Sari la conținut

melciu

Super Membru
  • Număr conținut

    1.770
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    BMW F650
  • Numar Moto
    nume nu numar. O cheama Sally.
  • Club
    none

Vizitatori Recenți Profil

2.316 citiri profil

melciu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Anul trecut tot in 15 sept era haos in zona. Tot 5 ore am facut pe bucata aia. Dar oricum mai liniste decat in rest. True, nu am avut nimic rezervat. Toate au fost batut la usa unde scria apartmani. Si evita campingurile. Au ramas la preturile de vara si apartamentele sau camerele sunt mai ieftine decat cortul. Sau la acelasi pret. Si ai grija la telefon, chiar daca au intrat in EU, preturile la roaming pentru date inca au ramas sus. vreo 9 euro pe MB era anul trecut. Si wifi cam ioc.
  2. Am intrat in serbia, croatia, bosnia, Muntenegru si inapoi fara pasaport sau procura (atelajul nu era pe numele niciunuia de la bord). Tehnic in bosnia si muntenegru inca era in vigoare necesitatea pasaportului (dar in ME nu l-au mai cerut de cativa ani). Nu a comentat nimeni nimic. Insa pt. Albania, pentru 200 de lei fa-ti pass. Merita, chit ca doar pentru linistea ta. Daca iti sterpeleste vreunul portofelul macar mai ai pasaportul in bagaj sa iesi din tara. Depinde foarte mult si pe unde treci granita. Pe unii ii doare la cucuruz de tine ca ei trag din tiruri, altii mai amarati lucreaza la cuca macaii si cand prind vreun gugustiuc ii fac viata amara.
  3. /index.php?/topic/701757-casca-furata-in-vama-caut-solutii-second-etc/&do=findComment&comment=3541650 I rest my case. Vama Veche era aia in care lasam calabalacul in cort cu saci, haine, aparate foto si veneam la Bucuresti cu masina de ne intorceam saptamana urmatoare si erau toate acolo. Dar asta se intampla acu mai bine de 10 ani. Balciul asta in care tocmai te-ai intergrat nu e cu nimic mai sus de:
  4. cunosc, de-acolo vin suporturile. Si tehnic si prinderile. Problema este ca le vreau la alte cote decat le fac HD, iar ei sunt prinsi pana in septembrie. Si-asa au fost domni si au dat niste telefoane la un alt client cu mobra similara si l-au intrebat daca il deranjeaza sa mai astepte suporturile pentru ca Melcu' s-a gandit tarziu ca-i trebe. Nu stiu cine-i omul ca i-as da bere insa a fost si el intelegator si a zis ca oricum asteapta cricul si oricum nu pleaca nicaieri asa ca mi-a cedat tevile. Intre timp s-a rezolvat beleaua. Vad cum sunt maine si il intreb pe om daca mai face asa ca daca mai aveti nevoie ... i know some people. Aaaa si daca vreti 50 de bucati mai sunt vreo 5 ateliere in Bucuresti care mi-au spus ca nu fac decat serie de minim 50-100.
  5. cand am patit ceva similar am incercat o improvizatie care a tinut. dar nu o pot recomanda pentru ca nu sunt vreun specialist. (intrase metrorex in greva prin 2008 si nu aveam bani de baterie pana la prima leafa). Am luat din targ un kil de lichid de baterie cu concentratia corecta. Am scurs tot ce era in baterie, si am umplut-o cu apa distilata simpla. Am pus-o la "incarcat" cred ca vreo ora pana s-au mai curatat elementii. Am golit-o din nou si am pus lichidul cumparat cu 10 lei din Vitan si am incarcat-o. M-a tinut toata iarna respectiva acea baterie, primavara, vara si si-a dat obstescul sfarsit la prima bruma din anul urmator. Pe de alta parte nu cred ca as mai face aceeasi carpeala inca o data. Releul busit e posibil sa nu fi dat prea putin curent ci mult prea mult. De regula cand pica piesa asta se duce dracu regulatorul de tensiune care ar trebui sa incerce conform cu ce consum ai. Adica incarca normal dar pe drum dai un claxon si iti creste consumul. El nu mai revine la 13 ci ramane la 17 -18 v. Mie imi incarca 24 daca dadeam un flash si-un claxon. Deci ce ai tu acolo nu e o baterie descarcata ci una "fripta".
  6. I sees you rollin'... and 'm hating. Tu stii sa abstractizezi o informatie sau vrei sa-ti dau toate posibilitatile? Te fixezi pe aia cu bocancul. Vrei sa-ti scriu mot-a-mot toate posibilele marlanii pe care un reisar cacaner de Piata Vitoriei le poate face in trafic. te rog, nu ma face sa-mi pierd speranta ca doar te prefaci. si da, e ok sa avem puncte de vedere diferite. nu te pot forta sa ai dreptate. cati reisari din astia de bulivar ca tine sunt intre astia 30? pentru trecutul pe rosu nu se ascunde cumva numarul? Legea prevede ca aparatul sa fie omologat tocmai pentru a te proteja pe tine ca cetatean de toti bagatorii-n seama care se apuca sa te filmeze cand faci prostii. Lasa-ma sa ghicesc, daca pui deselereurile alea iti tragi si tu numarul la loc? io-te vezi. pai si astia care fac asa n-=ar fi mai bine sa-si ascunda numerele sub sa? pai si legea e de acord cu tine. 70 km/h se lasa cu amenda, trecut pe rosu se lasa cu permis... your point is? sau incerci sa ne spui ca ar trebui urmarite contraventiile in functie de gravitate? ca in cazul asta am pixdito grav. Nu de alta dar pana termina astia cu crimele ... violurile or sa fie la liber. si intre timp furturile or sa fie chiar incurajate. ) daca ai inceput sa o freci cu numerele sub sa fiind "blande" normal ca s-a transformat in laba. Uite militienii n-o freaca, ei fuck direct tot ce prind, fara discriminari. direct la numar se duc sa mori tu ca poti sa arunci batzul pana pe Isle of Man? si daca da, ce? ai impresia ca acolo "e curse" nonstop? Daca iti fac circuit imi dai 150 de lire pe zi cat costa un track day? adica vreo 700 de lei sa te dai. Te bagi?
  7. Daca a mea e pripita, te rog. Rumega tu la rece si trage concluzia. Explica-mi tu mie care este logica din spatele indoirii numarului. Te rog. I dare you. I double dare you. Sau poate pentru ca esti neam prost si vrei sa impresionezi vreo pixda. Asta e pripita dinadins. Citeste-ti singur citatul de mai jos cu verde si incearca si explica-mi tu cum e cu comparatiile. Asta da logica coix. Adica eu le-as respecta dar daca tot nu le respecta nimeni imi bat si-eu plua de ceafa lor. Ca oricum nu se schimba nimic. Prietene, tu n-ai cum sa-ti iesi din minti pentru ca nu ai fost niciodata in ele. Imi pare rau sa-ti spun dar traiesti intr-o iluzie tare trista. Si aparent incerci sa-mi dai dreptate. Ejti cel mai ciumec. Te rugam noi din suflet sa ne faci tu o ierarhie a contraventiilor si promitem sa le propunem spre dezbatere. Ce-i mai grav? Violul sau refuzul? ) Maaama, arata ca un papagal postarea. Este colour-coded, sa intelegi logica. Ca am vazut ca daca-i tot textul negru nu prea pricepi.
  8. come again now? cum zisasi cu grija altora? Un numar indoit este un gest constient facut de cineva care planuieste sa faca ceva pentru care are nevoie de anonimitate. Daca tu ai numarul indoit sau ascuns si imi tragi un bocanc in oglinda eu nu am ce sa raportez la politie. Ai mai multe sanse ca aia fara asigurare sa o fi facut inconstient (adica au uitat de ea). In Irlanda spre exemplu numarul ascuns sau demontat este echivalent ca si pedeapsa cu circulatul fara inmatriculare. Exemplul tau cu 20 de vitezane este la fel de trist si prost. Sansele sunt ca macar 10 dintre ei sa nu aiba carnet, 5 sa n-aiba asigurare iar ceilalti 4 sa n-aiba nici macar certificatul de inmatriculare la atelaj. Si sa mor daca am vazut vreuna cu numar ascuns si toba stock pana acum.
  9. cutiile nu le stric. asta-i clar. sunt imprumutate si nu le modific in niciun fel. pe de alta parte n-as modifica nici suporturile care au fost gandite pentru un set ce va sa vina. tocmai de-asta solutia gandita a fost pentru prinderile alea din ebonita sau teflon sau plastic dur sau ce naiba o fi. Fac altele la alte cote, le montez pe cutii in aceleasi gauri si cand returnez cutiile pun prinderile originale inapoi. maine ma vaz cu un nene, in continuare daca stiti vreun meserias mi-ar prinde bine si a doua varianta daca asta nu se descurca.
  10. probabil ca merge. insa sunt de bricolat si gaurile pentru suruburile de prindere care ar trebui sa capete insertiile cu filet. am doua maini stangi, scule ioc si nici vreo solutie de back-up, in ceea ce priveste fabricarea de chestii. nu-s total afon, cred ca m-as descurca sa le montez, insa la partea cu fabricarea.... sunt cam prafut. nu le aduni pentru ca sistemul oricum se tine in cele 2 de sus, plus potcoava de prindere. in schimb nu se lasa deloc greutatea pe bara de jos ceea ce aduce centrul de greutate foarte sus. as fi preferat sa fie invers. O alta solutie inginereasca ar fi sa sudez doua urechi mai mari pe bara de jos care sa se pupe cu prinderile actuale. insa punctele de sudura slabesc materialul, iar suporturile vor trebui modificate din nou pentru cutiile ce vor veni. Solutia tiganeasca implica vreo doua role de duct tape si multi soricei, insa incerc sa o evit.
  11. pardon, la doua saptamani. that makes it all better. vezi ca in sensinvers nu se poate. a incercat DP-ul dar am inteles ca politia i-a spus ca exista riscuri mari sa ii mai creasca o mana pe ceafa daca face asta, ca un coi in frunte i-a crescut la dus. In plus oricum nu a mai facut nimeni asta vreodata, nici nu cred ca se poate
  12. terminati cu ideile ca-i pare rau si pleaca iar week-endul asta. bre, bravo. sunt in asentimentul celorlalti care spun ca nu vad rostul, dar pe de alta parte.... pentru asta ai luat-o... sa-ti faci damblaua. si mare dambla ai si tu. de doua ori la nkapp intr-o saptamana.... because he can... bine in pana mea ca nu ai avut Magadan ca destinatie ca era dubios rau... te lua lesineala pe drum.
  13. da stiu, toti ne-am oprit la partea asta din titlu. Deva-Vama Veche oare fac o mare prostie?..... oarecum voalat raspunsul nostru a fost ... da
  14. posibil sa fi vrut... n-am idee. ai idee de cineva prin bucuresti? revin si eu cu intrebarea, ca mult nu mai e pana la plecare. un frezor, frizeur, friteusa... cu o tzara de talent la bricolat astfel de prinderi cunoasteti?
  15. 766 pana la Dubrovnik 863 pana la Rijeka. Sau daca vrei drum erectil .... Deva -Dubrovnik - Rijeka- Deva. Din benzina si tigari deja iesi la juma de pret.
×
×
  • Creează nouă...