Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pînă pe 25 mai .... mai ai de aÂşteptat. Vin să iau un prieten de la aeroport Âşi tot atunci îți servesc Âşi bataia. Că nu te credeam în stare să faci de-aiestea.

Opa...de unde vine prietenu asta al tau? cred ca venim cu aceiasi cursa si sa-r putea sa-ti sarvesc eu tie o leaca de bataie, moldovene. Nu te credeam asa de zmardoi sa 'servesti' bataie...auzi la el...ce....esti ospatar?

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

ATENĂIE la ralanti Âşubărul trebuie să fie jos! adică fanta aia, semiluna, care se vede în carburator dinspre filtrul de aer, trebe să aibă vreo 2-3-4 milimetri atît!

 

de unde vine prietenu asta al tau?

 

Din Madrid, via Roma :o

Editat de VULPOIU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Vezi sa nu iti intre aer fals dupa carb

 

pe la flansa ce conduce amestecul de la carb la cilindru zici, nu? buna idee, am sa verific maine si asta. desi garniturile fixate de pedros par ok la o examinare vizuala, am tras un pic de ansamblul flansa-carb, suruburile par stranse... insa maine am sa le desfac, sa verific si eventuala admisie de aer fals.

 

multumesc pentru sfat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Iti ramane subarul blocat in carburator. Verifica si asta.

 

si asta am sa verific, bine ca mi-ai zis. multumesc lolo! :cheers:

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu riscul de a repeta o intrebare, o pun totusi - unde gasesc becuri de 6 V si caucicucri cu profil drept ? multam cui raspunde :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 2 cazuri stiu eu ca se tureaza puternic:

- e prea lung bowden-ul cablului de acceleratie si nu lasa suberul sa coboare pana jos. Sau cablul ramane agatat, tot cu suber ridicat. Verificare: dai drumul la acceleratie cu motor oprit, trebuie sa auzi suberul cum se loveste jos: clac-clac. Mi s-a intamplat.

- aer fals - in timp ce functioneaza motorul, dai cu WD-40 sau alt lichid inflamabil(spray-contact, spray de pornire, etc) in jurul carbului, preponderent pe galeria de admisie. Daca exista o fisura, va aspira vaporii si turatia se va modifica(va scadea un pic)

 

Treaba trebuie rezolvata fara sa tii mult motorul in gol, ca turatul in gol distruge rolele de la boltul maneton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu riscul de a repeta o intrebare, o pun totusi - unde gasesc becuri de 6 V

Bec Narva H 4 6v 40\45W la 10 lei .0723172823.

post-39145-0-13783800-1336392491_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine problema e fix invers,relantiul e prea mic,nu pot sa l reglez din surubul lateral,merge doar din intinzatorul cablului

 

altfel planeta porneste usor fara soc,doar inecat carburatorul

 

am 2 carburatoare unul vdc si altul k68(eu le vad identice,doar vdc are capac de metal)amandoua se comporta la fel

 

deasemenea daca scot filtrul de aer la relanti se opreste motorul,inca nu i am dat de cap

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine problema e fix invers,relantiul e prea mic,nu pot sa l reglez din surubul lateral,merge doar din intinzatorul cablului

 

altfel planeta porneste usor fara soc,doar inecat carburatorul

 

am 2 carburatoare unul vdc si altul k68(eu le vad identice,doar vdc are capac de metal)amandoua se comporta la fel

 

deasemenea daca scot filtrul de aer la relanti se opreste motorul,inca nu i am dat de cap

 

In cazul in care suberul are joc mult prea mare, trece mult aer prin jurul suberului si nu mai reactioneaza la reglajul surubului de aer. Poate totusi nu ai avut rabdare sa astepti 10-15s dupa fiecare rotire de surub, reglajul nu intra in efect instant, ci dupa cateva secunde se simte.

Nu stiu cum ai carbul, dar daca e prea jos relantiul si nu poti sa-l ridici, suna a amestec prea bogat: Ori ai nivelul prea sus in camera de nivel, ori circuitul de soc ramane partial deschis. In ambele cazuri bujia e neagra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K68-ul ar trebui să reacționeze foarte prompt. La Uralul meu se poate face reglajul extrem de rapid, instant aș zice, plus că e foarte sensibil. Verifică ce a spus @owene, că are dreptate. Este evident că dacă scoți filtrul de aer sărăcești amestecul, dar asta-mi zice că ai filtrul murdar, îmbîcsit, altfel nu ar trebui să fie așa mare diferență de debit. Verifică și asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujia e neagra dar nu a mers motorul decat in gol pana acum

 

duminica vreau sa iau din targ un filtru de aer gen sport,nu cred ca e mare lucru de capul lor dar macar sunt noi,mai reduc din cauze

 

 

 

si inca ceva,daca scot filtrul si maresc turatia imi arunca o gramada de benzina prin spatele carburatorului,nu cativa stropi ci multa

 

eu am avut o gramada de ijuri da nu facea asa decat unul(primul meu ij)caruia ii montasem pistonul cu fanta inspre carburator,asta as fi vrut sa nu l desfac inca,dar daca asta ar fi cauza o fac si pe asta,duminica asta as fi vrut sa ma dau pe aratura cu ea

 

 

 

 

multumesc pt raspunsuri

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut..

sunt un nou posesor de IJ 56 si am si eu 2 probleme ...

cat ulei intra in furca(si de care) si ce rulmenti sa ii pun la jug si de unde ca am 2 coronite crapate :(

 

multumesc si astept raspunsuri :)

Editat de ipse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

150 grame ulei hidraulic H40/H60 in fiecare telescop.

Rulmenti gasesti la mine.

 

0763 700 222

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

150 grame ulei hidraulic H40/H60 in fiecare telescop.

Rulmenti gasesti la mine.

 

0763 700 222

 

In cele de spate tot 150 grame?Multumesc anticipat.

 

Sau iti multumesc la SIRIU.:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Am primit setul de garnituri. Via Dany. Cică sunt pentru Jupiter CINCI. AÂşa că eu am identificat următoarele:

 

1. garnitură capac motor (partea stîngă)

2. garnituri de sub cilindri

3. garnitură galerie admisie - cilindri

4. garnitură galerie admisie - carburator

5. garnituri evacuare - numai jupiter 5! al meu, 4, are conectori rotunzi cu filet.

 

6. garnituri chiulase aluminiu

7. garnituri chiulase cupru.

 

garnituri.th.jpg

Editat de VULPOIU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

TovarăÂşi,

 

Astăzi este o zi Mare!

Sărbătorim Ziua Victoriei, cînd utilajele fabrcate de către bravii oameni ai muncii din sovietele noastre, folosindu-le cu succes, au asigurat victoria, ce a intrat în istorie!

 

Sărbătorind astfel aÂşadar,

astăzi,

procurînd Âşi avînd toate cele necesare

 

Am asamblat motorul IJ-ului nostru.

 

Am primit garniturile de la dany_, de Jupiter 5. Probabil de-aia ... garniturile de sub cilidri nu s-au potrivit!

20120509120659.th.jpg

Am pus mînuța la treabă Âşi am fabricat unele din clingherit. Le-am uns cu vaselină pe ambele fețe Âşi le-am montat.

20120509165941.th.jpg

 

Restul de garnituri însă, cilindri - galeria de admisie - carburator s-au potrivit foarte bine.

 

Cînd am desfăcut motorul însă, altă belea: primul segment - pocnit Âşi doar un rest din el, Âşi pe cap cam ciobit...

20120509120144.th.jpg

Trebuie să achiziționez un piston cota 3. Pe cel din stînga am găsit cifra 3 Âşi o săgeată orientată spre spate, spre carburator. E normal?

 

La capitolul chiulase, însă altă belea. Cele care erau, netede pe partea de contact cu cilindrul; curios... însă cu "slot" de bujii normale.

20120509130744.th.jpg

AÂşa că am dibuit altă pereche de chiulase ce le aveam,

20120509130813.th.jpg

însă nu se aÂşezau pe cilindri. Am luat frumuÂşel cilindrii Âşi i-am dus la strungar de i-a ciupit puțin la partea exterioară, cît să intre la marele fix chiulasa

20120509132602.th.jpg

 

Însă acasă.... vorba aia, cine nu beleÂşte ochii...... observ că opa! Chiulase astea au "slot" pentru bujie.... mai mare! Rusesc, zic eu, Âşi lansat în căutarea de bucÂşe adaptoare. După căutări pe la magazinele de accesorii apă-gaz, ajung Âşi la piese auto. "BucÂşă de-aia... ai?" "NU, nu se mai găsesc, doar la strungar, dar am bujii" ...:huh: ??? ca să vezi, se potriveÂşte la marele fix în chiulasele mele. Hopa.... altă descoperire a zilei de azi!

20120509154353.th.jpg

 

Am centrat pe cît posibil garniturile de cupru, am montat chiulasele Âşi am strîns la cuplu de 60 Nm (da, am cheie dinamometrică).

 

Apoi, reglat avansul la 2 mm înainte, montat carburatorul curățat, alimentat, baterie Âşi...

 

URRAA !! Igor trăieÂşte.

 

De-acu.... chestii de finețe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...