ipse Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Asta e ce am pe motocicleta... am inversat +cu- si degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Pana la urma ce vrei sa-i faci IJ-ului ? Sa vezi daca porneste ? Sa vezi daca functioneaza dinamul sau releul ? Ce anume vrei sa afli ? Ti-am spus acum ceva vreme sa ma suni in momentul in care ajungi langa motocicleta pentru a-ti explica pe indelete ce ai de facut pentru a auzi "glasul" IJ-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipse Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 De pornit porneste... am reglat cat de cat si carburatoru si platina . problema care o am acum e ca merge doar cat timp am curent in baterie... nici nu incarca nici nu face curent pt el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Inseamna ca ai dinamul ars. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipse Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Ideea initiala a fost sa il fac cat mai original. acum am abandonat-o ca am descoperit pe parcurs ca a suferit extrem de multe modificari. Din pacate nici macar cadru de la atas nu e de motocicleta. e facut *custom* de fostu propietar batute serii si omologat E vreo posibilitate sa il trec pe 12v ? La cate a suferit nu cred ca il mai deranjeaza sa mearga pe 12v Sar putea. Normal daca ii inversam polaritatea nu trebuia sa intre in scurt daca incercam sa il pornesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 (editat) Bineinteles. Cu alternator de IJ Planeta 5 , magneto de Voschod/Minsk sau dinam-magneto de K 58 - K175 dar e posibil sa fi nevoit sa faci ceva modificari la capacul ce acopera dinamul in functie de ce vei pune in locul lui. A nu se intelege ca incurajez devierea de la original. Editat Mai 26, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipse Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Si care ar fi mai ok? si ce piese imi mai trebuie. daca ar fi de modificat doar capacelu mic care acopera platina nu ar fi probleme ca oricum nu se vede din cauza atasului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 (editat) nu prea e loc acolo pt alternator. nu e vb ca se face deviere de la original, alternatorul e putin mai mare in diametru nu stiu daca poate sa-l puna din cauza pinionului. Editat Mai 26, 2012 de Burg_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Ca sa nu fi nevoit sa modifici ceva la motocicleta recomand magneto-ul de Voschod/Minsk insa vei fi nevoit sa cumperi flansa de adaptare ce se monteaza intre magneto si carterul motorului. Pentru flansa ia legatura cu user-ul dany oldmoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipse Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 nu prea e loc acolo pt alternator. nu e vb ca se face deviere de la original, alternatorul e putin mai mare in diametru nu stiu daca poate sa-l puna din cauza pinionului. Nu pinionul obstructioneaza montarea alternatorului ci peretele locasului dinamului (la ala se poate renunta) si nervurile carterului (care , la randul lor , pot fi date jos). Am avut motor de IJ 56 pe care era montat alternator auto in locul dinamului...deci se poate monta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Asa e, dar o sa mearga numai cu pinion de 15, mai mare nu permite, merita incercat. Eu am preferat sa-l las asa cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Pai omul a zis ca are atas. Normal ca o sa fie nevoit sa-i puna pinion mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 se poate monta alternator trebuie sapat in carter si facut o piesa este complicat dar nu inposibil, la jup 3 este mai dificil dar la 56' nu.. nu mai am pozele si desenele era mai usor de priceput,flansa de adaptare trebuie sa cuprinda inclusiv capacul cu semeringul de etansare de la ambielaj asa se centreaza mai bine si alternatorul se poate monta alternator trebuie sapat in carter si facut o piesa este complicat dar nu inposibil, la jup 3 este mai dificil dar la 56' nu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thegerman Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 salut, imi puteti spune va rog ce reprezinta fiecare borna de pe contactul de ij, sunt 5 borne de la 1 la 5 rog ff mult sa stiu cum leg firele că nu mai inteleg nimic. Am reuÂşit să pornesc planeta după reparatia ambielajului si a cutiei Âşi am mai multe probleme. La prima pedala imi dispare tensiunea Âşi se stinge lampa de pe bord Âşi nu se mai aprinde chiar daca scot firele de la baterie, cred că am un scurt pe undeva. bateria a fost pusa la incarcat azi Âşi stiu că are capacitate. Am identificat firele de la contactul de pornire care alimentează bobina, le+am legat intre ele Âşi aÂşa am pornit motorul fără probleme, merge brici, dar nu stu dacă incarcă alternatorul că nu mai am confirmare pe bord, in afară de firele de la contact nu am desfăcut niciun fir. Mai am de reglat carburatorul Âşi am văzut că acel cui pt reglarea pozitiei Âşubărului este tăiat prea scurt, cu el montat se turează de il ia dracii. Am scos cuiul si am reglat turația din cablu de accelerație. urmează să schimb sufa de accelerației Âşi aia e taiata prea scurtă că sa cobor mai mult subărul. Deci ca să nu mă lungesc caut pe cineva in IaÂşi, recomandați un electrician care să aibă rabdare să verifice toate cablurile astea că eu ies la pensie Âşi nici nu mă descurc la partea de măsurători Va mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 salut, imi puteti spune va rog ce reprezinta fiecare borna de pe contactul de ij, sunt 5 borne de la 1 la 5 rog ff mult sa stiu cum leg firele că nu mai inteleg nimic. Am reuÂşit să pornesc planeta după reparatia ambielajului si a cutiei Âşi am mai multe probleme. La prima pedala imi dispare tensiunea Âşi se stinge lampa de pe bord Âşi nu se mai aprinde chiar daca scot firele de la baterie, cred că am un scurt pe undeva. bateria a fost pusa la incarcat azi Âşi stiu că are capacitate. Am identificat firele de la contactul de pornire care alimentează bobina, le+am legat intre ele Âşi aÂşa am pornit motorul fără probleme, merge brici, dar nu stu dacă incarcă alternatorul că nu mai am confirmare pe bord, in afară de firele de la contact nu am desfăcut niciun fir. Mai am de reglat carburatorul Âşi am văzut că acel cui pt reglarea pozitiei Âşubărului este tăiat prea scurt, cu el montat se turează de il ia dracii. Am scos cuiul si am reglat turația din cablu de accelerație. urmează să schimb sufa de accelerației Âşi aia e taiata prea scurtă că sa cobor mai mult subărul. Deci ca să nu mă lungesc caut pe cineva in IaÂşi, recomandați un electrician care să aibă rabdare să verifice toate cablurile astea că eu ies la pensie Âşi nici nu mă descurc la partea de măsurători DACa ai un ap foto fa niste poze te pot ajuta.. Va mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Pai omul a zis ca are atas. Normal ca o sa fie nevoit sa-i puna pinion mic. N-o sa mearga el numai cu atasul pus, plus ca e expus daca nu-i face o protectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Pe priza de pe motorul care l-am avut (cu alternator auto montat) i-am pus si pinion de 21 dar cu lantul pe el e cam la limita. Daca te uiti atent la poza post-ata de mine o sa vezi ca are si protectie insa e din tabla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipse Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Ij-ul l-am luat special pentru atas... mai am o japoneza pt mers solo... asa ca nu e problema de pinion ca trebuie sa ramana mic sau de aspect pe partea dreapta. Asa ceva cum verific daca mai merge.. sa stiu ce fac cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Cel mai sigur il verifici pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 pai intii masoara continuitatea pe periile de la dinam(rotor) apoi alimenteaza bornwele de la dinam si vezi daca biziie sau iti atrage surupelnita, daca face asta este bun,berifica carbuni si in ultima instanta vezi cit iti baga daca pornesti motorul tensiunea trebuie sa fie stabila undeva la 7,5 7,8 v cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipse Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Io am un dinam de rezerva (sh) si vroiam sa vad daca merge. am facut ce ai zis si e ok. acum urmeaza sa il dau jos pe cel de pe motor sa vad ce are de nu merge. multumesc mult pt informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thegerman Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Azi am continuat de surubărit la Planeta 5, am terminat de reglat carburatorul, motorul merge bine, porneste imediat, un pic turat cred , am facut cca 500 de metri prin jurul blocului, o să continui după de termin de reglat ambreajul Am constatat că nu imi merge incărcarea, cum decuplez bateria motorul moare, asta mă Intrebare: la reglajul ambreajului am probleme, cu surubul de reglaj din axul cutiei strîns aproape la max la cuplarea vitezei I smunceÂşte iar după plecarea din loc la strangerea manetei de ambreaj dacă accelerez creste viteza uÂşor, cred că nu se desfac in totalitate discurile. dacă slăbesc surubul nu mai am efect de strîngere la maneta de ambreaj, cred că ar trebui sa mai slabesc arcurile de pe discurile de ambreaj. Ca să nu stric ceva aÂş dori sa+mi spuneți paÂşii si ordinea corectă de reglare a ambrejului. usor usor sper sa termin, sper să ajung la Focsani in iunie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) in primu rand trebuie sa ai cablul de ambreiaj la lungimea corecta, dupa aceea strangi aproape la maxim suruburile de la discuri in asa fel incat in momentul cand debreiezi ele sa se miste uniform in oala, adica sa se departeze egal unul de altul, daca nu, mai strangi sau desfaci suruburile dupa cum trebuie, surubul de pe partea dreapta il desfaci si il insurubezi pana cand simti ca incepe sa opuna rezistenta, tre sa il iei usor ca daca il strangi prea tare iti va patina ambreiajul la greu, dupa aceea mai reglezi si de sus din reglajul de la maneta daca mai este nevoie, la rece oricum va avea un soc usor pentru ca sunt discurile lipite din cauza uleiului sper ca te-am lamurit cat de cat spor la treaba Editat Mai 28, 2012 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drift Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) Asa cum am promis, o sa postez pozele cu modificarile aduse Ij-ului Editat Mai 28, 2012 de drift Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.