Hadess Postat Septembrie 3, 2003 Share Postat Septembrie 3, 2003 lamuritzi-ma si pe mine daca merge pus piston de skoda(ce model) la simson. E nevoie de modificari majore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Septembrie 3, 2003 Share Postat Septembrie 3, 2003 piston de skoda 1000 MB sau 100 S, cu trei sau patru segmenti, cu tot cu bolt. ca sa incapa la fix trebuie strunjit un pic din cap. se strunjeste 1 mm in asa fel incat sa ramana in mijlocul capului un umar de 1 mm inaltime si 50 mm diametru. se monteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Septembrie 3, 2003 Share Postat Septembrie 3, 2003 tre' sa arate cam asa... ceea ce e desenat cu rosu se strunjeste... e o schita facuta la repezeala asa ca nu e la scara si nici nu are dimensiunile proportionate... cauta unul la cota cilindrului sau mai mare... daca e mai mare trebuie alezat cilindrul... apoi rodaj... succes!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Septembrie 4, 2003 Share Postat Septembrie 4, 2003 iaca ce face omu' cand are insomnii si se plictiseste peste noapte... desenu' de mai jos arata pistonul de skoda de care ai nevoie, dupa modificare. cotele sunt exacte si la scara. pistonul dupa care am facut "proiectul" este la cota 68,5 mm (cota 3). cotele pistoanelor ce le poti gasi sunt intre 67,5 si 69 mm - in total patru cote (din 0,5 in 0,5 mm). sageata arata sensul de rotatie al motorului. atentie! exista pistoane pentru skoda 1000 MB sport-coupe si 100 S sport-coupe. alea nu sunt bune, sunt mai putin inalte (diferenta de 2 mm). foloseste dimensiunile ce ti le-am dat in desen cand mergi la cumparaturi! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Septembrie 7, 2003 Autor Share Postat Septembrie 7, 2003 Cotele sunt din 0.5 in 0.5? Nu din 0.25 in 0.25? Si de ce mai trebuie strunjit in cap pistonu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 9, 2003 Share Postat Septembrie 9, 2003 Nu stiu exact care sunt cotele la simson...la jawa de ex sunt din 0,25 in 0,25... Pistonul trebuie strunjit ca sa nu loveasca supapele, cred....am vazut la simson chestia asta de 2 ori...de fiecare data rezultatul e dezastruos.pistonul invinge supapa;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Septembrie 10, 2003 Share Postat Septembrie 10, 2003 daca nu strunjesti pistonul, la punctul maxim superior loveste in chiulasa... solutia alternativa ar fi sa pui o garnitura de chiulasa mai groasa, dar nu recomand acest lucru... duce la o mica pierdere a compresiei, suficienta ca motorul sa nu mai lucreze la parametrii... mai sunt i alte dezavantaje: garnitura nu mai este fiabila datorita faptului ca temperatura generata de explozie poate intra mai profund intre chiulasa si cilindru si cu o garnitura mai groasa reglajele la culbutori se fac mai greu, fiindca se modifica lungimea parghiei (tijele impingatoare). supapele nu ating pistonul. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
itc Postat Septembrie 10, 2003 Share Postat Septembrie 10, 2003 Din cate stiu, ultimele modele de Simson Sport au 15,2 CP, fata de 14 CP cat scrie la manual. Treaba asta au facut-o prin marirea raportului de compresie, adica au micsorat volumul camerei din capul pistonului. Daca pui alt piston, tre' sa ai grija, ca altfel obtii un motor lenes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Septembrie 11, 2003 Autor Share Postat Septembrie 11, 2003 Io am dus cilindrul si pistonul la un mos "meserias" ca aratau destul de rau. Mi-a zis ca singura solutie e sa pun camasa de skoda si piston tot de skoda. Dar nu a zis ca trebuie strunjit sus. Zicea ca merge asa. Asta e cel mai bun meserias din zona si a reparat sute de simsonuri. E cumva alta varianta, fara strunjire? Si inca ceva: garnitura de sun cilindru, din ce material tre facuta? La mine e din clingherit. Dar garnitura de la capacul de chiulasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Septembrie 12, 2003 Autor Share Postat Septembrie 12, 2003 Inca o intrebare: ce supape se potrivesc la simson?(si eventual unde gasesc) Multam anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Septembrie 15, 2003 Share Postat Septembrie 15, 2003 garnitura de sub cilindru trebuie sa fie din carton, cea de chiulasa din clingerit, cea de la capacul de chiulasa din cauciuc rezistent la ulei de minim 3 mm grosime, la carb si evacuare din clingerit, la baia de ulei din carotn sau mai bine din pluta, la axul cardanic unde intra in grup din pluta sau clingerit (nu se poate pune din carton din cauza ca trebuie sa aiba o grosime mai mare), la capacul de la aprindere din cauciuc. in rest, in tot motorul - doar carton. supape: admisie oltcit si la admisie si la evacuare. daca nu poti sa strunjesti pistonul, mai straduieste-te!!! daca tot nu poti, pune o garnitura de chiulasa mai groasa. problema cu pistonul de skoda este ca este prea inalt la margine si loveste in chiulasa... nu loveste supapele... oricum, mai cauta strung! daca pui garnitura mai groasa pierzi din compresie si riscul de a o scapa si pe aia creste fiindca cu o garnitura mai groasa ramane mai mult loc intre cilindru si chiulasa pe unde temperatura generata de explozie are cale mai usoara spre exterior. cauta strung! succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.