madalin74 Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 (editat) Uite un catalog cu corespondentele: NGK Acelasi rationament l-am folosit si eu. Chiar daca Suzi era perfect functionala am zis ca trebuie respectata durata de viata a unor consumabile. Referitor la intrebarea de ce IRIDIUM si nu cele normale? Si pe mine m-a sfatuit Alex sa nu "arunc" bani pe ele ca nu vor fi diferente. Dar am luat IRIDIUM NGK IRIDIUM, asta ca-mi pasa de motor. Si Alex a facut la fel ... stiu de pe acum ce o sa cumperi! Numai bine !!! Editat Octombrie 7, 2008 de madalin74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Octombrie 7, 2008 Autor Share Postat Octombrie 7, 2008 (editat) Este o intreaga teorie despre bujii "calde" si bujii "reci" ... din pacate nu ma pricep sa o reproduc. Oricum, e vorba de acel indicativ: 9, 10 ... stiti de fapt care e faza ? Noi avem MONOCILINDRE ... si din seria "nu conteaza daca bagi benzina de 95, 98 sau 100 ca mono va merge la fel" face parte si chestia cu bujiile. Si mai e ceva: noi avem DOUA bujii spre deosebire de "concurenta" (nu spui cine ) care are doar una. Asa ca aprinderea e ok atata timp cat bujiile sunt in stare buna. Daca va tin nervii intrebati AICI (forumul nemtesc de XF 650). Am gasit un topic pe un forum vecin - link AICI despre bujii. Enjoy Editat Octombrie 7, 2008 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Si mai e ceva: noi avem DOUA bujii spre deosebire de "concurenta" (nu spui cine ) care are doar una. : Care concurenta nenea? "Concurenta" directa are si ea tot doua. Astia mai tinerei care chipurile vor ei injectie si alte vrajeli au fost lasati intr-o bujie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin74 Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 (editat) Ahaaa sa inteleg ca te-ai simtit "atacat" ??! Eu iubesc BMW-ul, am avut si am fost foarte multumit de ea dar tin sa precizez ca are doar o bujie!!!! Modelul GS de dupa 2004 are 2. Carburatia a avut doar o bujie, eu asa stiu! Dar Alex nu a precizat care concurenta asa ca .... Referitor la bujii: Am iesit cu ea, nu vad nici macar o diferenta cu IRIDIUM !!! Singurul avantaj ca sunt mai durabile in timp(dar si mai sensibile). Editat Octombrie 10, 2008 de madalin74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 eu cand le-am schimbat am scos 2 si am pus 2 la loc. La cel din avatar. Na, pe capac scrie twin spark. La modelul GS in schimb (cel din 2004) nu au mai lasat decat una. iar vizat nu m-am simtit bre... dar stiu ce-i poate pielea domnului Alexxx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Gata m-am documentat si am venit sa va explichez si voua. Bujiile exact cum zicea alex sunt de 2 tipuri. calde si reci. Pentru freewindul nostru se potrivesc CR10E(K) bujii reci si CR9E(K) bujii calde. K din paranteza reprezinta numarul de picioruse pe care le are bujia. Bujiile calde pe scurt se folosesc in sezonul rece pentru o pornire mai usoara si fiindca cedeaza, disipa mai greu caldura necesara motorului pentru a functiona in parametri. Cea rece are calitatea de a disipa caldura mult mai repede si mai bine decat sora ei si deci se foloseste in sezonul cald. Asadar mi-a adus un prieten 2 bujii CR10EK inainte sa alfu aceste informatii. Si am zis hai sa mi le pun. AM masurat cu lera dinstanta dintre electron si picioruse si surpriza era de 0.6. Incartea tehnica scrie ca trebuei sa fie intre 0.7 si 0.8. SI nu am reusit sa maresc distanta aia cu nimic. pana la urma am bagat surubelnita ca melteanu si am pleznit portelanul deci 10euro la gunoi. Daca aveti o idee cum sa maresc aceasta distanta sa imi spuneti si mie. Tot despre bujii: am citit un articol foarte interesant pe site-ul ngk despre bujii in care la sectiunea FAQ era o intrebare de genul: Cata putere voi castiga dupa ce imi pun bujii noi. La care baietii spun foarte clar: nu ma amagiti degeaba. inlocuind niste bujii prafffff cu unele noi nu se castiga mai mult de 1-2% putere. Ce ai de castigat? pai....gazele mai bine arse depuneri mai mici prelungirea vietii motorului prin scanteie buna la momentul potrivit. MADALIN nici despre IRIDIUM cei de la NGK nu fac tam tam. spun doar ca diferenta intre cele doua consta in aceea ca cea cu iridium va usura munca sistemului de aprindere si deci o fiata mai lunga. Am fost curios sa aflu si cum arata bujiile de pe motorul meu. Sunt bujii NDENSO reci. V-am pus si voua o poza cum arata una dintre ele dupa 7300de km. Mie mi se pare un pic afumata asta insemnand ca am un amestec usor bogat. Am citit in manualul service cum se face reglajul amestecului si am o lacuna. Acolo spune ca sa inchizi pilot screw la max si apoi sa il deschizi 3 ture. Intrebarea mea este surubelul ala din partea stanga de sub aripa din care faci reglaj este acelasi lucru cu pilot screw? eu cred ca nu. Eu cred ca acela este dupa cum indica si cartea throttle stop screw. Voi aveti idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Gata m-am documentat si am venit sa va explichez si voua. Bujiile exact cum zicea alex sunt de 2 tipuri. calde si reci. Pentru freewindul nostru se potrivesc CR10E(K) bujii reci si CR9E(K) bujii calde. K din paranteza reprezinta numarul de picioruse pe care le are bujia. Bujiile calde pe scurt se folosesc in sezonul rece pentru o pornire mai usoara si fiindca cedeaza, disipa mai greu caldura necesara motorului pentru a functiona in parametri. Cea rece are calitatea de a disipa caldura mult mai repede si mai bine decat sora ei si deci se foloseste in sezonul cald. Asadar mi-a adus un prieten 2 bujii CR10EK inainte sa alfu aceste informatii. Si am zis hai sa mi le pun. AM masurat cu lera dinstanta dintre electron si picioruse si surpriza era de 0.6. Incartea tehnica scrie ca trebuei sa fie intre 0.7 si 0.8. SI nu am reusit sa maresc distanta aia cu nimic. pana la urma am bagat surubelnita ca melteanu si am pleznit portelanul deci 10euro la gunoi. Daca aveti o idee cum sa maresc aceasta distanta sa imi spuneti si mie. Tot despre bujii: am citit un articol foarte interesant pe site-ul ngk despre bujii in care la sectiunea FAQ era o intrebare de genul: Cata putere voi castiga dupa ce imi pun bujii noi. La care baietii spun foarte clar: nu ma amagiti degeaba. inlocuind niste bujii prafffff cu unele noi nu se castiga mai mult de 1-2% putere. Ce ai de castigat? pai....gazele mai bine arse depuneri mai mici prelungirea vietii motorului prin scanteie buna la momentul potrivit. MADALIN nici despre IRIDIUM cei de la NGK nu fac tam tam. spun doar ca diferenta intre cele doua consta in aceea ca cea cu iridium va usura munca sistemului de aprindere si deci o fiata mai lunga. Am fost curios sa aflu si cum arata bujiile de pe motorul meu. Sunt bujii NDENSO reci. V-am pus si voua o poza cum arata una dintre ele dupa 7300de km. Mie mi se pare un pic afumata asta insemnand ca am un amestec usor bogat. Am citit in manualul service cum se face reglajul amestecului si am o lacuna. Acolo spune ca sa inchizi pilot screw la max si apoi sa il deschizi 3 ture. Intrebarea mea este surubelul ala din partea stanga de sub aripa din care faci reglaj este acelasi lucru cu pilot screw? eu cred ca nu. Eu cred ca acela este dupa cum indica si cartea throttle stop screw. Voi aveti idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Gata m-am documentat si am venit sa va explichez si voua. Bujiile exact cum zicea alex sunt de 2 tipuri. calde si reci. Pentru freewindul nostru se potrivesc CR10E(K) bujii reci si CR9E(K) bujii calde. K din paranteza reprezinta numarul de picioruse pe care le are bujia. Bujiile calde pe scurt se folosesc in sezonul rece pentru o pornire mai usoara si fiindca cedeaza, disipa mai greu caldura necesara motorului pentru a functiona in parametri. Cea rece are calitatea de a disipa caldura mult mai repede si mai bine decat sora ei si deci se foloseste in sezonul cald. Asadar mi-a adus un prieten 2 bujii CR10EK inainte sa alfu aceste informatii. Si am zis hai sa mi le pun. AM masurat cu lera dinstanta dintre electron si picioruse si surpriza era de 0.6. Incartea tehnica scrie ca trebuei sa fie intre 0.7 si 0.8. SI nu am reusit sa maresc distanta aia cu nimic. pana la urma am bagat surubelnita ca melteanu si am pleznit portelanul deci 10euro la gunoi. Daca aveti o idee cum sa maresc aceasta distanta sa imi spuneti si mie. Tot despre bujii: am citit un articol foarte interesant pe site-ul ngk despre bujii in care la sectiunea FAQ era o intrebare de genul: Cata putere voi castiga dupa ce imi pun bujii noi. La care baietii spun foarte clar: nu ma amagiti degeaba. inlocuind niste bujii prafffff cu unele noi nu se castiga mai mult de 1-2% putere. Ce ai de castigat? pai....gazele mai bine arse depuneri mai mici prelungirea vietii motorului prin scanteie buna la momentul potrivit. MADALIN nici despre IRIDIUM cei de la NGK nu fac tam tam. spun doar ca diferenta intre cele doua consta in aceea ca cea cu iridium va usura munca sistemului de aprindere si deci o fiata mai lunga. Am fost curios sa aflu si cum arata bujiile de pe motorul meu. Sunt bujii NDENSO reci. V-am pus si voua o poza cum arata una dintre ele dupa 7300de km. Mie mi se pare un pic afumata asta insemnand ca am un amestec usor bogat. Am citit in manualul service cum se face reglajul amestecului si am o lacuna. Acolo spune ca sa inchizi pilot screw la max si apoi sa il deschizi 3 ture. Intrebarea mea este surubelul ala din partea stanga de sub aripa din care faci reglaj este acelasi lucru cu pilot screw? eu cred ca nu. Eu cred ca acela este dupa cum indica si cartea throttle stop screw. Voi aveti idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Gata m-am documentat si am venit sa va explichez si voua. Bujiile exact cum zicea alex sunt de 2 tipuri. calde si reci. Pentru freewindul nostru se potrivesc CR10E(K) bujii reci si CR9E(K) bujii calde. K din paranteza reprezinta numarul de picioruse pe care le are bujia. Bujiile calde pe scurt se folosesc in sezonul rece pentru o pornire mai usoara si fiindca cedeaza, disipa mai greu caldura necesara motorului pentru a functiona in parametri. Cea rece are calitatea de a disipa caldura mult mai repede si mai bine decat sora ei si deci se foloseste in sezonul cald. Asadar mi-a adus un prieten 2 bujii CR10EK inainte sa alfu aceste informatii. Si am zis hai sa mi le pun. AM masurat cu lera dinstanta dintre electron si picioruse si surpriza era de 0.6. Incartea tehnica scrie ca trebuei sa fie intre 0.7 si 0.8. SI nu am reusit sa maresc distanta aia cu nimic. pana la urma am bagat surubelnita ca melteanu si am pleznit portelanul deci 10euro la gunoi. Daca aveti o idee cum sa maresc aceasta distanta sa imi spuneti si mie. Tot despre bujii: am citit un articol foarte interesant pe site-ul ngk despre bujii in care la sectiunea FAQ era o intrebare de genul: Cata putere voi castiga dupa ce imi pun bujii noi. La care baietii spun foarte clar: nu ma amagiti degeaba. inlocuind niste bujii prafffff cu unele noi nu se castiga mai mult de 1-2% putere. Ce ai de castigat? pai....gazele mai bine arse depuneri mai mici prelungirea vietii motorului prin scanteie buna la momentul potrivit. MADALIN nici despre IRIDIUM cei de la NGK nu fac tam tam. spun doar ca diferenta intre cele doua consta in aceea ca cea cu iridium va usura munca sistemului de aprindere si deci o fiata mai lunga. Am fost curios sa aflu si cum arata bujiile de pe motorul meu. Sunt bujii NDENSO reci. V-am pus si voua o poza cum arata una dintre ele dupa 7300de km. Mie mi se pare un pic afumata asta insemnand ca am un amestec usor bogat. Am citit in manualul service cum se face reglajul amestecului si am o lacuna. Acolo spune ca sa inchizi pilot screw la max si apoi sa il deschizi 3 ture. Intrebarea mea este surubelul ala din partea stanga de sub aripa din care faci reglaj este acelasi lucru cu pilot screw? eu cred ca nu. Eu cred ca acela este dupa cum indica si cartea throttle stop screw. Voi aveti idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Octombrie 14, 2008 Autor Share Postat Octombrie 14, 2008 (editat) SI nu am reusit sa maresc distanta aia cu nimic. pana la urma am bagat surubelnita ca melteanu si am pleznit portelanul deci 10euro la gunoi. Daca aveti o idee cum sa maresc aceasta distanta sa imi spuneti si mie. Ma tu esti politist Se poate coane, usor, cu grija, cu lera ... alt`data fi mai atent ca portelanu ala (din cate ai descoperit si singur) e casant Weekendu viitor am chef de o endureala, care se baga ? Editat Octombrie 14, 2008 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Am reusit....sa-mi cheltui banii. Am luat bujii calde ulei motul 7100 (52ron/l) schimbat filtru de ulei, curatat filtrul de aer. Pe pilot screw nu l-am gasit. Alexxx eu sincer daca nu lucrez in weekend ma bag la un traseu. mi-as dori sa merg prin zarnesti prapastiile zarnestilor curmatura (cabana la 1400m in piatra craiului). In weekendul trecut am fost pe urmatorul traseu: bucuresti-ploiesti-paulesti-plopeni-slanic prahova-teisani si retur. Un drum ff frumos si plin de peisaje. pun si cateva poze nu cine stie ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Octombrie 15, 2008 Autor Share Postat Octombrie 15, 2008 (editat) Superb motoru ! Pai vorbim maine, poimaine si vedem daca putem sau nu. Ca nici la mine nu e 100% (probleme financiare ) Vreau si eu parbriz ca al tau Editat Octombrie 15, 2008 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 pentru cei interesati de modelul asta....de vanzare Suzuki Freewind din '98,aprox 20000km. Are cam toate consumabilele schimbate sezonul asta.motorul merge perfect....nu are nici un fel de probleme......pretul este negociabil si in functie de valoarea acestui model pe piata din tara.... rel la tel:0745123169 mail:altmish@yahoo.com pentru cei interesati motorul se afla in Iasi.....restul se vede in poze....numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Octombrie 15, 2008 Autor Share Postat Octombrie 15, 2008 Eu cumpar parbrizul, ti-l dau pe al meu la schimb + diferenta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maz55 Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Eu cumpar parbrizul, ti-l dau pe al meu la schimb + diferenta ! Licitam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin74 Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 (editat) Ma bag si eu!!! Alex tu vorbesti de o tura de o zi??? Sau e ceva de weekend!?!? Eu fac ceva pe autostrada, depinde le cat se pleaca. Editat Octombrie 15, 2008 de madalin74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Octombrie 15, 2008 Autor Share Postat Octombrie 15, 2008 Licitam? Pfff .. hai bre, nu ma sabota, ca nu stii cat suspin dupa un parbriz din ala .. Ma bag si eu!!! Alex tu vorbesti de o tura de o zi??? Sau e ceva de weekend!?!? Eu fac ceva pe autostrada, depinde le cat se pleaca. Aaaa, stai sa trec de ziua de maine si mai vorbim. In principiu m-am saturat de plimbari de o zi, sunt cam obositoare. Important este sa supravietuiesc zilei de maine, sa fac monetaru .. si apoi vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maz55 Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Pfff .. hai bre, nu ma sabota, ca nu stii cat suspin dupa un parbriz din ala .. Glumesc, prietene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 (editat) din pacate nu e mobra mea.....am bagat anuntul pt un prieten....sorry si o chestie legata de parbrizul ala....nu stiu daca e original sau after market,dar mie cel putin imi directiona tot curentul de aer fix in mufa(purtam casca deschisa),dar daca ma aplecam un pic era totul ok..... Editat Octombrie 15, 2008 de motomaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Octombrie 16, 2008 Autor Share Postat Octombrie 16, 2008 (editat) Deci, m-am sucit si m-am invartit si din pacate nu am alta solutie. Imi vad motorul am nevoie de bani urgent sa-mi rezolv o problema si am ce altceva sa fac. Sincer, nici nu stiu cand voi mai putea sa-mi iau alta dar asta e viata, pentru unii frumoasa, pentru altii .... mai putin. detalii .. AICI si mai jos: An -1998 Km - 31.000 Pret: 2600 euro negociabil si urgent !!! ( O ptionale: - crash bar + valize laterale Hepco & Becker - topcase Givi - cric central - ceas temperatura ulei - manere incalzite Saua a fost modificata (mult mai moale si mai comfortabila decat cea originala) Cauciuc fata Michelin Anakee (are 10.000 km), cauciuc spate Metzeler Enduro 3 Sahara (3000 km) Placute spate - au 6000 km ; am si set nou placute fatza (nemontate inca) Uleiul din furca - schimbat acum 6000 km Editat Octombrie 16, 2008 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susagus Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Deci, m-am sucit si m-am invartit si din pacate nu am alta solutie. Imi vad motorul am nevoie de bani urgent sa-mi rezolv o problema si am ce altceva sa fac. Sincer, nici nu stiu cand voi mai putea sa-mi iau alta dar asta e viata, pentru unii frumoasa, pentru altii .... mai putin. detalii .. AICI si mai jos: An -1998 Km - 31.000 Pret: 2600 euro negociabil si urgent !!! ( O ptionale: - crash bar + valize laterale Hepco & Becker - topcase Givi - cric central - ceas temperatura ulei - manere incalzite Saua a fost modificata (mult mai moale si mai comfortabila decat cea originala) Cauciuc fata Michelin Anakee (are 10.000 km), cauciuc spate Metzeler Enduro 3 Sahara (3000 km) Placute spate - au 6000 km ; am si set nou placute fatza (nemontate inca) Uleiul din furca - schimbat acum 6000 km Ce ai patit jupane? Cum sa-ti vinzi Suza...............!!!!!!!!!!!!!!!!! Eu , caut in continuare scarite..............Toate cele bune! Daca vinzi separat valizele laterale le cumpar eu.................astept confirmarea ta...........Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maz55 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Alex, chiar imi pare rau sa aud asta. Nu te necaji prea tare, one fine day se aranjeaza si asta..iti zic din propria experienta...Stiu ca nu-i frumos, dar daca dai si din accesorii separat, m-ar interesa Crash-barul si sistemul de genti laterale. Da-mi un pm. Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maz55 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Alex, chiar imi pare rau sa aud asta. Nu te necaji prea tare, one fine day se aranjeaza si asta..iti zic din propria experienta...Stiu ca nu-i frumos, dar daca dai si din accesorii separat, m-ar interesa Crash-barul si sistemul de genti laterale. Da-mi un pm. Toate cele bune. Si un apel la ceilalti posesori de Freewind. Este cineva care a avut probleme cu vitezometrul? Am venit azi de la Oradea pe o ploaie caineasca si la un moment dat a murit pur si simplu..mai am turometru si indicatorul de benzina . Stie cineva de unde se ia cablu de chilometraj sau aveti alte sugestii? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin74 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Asta da veste proasta Alex , ce pot sa zic... am trecut si eu prin asa ceva si uite ca am iar motor! Nu dispera, sigur se vor rezolva si problemele. Tu sa fii sanatos! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Octombrie 17, 2008 Autor Share Postat Octombrie 17, 2008 "Sacalilor" ! Mi-ati si dezmembrat motocicleta mea frumoasa si rosie ... Nu dau nimic separat decat daca nu le vrea cumparatorul si mai negociaza la pret. In cazul asta va anunt. Sau, preturi separate: crashbar - 500 euro, valize laterale -500 euro sa va saturati ! au valoare sentimentala Ba, acum nu e de ras, chiar am nevoie de bani, `elp !!! Asta da veste proasta Alex , ce pot sa zic... am trecut si eu prin asa ceva si uite ca am iar motor! Nu dispera, sigur se vor rezolva si problemele. Tu sa fii sanatos! Numai bine! Multumesc tuturor pentru gandurile bune, sper sa rezolv si ... cine stie, poate la anu, cand vine vremea buna sa apuc sa-mi iau alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.