocicleta fiind cu doua pistoane, trebuie musai sa aiba doua platini, doua bobine, condensatori, bujii...deci nu arunca o platina fiindca iti va merge intr-un piston! Editat Octombrie 23, 2013 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Dinamul respectiv este unul pe 6 Volti de Jawa 350 sau CZ 250 Sport (sint identice de altfel), dar care in pozele tale prezinta urme de prajire a rotorului (in principiu, declara-l nul!). Daca vrei sa-l schimbi nu te chinui sa rebobinezi rotorul, mai bine foloseste un alternator de 12 Volti si refa toata instalatia, in felul asta vei scapa de multe neplaceri. Spor! Motocicleta fiind cu doua pistoane, trebuie musai sa aiba doua platini, doua bobine, condensatori, bujii...deci nu arunca o platina fiindca iti va merge intr-un piston! multumesc dar tind sa cred k rotoru n e ars pare k e invelit intr-un fel de lac negru (bitum) iar platini nu pot sa le mai folosesc k sunt rupte. ai idee ce fel de platini pot pune k vreau sa vad dak mai e bun daca nu REMAT scrie pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Se potrivesc platini de la Skoda, de Jawa, de CZ...iar daca modifici platoul poti monta si platini de IJ. Totusi verifica rotorul fiindca dupa culoare mie mi se pare cam prajit, nu lacuit! Oricum, dinamurile astea pe 6 Volti sint depasite si te lasa cind ti-e lumea mai draga, asa ca, chiar daca dinamul functioneaza, incearca sa schimbi instalatia pe 12 Volti si renunta la astfel de bau-bauri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Kilometrajul de la un ij jupiter 3 vibreaza cand turez sau la gropi.Se poate reparau sau nu?.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 (editat) Kilometrajul de la un ij jupiter 3 vibreaza cand turez sau la gropi.Se poate reparau sau nu?.Multumesc gasesti la mine si eftin Editat Octombrie 23, 2013 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 daca nu mai merge reparat.Dar intai incerc sa il fac.Te anunt da totusi niste poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 (editat) multumesc dar tind sa cred k rotoru n e ars pare k e invelit intr-un fel de lac negru (bitum) iar platini nu pot sa le mai folosesc k sunt rupte. ai idee ce fel de platini pot pune k vreau sa vad dak mai e bun daca nu REMAT scrie pe el Lacul termic ce acopera bobinajul rotorului a devenit negru din cauza temperaturii mari la care a ajuns tot ansamblul. In 99% din cazuri, atunci cand lacul termic are culoarea neagra, rotorul este prajit deci trebuie schimbat. Platini noi gasesti la Gaspar, ieftine. REMAT-ul n-are ce cauta in ecuatia asta. Oricum, dinamurile astea pe 6 Volti sint depasite si te lasa cind ti-e lumea mai draga, asa ca, chiar daca dinamul functioneaza, incearca sa schimbi instalatia pe 12 Volti si renunta la astfel de bau-bauri! Dinamul ce l-am montat pe IJ-ul 56 cu atas nu mi-a facut nici un fel de probleme in ultimii 2 ani (nici nu mai stiu cum arata) insa l-am cumparat NOS deci nu intotdeauna e valabila afirmatia ca dinamurile sunt depasite dar daca cel ce are motocicleta echipata cu dinam vrea, renunta la originalitate si poate face conversia pe 12 volti ii recomand si eu asta (eu prefer sa pastrez motocicleta asa cum a fost fabricata). Kilometrajul de la un ij jupiter 3 vibreaza cand turez sau la gropi.Se poate reparau sau nu?.Multumesc Toate ceasurile de kilometraj ale motocicletelor comuniste vibreaza. Editat Octombrie 23, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Toate ceasurile de kilometraj ale motocicletelor comuniste vibreaza. Dar dar la 3-4 mii de rotatii ajunge si la 30,40 km pe ora.E corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Lacul termic ce acopera bobinajul rotorului a devenit negru din cauza temperaturii mari la care a ajuns tot ansamblul. In 99% din cazuri, atunci cand lacul termic are culoarea neagra, rotorul este prajit deci trebuie schimbat. Platini noi gasesti la Gaspar, ieftine. REMAT-ul n-are ce cauta in ecuatia asta. Dinamul ce l-am montat pe IJ-ul 56 cu atas nu mi-a facut nici un fel de probleme in ultimii 2 ani (nici nu mai stiu cum arata) insa l-am cumparat NOS deci nu intotdeauna e valabila afirmatia ca dinamurile sunt depasite dar daca cel ce are motocicleta echipata cu dinam vrea, renunta la originalitate si poate face conversia pe 12 volti ii recomand si eu asta (eu prefer sa pastrez motocicleta asa cum a fost fabricata). Toate ceasurile de kilometraj ale motocicletelor comuniste vibreaza. Lolo-ID asta stiu si eu insa daca s-ar fi incins asa de tare nu ar trebuii sa miroase ? pe cand rotorul asa e si pe interior unde vine prins pe ambielaj dar nu conteaza k oricum nu prea aveam de gand sa-l mai folosesc am intrebat de platini pentru el k vruiam sa il incerc daca mai functioneaza si ma gandeam k poate merg cele de dacie si sincer speram k e pe 12 V. apropo, daca trec pe 12 V se schimba aspectul motorului si aici ma refer la capacul de la aprindere k nu prea as vrea asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Daca rotorul e la fel de negru si pe interior sigur e prajit. Daca folosesti alternator de IJ Jupiter 4 / IJ Jupiter 5 si flansa din schita ce ti-am dat-o nu se modifica absolut nimic la carter sau capac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amendatu` Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Urse e cel mai tare! ”cine este acest URSE” ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Urse e cel mai tare! eee.... decand asteptam io sa ti-o coc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 ... foarte, foarte misto replicile ! e foarte tare filmuletzul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Ba nene am ras de m-am kaklat pe mine! De mult n am mai ras asa! Fa-te frate Glisici regizor ceva, ca meriti, pe bune! Stii ca Duminica o frigem frumos. Poate vine si fratele Ovidius, fratele Adrian, fratele Petrica,fratele Pera, fratele Cristi, si cine o mai vrea sa vina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Asadar... Duminica , la Mogosoaia, cine are chef de o intalnire cu prietenii, un mic gratar, un vin, o tuica, si nu face pe mironosita sa se considere invitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 La IJ 4, scaunul atasului se aseaza pe 4 "butoni" de cauciuc, prinsi pe cadrul scaunului. Doi am, doi nu... Se intampla sa aiba careva de vanzare 2 astfel de butoni? Daca da, as vrea sa-i cumpar eu. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 (editat) Si eu sunt cam in aceeasi situatie numai ca mie imi lipseste doar unul. Acelasi tampon de cauciuc se gaseste si pe bratul de sprijinire al aripii atasului, brat invecinat amortizorului atasului. Editat Octombrie 25, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Si eu sunt cam in aceeasi situatie numai ca mie imi lipseste doar unul. Acelasi tampon de cauciuc se gaseste si pe bratul de sprijinire al aripii atasului, brat invecinat amortizorului atasului. ahaaaa ! o sa verific daca e si ala de-acolo la locul lui, cel de la aripa. multumesc! (azi am demontat scaunul si spatarul. vreau sa le revopsesc partile metalice, au un picutz de rugina si as vrea sa le protejez astfel. cu ocazia asta, am spalat si buretii si husa spatarului -husa de la scaun o sa o inlocuiesc, e prea uzata si rupta). intrebare: materialul de burete din ziua de azi, existent in comert, este mai bun sau inferior buretelui original? ca atare, sa inlocuiesc complet buretele de la scaun sau doar sa-l peticesc acolo unde e rupt? mentionez ca spre deosebire de buretele spatarului, care se prezinta impecabil, cel de la scaun e putin mancat de un catzel dar mai ales prezinta crapaturi pe toata suprafata si e "macinos". sa-l peticesc deci doar unde e ciupit de catzel sau sa-l inlocuiesc cu totul - e mai bun buretele modern? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Ce grosime are buretele ? Daca e gros de pana in 4 cm iti trimit eu o bucata, doua. Mai gros nu am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Ce grosime are buretele ? Daca e gros de pana in 4 cm iti trimit eu o bucata, doua. Mai gros nu am. E mai gros. Are intre 5 si 6 cm. Saru`mana, dar nu e nevoie sa-mi trimiti - o sa cumpar burete la grosimea potrivita, probabil se gaseste la diferite grosimi, sper - ce ma framanta insa, este: daca sa-l schimb cu unul nou sau sa-l pastrez, asa cum e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Schimba-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 E mai gros. Are intre 5 si 6 cm. Saru`mana, dar nu e nevoie sa-mi trimiti - o sa cumpar burete la grosimea potrivita, probabil se gaseste la diferite grosimi, sper - ce ma framanta insa, este: daca sa-l schimb cu unul nou sau sa-l pastrez, asa cum e... Vezi ca avem un tapiter pe forum! Spune-i dimensiunile si intreaba-l cat cere pe burete! Din ce am citit, buretii folositi la scaune, fotoli, etc difera de buretii obisnuiti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 Din cate am observat, la scaunele mele de iupiter, buretele nu este un burete ordinar ci cauciucat si cu o anumita forma. Adica care este... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.