Lt. Navarro Postat August 7, 2005 Share Postat August 7, 2005 De care aditiv?! Cum se numeste, cat costa, etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 7, 2005 Share Postat August 7, 2005 orice aditiv de ulei! eu folosesc 2+2 de exemplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 7, 2005 Share Postat August 7, 2005 dar avertizare: daca pui aditiv sa-l amesteci bine cu uleiul in bidonas si dupa aia foarte bine si cu benzina! si a doua zi hatzani motoru' sa se amestece la loc! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 pai, care e rolul aditivului? shtiu ca la mashini multzi producatori recomanda sa nu se utilizeze aditivi... parerea mea PS: toata lumea foloseshte tehnica de preamaestec in bidonas la benzinarie a uleiului cu putzina benzina inaite de a-l pune in rezervor, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 Eu nu, desi am citit ca cel mai bine, se amesteca separat intreaga cantitate de benzina pe care o pui, cu uleiul, si dupa aia se pune in rezervor. Cam peste mina, zic eu.... Cred ca cel mai nimerit e sa torni intii uleiul in rezervor, apoi sa pui benzina. In felul asta, se amesteca mai usor, fara sa mai fie nevoie sa clatini motorul pina il gasesc toti dracii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 (editat) pai cum draq amestec io pe drum 15 litri de benzina cu uleiul necesar? ca doar nu am atas sa car ditamai canistra!! shi chiar dak ar fi asha... itzi dai seama ce bratze tre' sa am sa agit o chestie de 15 kile+??!! dak pui uleiul mai intai si te bazezi pe faptul ca jetul de benzina o sa-l amestece cred ca itzi iei o mare tzeapa... in functzie de pozitzia motorului (pe cricul central, lateral, in panta ..) uleiul se va scurge pe unul din canalele rezervorului (dr sau stg)... si sigur nu va fi dizolvat tot... si fiind mai greu o sa ajung primul in carbelitor... nu shtiu... greu cu amestecul asta .... m Editat August 8, 2005 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 exact! se amesteca la fel de bine! aditivul prelungeste agonia unei comuniste! o protejeaza si suna mult mai bine (toata lumea stie ca motoarele de comuniste in 2t sunt motoare zgomotoase... aici nu ma refer la tobe, ci la zgomotul motorului in sine!) si merge mai bine ca aluneca mai pistonul si mentine pelicula de ulei! la jawa bag 25 ml ulei si 5 ml aditiv la litru si se cunoaste! la ij bag 40 ml ulei si 10 ml aditiv! iar se cunoaste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 exact! se amesteca la fel de bine! aditivul prelungeste agonia unei comuniste! o protejeaza si suna mult mai bine (toata lumea stie ca motoarele de comuniste in 2t sunt motoare zgomotoase... aici nu ma refer la tobe, ci la zgomotul motorului in sine!) si merge mai bine ca aluneca mai pistonul si mentine pelicula de ulei! la jawa bag 25 ml ulei si 5 ml aditiv la litru si se cunoaste! la ij bag 40 ml ulei si 10 ml aditiv! iar se cunoaste! 219280[/snapback] se amesteca la fel de bine cu preamestecu in bidon mic, nu? am intzeles ca aditivul ii prelungeste viatza motorului, dar cum? imbunatatzeshte ungerea? vroiam sa shtiu cum [stupid... dar ma interesa principiul]. m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 Mda, ai dreptate pt prima faza, cea cu amestecatul separat. Nu e deloc practic acum. Eu am citit intr-o carte veche, scrisa pe vreme cind se foloseau motocicletele pt curierat, iar combustibilul nu se lua de la Peco. Fiecare intreprindere avea combustibilul stocat in cisterne proprii, si era usor de preparat diverse 'coctailuri' pt tot felul de categ. de vehicule. Daca pui prima data uleiul si apoi benzina, nu e musai ca uleiul sa ajunga primul in carb. Daca inainte de inceperea operatiunii, inchizi robinetul de benzina... Nu stiu daca e cea mai buna idee, dar merita incercat. Oricum, un ulei 2T bun, se amesteca f. repede cu benzina. Pina la urma, apelam la manevra clasica: intii gazul, apoi uleiul, dupa care se balanseaza viguros motorul in plan transversal (sau longitudinal, daca te tine... ) si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 nu ma refeream la asta, ziceam ca se amesteca le fel de bine daca pui uleiul intai si benzina dupa! numa' sa inchizi robinetu' inainte! in plus cel mai bine se amesteca in mers (desfa odata capacul cand ai ceva mai putina benzina in rezervor (altfel sare pe tine) sa vezi ce veselie e in el! aditivul ajuta la mentinerea filmului de ulei, facand ungerea mai eficienta (mai ales la rolele de la ambielaje) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat August 16, 2005 Share Postat August 16, 2005 StressL&P, ai avut dreptate, am incercat chestia cu aditivul si sa stii ca SE CUNOASTE; am pus 5 ml aditiv la 30 ml ulei si a fost foarte bine...chiar s-a cunoscut diferenta. Salutari cu faru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 16, 2005 Share Postat August 16, 2005 maine ma duc sa bag aditiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 16, 2005 Share Postat August 16, 2005 StressL&P, ai avut dreptate, am incercat chestia cu aditivul si sa stii ca SE CUNOASTE; am pus 5 ml aditiv la 30 ml ulei si a fost foarte bine...chiar s-a cunoscut diferenta.Salutari cu faru' 225109[/snapback] stiu ca am avut dreptate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 orice aditiv de ulei! eu folosesc 2+2 de exemplu ce varza sunt... am luat aditiv 2+2 pt benzina ( 2+2 Gas Treatment) si n-am simtzit mare diferentza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 bwahahahaha! stai linistit ca asa am facut si eu intr-o dimineata dupa o betzie crunta tare de tot Treaba sta cam asha: ulei poti sa-i pui cu incredere din cel romanesc ca e mai ieftin si merge bine oricum, proportia e de 1:20 (scrie si pe capacul de la rezervor) ceea ce inseamna ca la 1 l de benzina pui 20 ml de ulei. Fum scoate ca e cu amestec dar daca faci asha vei obtine mai putin fum . Benzina de regula trebuie pusa cu plumb pentru ca exista o garnitura in carburator, la cuiul poantou, care se va topi daca pui prea mult timp fara pb. (vb din experientza) gresit! 1:20 inseamna 10 ml la 200 ml benzina, adica 50 ml la 1 l benzina! pai am vazut discutzia , dar nu mi-a raspuns nimeni shi mie cand am intrebat de minsk...totushi e alt motor...de-asta am facut topic separat...ok , e bun arol 2t? in proportzie 1:25 adika? ->25ml la 1l de benzina??? asta inseamna 40 ml ulei la 1 l benzina! ce dreq faceati voi in generala la orele de mate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Eu cind aveam IJ puneam uleiul intr-o sticluta mica de plastic de 200 ml, suficienta pentru 8-10 L de benzina (deci proportie 1-40 sau 1-50). Sticluta asta avea loc in cutia laterala, iar o alimentare cu cantitatea asta de benzina era suficienta pentru plimbari scurte. Cind plecam la drum lung, luam un PET de 1 litru cu ulei, normal... Tipul de ulei: La inceput am mers cu Arol 2T, este un ulei de calitate minima, care isi face treaba ok. Dar apoi am trecut pe Texaco/Mobil/Excel etc (marci cit de cit cunoscute), protejeaza mai bine motorul. Atentie ! Am bagat o singura data romanesc de 2T, eram la Buc si veneam acasa, iar in 100 km s-a infundat toba cu calamina si abia am ajuns (nici macar nu stiam ce are de nu mai trage). Asa ca...mai bine fara RO. Alimentare: inchizi robinetul, bagi uleiul (cit e nevoie), torni benzina si la urma agiti (frina fata trasa si balansat pe telescoape). PS IJ-ul ala (Planeta 5) a mers 70.000 km cu doar o segmentare, eu l-am vindut la 35.000 km fara sa umblu in motor (doar la cutie, pe care am reglat-o sa nu mai faca figuri). In ceea ce priveste aditivii de ulei, majoritatea sint de fapt uleiuri de calitate, cu indice mai mare de viscozitate, asa ca nu are ce sa strice daca bagi asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 CAND AVEAM MINSKUL MERGEAM CU BEZNINA NORMALA CU PLUMB SI ULEI DE 2T DE LA MOL...CA NU SCOTEA PREA MULT FUM BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Alimenteaza de la OMWbenzina, si ulei tot de acolo. E putin mai scump dar ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Februarie 11, 2006 Share Postat Februarie 11, 2006 Dupa cum am mai zis-o recomand ulei de Stihl sau de Husqvarna.........dak asigura ungerea la un motor la 14000 ture pe minut........la minsk mere brici si nu fumega aproape deloc. Eu la minsk am bagat numai fara plumb.....si in amestec cu ukeiul mentionat mai sus mergea brici, tragea de rupea lantul si fum aproape deloc.....era alba toba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.