alexxx Postat Iunie 2, 2008 Autor Share Postat Iunie 2, 2008 Baietii, Am facut si eu primele incercari de condus Freewindutzul. Am si tras o mica tranta cu el aproape pe loc, la un viraj pe praful de pe marginea drumului...deeeeeee, asa-i in tenis. Ce nedumeriri am eu: mi se pare ca in turatii mici, 1500 - 2000 de ture, parca se ineaca. Trebuie sa tin putin ambreiajul in turatiile alea, ca apoi zboara motorul. Insa as vrea sa merg si cu viteza mica, in a 2-a, de ex. In a 2-a la 2000 de ture parca tuseste motorul. Mi se pare ciudat. e normal, sau e posibil sa fie ceva infundat. Si la pornire se incalzeste destul de greu, si daca las motorul cu socul tras, insa pe la 1500 - 1800 de ture, incet-incet moare. Tre sa-l tin la 2000 sau putin peste pana se incalzeste. Mersi pt lamuriri. Daca l-ai lasat sub 3000 ture in orice treapta nu mai reactioneaza (mai putin treapta 1). Incearca sa-l tii mai turat, e totusi monocilindru, are nevoie de ture. Dar nici nu exagera (ex 5000 ture). Relanti-ul e la 1500 atunci cand se stabilizeaza, pana se incalzeste fa asa: trage socul la maxim, porneste si apoi baga socu pana sta la 2000 ture, cand urca turatia mai bagi usor socul pana ajunge sa stea la 1500. Pe trans m-am oprit intr-o curba din acelasi motiv, eram intr-a doua, urcam, si pe la 2000 ture nu a mai avut forta sa traga. Mie nu-mi place sa-l turez (nu-mi place cum se aude) dar asta e ... 3000-4000 ture e ok. Am nevoie de o scarita pentru pasager- dreapta, a murit la ultima endureala de pe forestierul spre Cabana Cozia........... Alex, ma poti ajuta cu gentile laterale, cu cine pot vorbi sa-mi aduca ....?...................Gracias! Nu stiu cine mai aduce, dar cauta pe forum, sunt niste tipi care aduc orice de pe louis, unul este aici: /index.php?...st&p=996898 eu nu am mai luat demult de pe louis. Mai cauta la sectiunea vanzari piese si accesorii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviupantea Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Mersi pt raspuns si pt incurajari. Intr-adevar, e o provocare sa inveti sa conduci, pt ca pe trotuar nu poti invata, iar cu ce te invata in scoala, nu stiu cum poti iesi in trafic din prima. Azi, totusi, sunt la servici cu motorul. Ieri am exersat in jur de-o ora pe drumuri necirculate, am intins-o un pic si la drum, pana in Felix, sa vad cum merge pe sosea de 4 benzi. M-am obisnuit cat de cat cu ea, si intr-adevar, daca o tin turata, nu sunt probleme. In alta ordine de idei: in cartea tehnica sunt trecute service-uri periodice in 2003, 2005 si 2007. Sub sa, e trecuta pe o eticheta data si km cand s-a facut schimbul de ulei: 21900km, in august 2005. Acum Freewindutzu are 27900km. Voi la cati km faceti schimbul de ulei? 5000km? Oricum, ma gandesc ca se impune un schimb, mai ales ca am luat-o second hand. Doar ca am asteptat sa ma stiu da cu ea cat sa ajung la un service moto. ) Mersi de informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susagus Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 (editat) Mersi pt raspuns si pt incurajari. Intr-adevar, e o provocare sa inveti sa conduci, pt ca pe trotuar nu poti invata, iar cu ce te invata in scoala, nu stiu cum poti iesi in trafic din prima. Azi, totusi, sunt la servici cu motorul. Ieri am exersat in jur de-o ora pe drumuri necirculate, am intins-o un pic si la drum, pana in Felix, sa vad cum merge pe sosea de 4 benzi. M-am obisnuit cat de cat cu ea, si intr-adevar, daca o tin turata, nu sunt probleme. In alta ordine de idei: in cartea tehnica sunt trecute service-uri periodice in 2003, 2005 si 2007. Sub sa, e trecuta pe o eticheta data si km cand s-a facut schimbul de ulei: 21900km, in august 2005. Acum Freewindutzu are 27900km. Voi la cati km faceti schimbul de ulei? 5000km? Oricum, ma gandesc ca se impune un schimb, mai ales ca am luat-o second hand. Doar ca am asteptat sa ma stiu da cu ea cat sa ajung la un service moto. ) Mersi de informatii. Eu pun MOTUL 7100 10W40 si fac schimbul pe la 5000 Km dar indiferent de nr de Km producatorul recomanda sa fie facut schimbul de ulei in fiecare an...........pentru ca si uleiul expira. Cred ca ar trebui sa-i cureti filtrul de aer, sa verifici bujiile si foarte important este ca la fiecare 500 km parcursi sa dai cu spray de lant. Ture cat mai placute si asfalt uscat! Editat Iunie 3, 2008 de susagus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Iunie 3, 2008 Autor Share Postat Iunie 3, 2008 Ca bine zici de lantz .. eu trebuie sa-l schimb .. si nu e "decat" vreo 137 euro. Dar cred ca intai schimb placutele de frana, am descoperit ca pe spate nu mai am aproape deloc Care se da / s-a dat off-road cu suza ? Ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviupantea Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Mersi, Am facut ieri schimbul de ulei si filtru de ulei. Filtru de aer n-am reusit, dar trebuie si ala schimbat. In rest, motorul e in stare buna, dupa cum zicea nenea de la service. Intr-adevar, si eu cu placutele spate stau mai rau, dar inca mai pot merge cu ele asa. Am pus Motul 5100 10W40. La telescoapele din fata imi apare o mica urma de ulei, si mi-o explicat el; acolo ceva, dar nu mai retin termenii. Oricum, daca o sa lase mai mult ulei pe furca, o sa trebuiasca sa vad si acolo ce si cum. Apropo, in oras cum se descurca motorul cu racirea pe aer? Vi se incalzeste f tare, sau nici nu prea il folositi in oras? Asfalt uscat si pita unsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd1 Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Apropo, in oras cum se descurca motorul cu racirea pe aer? Vi se incalzeste f tare, sau nici nu prea il folositi in oras? Asfalt uscat si pita unsa. Asta cu pita unsa e super tare Si pe mine ma roade partea asta cu racirea motorului..........intrebarea mea este daca si-a pus careva pana acum senzor de masurat temperatura uleiului la motor? Am vazut ceva modele pe louis si ma batea gandu sa-mi iau dar nu stiu cat de bune sunt si daca se potrivesc pe Freewind http://www.louis.de/_3082573476294fd63df49...x=0&cmd.y=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susagus Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Ca bine zici de lantz .. eu trebuie sa-l schimb .. si nu e "decat" vreo 137 euro. Dar cred ca intai schimb placutele de frana, am descoperit ca pe spate nu mai am aproape deloc Care se da / s-a dat off-road cu suza ? Ce parere aveti ? Salve, Cu lantul si placutele incearca la baietii astea http://www.piesemoto.ro/ro/index.php?req=s...frana........au preturi mici si se misca repede............Sa te dai cu placere! Mersi, Am facut ieri schimbul de ulei si filtru de ulei. Filtru de aer n-am reusit, dar trebuie si ala schimbat. In rest, motorul e in stare buna, dupa cum zicea nenea de la service. Intr-adevar, si eu cu placutele spate stau mai rau, dar inca mai pot merge cu ele asa. Am pus Motul 5100 10W40. La telescoapele din fata imi apare o mica urma de ulei, si mi-o explicat el; acolo ceva, dar nu mai retin termenii. Oricum, daca o sa lase mai mult ulei pe furca, o sa trebuiasca sa vad si acolo ce si cum. Apropo, in oras cum se descurca motorul cu racirea pe aer? Vi se incalzeste f tare, sau nici nu prea il folositi in oras? Asfalt uscat si pita unsa. Salut, Ai pus un ulei semisintetic bun................schimba placutele decat sa schimbi discul....................la telescop probabil ai un semering invechit, acela costa putin si se schimba usor, ar fi bine sa te ocupi da el inainte sa ramai fara ulei in furca.................filtrul de aer se gaseste sub sa, se scoate, se spala cu apa, se usuca si se monteaza la loc...........numai daca e deteriorat rau trebuie sa-l schimbi.........Cat despre racire, am urcat pe Cozia saptamana trecuta pe niste noroaie crancene. cu cauciucuri de asfalt, 20 km cu viteza 1.............nu am avut nici un fel de problema , Freewind-ul nu are probleme cu racirea stati linistiti, japonezul e baiat destept si se gandeste la toate........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Iunie 4, 2008 Autor Share Postat Iunie 4, 2008 Asta cu pita unsa e super tare Si pe mine ma roade partea asta cu racirea motorului..........intrebarea mea este daca si-a pus careva pana acum senzor de masurat temperatura uleiului la motor? Am vazut ceva modele pe louis si ma batea gandu sa-mi iau dar nu stiu cat de bune sunt si daca se potrivesc pe Freewind Da, mi-am pus eu din asta: 10034321 (cod louis). La drum lung nu trece de 80 grade, in oras insa mi-a ajuns si la 120 grade in 12 km. Se cam incinge in oras, nu ai ce sa-i faci, daca mergi in primele 2 trepte (retineti, vorbesc de Bucuresti, sunt momente in care nu ai pe unde sa te strecori ...) creste destul de mult temperatura. Important este sa aveti un ulei bun si adecvat temperaturii de sezon. Salut,Ai pus un ulei semisintetic bun................schimba placutele decat sa schimbi discul....................la telescop probabil ai un semering invechit, acela costa putin si se schimba usor, ar fi bine sa te ocupi da el inainte sa ramai fara ulei in furca.................filtrul de aer se gaseste sub sa, se scoate, se spala cu apa, se usuca si se monteaza la loc...........numai daca e deteriorat rau trebuie sa-l schimbi.........Cat despre racire, am urcat pe Cozia saptamana trecuta pe niste noroaie crancene. cu cauciucuri de asfalt, 20 km cu viteza 1.............nu am avut nici un fel de problema , Freewind-ul nu are probleme cu racirea stati linistiti, japonezul e baiat destept si se gandeste la toate........... Multumesc pentru link, o sa iau legatura cu ei. Filtrul de aer e bine sa-l ungeti cu ulei dupa ce-l spalati (ulei 10 W 40 parca, in manual spune ca il bagi in ulei si apoi il storci, dar e suficient sa-l ungi mai bine, nu trebuie chiar inecat). Uleiul din furca trebuie schimbat la maxim 2 ani sau 20.000 km. Furca de Freewind nu are "dopuri" jos, deci trebuie demontata pentru aceasta operatiune. Cand organizam niste iesiri soft enduro ? La Cozia vreau si eu sa ajung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susagus Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Da, mi-am pus eu din asta: 10034321 (cod louis). La drum lung nu trece de 80 grade, in oras insa mi-a ajuns si la 120 grade in 12 km. Se cam incinge in oras, nu ai ce sa-i faci, daca mergi in primele 2 trepte (retineti, vorbesc de Bucuresti, sunt momente in care nu ai pe unde sa te strecori ...) creste destul de mult temperatura. Important este sa aveti un ulei bun si adecvat temperaturii de sezon. Multumesc pentru link, o sa iau legatura cu ei. Filtrul de aer e bine sa-l ungeti cu ulei dupa ce-l spalati (ulei 10 W 40 parca, in manual spune ca il bagi in ulei si apoi il storci, dar e suficient sa-l ungi mai bine, nu trebuie chiar inecat). Uleiul din furca trebuie schimbat la maxim 2 ani sau 20.000 km. Furca de Freewind nu are "dopuri" jos, deci trebuie demontata pentru aceasta operatiune. Cand organizam niste iesiri soft enduro ? La Cozia vreau si eu sa ajung. Trebuie sa-mi cumpar un cauciuc un pic mai cramponat pe spate acum am Michelin Anakee care sunt cauciucuri de asfalt si cu care am coborat destul de greu in conditiile in care drumul era plin de noroi............caut un cauciuc care sa fie 50% asfalt 50% enduro, sper sa gasesc............................... Sper ca in 2-3 saptamani sa rezolv problema cauciucului, apoi ne putem aduna.............. Intrebarea e, cine mai merge ? Pt incepatori: Enduro nu se compara cu asfaltul, se merge altfel pe enduro, daca vreti sa bagati freewind-urile in teren va sfatuiesc sa puneti bara de protectie a carenei..................chiar si cei mai experimentati scapa motorul pe enduro iar o carena sparta se reface mai greu si cu costuri ridicate...........:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Iunie 4, 2008 Autor Share Postat Iunie 4, 2008 Stai ca si eu am Anakee pe fatza si un Metzeler Tourance pe spate, mai vechiut, deci nu fac cine stie ce ... cu noroaiele cam greu, nu cauciucurile sunt rezolvarea, ci greutatea motoretei daca ai crampoane se incarca repede, deci nu e o rezolvare, uite ce-mi facuse mie cu ochiul: http://www.metzelermoto.com/web/catalog/mo...atalog/off_road Dar prefer sa-mi iau tot Anakee pe spate, sunt foarte bune, oricum la 180 kg moto nu faci mai mult de soft enduro (hai sa zicem mediu, dar hard ... no way ...). Da, un crash bar nu strica, recomand si eu, dar vedeti ca unele sunt cam mici, nu apara cine stie ce, mai mult pentru motor. A mea a venit cu crash Hepco & Becker si e foarte bun, stiu .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susagus Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Stai ca si eu am Anakee pe fatza si un Metzeler Tourance pe spate, mai vechiut, deci nu fac cine stie ce ... cu noroaiele cam greu, nu cauciucurile sunt rezolvarea, ci greutatea motoretei daca ai crampoane se incarca repede, deci nu e o rezolvare, uite ce-mi facuse mie cu ochiul: http://www.metzelermoto.com/web/catalog/mo...atalog/off_road Dar prefer sa-mi iau tot Anakee pe spate, sunt foarte bune, oricum la 180 kg moto nu faci mai mult de soft enduro (hai sa zicem mediu, dar hard ... no way ...). Da, un crash bar nu strica, recomand si eu, dar vedeti ca unele sunt cam mici, nu apara cine stie ce, mai mult pentru motor. A mea a venit cu crash Hepco & Becker si e foarte bun, stiu .. Da, interesanta varianta ta .........dar la cat merg eu pe enduro o sa-mi iau tot Anakee, cred......................in afara faptului ca te descurci mai greu cu ele pe noroi sunt excelente pe asfalt in orice fel de conditii.............ma mai gandesc............oricum ar fi frumos sa ne intalnim cat mai multi sa facem un drum .............propun sa facem o lista, sa vedem cine se inscrie si in functie de localitatile din care vin ceilalti vom stabili traseul............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Da, interesanta varianta ta .........dar la cat merg eu pe enduro o sa-mi iau tot Anakee, cred......................in afara faptului ca te descurci mai greu cu ele pe noroi sunt excelente pe asfalt in orice fel de conditii.............ma mai gandesc............oricum ar fi frumos sa ne intalnim cat mai multi sa facem un drum .............propun sa facem o lista, sa vedem cine se inscrie si in functie de localitatile din care vin ceilalti vom stabili traseul............. salut. la treaba cu drumul m-as baga si eu numai ca sunt din Mures si e cam departe de voi.... si numai din iulie in colo pot veni o sa mai vad ce hotarati si poate vin si eu asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ARICU Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 salut. la treaba cu drumul m-as baga si eu numai ca sunt din Mures si e cam departe de voi.... si numai din iulie in colo pot veni o sa mai vad ce hotarati si poate vin si eu asfalt uscat! salutari la toti cei cu susuka freewind!!acum 2 saptamani am vadut xf-ul meu,dupa 2 ani jumate.Foarte multzumit de el...bate la poponeata lejer pegaso,kle500.....si chiar dominatorul ....pe asfalt cel putzin.Am citit cu placere cam tot ce ati scris voi de anul trecut incoace...sfatul meu pentru cei care au de putzin timp xf...NU VA FIE FRICA,INCERCATI SA STRICATI MOTORUL<CINE REUSESTE,DAU BEREA.....FOARTE MULTZUMIT DE EL...DAT DRACULUI XF-U'...TRAIASCA DR'tata lor!. Facut drumuri lungi(600,700km) cu opriri doar la peco,ciclistica te lasa sa o apleci fain tare,anvelope sa ai!chiar si hard enduro...se comporta f. bine pt o "vaca" de 650!numa' sa stii sa stai pe scaritze! Am vandut-o cu parere de rau cumva...Da' asta e,am trecut la gs-u de 1150 bmw. iar pt" iarba verde" o sa imi trebuiasca un cross sigur!Inca o data salutari!avetzi toti un motor bun ,nu va sfiiti sa-l punetzi la munca!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susagus Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 salut. la treaba cu drumul m-as baga si eu numai ca sunt din Mures si e cam departe de voi.... si numai din iulie in colo pot veni o sa mai vad ce hotarati si poate vin si eu asfalt uscat! pana acum suntem 2 , asteptam inscrieri...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliza Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Si eu asi veni mai ales ca de cand m-am certat cu gasca merg singura, am fost la Zalau, Alba, Tg Mures, Negreni si m-am dat si pe deal prin Cheile Turzii (tot singura) si ma-am bagat pe un fost drum de caruta unde iarba imi era pana la brau. Ma indragostesc in fiecare zi de el chiar daca nu stiu sa ma inclin in curbe si asta ma omoara. Incepand de maine e intrunirea la Cluj, nu vine nimeni. Las si numarul meu in caz ca ajunge cineva prin zona asta 0745090865. PS: si eu l-am scapat la inceput de doua ori pe ghiata in multe si o data printr-un raulet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd1 Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) Si eu ma bag daca se organizeaza un traseu relativ aproape de Brasov (o zi maxim) razvan12 (e valabil si pentru restu ) .......in weekend daca e fain eu dau o tura pana la Sighisoara - e jumatea drumului........... poate ne vedem la o pizza sau ceva daca ai chef de-o plimbare Editat Iunie 5, 2008 de spd1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susagus Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Si eu asi veni mai ales ca de cand m-am certat cu gasca merg singura, am fost la Zalau, Alba, Tg Mures, Negreni si m-am dat si pe deal prin Cheile Turzii (tot singura) si ma-am bagat pe un fost drum de caruta unde iarba imi era pana la brau. Ma indragostesc in fiecare zi de el chiar daca nu stiu sa ma inclin in curbe si asta ma omoara. Incepand de maine e intrunirea la Cluj, nu vine nimeni. Las si numarul meu in caz ca ajunge cineva prin zona asta 0745090865. PS: si eu l-am scapat la inceput de doua ori pe ghiata in multe si o data printr-un raulet. E departe Clujul si in weekend lucrez.......... ..........vad ca, in principiu ar fi cativa doritori numai ca ar trebui sa si concretizam stabilind un traseu si o perioada ...............Eliza nu are de ce sa-ti fie frica de curbe ............. uite un sfat, franezi usor cu fata inainte de curba, te inclini cat e nevoie iar ca sa ridici motorul bagi mana in gaz..............se ridica singur :) Alexxx asteptam si confirmarea ta...............:) Pt intalnire+tura: Ce perioada, ce traseu, cam cati km pe zi,etc..............??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Iunie 5, 2008 Autor Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) salutari la toti cei cu susuka freewind!!acum 2 saptamani am vadut xf-ul meu,dupa 2 ani jumate.Foarte multzumit de el...bate la poponeata lejer pegaso,kle500.....si chiar dominatorul ....pe asfalt cel putzin.Am citit cu placere cam tot ce ati scris voi de anul trecut incoace...sfatul meu pentru cei care au de putzin timp xf...NU VA FIE FRICA,INCERCATI SA STRICATI MOTORUL<CINE REUSESTE,DAU BEREA.....FOARTE MULTZUMIT DE EL...DAT DRACULUI XF-U'...TRAIASCA DR'tata lor!. Facut drumuri lungi(600,700km) cu opriri doar la peco,ciclistica te lasa sa o apleci fain tare,anvelope sa ai!chiar si hard enduro...se comporta f. bine pt o "vaca" de 650!numa' sa stii sa stai pe scaritze! Am vandut-o cu parere de rau cumva...Da' asta e,am trecut la gs-u de 1150 bmw. iar pt" iarba verde" o sa imi trebuiasca un cross sigur!Inca o data salutari!avetzi toti un motor bun ,nu va sfiiti sa-l punetzi la munca!! Viva Freewind !!! Acum eu nu v-as sfatui sa va ambitionati sa-l stricati, dar, intr-adevar, nu va sfiiti sa-l puneti la treaba, in regim normal. Nu e chiar vaca, e cel mai usor din categoria lui (exceptand DR-ul) si ciclistica este de-a dreptul impresionanta. E o adevarata placere sa te dai pe curbe (Eliza, trebuie sa-ti iei inima in dinti, motorul inspira multa incredere, trebuie doar sa ai niste cauciucuri bune). Eu am fost cu el cu circuit si pot sa spun ca am descoperit lucruri noi. E departe Clujul si in weekend lucrez.......... ..........vad ca, in principiu ar fi cativa doritori numai ca ar trebui sa si concretizam stabilind un traseu si o perioada ...............Eliza nu are de ce sa-ti fie frica de curbe ............. uite un sfat, franezi usor cu fata inainte de curba, te inclini cat e nevoie iar ca sa ridici motorul bagi mana in gaz..............se ridica singur :)Alexxx asteptam si confirmarea ta...............:) Pt intalnire+tura: Ce perioada, ce traseu, cam cati km pe zi,etc..............??? Eu zic ca Sighisioara suna bine, e pe la mijloc. Frumos ar fi sa avem macar 3 zile la dispozitie. Am putea sa stabilim pe mess, facem un grup numai de Freewind pentru sfaturi si impresii "instant". Ce spuneti ? Cine vrea sa-mi trimita pe PM id-ul. Cu Razvan si Flaviu deja am stabilit legatura. By the way, se pot face 6-700 km pe zi, dar ... eu unul nu mai vreau. Am fost dintr-o bucata pana la Timisoara, 650 km si nu pot sa spun ca a fost prea confortabil. Trebuie sa fac ceva cu saua ... dupa 200 km mi se pare cam dura .. ma doare ass-ul Editat Iunie 5, 2008 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susagus Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Viva Freewind !!! Acum eu nu v-as sfatui sa va ambitionati sa-l stricati, dar, intr-adevar, nu va sfiiti sa-l puneti la treaba, in regim normal. Nu e chiar vaca, e cel mai usor din categoria lui (exceptand DR-ul) si ciclistica este de-a dreptul impresionanta. E o adevarata placere sa te dai pe curbe (Eliza, trebuie sa-ti iei inima in dinti, motorul inspira multa incredere, trebuie doar sa ai niste cauciucuri bune). Eu am fost cu el cu circuit si pot sa spun ca am descoperit lucruri noi. Eu zic ca Sighisioara suna bine, e pe la mijloc. Frumos ar fi sa avem macar 3 zile la dispozitie. Am putea sa stabilim pe mess, facem un grup numai de Freewind pentru sfaturi si impresii "instant". Ce spuneti ? Cine vrea sa-mi trimita pe PM id-ul. Cu Razvan si Flaviu deja am stabilit legatura. By the way, se pot face 6-700 km pe zi, dar ... eu unul nu mai vreau. Am fost dintr-o bucata pana la Timisoara, 650 km si nu pot sa spun ca a fost prea confortabil. Trebuie sa fac ceva cu saua ... dupa 200 km mi se pare cam dura .. ma doare ass-ul Eu nu prea stau pe mess dar va rog sa ma anuntati si pe mine ce hotarati..................Gracias! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Si eu ma bag daca se organizeaza un traseu relativ aproape de Brasov (o zi maxim) razvan12 (e valabil si pentru restu ) .......in weekend daca e fain eu dau o tura pana la Sighisoara - e jumatea drumului........... poate ne vedem la o pizza sau ceva daca ai chef de-o plimbare salut din pacate eu lucrez in weekend cam toata vara asa o sa fiu ... numai in timpul saptamanii pot pleca eventual acuma duminica sa vad daca tre sa merg la lucru .. daca nu as putea veni ( s_d_razvan < e id-ul meu ... mai vb pe mess) salutty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd1 Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Eu zic ca Sighisioara suna bine, e pe la mijloc. Frumos ar fi sa avem macar 3 zile la dispozitie. Am putea sa stabilim pe mess, facem un grup numai de Freewind pentru sfaturi si impresii "instant". Ce spuneti ? Cine vrea sa-mi trimita pe PM id-ul. Cu Razvan si Flaviu deja am stabilit legatura. By the way, se pot face 6-700 km pe zi, dar ... eu unul nu mai vreau. Am fost dintr-o bucata pana la Timisoara, 650 km si nu pot sa spun ca a fost prea confortabil. Trebuie sa fac ceva cu saua ... dupa 200 km mi se pare cam dura .. ma doare ass-ul Ma bucur ca va surade ideea cu Sighisoara .......bucurestenii vin prin brasov , de acolo plecam impreuna spre sighisoara , restu din cluj pleaca spre spre tg mures si ne intalnim in sighisoara Nu cred ca e nevoie sa facem un yahoo grup pentru asta..................nu e nimic secret, putem stabili detaliile si pe forum. In plus e mai comod sa intrii sa citesti forumul decat sa stabilesti ore de intalnire pe mess , unii nu o sa poata participa la discutii,etc... 6-700 de kilometri cred ca e foarte obositor pe orice motor, nu numai pe freewind, asa ca trebe sa cautam niste locuri de cazare pt toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susagus Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Ma bucur ca va surade ideea cu Sighisoara .......bucurestenii vin prin brasov , de acolo plecam impreuna spre sighisoara , restu din cluj pleaca spre spre tg mures si ne intalnim in sighisoara Nu cred ca e nevoie sa facem un yahoo grup pentru asta..................nu e nimic secret, putem stabili detaliile si pe forum. In plus e mai comod sa intrii sa citesti forumul decat sa stabilesti ore de intalnire pe mess , unii nu o sa poata participa la discutii,etc... 6-700 de kilometri cred ca e foarte obositor pe orice motor, nu numai pe freewind, asa ca trebe sa cautam niste locuri de cazare pt toti K...................am stabilit pe unde venim si unde ne intalnim..................acum sa stabilim o periada in care cei mai multi sa fie disponibili............propun weekend-urile 21-22 iunie sau 28-29 iunie......................astept pareri !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Iunie 5, 2008 Autor Share Postat Iunie 5, 2008 K...................am stabilit pe unde venim si unde ne intalnim..................acum sa stabilim o periada in care cei mai multi sa fie disponibili............propun weekend-urile 21-22 iunie sau 28-29 iunie......................astept pareri !!!! In acest moment prefer 28-29 ... mai spuneti si voi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviupantea Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Mai da ce amploare o luat topicul asta. Se vede ca se apropie vara si se organizeaza iesiri. Intrebare intrebatoare: cum se comporta Freewindul cu pasager la bord? Bine, deocamdata avand mai putind e o saptamana de la luarea permisului, nu iau pe nimeni, dar asa, ca idee... E comod, cei cu topcase: te jeneaza la spate la un drum mai lung? In manual am vazut ca doar de pneuri se aminteste ca trebuie modificata presiunea in caz ca sunt 2 oameni pe motor. Dar arcurile? Precizez ca eu am 105 kg, iar nevasta vreo 80. Ne putem incumeta pe Freewind? Peace, brothers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
susagus Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Mai da ce amploare o luat topicul asta. Se vede ca se apropie vara si se organizeaza iesiri. Intrebare intrebatoare: cum se comporta Freewindul cu pasager la bord? Bine, deocamdata avand mai putind e o saptamana de la luarea permisului, nu iau pe nimeni, dar asa, ca idee... E comod, cei cu topcase: te jeneaza la spate la un drum mai lung? In manual am vazut ca doar de pneuri se aminteste ca trebuie modificata presiunea in caz ca sunt 2 oameni pe motor. Dar arcurile? Precizez ca eu am 105 kg, iar nevasta vreo 80. Ne putem incumeta pe Freewind? Peace, brothers. Am 110kg, sotia in jur de 60...........Suza,merge ca unsa, urca, coboara, franeaza aproape la fel,etc...............presiunea in cauciucuri nu am modificat-o niciodata in functie de pasager .............daca vrei sa mergi cu pasager te sfatuiesc sa faci 100-200 km cu pasager ca sa vedeti cum stati cu echilibrul........ A..........si se mareste consumul cam cu 05-1l/ 100 km...................:) topcase-ul nu te jeneaza sub nici o forma .................. daca mergi 300-400 km cu pasager , o sa te descurci mult mai bine singur ............Toate cele bune si ture placute! In acest moment prefer 28-29 ... mai spuneti si voi ... Eu sunt de acord cu tine..............e bine 28-29iunie...................Cine mai vrea in acest weekend? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.