etz_istul Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 Buna, De ceva timp incoace am si eu probleme cu motorul. 1. Dupa un timp prin oras la semafoare, cu motorul incins, daca stau la semafor cu motorul in viteza si ambreiajul tras, dupa un timp parca incepe sa scape ambreiajul. Adica motorul da sa plece in fata, si daca nu-l tin turat, din moment ce-l tin din frana, moare. Cand las ambreiajul, la schimbat de viteze am impresia ca nu mai am control asupra lui. Functioneaza ca un buton ON/OFF, fara trepte intermediare. 2. Astazi patit prima data. Tot asa, motor incins, oras semafoare, si cand il turez nu vrea mai mult de 4000 de ture , si acolo sacadeaza parca. Si parca tacane ceva. Numa cu motorul cald face. Daca il scot din viteze si il turez pe loc, se tureaza pana la 6000, normal. La prima problema banuiesc ca e uleiul din cutie, ca ar trebui schimbat sau s-ar putea se fie nivelul mic. La cald nu mai lucreaza cum trebuie. E doar o parere. La 2 , habar n-am. As vrea niste pareri, ca banuiesc ca nu sunt singurul care are probleme cu comunistele. Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 ai verificat cablu? Am avut aceasi problema la un ducati (era hidraulic) si din cauza caldurii excesive aparea efectul de fadeing si nu debraia calumea. La tine poate fi cablu putin larg si sa nu debraieze destul cand se incinge uleiul (disparand pelicula dintre ferodo si placa) o parere... poate gresesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 1. Strange-i cablu de ambreiaj, ca sa debreieze ca lumea. Trebuie sa ai un reglaj chiar pe maneta. 2. Baga-i un ulei cu cel putin 40 in coada, poate chiar un 10W50. Daca esti strans la buget dar vrei totusi un sintetic bun - mi se pare ca Motorex sunt ceva mai ieftini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CARBUNELE Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 Regleaza ambreiajul din surubul de la maneta sau din reglajul de pe motor si schimba uleiul cu ulei pentru cutii de viteza (T 90 sau echivalent). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etz_istul Postat Iunie 25, 2007 Autor Share Postat Iunie 25, 2007 Multumesc pentru raspunsuri 2. Baga-i un ulei cu cel putin 40 in coada, poate chiar un 10W50. Daca esti strans la buget dar vrei totusi un sintetic bun - mi se pare ca Motorex sunt ceva mai ieftini. Moto e in 2T, are ulei numai la cutia de viteze si ambreiaj, ca e din ala multidisc. Ce ulei de transmisie recomandati? care sa lucreze si la temperaturi mai inalte? Ca acum e in el ceva ieftin. Referitor la faptul ca nu se tureaza la cald, poate fi cumva din cauza supraincalzirii? n-am patit patit pana acum, dar intreb. Regleaza ambreiajul din surubul de la maneta sau din reglajul de pe motor si schimba uleiul cu ulei pentru cutii de viteza (T 90 sau echivalent). Ulei de cutie a fost si pana acum, tot T90, numa ca cel mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CARBUNELE Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 Daca ar fi din supraincalzire nu s_ar tura nici scos din viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 Nu baga ulei de motor, baga tot din asta pentru cutii, ieftin, romanesc, cat trebuie si schimba-l cand trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etz_istul Postat Iunie 26, 2007 Autor Share Postat Iunie 26, 2007 Nu baga ulei de motor, baga tot din asta pentru cutii, ieftin, romanesc, cat trebuie si schimba-l cand trebuie. Stai linistit ca nu bag, tot de cutie bag, doar ca intrebam de care recomandati? Zilele astea nu prea am timp, dar in curand o sa-l schimb si va mai anunt ce se intampla. Sper sa fie de la asta si faza cu turatul la cald, desi eu nu gasesc explicatia logica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 Moto e in 2T, are ulei numai la cutia de viteze si ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 Stai linistit ca nu bag, tot de cutie bag, doar ca intrebam de care recomandati? Zilele astea nu prea am timp, dar in curand o sa-l schimb si va mai anunt ce se intampla. Sper sa fie de la asta si faza cu turatul la cald, desi eu nu gasesc explicatia logica. nu fa prostia sa mai pui t90. asta unu la mana. doi la mana baga-i ulei moto pt. 4t in cutie vara. alea folosesc acelasi ulei si pt. cutie si pt. motor, au baia comuna. iarna poti sa-i pui ceva de genul t-90 ca nu se incalzeste prea tare. uleiul de cutie nu rezista la motoare. cutia este prea aproape de motor si se incalzeste tare. la masini e altceva. p.s. stressu' sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 ... motor incins, oras semafoare, si cand il turez nu vrea mai mult de 4000 de ture , si acolo sacadeaza parca. Si parca tacane ceva. Numa cu motorul cald face. Daca il scot din viteze si il turez pe loc, se tureaza pana la 6000, normal. Segmenti uzati, coxati... dar in primul rand trebuie sa cureti TOBA DE ESAPAMENT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etz_istul Postat Iulie 12, 2007 Autor Share Postat Iulie 12, 2007 Buna, De ceva timp incoace am si eu probleme cu motorul. 1. Dupa un timp prin oras la semafoare, cu motorul incins, daca stau la semafor cu motorul in viteza si ambreiajul tras, dupa un timp parca incepe sa scape ambreiajul. Adica motorul da sa plece in fata, si daca nu-l tin turat, din moment ce-l tin din frana, moare. Cand las ambreiajul, la schimbat de viteze am impresia ca nu mai am control asupra lui. Functioneaza ca un buton ON/OFF, fara trepte intermediare. 2. Astazi patit prima data. Tot asa, motor incins, oras semafoare, si cand il turez nu vrea mai mult de 4000 de ture , si acolo sacadeaza parca. Si parca tacane ceva. Numa cu motorul cald face. Daca il scot din viteze si il turez pe loc, se tureaza pana la 6000, normal. Probleme rezolvate: 1. Era nivelul scazut la ulei, l-am schimbat si e ok acum. 2. Este problema electrica, am schimbat bujia, si acum se tureaza , mie mi se pare ca aproape normal. Numai ca se incalzeste si bobina. Nu stiu exact de la care din ele face probleme, cert e ca dupa ce am schimbat bujia merge mai bine, dar este normal sa se incalzesca asa tare bobina? Ca abia tii mana pe ea. Si asta numa dupa 15 minute de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistu 76 Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 Buna, De ceva timp incoace am si eu probleme cu motorul. 1. Dupa un timp prin oras la semafoare, cu motorul incins, daca stau la semafor cu motorul in viteza si ambreiajul tras, dupa un timp parca incepe sa scape ambreiajul. Adica motorul da sa plece in fata, si daca nu-l tin turat, din moment ce-l tin din frana, moare. Cand las ambreiajul, la schimbat de viteze am impresia ca nu mai am control asupra lui. Functioneaza ca un buton ON/OFF, fara trepte intermediare. 2. Astazi patit prima data. Tot asa, motor incins, oras semafoare, si cand il turez nu vrea mai mult de 4000 de ture , si acolo sacadeaza parca. Si parca tacane ceva. Numa cu motorul cald face. Daca il scot din viteze si il turez pe loc, se tureaza pana la 6000, normal. La prima problema banuiesc ca e uleiul din cutie, ca ar trebui schimbat sau s-ar putea se fie nivelul mic. La cald nu mai lucreaza cum trebuie. E doar o parere. La 2 , habar n-am. As vrea niste pareri, ca banuiesc ca nu sunt singurul care are probleme cu comunistele. Va salut. Am avut si io jawa si tot asa facea la semafoare cu ambreiaju tras ba chiar se oprea uneori.Ideea e sa o scoti pe liber. Iar daca dup aia nu mai intra in viteza sa impingi putin motoru in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 se tureaza singura fiindca e cald si benzina o ia usor in sus pe furtun si amestecul se saraceste, motorul se tureaza. De la incins se strica si bujiile, mai ales daca ai reglajul la amestec saracit. Poti incerca sa micsorezi relantiul si cand incalzesti motorul sa il tii din acceleratie. Poti incerca sa pui o garnitura mai groasa la flansa la carburator sa se incinga mai greucamera de nivel. Pe viitor nu intreba daca sa schimbi uleiul sau nu la cutie, schimba-l ca tot costa 5lei, baga de-ala T90EP2 Petrotel. Si stai cu ochiul la nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.