Sari la conținut

Nu Se Tureaza Mai Mult De 4000 Rot, La Cald


Postări Recomandate

Buna,

 

De ceva timp incoace am si eu probleme cu motorul.

1. Dupa un timp prin oras la semafoare, cu motorul incins, daca stau la semafor cu motorul in viteza si ambreiajul tras, dupa un timp parca incepe sa scape ambreiajul. Adica motorul da sa plece in fata, si daca nu-l tin turat, din moment ce-l tin din frana, moare. Cand las ambreiajul, la schimbat de viteze am impresia ca nu mai am control asupra lui. Functioneaza ca un buton ON/OFF, fara trepte intermediare.

2. Astazi patit prima data. Tot asa, motor incins, oras semafoare, si cand il turez nu vrea mai mult de 4000 de ture , si acolo sacadeaza parca. Si parca tacane ceva. Numa cu motorul cald face. Daca il scot din viteze si il turez pe loc, se tureaza pana la 6000, normal.

 

La prima problema banuiesc ca e uleiul din cutie, ca ar trebui schimbat sau s-ar putea se fie nivelul mic. La cald nu mai lucreaza cum trebuie. E doar o parere.

La 2 , habar n-am. :moto:

 

As vrea niste pareri, ca banuiesc ca nu sunt singurul care are probleme cu comunistele. Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai verificat cablu? Am avut aceasi problema la un ducati (era hidraulic) si din cauza caldurii excesive aparea efectul de fadeing si nu debraia calumea. La tine poate fi cablu putin larg si sa nu debraieze destul cand se incinge uleiul (disparand pelicula dintre ferodo si placa)

 

o parere... poate gresesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Strange-i cablu de ambreiaj, ca sa debreieze ca lumea. Trebuie sa ai un reglaj chiar pe maneta.

 

2. Baga-i un ulei cu cel putin 40 in coada, poate chiar un 10W50. Daca esti strans la buget dar vrei totusi un sintetic bun - mi se pare ca Motorex sunt ceva mai ieftini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri

 

 

2. Baga-i un ulei cu cel putin 40 in coada, poate chiar un 10W50. Daca esti strans la buget dar vrei totusi un sintetic bun - mi se pare ca Motorex sunt ceva mai ieftini.

Moto e in 2T, are ulei numai la cutia de viteze si ambreiaj, ca e din ala multidisc. :moto:

Ce ulei de transmisie recomandati? care sa lucreze si la temperaturi mai inalte? Ca acum e in el ceva ieftin.

 

Referitor la faptul ca nu se tureaza la cald, poate fi cumva din cauza supraincalzirii? n-am patit patit pana acum, dar intreb.

 

 

 

 

Regleaza ambreiajul din surubul de la maneta sau din reglajul de pe motor si schimba uleiul cu ulei pentru cutii de viteza (T 90 sau echivalent).

Ulei de cutie a fost si pana acum, tot T90, numa ca cel mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu baga ulei de motor, baga tot din asta pentru cutii, ieftin, romanesc, cat trebuie si schimba-l cand trebuie.

Stai linistit ca nu bag, tot de cutie bag, doar ca intrebam de care recomandati?

 

Zilele astea nu prea am timp, dar in curand o sa-l schimb si va mai anunt ce se intampla. Sper sa fie de la asta si faza cu turatul la cald, desi eu nu gasesc explicatia logica.

 

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca nu bag, tot de cutie bag, doar ca intrebam de care recomandati?

 

Zilele astea nu prea am timp, dar in curand o sa-l schimb si va mai anunt ce se intampla. Sper sa fie de la asta si faza cu turatul la cald, desi eu nu gasesc explicatia logica.

 

:moto:

 

 

nu fa prostia sa mai pui t90. asta unu la mana. doi la mana baga-i ulei moto pt. 4t in cutie vara. alea folosesc acelasi ulei si pt. cutie si pt. motor, au baia comuna. iarna poti sa-i pui ceva de genul t-90 ca nu se incalzeste prea tare. uleiul de cutie nu rezista la motoare. cutia este prea aproape de motor si se incalzeste tare. la masini e altceva.

 

 

p.s. stressu' sunt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... motor incins, oras semafoare, si cand il turez nu vrea mai mult de 4000 de ture , si acolo sacadeaza parca. Si parca tacane ceva. Numa cu motorul cald face. Daca il scot din viteze si il turez pe loc, se tureaza pana la 6000, normal.

 

Segmenti uzati, coxati... dar in primul rand trebuie sa cureti

TOBA DE ESAPAMENT.

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Buna,

 

De ceva timp incoace am si eu probleme cu motorul.

1. Dupa un timp prin oras la semafoare, cu motorul incins, daca stau la semafor cu motorul in viteza si ambreiajul tras, dupa un timp parca incepe sa scape ambreiajul. Adica motorul da sa plece in fata, si daca nu-l tin turat, din moment ce-l tin din frana, moare. Cand las ambreiajul, la schimbat de viteze am impresia ca nu mai am control asupra lui. Functioneaza ca un buton ON/OFF, fara trepte intermediare.

2. Astazi patit prima data. Tot asa, motor incins, oras semafoare, si cand il turez nu vrea mai mult de 4000 de ture , si acolo sacadeaza parca. Si parca tacane ceva. Numa cu motorul cald face. Daca il scot din viteze si il turez pe loc, se tureaza pana la 6000, normal.

 

Probleme rezolvate:

1. Era nivelul scazut la ulei, l-am schimbat si e ok acum.

2. Este problema electrica, am schimbat bujia, si acum se tureaza , mie mi se pare ca aproape normal. Numai ca se incalzeste si bobina. Nu stiu exact de la care din ele face probleme, cert e ca dupa ce am schimbat bujia merge mai bine, dar este normal sa se incalzesca asa tare bobina? Ca abia tii mana pe ea. Si asta numa dupa 15 minute de mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

De ceva timp incoace am si eu probleme cu motorul.

1. Dupa un timp prin oras la semafoare, cu motorul incins, daca stau la semafor cu motorul in viteza si ambreiajul tras, dupa un timp parca incepe sa scape ambreiajul. Adica motorul da sa plece in fata, si daca nu-l tin turat, din moment ce-l tin din frana, moare. Cand las ambreiajul, la schimbat de viteze am impresia ca nu mai am control asupra lui. Functioneaza ca un buton ON/OFF, fara trepte intermediare.

2. Astazi patit prima data. Tot asa, motor incins, oras semafoare, si cand il turez nu vrea mai mult de 4000 de ture , si acolo sacadeaza parca. Si parca tacane ceva. Numa cu motorul cald face. Daca il scot din viteze si il turez pe loc, se tureaza pana la 6000, normal.

 

La prima problema banuiesc ca e uleiul din cutie, ca ar trebui schimbat sau s-ar putea se fie nivelul mic. La cald nu mai lucreaza cum trebuie. E doar o parere.

La 2 , habar n-am. :rusinica:

 

As vrea niste pareri, ca banuiesc ca nu sunt singurul care are probleme cu comunistele. Va salut.

Am avut si io jawa si tot asa facea la semafoare cu ambreiaju tras ba chiar se oprea uneori.Ideea e sa o scoti pe liber. Iar daca dup aia nu mai intra in viteza sa impingi putin motoru in fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se tureaza singura fiindca e cald si benzina o ia usor in sus pe furtun si amestecul se saraceste, motorul se tureaza. De la incins se strica si bujiile, mai ales daca ai reglajul la amestec saracit. Poti incerca sa micsorezi relantiul si cand incalzesti motorul sa il tii din acceleratie.

Poti incerca sa pui o garnitura mai groasa la flansa la carburator sa se incinga mai greucamera de nivel.

 

Pe viitor nu intreba daca sa schimbi uleiul sau nu la cutie, schimba-l ca tot costa 5lei, baga de-ala T90EP2 Petrotel. Si stai cu ochiul la nivel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...