spd1 Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Din cate am auzit si citit despre castile flip-up, se zice ca nu ar fi nici la fel de silentioase, nici la fel de sigure ca cele integral (desi diferenta e f mica ...... ea exista) Cat de ok e casca, o sa vezi singur cand o sa faci primul drum mai lung . Sper sa nu patesti k mine sa fii nevoit s-o schimbi dupa cateva luni Eu oricum nu-ti recomand sa mergi fara viziera niciodata, nici macar la 30 la ora .......poate doar cand stai la semafor sa astepti verdele De multe ori mi sa intamplat sa imi arunce masina din fata cate o pietricica in viziera sau sa intre o ganganie , chiar si la viteza mica. Lucru asta iti poate distrage atentia pt cateva momente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susagus Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Salut Baieti, Numele meu este Ionut, sunt din Bucuresti si am un freewind din 97.Poate ne vedem in Bucuresti sa mai povestim una alta despre aceasta motocicleta.Toate cele bune si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 26, 2008 Autor Share Postat Mai 26, 2008 Uelcam ! Mai puneti si voi poze cu ale voastre. razvan12, mai vrei manualu ala ? da-mi un buzz pe mess .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susagus Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Uelcam ! Mai puneti si voi poze cu ale voastre. K..........avem si poze..........sa inteleg ca acum suntem 3 din Bucuresti..............propun o intalnire ...... Uelcam ! Mai puneti si voi poze cu ale voastre. razvan12, mai vrei manualu ala ? da-mi un buzz pe mess .. Buna dimineata, As vrea sa cumpar genti laterale pentru Uma( asa o cheama) dar nu am vazut pana acum nimic care sa-mi placa..............ma puteti ajuta, mai ales cei care au deja ? Astept sugestii pentru un cauciuc/spate de calitate cu care sa se poata rula in conditii bune si pe asfalt si pe forestier ..................... Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviupantea Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Salut, In manual, am vazut ca se poate modifica "damping force" pe roata din spate. Ce anume inseamna asta? Pot face suspensia mai rigida, sau mai moale? Si daca stie careva cat de complicat este de facut in garaj si ce scule trebuie. Saru-mana pt raspuns. PS: Am numere rosii. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Uelcam ! Mai puneti si voi poze cu ale voastre. razvan12, mai vrei manualu ala ? da-mi un buzz pe mess .. salut! imi mai trebuie manualul dar nu am dat de tine pe mess .. nustiu de ce ... cand esti sa-mi dai un buzz sau ceva ca eu nu te vad bye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 27, 2008 Autor Share Postat Mai 27, 2008 Salut, In manual, am vazut ca se poate modifica "damping force" pe roata din spate. Ce anume inseamna asta? Pot face suspensia mai rigida, sau mai moale? Si daca stie careva cat de complicat este de facut in garaj si ce scule trebuie. Saru-mana pt raspuns. PS: Am numere rosii. ) Eu am modificat doar "pre-load"-ul .. adica am strans arcu, era destul de moale. Dar acum vad si eu cealalata posibilitate, cu "damping force". In poza aia pe care o am eu in manual nu se distinge unde anume trebuie umblat. Poate ne vedem si discutam cu "pacientii" de fata. PS - participati maine la mars ? (pt cei din Bucuresti) - razvan .. acum nu te-am gasit, mai incerc pe seara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviupantea Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Si cum strang arcul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susagus Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Eu am modificat doar "pre-load"-ul .. adica am strans arcu, era destul de moale. Dar acum vad si eu cealalata posibilitate, cu "damping force". In poza aia pe care o am eu in manual nu se distinge unde anume trebuie umblat. Poate ne vedem si discutam cu "pacientii" de fata. PS - participati maine la mars ? (pt cei din Bucuresti) - razvan .. acum nu te-am gasit, mai incerc pe seara ... Salutare! Cand ne vedem ? Vreau sa-mi strang si eu arcul........Multumesc anticipat.............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviupantea Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Nu stiu cum ne putem vedea, avand in vedere ca eu sunt din Oradea si tu se pare ca din Bucuresti. Oricum, daca ne poate ajuta cineva cu un raspuns, e binevenit. Asfalt uscat. Apropo, voi purtati cagule la drum lung? Sau pentru a preveni cat de cat transpiratia direct in casca? Ca io am o cagula, dar e f subtirica, zic eu, nu stiu ce o sa poata absorbi aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susagus Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Nu stiu cum ne putem vedea, avand in vedere ca eu sunt din Oradea si tu se pare ca din Bucuresti. Oricum, daca ne poate ajuta cineva cu un raspuns, e binevenit. Asfalt uscat. Apropo, voi purtati cagule la drum lung? Sau pentru a preveni cat de cat transpiratia direct in casca? Ca io am o cagula, dar e f subtirica, zic eu, nu stiu ce o sa poata absorbi aia. La viteza mai mare de 60 km/h o casca buna se ventileaza si nu ar trebui sa ai probleme cu transpiratia......Folosesc cagula numai primavara si toamna, impotriva frigului.........Despre partea intalnirii, poate reusim sa ne vedem la Brasov, in cadrul intalnirii aceleia care se tot amana..................... Nu stiu cum ne putem vedea, avand in vedere ca eu sunt din Oradea si tu se pare ca din Bucuresti. Oricum, daca ne poate ajuta cineva cu un raspuns, e binevenit. Asfalt uscat. Apropo, voi purtati cagule la drum lung? Sau pentru a preveni cat de cat transpiratia direct in casca? Ca io am o cagula, dar e f subtirica, zic eu, nu stiu ce o sa poata absorbi aia. La viteza mai mare de 60 km/h o casca buna se ventileaza si nu ar trebui sa ai probleme cu transpiratia......Folosesc cagula numai primavara si toamna, impotriva frigului.........Despre partea intalnirii, poate reusim sa ne vedem la Brasov, in cadrul intalnirii aceleia care se tot amana............:)......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 28, 2008 Autor Share Postat Mai 28, 2008 Si cum strang arcul? Buna intrebare ! Mie mi l-a strans un prieten. In principiu se desprinde amortizoru din prinderea de jos si apoi folosita o cheie speciala. Mai mult nu stiu sa explic, sorry .. Apropo, voi purtati cagule la drum lung? Sau pentru a preveni cat de cat transpiratia direct in casca? Ca io am o cagula, dar e f subtirica, zic eu, nu stiu ce o sa poata absorbi aia. Eu o port tot timpul ... in bucuresti cel putin ... o spal la cateva zile si nu vrei sa stii ce iese din ea ... sunt tone de praf in orasul asta infect .. prefer sa nu-mi ajunga tot in par. Plus ca m-am obisnuit cu ea, ajuta si la curent, chiar daca aveti super casti, curent tot se formeaza in casca. In concluzie, fiecare dupa preferinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd1 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Uite ca se poate si pe freewind A incercat cineva sa se ridice pe-o roata? Care e tehnica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 28, 2008 Autor Share Postat Mai 28, 2008 Pai, daca doar din acceleratie nu se poate, se face din ambreiaj, nu stiu cum se numeste exact tehnica, ... in principiu accelerezi si dai drumu la ambreiaj brusc (eventual tragi putin de ghidon). E mai riscant sa incerci asa pentru ca ai toate sansele ca din prima sa cazi in (cuvant urat). Eu am ridicat f putin roata la plecarea din forta de pe loc (am dat drumu repede la ambreiaj). Totusi .. parca nu ma trage sa o ridic asa. Mai bine ne intalnim la un offroad, ca asta stie mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviupantea Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Baietii, Cum montez nuymarul de inmatriculare? Suportul de numere e universal/standard? Ma gandesc ca e ceva plastic care-l prind in suruburi pe placutza de metal din spate. Ma gandesc ca tot pana in 10 lei, ca la masina si gasesc la orice magazin de piese auto. Senchiu veri maci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd1 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Baietii, Cum montez nuymarul de inmatriculare? Suportul de numere e universal/standard? Ma gandesc ca e ceva plastic care-l prind in suruburi pe placutza de metal din spate. Ma gandesc ca tot pana in 10 lei, ca la masina si gasesc la orice magazin de piese auto. Senchiu veri maci. Pur si simplu dai doua gauri simertice cu o bord-masina in placuta si o prinzi de suport ........eu cand mi-am cumparat motoru avea in dotare, pe langa suportul de plastic pe care se prinde numarul si niste suruburi cu piulite anti-revers (sa nu se desfaca din cauza vibratiilor)......banuiesc ca isi fac treaba mai bine decat niste piulite simple Ia zi ce numere jmekere ti-ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 28, 2008 Autor Share Postat Mai 28, 2008 Subscriu. Si eu am prins numarul direct, cu suruburi. Vad ca de 12.000 km nu s-au slabit. Oricum, ca sfat general, mai verificati din cand in cand toate suruburile ... motorul e motor si vibreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
libelula Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 am atasat si eu cu fostul freewind. Un motor cumintel si chiar fiabil as zice.. un drum excelent de facut, vi-l recomand.. pe malul marii la nord de navodari.. spre periboina.. drumuri excelente pt genul asta de moto.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susagus Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 am atasat si eu cu fostul freewind. Un motor cumintel si chiar fiabil as zice.. un drum excelent de facut, vi-l recomand.. pe malul marii la nord de navodari.. spre periboina.. drumuri excelente pt genul asta de moto.. Sal, Vreau si eu genti laterale ...........de unde cumpar......acelea din foto chiar arata bine.........??? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 30, 2008 Autor Share Postat Mai 30, 2008 Cred ca sunt astea - 10024420 (cod www.louis.de). Am si eu, sunt foarte bune la drum lung, incape ceva bagaj (daca-l faci cu cap). /index.php?...t&id=262851 Eu vreau un top-case mai mare, acum am unul doar de o casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iancu_ionut Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 Salutare.Imi puteti spune in ce an s-a introdus injectie pe motorul de Freewind ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Salutare.Imi puteti spune in ce an s-a introdus injectie pe motorul de Freewind ? in 2416, in octombrie tocmai ca nu au mai vrut sa investeasca in injectie l-au intrerupt in 2004. Mare mare pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Iunie 1, 2008 Autor Share Postat Iunie 1, 2008 Back from the future ? Da, pacat, asta e ... dar Freewind e simpatic si fara injectie Am fost cu el pe Transalpina (ma rog, vreo 15 km dar ma voi intoarce cu siguranta pentru tot traseul). Link aici: /index.php?...t&p=1228120 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviupantea Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Baietii, Am facut si eu primele incercari de condus Freewindutzul. Am si tras o mica tranta cu el aproape pe loc, la un viraj pe praful de pe marginea drumului...deeeeeee, asa-i in tenis. Ce nedumeriri am eu: mi se pare ca in turatii mici, 1500 - 2000 de ture, parca se ineaca. Trebuie sa tin putin ambreiajul in turatiile alea, ca apoi zboara motorul. Insa as vrea sa merg si cu viteza mica, in a 2-a, de ex. In a 2-a la 2000 de ture parca tuseste motorul. Mi se pare ciudat. e normal, sau e posibil sa fie ceva infundat. Si la pornire se incalzeste destul de greu, si daca las motorul cu socul tras, insa pe la 1500 - 1800 de ture, incet-incet moare. Tre sa-l tin la 2000 sau putin peste pana se incalzeste. Mersi pt lamuriri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susagus Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Pt flaviupantea: Freewind-ul si cred ca nici o motocicleta nu se simte bine in turatie mica. Turatia cea mai buna pt Freewind este undeva pe la 4000-5000 ture..............incearca sa-l tii acolo............daca-l tii in turatie mica vei avea probleme........... Pt ceilalti: Am nevoie de o scarita pentru pasager- dreapta, a murit la ultima endureala de pe forestierul spre Cabana Cozia........... Alex, ma poti ajuta cu gentile laterale, cu cine pot vorbi sa-mi aduca ....?...................Gracias! Asfalt Uscat ........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.