Roadkill_Himself Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 (editat) Cind se pun japonezii pe choppereala, o fac cum trebuie, adica OLD SCHOOL. Si-mi place ca-i doare-n paispe de provenienta motorului, ccm, nr. de cilindrii and stuff. Citeva choppere Bratstyle: http://www.bratstyle.com/ Editat Iunie 23, 2007 de roadkill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 Bratstyle rulez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Iunie 23, 2007 Autor Share Postat Iunie 23, 2007 (editat) How 'bout some more? http://www.moto-radical.com/ Editat Iunie 23, 2007 de roadkill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 Cu toate ca in ultimul numar Custombike sunt laudati customizatorii din tara soarelui rasare shi in special cei d la brat stile(dak nu ma insel motoarele din primul post sunt chiar ale lor) eu unu prefer atat stilul american(old&new school) cat shi o parte a celui european(german in special)...sa fim sinceri muuult mai frum se aude, merge shi vibreaza un v2...japan sau nu ""Bestia" mea inainte d customizarea neterminata(cu carena)...in faza d..."CREatie" shi rezultatul final total neterminat...dar functional(drag bar wide 40 e...oglinzi 15 buc...far + sustinatoare 110 e)...Cam la cat se da una asemanatoare sa zicem ...in Romania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Iunie 24, 2007 Autor Share Postat Iunie 24, 2007 In afara de Old School nu ma prea excita restul. Chopper, Bobber, Cafe Racer, Track Racer...cam asta. Mai ales alea facute in garaje, fara buget prea mare. Cit despre motorizare: nu conteaza citi cilindrii si cum dispusi, nici provenienta motorului. Esenta chopper-itului, pt. mine, se vede in posturi. Motoare cit mai ieftine, chiar luate pe gratis, care, cu ceva "blood, sweat and beers", sint transformate in bijuterii pe doua roti, de tipi tatuati, spaima oricarei soacre, in garaje in care, din difuzoarele sculei de produs zgomot, urla muzica din aia...you know...Rock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 Cind se pun japonezii pe choppereala, o fac cum trebuie, adica OLD SCHOOL. Si-mi place ca-i doare-n paispe de provenienta motorului, ccm, nr. de cilindrii and stuff. Citeva choppere Bratstyle: http://www.bratstyle.com/ criminal .... japonezii dupa parerea mea in domeniul custom cam sunt nr 1 ....... foarte fain ..... XS-u din filmuletz suna f bine f frumos basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Iunie 27, 2007 Autor Share Postat Iunie 27, 2007 (editat) http://www.yellowmc.jp/top.html http://www.crazyorangemc.com/ http://www.big-moon.jp/motorcyclecustomgally.html Editat Iunie 27, 2007 de roadkill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 ......Cit despre motorizare: nu conteaza citi cilindrii si cum dispusi, nici provenienta motorului. Esenta chopper-itului, pt. mine, se vede in posturi. Motoare cit mai ieftine, chiar luate pe gratis, care, cu ceva "blood, sweat and beers", sint transformate in bijuterii pe doua roti, de tipi tatuati, spaima oricarei soacre, in garaje in care, din difuzoarele sculei de produs zgomot, urla muzica din aia...you know...Rock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Iunie 28, 2007 Autor Share Postat Iunie 28, 2007 (editat) http://www.momiagespeed.jp/ http://www.flakesmotorcycle.com/ http://motorrock.ftw.jp/index.html Editat Iunie 28, 2007 de roadkill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 Bunn...sa inteleg k asta e noul curent...old school facute din niste motoare foarte ieftine...shi care isi pierd vertiginos valoare...De ce zic asta? Pai hai sa fim serioja...un custom bike Walz hardcore SHI NU NEAPARAT WALZ costa undeva d la 30+ mii euro in sus...shi poti gasi unu second shi la 19000 poate mai putin...asta fiind d max 1 an...2 vechi...facut dupa MODA actuala;V2 shi harley...pt ca putem spune k pana sa apara "hulitii" aia d la OCC urmati de RUSSEL MITCHEL cu stilul oldschool la vedere...toti vroiau cauciucuri late REZERVOARE MASIVE...jante cromate...etc...Cu alte cuvinte un show bike...Poate mai tineti minte reactia tuturor la vederea motorului facut sau nu(o mica controversa) de catre cei de la fat dog motors acum cativa ani la noi..."Uratenia " aia violet-albastra c ne incanta tuturor privirea shi auzul din cand in cand...Deci sa fim seriosi...un sr costa 600...700...1000 poate...In schimb modificarile alea costa f f mult...shi ajungi la niste sume de te doare capul cu un motor care de fapt nu val deloc atat...Exemplu: celebrele choppere din anii 80 facute din japan bike-uri in 2...4...6 toate linie...cu rezervoarele puse de-a dreptul ciudat...incercand sa imite moda "FRISKO" bike...Stie cineva ce val au acum cand nu mai sunt ..."LA MODA"...? va zic yo infinit d putin in comparatie cu ce au costat... cu 2000 sau mai putin iti iei sigur una care la vremea respectiva a costat muult mai mult... ASA CA: DIN IEFTIN FACI ,SCUMP TE COSTA SHI IEFTIN RAMANE... Nu cosnsider o anume categ de chop extraordinara...iar restul sa se duka dreaku...dar sunt d parere k un chop treb sa fie V2 neaparat shi dak se poate...Harley...Pt k oricat ne-am codi in timp poate expira "stilul" poate vrei o schimbare d imagine ...V2-ul ramane V2...Harley-ul...HARLEY...IAR RESTUL MODERNELOR DISPAR USOR USOR::: Practic sa fim seriosi...nu cu f multi bani...iti iei un harley sportster second...p care "CUSTOMIZEZI" un apehanger...niste comenzi avansate un set d tobe nesimtite o aripa spate mika...un far...un stop .shi u rezervor nu tocmai stock...shi cu max 2000 investiti peste...ai un custom cu care t poti mandri k faci parte din "MODA" oldschool actuala shi pe care il poti schimba...tuna...customiza in cate mode o sa apara d acum in colo...pt ca ...dupa cum se stie Harley-ul e nemuritor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 Daca spui ca un chopper trebuie sa fie V2 neaparat inseamna ca nu stii ce este un chopper. Ca iti place tie V2 mai mult ,asta este altceva. Waltz nu fac choppere ci custom. Noi aici discutam despre choppere. Alea din pozele de mai sus sunt choppere. Nu vorbi in necunostinta de cauza. Si scena chopper-bobber din Japonia nu imita Frisco style (se screie Frisco nu Frisko). Chiar modifica motoare in Frisco style. Nu este vorba despre imitatie ci despre un stil de chopperire. Mai documenteaza-te. Si scuza-ma,dar daca ar veni unul ca tine si mi-ar spune ca chopperul meu KZ este naspa ca nu are motor in V2 si ca am bagat banii a proasta in ele ca de fapt nu are nici o valoare ,te-as trimite la plimbare imediat. P.S. Celebrele choppere facute din Jap-uri erau in anii `70 ,nu in anii `80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Iulie 1, 2007 Autor Share Postat Iulie 1, 2007 (editat) Bunn...sa inteleg k asta e noul curent...old school facute din niste motoare foarte ieftine...shi care isi pierd vertiginos valoare...De ce zic asta? Pai hai sa fim serioja...un custom bike Walz hardcore SHI NU NEAPARAT WALZ costa undeva d la 30+ mii euro in sus...shi poti gasi unu second shi la 19000 poate mai putin...asta fiind d max 1 an...2 vechi...facut dupa MODA actuala;V2 shi harley...pt ca putem spune k pana sa apara "hulitii" aia d la OCC urmati de RUSSEL MITCHEL cu stilul oldschool la vedere...toti vroiau cauciucuri late REZERVOARE MASIVE...jante cromate...etc...Cu alte cuvinte un show bike...Poate mai tineti minte reactia tuturor la vederea motorului facut sau nu(o mica controversa) de catre cei de la fat dog motors acum cativa ani la noi..."Uratenia " aia violet-albastra c ne incanta tuturor privirea shi auzul din cand in cand...Deci sa fim seriosi...un sr costa 600...700...1000 poate...In schimb modificarile alea costa f f mult...shi ajungi la niste sume de te doare capul cu un motor care de fapt nu val deloc atat...Exemplu: celebrele choppere din anii 80 facute din japan bike-uri in 2...4...6 toate linie...cu rezervoarele puse de-a dreptul ciudat...incercand sa imite moda "FRISKO" bike...Stie cineva ce val au acum cand nu mai sunt ..."LA MODA"...? va zic yo infinit d putin in comparatie cu ce au costat... cu 2000 sau mai putin iti iei sigur una care la vremea respectiva a costat muult mai mult... ASA CA: DIN IEFTIN FACI ,SCUMP TE COSTA SHI IEFTIN RAMANE... Nu cosnsider o anume categ de chop extraordinara...iar restul sa se duka dreaku...dar sunt d parere k un chop treb sa fie V2 neaparat shi dak se poate...Harley...Pt k oricat ne-am codi in timp poate expira "stilul" poate vrei o schimbare d imagine ...V2-ul ramane V2...Harley-ul...HARLEY...IAR RESTUL MODERNELOR DISPAR USOR USOR::: Practic sa fim seriosi...nu cu f multi bani...iti iei un harley sportster second...p care "CUSTOMIZEZI" un apehanger...niste comenzi avansate un set d tobe nesimtite o aripa spate mika...un far...un stop .shi u rezervor nu tocmai stock...shi cu max 2000 investiti peste...ai un custom cu care t poti mandri k faci parte din "MODA" oldschool actuala shi pe care il poti schimba...tuna...customiza in cate mode o sa apara d acum in colo...pt ca ...dupa cum se stie Harley-ul e nemuritor O.K. vad ca-ti plac V-Twins...cool. Faza e ca nu sint sigur daca intelegi esenta chopperitului, sau ce-i aia old school. Moda vine si trece, baby, old school-ul ramine... Primul meu chopper a fost un AWO 425 S. So fuckin' what? Ala n-a fost chopper, doar pt. ca nu avea V2 si mai stiu eu citi ccm? In fine, scriai parca ceva despe revista "Custombike". Well, exista acolo o rubrica "Customizing unter 1000€", citeste si vezi ca nu tre sa cheltui sume enorme de bani pt. ceva cool. Si, oricum, majoritatea customs de azi, nu-s neaparat bune de condus, mai ales distante lungi. Sa nu mai vorbesc de sumele la care se ridica chopper-ele AME, de ex., din anii '70-'80, adica alea cu motoare japoneze si coffin tank... Apropos: e NĂźrnberg, nu NĂźrEnberg, baby...no offence. Asfalt uscat. Editat Iulie 1, 2007 de roadkill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 Oka ...mi-am pus niste oameni aiurea-n cap...oka...sa explicam,felul in care scriu fisco...sau FRISKO...zau k n-are asa mare imp...in privinta numelui orasului in care stau...pai...nĂźernberg...e acelasi lucru cu nĂźrnberg ...shi atat timp cat astia nascuti aici fol cuv asta...n-or fi ei prosti degeaba... Stilul old school nu e urat...shi exista de ceva timp...dar hai sa fim seriosi...E O MODA nu numai pe la noi...dar shi p afara...Sunt f putini care au un suflet motorul customizat in stil "old school"...shi care d maine daca se schimba "moda" nu o sa schimbe shi motorul k p sosete...Inteleg ca unii sunt poate nedumeriti de nick-ul meu "turbogixxer"...care de altfel e pur circumstantial ...dar sa trecem mai departe...IMI PLAC CHOP-URILE;CUSTOMURILE SHI MOTOARELE D VITEZA se mai intampla...unele sunt utile iar celelalte sunt pur shi simplu d nedescris...Nu am vazut kawa...shi oricum chiar dak nu mi-ar place apreciez efortul shi pasiunea unui om dispus sa investeasca fara a se gandi la riscuri...shi probabilitati. shi nu mi-as permite sa comentez peste..DA imi plac v2-urile...se aud super,au o aura aparte...shi HAI SA FIM SERIOSI...cu totii n dorim in adancul sufletului un harley nu tocmai legal...Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Iulie 1, 2007 Autor Share Postat Iulie 1, 2007 Oka ...mi-am pus niste oameni aiurea-n cap...oka...sa explicam,felul in care scriu fisco...sau FRISKO...zau k n-are asa mare imp...in privinta numelui orasului in care stau...pai...nĂźernberg...e acelasi lucru cu nĂźrnberg ...shi atat timp cat astia nascuti aici fol cuv asta...n-or fi ei prosti degeaba... Stilul old school nu e urat...shi exista de ceva timp...dar hai sa fim seriosi...E O MODA nu numai pe la noi...dar shi p afara...Sunt f putini care au un suflet motorul customizat in stil "old school"...shi care d maine daca se schimba "moda" nu o sa schimbe shi motorul k p sosete...Inteleg ca unii sunt poate nedumeriti de nick-ul meu "turbogixxer"...care de altfel e pur circumstantial ...dar sa trecem mai departe...IMI PLAC CHOP-URILE;CUSTOMURILE SHI MOTOARELE D VITEZA se mai intampla...unele sunt utile iar celelalte sunt pur shi simplu d nedescris...Nu am vazut kawa...shi oricum chiar dak nu mi-ar place apreciez efortul shi pasiunea unui om dispus sa investeasca fara a se gandi la riscuri...shi probabilitati. shi nu mi-as permite sa comentez peste..DA imi plac v2-urile...se aud super,au o aura aparte...shi HAI SA FIM SERIOSI...cu totii n dorim in adancul sufletului un harley nu tocmai legal...Asfalt uscat You don't get it, do you? Nu-i vorba de V2, Harley, sau scris NĂźrnberg total gresit...ci despre altceva. Ma rog, d-aia-i forum, sa-si spuna toti parerea, chiar daca aiurea si in totala lipsa de intelegere a problemei. Pun pariu ca nu ai chopperit nici un motor, la viata ta! Daca n-ai nimic de zis pe tema topicului, sau ceva nou si interesant de adaugat, permite-mi sa nu te mai retin pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 Ca tot vorbim de choppere ... Cititi si articolul. Este foarte interesant. Aruncati o privire aici: ---> http://www.bikernet.com/bikebarn/PageViewer.asp?PageID=1623 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SC_CHROM_SRL Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 (editat) Sa nu uitam China, mai nou fac si ei treaba buna: Editat Iulie 1, 2007 de SC_CHROM_SRL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 Sa nu uitam China, mai nou fac si ei treaba buna: Jesus...!!!! Ducar...???? Man ,aici vorbim despre choppere facute din motociclete japoneze nu despre pocket-uri chinezesti. P.S. Scuze de off topic dar nu m-am putut abtine. @SC_CHROM_SRL ,te rog nu te supara,este doar o discutie,nimic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 Oka...n-am vrut sa fiu magar...sau sa trec limita dar...toata traba a pornit de la o cunostinta a unei cunostinte care m-a rugat sa-i fac rost d un "old scholl d-ala" k a auzit kas la mare moda akas shi agata gagici mai ceva k shi cu sportiva...asa k ...brusc a devenit chopperist...De ce ma agit...Pai printre cele mai imp lucruri ce se remarca la posesorii d chop-cruise este respectul reciproc aratat de fiecare data prin salutul de-a dreptul neconventional shi entuziast...Aici e kam la fel k la noi...unii saluta...altii ignora dar chopper cu chopper TOTDEAUNA se saluta...am vazut p pielea mea cand am avut triumph-ul p mana...Asa k zau ...nu vreau sa se transforme shi chopper-cruiser-ul in "vitezana 2"...bun d agatat pana n plictisim shi punct... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Iulie 21, 2007 Autor Share Postat Iulie 21, 2007 Sa nu-l uit pe Chicara Nagata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 Choppere ,bobbere si cafe-uri din XS. Bagati nasul aici: --> http://www.650motorcycles.com/xs650links.html Un cafe bestial si un bobber de pe site-ul de mai sus: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 ~OLD SCHOOL RULES~ La un old school nu trebuie neaparat v2 si alea......conteaza ce e pe motor si conteaza pasiunea cu care a fost facut........opinia mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 Abia astept sa-mi zica cineva, ca motorul meu este acum la MODA.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byker_boy Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 How 'bout some more? http://www.moto-radical.com/ sincer sa fiu nu imi plac pentru ca au rezervorul ala mic ,in rest imi plac motorashele daca ar avea alt rezervor in locul celui de "Simsoneta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 Hai bre pannoniachopper, n-ai pus poza cu Eight Ball in topicul dedicat si reusim in sfarsit sa o vedem aici? Update your topic man, ca ai facut un motor fain de tot. -------------- Esenta chopper-itului, pt. mine, se vede in posturi. Motoare cit mai ieftine, chiar luate pe gratis, care, cu ceva "blood, sweat and beers", sint transformate in bijuterii pe doua roti, de tipi tatuati, spaima oricarei soacre, in garaje in care, din difuzoarele sculei de produs zgomot, urla muzica din aia...you know...Rock. Poetic, de-a dreptul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 Thanx, man! Sincer sa fiu, am uitat... Eight Ball-ul a murit intre timp, acum e in bucati, dar o sa fie gata in curand. De trepidatii, pompa de ulei aproape a cazut in baie, a imprastiat uleiul peste tot, numai acolo nu unde trebuia. Si a cedat ambielajul. Rusoaicele astia Old School... <small>--- Mesaj completat în 02 Sep 2007 13:08 -------------</small><br/>Si acum on topic, preferatele mele: <small>--- Mesaj completat în 02 Sep 2007 13:16 -------------</small><br/>Nu sunt facute numai in Japonia, dar stilul e aproape aceeasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.