Thomas Postat Septembrie 26, 2004 Share Postat Septembrie 26, 2004 Azi dimineatza cand am vrut s-o pornesc, nu vroia s-o ia din loc. Adik ii dadeam la buton, insa se auzea un "click" scurt si ... apoi nimik. Am verificat lichidul in baterie, era OK (baterie Varta de 12 V, are 3 luni vechime) A pornit impinsa (cu a I-a, insa dupa incercari repetate) Am zis ca o fi murit bateria (am alarma pe moto si de la furtuna si ploile de-aseara a cam urlat de cateva ori) si am scos-o s-o bag la un vecin la redresor. Vecinul insa mi-a zis ca bateria e Ok, ca nu necesita incarcare si ca n-are ce sa-i faca. Acum...nu stiu ce sa fac. Nu-mi dau seama ce poate fi, pentru ca pe de o parte nici nu le am cu mecanica/electrica iar pe de alta parte nu inteleg ce se poate bushi atata timp cat moto a stat cu husa pe el (impermeabila, deci e exclus sa fi stat in apa) iar ultima data cand m-am suit a pornit impecabil. Nici n-a umblat nimeni la el.. ci pur si simplu nu mai pornea Multumesc anticipat pt eventualele sugestii/sfaturi. Thomas(Cip) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Septembrie 26, 2004 Share Postat Septembrie 26, 2004 Daca atunci cand dai la automat se aude electromotorul racaind, e de la baterie. Incearca cu o baterie buna. Chiar daca ai faruri bune, si alarma merge, daca nu e destul de puternica bateria, nu va porni. Asta daca a vrut sa porneasca in I-a impinsa. Mai poti sa mai incercai ceva: porneste-o impinsa si tureaza-o vreo 2 minute usor. Opreste apoi si incearca la automat. Daca o ia asa e bateria descarcata. Nu e ca la comuniste, sa fie descarcata de tot ca sa nu mai porneasca. Eu am patit-o asa la Yamaha Virago. Verifica si incarcarea cu voltmetrul, pentru orice eventualitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 27, 2004 Share Postat Septembrie 27, 2004 Deci bateria poa' sa indice si 14V ca nu e obligatoriu sa aibe putere sa invarta electromotorul. P=UIT (Tensiune * Intensitate * Timp). 1. Aveai U = 12V. Dar daca I nu aveai // OHA. Adica murea in sarcina!!! 2. Aveai U, aveai si I dar nu aveai T ca te grabeai ... deci nici putere mai poti incerca altceva... te uiti sa fii sigur ca ai benzen (adik dai drumu' la bushon), pui cheia si dai contact ... dar nu activezi aprinderea (de la ghidon) si dai 4 -5 secunde la demaror. Astfel suge putina benzina si imediat activezi aprinderea.. si ar trebui sa rontzaie motoru: bruuuummmmmm Shokul cum e? Dimineata tre' sa ai shoku' tras!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 27, 2004 Autor Share Postat Septembrie 27, 2004 Mersi de sfaturi amandorura. Cred ca bateria era de vina totusi... adik dupa ce am mers cu moto cam 2 ore , l-am parcat si l-am lasat pana seara (inainte de furtuna). Apoi cand i-am dat la buton, a luat-o din prima. Socul il trag mereu la plecare, cat s-o ia din loc, iar benzina aveam juma' de rezervor, Baiazide Bun, sa zicem ca bateria era descarcata ca a urlat alarma juma' de noapte si fiind alarma de masina, modificata, a consumat mai mult decat una mica, de moto. Tre' sa cumpar baterie noua sau merge s-o tin pe asta macar pana da frigul? Oricum, chit ca nu merg in fiecare zi cu ea, o s-o pornesc macar cate 10 min/zi sa incarce bateria. E ok ? Thx si o saptamana buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 27, 2004 Share Postat Septembrie 27, 2004 Salut E posibil sa fi oxidat niste contacte de la umezela, mi se mai intampla si mie.Verifica papucii de la releul de pornire. Daca ti mai face probleme poti fac eo proba simpla: iei "+" de la baterie cu un fir izolat si il pui pe contactul unde iti vine comanda de la releu jos la starter. Daca invarte, e vorba de un contact oxidat pe traseu de la ghidon la starter.Daca tot face numai "click", e probabil bateria descarcata. E posibil sa fi uitat contactul pus si s-a descarcat prin bobina, sau pur si simplu a urlat alarma pana a obosit bateria. In cazul asta, pentru a evita pe viitor chestia asta in caz de ploaie/vant/vibratii de la tir/tarmvaie, regleaza senzorul de soc sa nu mai fie asa sensibil. Are pe el un buton de reglaj sau 2 daca e in 2 trepte.In caz ca e in 2 trepte, poti lasa nivelul de avertizare mare(face un singur "beep" de fiecare data cand o supara ceva) dar reduci nivelul la reactia de sirena-full. Asta va face alarma sa sune cu un singur beep de avertizare la socuri mici si sa urle cat poate cand cineva incearca sa puna contactul cu fire sau la un soc mai serios. P.S. Atentie ca daca iti scade voltajul sub 9 volti alarma "crede" ca cineva incearca sa o fure facand scurt in instalatie, si va urla pana iti suge tot din baterie. Eu am baterie de 12 AH in loc de 20 cat avea motorul din fabrica, si tot nu am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Decembrie 7, 2004 Share Postat Decembrie 7, 2004 thomas ce placute de frana ai pe fata? cumva rotunde? daca da spune-mi te rog unde gasesti altele ca am si eu o fata de gs 500e si nu gasesc placute de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Decembrie 7, 2004 Share Postat Decembrie 7, 2004 furca si roata seamana cumva cu cea din poza mea de la profil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 7, 2004 Share Postat Decembrie 7, 2004 vezi ca daca se aude doar click si bateria e buna (presupun ca toate contactele sunt bine stranse) inseamna ca electromotorul tau da semne de oboseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 7, 2004 Autor Share Postat Decembrie 7, 2004 Multumesc, era un contact nelalocul lui. E rezolvata de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.